2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ


Chapter on the Clarification That the Prophet (PBUH) Did Not Continuously Perform Qunoot, and That He Only Did So When Supplicating for or Against Someone.

بَابُ ذِكْرِ الْبَيَانِ أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَمْ يَكُنْ يَقْنُتُ دَهْرَهُ كُلَّهُ، وَإِنَّهُ إِنَّمَا كَانَ يَقْنُتُ إِذَا دَعَا لِأَحَدٍ، أَوْ يَدْعُو عَلَى أَحَدٍ‏.‏

Sahih Ibn Khuzaymah 620

Narrated Anas: The Prophet (ﷺ) did not regularly offer Qunut but when he wished to invoke good for any nation, or invoke the wrath of Allah upon any nation, he would offer Qunut.


Grade: Sahih

سیدنا انس رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم (‏‏‏‏مسلسل و ہمیشہ) قنوت نہیں پڑھا کرتے تھے مگر جب کسی قوم کے حق میں دعائے خیر کرنا ہوتی یا کسی قوم کو بد دعا دینی ہوتی (‏‏‏‏تو قنوت کرتے تھے۔

Sayyidna Anas Radi Allahu Anhu se riwayat hai ki Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam (musalsal o hamesha) qunut nahi parha karte the magar jab kisi qaum ke haq mein dua e khair karna hoti ya kisi qaum ko bad dua deni hoti (to qunut karte the.

نا مُحَمَّدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ مَرْزُوقٍ الْبَاهِلِيُّ ، حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الأَنْصَارِيُّ ، حَدَّثَنَا سَعِيدُ بْنُ أَبِي عَرُوبَةَ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنْ أَنَسٍ ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَ " لا يَقْنُتُ إِلا إِذَا دَعَا لِقَوْمٍ، أَوْ دَعَا عَلَى قَوْمٍ"