42.
Book of Divorce
٤٢-
كتاب الخلع والطلاق


Chapter on making the three divorces count as one and what is reported in disagreement with that

باب من جعل الثلاث واحدة وما ورد في خلاف ذلك

Sunan al-Kubra Bayhaqi 14987

Narrated `Ikrima: Ibn `Abbas (may Allah be pleased with him) said that Rifa'a divorced his wife uttering the word of divorce three times on one occasion, and he was very sorry for that. Allah's Apostle (peace and blessings of Allah be upon him) asked him, "How did you divorce her?" He said, "I divorced her thrice." The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said, "All that is considered as one divorce only, and if you want to take her back, you can." So, he took her back. Ibn `Abbas (may Allah be pleased with him) further said, "The divorce given during the period of menses is considered effective by the people, but Allah has ruled that the divorce (should be pronounced) when the women are clean (from menses)." (The Quran 65.1) This chain of narration is not authentic, for it contains eight narrators, and also the children of Rifa'a narrate that their parents were separated by one divorce only.


Grade: Sahih

(١٤٩٨٧) عکرمہ ابن عباس (رض) سے نقل فرماتے ہیں کہ رکانہ نے ایک مجلس میں اپنی بیوی کو تین طلاقیں دے دیں تو اس پر بڑے پریشان ہوئے اور رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے پوچھا : تم نے اسے کیسے طلاق دی تھی، رکانہ نے کہا : میں نے تین طلاقیں دی تھیں، فرمایا ایک مجلس میں۔ اس نے کہا : ہاں آپ نے فرمایا : یہ ایک ہی ہے اگر تو چاہے تو رجوع کرے تو اس نے رجوع کرلیا۔ ابن عباس (رض) فرماتے ہیں کہ طلاق پر طہر کے موقعہ پر دی جائے گی یہ وہ طریقہ ہے جس پر لوگ ہیں۔ اس کا اللہ رب العزت نے حکم فرمایا ہے۔{ فَطَلِّقُوہُنَّ لِعِدَّتِہِنَّ } [الطلاق ١] یہ اسناد قابل حجت نہیں ہیں کہ ٨ راوی ہیں اور رکانہ کی اولاد بھی یہ بیان کرتی ہے کہ ان کی طلاق ایک تھی۔

14987 Akrma Ibn Abbas (Raz) se naql farmate hain ki Rakaana ne ek majlis mein apni biwi ko teen talaaqain de din to is par bare pareshan hue aur Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne poocha: Tumne use kaise talaaq di thi, Rakaana ne kaha: Maine teen talaaqain di thin, farmaya ek majlis mein. Usne kaha: Haan aap ne farmaya: Yeh ek hi hai agar to chahe to ruju kare to usne ruju karlia. Ibn Abbas (Raz) farmate hain ki talaaq par taher ke mauqa par di jayegi yeh wo tareeqa hai jis par log hain. Is ka Allah Rab ul Izzat ne hukm farmaya hai. {Ftalliqoohunna Lieddatihinna} [Al Talaaq 1] Yeh isnaad qabil hujjat nahin hain ki 8 raavi hain aur Rakaana ki aulad bhi yeh bayan karti hai ki un ki talaaq ek thi.

١٤٩٨٧ - عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاقَ، عَنْ دَاوُدَ بْنِ الْحُصَيْنِ، عَنْ عِكْرِمَةَ،عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ قَالَ:طَلَّقَ رُكَانَةُ امْرَأَتَهُ ثَلَاثًا فِي مَجْلِسٍ وَاحِدٍ فَحَزِنَ عَلَيْهَا حُزْنًا شَدِيدًا فَسَأَلَهُ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" كَيْفَ طَلَّقْتَهَا؟ "قَالَ: طَلَّقْتُهَا ثَلَاثًا،فَقَالَ:" فِي مَجْلِسٍ وَاحِدٍ؟ "قَالَ: نَعَمْ قَالَ:" فَإِنَّمَا تِلْكَ وَاحِدَةٌ فَارْجِعْهَا إِنْ شِئْتَ "فَرَاجَعَهَا فَكَانَ ابْنُ عَبَّاسٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُمَا يَرَى إِنَّمَا الطَّلَاقُ عِنْدَ كُلِّ طُهْرٍ فَتِلْكَ السُّنَّةُ الَّتِي كَانَ عَلَيْهَا النَّاسُ وَالَّتِي أَمَرَ اللهُ لَهَا{فَطَلِّقُوهُنَّ لِعِدَّتِهِنَّ}[الطلاق: ١]أَخْبَرَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ الْحَارِثِ أنا أَبُو مُحَمَّدِ بْنُ حَيَّانَ نا مُسْلِمُ بْنُ عِصَامٍ نا عَبْدُ اللهِ بْنُ سَعْدٍ نا عَمِّي نا أَبِي عَنِ ابْنِ إِسْحَاقَ حَدَّثَنِي دَاوُدُ بْنُ الْحُصَيْنِ فَذَكَرَهُ وَهَذَا الْإِسْنَادُ لَا تَقُومُ بِهِ الْحُجَّةُ مَعَ ثَمَانِيَةٍ رَوَوْا عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُمَا فُتْيَاهُ بِخِلَافِ ذَلِكَ وَمَعَ رِوَايَةِ أَوْلَادِ رُكَانَةَ أَنَّ طَلَاقَ رُكَانَةَ كَانَ وَاحِدَةً وَبِاللهِ التَّوْفِيقُ