58.
Book of Journeys
٥٨-
كتاب السير


Chapter: Permission for migration

باب الإذن بالهجرة

Sunan al-Kubra Bayhaqi 17734

Umm al-Mu'minin, Umm Salama (may Allah be pleased with her) narrates that when Makkah became constricted for us and the Companions of the Messenger (peace be upon him) had to face various hardships and afflictions, and they saw trials and tribulations in practicing their religion, and that the Messenger of Allah (peace be upon him) was also unable to defend them because your (peace be upon him) tribe and your uncle were obstacles in between, and you were helpless in the suffering of your companions, then you said to them that the king of Abyssinia does not allow oppression on anyone in his land, so you should go to his city. Until Allah Almighty finds an alternative for you and a way out. Then we gradually left from here until we gathered in Abyssinia and we were in good homes and in a good neighborhood. There was no fear of oppression or tyranny there. Then she narrated a long hadith.


Grade: Sahih

(١٧٧٣٤) ام المؤمنین حضرت ام سلمہ (رض) فرماتی ہیں کہ جب ہم پر مکہ تنگ ہوگیا اور اصحابِ رسول کو طرح طرح کی تکلیفوں اور مصیبتوں کا سامنا کرنا پڑا اور انھوں نے اپنے دین پر عمل کرنے سے آزمائشوں اور فتنوں کو دیکھا اور یہ کہ رسول اکرم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) بھی ان کے دفاع سے قاصر ہیں کیونکہ درمیان میں آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی قوم اور آپ کے چچا رکاوٹ بنے ہوئے تھے اور آپ اپنے ساتھیوں کی تکلیفوں میں بےبس ہوگئے تو آپ نے ان سے کہا کہ حبشہ کی سر زمین میں ان کا بادشاہ اپنے پاس کسی پر ظلم نہیں ہونے دیتا لہٰذا تم ان کے شہر میں چلے جاؤ۔ جب تک کہ اللہ تعالیٰ اس کے متبادل تمہارے لیے اور راستہ نہ نکال دے۔ پھر ہم آہستہ آہستہ یہاں سے نکلے حتیٰ کہ ہم حبشہ میں جمع ہوگئے اور ہم اچھے گھر اور اچھے پڑوس میں تھے۔ وہاں ظلم و زیادتی کا ڈر بھی نہ تھا۔ پھر لمبی حدیث بیان کی۔

(17734) Ummul Momineen Hazrat Umm Salma (RA) farmati hain ke jab hum par Makkah tang hogaya aur Ashab-e-Rasul ko tarah tarah ki takleefon aur musibaton ka samna karna para aur unhon ne apne deen par amal karne se aazmaisho aur fitnon ko dekha aur ye ke Rasul Akram ((صلى الله عليه وآله وسلم)) bhi un ke difa se qasir hain kyunki darmiyan mein aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki qaum aur aap ke chacha rukawat bane huye thay aur aap apne sathiyon ki takleefon mein bebas hogaye to aap ne un se kaha ke Habasha ki sarzameen mein un ka badshah apne pass kisi par zulm nahin hone deta lihaza tum un ke shehar mein chale jao. Jab tak ke Allah Ta'ala us ke badal tumhare liye aur rasta na nikal de. Phir hum aahista aahista yahan se nikle hatta ke hum Habasha mein jama hogaye aur hum achhe ghar aur achhe pados mein thay. Wahan zulm-o-zyadati ka dar bhi na tha. Phir lambi hadees bayan ki.

١٧٧٣٤ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا أَحْمَدُ بْنُ عَبْدِ الْجَبَّارِ، ثنا يُونُسُ بْنُ بُكَيْرٍ، عَنِ ابْنِ إِسْحَاقَ، حَدَّثَنِي الزُّهْرِيُّ، عَنْ أَبِي بَكْرِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْحَارِثِ بْنِ هِشَامٍ، عَنْ أُمِّ سَلَمَةَ رَضِيَ اللهُ عَنْهَا زَوْجِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ،أَنَّهَا قَالَتْ:لَمَّا ضَاقَتْ عَلَيْنَا مَكَّةُ وَأُوذِيَ أَصْحَابُ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَفُتِنُوا وَرَأَوْا مَا يُصِيبُهُمْ مِنَ الْبَلَاءِ وَالْفِتْنَةِ فِي دِينِهِمْ، وَأَنَّ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَا يَسْتَطِيعُ دَفْعَ ذَلِكَ عَنْهُمْ، وَكَانَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي مَنَعَةٍ مِنْ قَوْمِهِ وَعَمِّهِ، لَا يَصِلُ إِلَيْهِ شَيْءٌ مِمَّا يَكْرَهُ مَا يَنَالُ أَصْحَابَهُ،فَقَالَ لَهُمْ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" إِنَّ بِأَرْضِ الْحَبَشَةِ مَلِكًا لَا يُظْلَمُ أَحَدٌ عِنْدَهُ فَالْحَقُوا بِبِلَادِهِ حَتَّى يَجْعَلَ اللهُ لَكُمْ فَرَجًا وَمَخْرَجًا مِمَّا أَنْتُمْ فِيهِ "، فَخَرَجْنَا إِلَيْهَا أَرْسَالًا حَتَّى اجْتَمَعْنَا وَنَزَلْنَا بِخَيْرِ دَارٍ إِلَى خَيْرِ جَارٍ أَمِنَّا عَلَى دِينِنَا، وَلَمْ نَخْشَ مِنْهُ ظُلْمًا. وَذَكَرَ الْحَدِيثَ بِطُولِهِ