61.
Book of Sacrifices
٦١-
كتاب الضحايا


Chapter on what has been mentioned regarding passing by a wall with a person or animal

باب ما جاء فيمن مر بحائط إنسان أو ماشيته

Sunan al-Kubra Bayhaqi 19654

Samrah bin Jundab narrated that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: When you come across an animal with its milk, and its owner is present, then seek permission and milk it to drink. If the owner is not present, then call out three times. If the owner appears, seek permission, otherwise milk it and drink, but do not take the milk with you. Shaykh (al-Albaani) said: If this hadith is authentic, then it is (permissible) in times of need.


Grade: Sahih

(١٩٦٥٤) حضرت سمرہ بن جندب فرماتے ہیں کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : جب تم جانور کے پاس آؤ وہاں ان کا مالک ہو تو اجازت لے کر دودھ دوہ کر پی لو ۔ اگر مالک نہ ہو تو تین آوازیں لگاؤ۔ اگر مالک آجائے تو اجازت لے لو ، وگرنہ دودھ دوہ کر پی لو ساتھ نہ لے جاؤ۔ شیخ فرماتے ہیں : اگر یہ حدیث صحیح ہو تب یہ بوقت ضرورت ہے۔

(19654) Hazrat Samrah bin Jundab farmate hain ki Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya : Jab tum janwar ke paas aao wahan un ka malik ho to ijazat le kar doodh doah kar pi lo . Agar malik na ho to teen aawazain lagao. Agar malik aajaye to ijazat le lo , warna doodh doah kar pi lo saath na le jao. Sheikh farmate hain : Agar ye hadees sahih ho tab ye ba waqt zaroorat hai.

١٩٦٥٤ - وَمِنْهَا مَا أَخْبَرَنَا أَبُو عَلِيٍّ الرُّوذْبَارِيُّ، أنبأ مُحَمَّدُ بْنُ بَكْرٍ، ثنا أَبُو دَاوُدَ، ثنا عَيَّاشُ بْنُ الْوَلِيدِ الرَّقَّامُ، ثنا عَبْدُ الْأَعْلَى، ثنا سَعِيدٌ، عَنْ قَتَادَةَ، عَنِ الْحَسَنِ،عَنْ سَمُرَةَ بْنِ جُنْدُبٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ أَنَّ نَبِيَّ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ:" إِذَا أَتَى أَحَدُكُمْ عَلَى مَاشِيَةٍ فَإِنْ كَانَ فِيهَا صَاحِبُهَا فَلْيَسْتَأْذِنْهُ، فَإِنْ أَذِنَ لَهُ فَلْيَحْتَلِبْ وَلْيَشْرَبْ، وَإِنْ لَمْ يَكُنْ فِيهَا فَلْيُصَوِّتْ ثَلَاثًا، فَإِنْ أَجَابَهُ فَلْيَسْتَأْذِنْهُ، وَإِلَّا فَلْيَحْتَلِبْ وَلْيَشْرَبْ وَلَا يَحْمِلْ.قَالَ الشَّيْخُ:أَحَادِيثُ الْحَسَنِ عَنْ سَمُرَةَ لَا يُثْبِتُهَا بَعْضُ الْحُفَّاظِ، وَيَزْعُمُ أَنَّهَا مِنْ ⦗٦٠٤⦘ كِتَابٍ غَيْرَ حَدِيثِ الْعَقِيقَةِ الَّذِي قَدْ ذُكِرَ فِيهِ السَّمَاعُ، وَإِنْ صَحَّ فَهُوَ مَحْمُولٌ عَلَى حَالِ الضَّرُورَةِ