18.
Virtues of the Noble Quran
١٨-
فضائل القرآن الكريم
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
zurārah bn awfá al-‘āmirī | Zarara ibn Aufa al-Amiri | Trustworthy |
qatādah | Qatadah ibn Di'amah al-Sadusi | Trustworthy, Upright, Well-known for Tadlis |
ṣāliḥun al-murrīyun | Salih bin Bashir al-Mari | Denier of Hadith |
zayd bn al-ḥubāb | Zayd ibn Al-Habbab Al-Tamimi | Trustworthy, good in Hadith |
abū kuraybin | Muhammad ibn al-'Ala' al-Hamadani | Trustworthy Hadith Scholar |
al-ḥasan bn sufyān | Al-Hasan ibn Sufian al-Shaybani | Trustworthy |
abū bakr bn qurayshin | Muhammad ibn Abdullah al-Rayoni | Trustworthy, good narrator |
ṣāliḥun al-murrī | Salih bin Bashir al-Mari | Denier of Hadith |
‘amrūun bn marzūqin | Amr ibn Marzuq al-Bahili | Thiqah (Trustworthy) |
abū al-muthanná | Mu'adh ibn al-Muthanna al-'Anbari | Trustworthy |
abū bakr bn isḥāq | Ahmad ibn Ishaq al-Sabaghi | Trustworthy, Upright |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنِ عَبَّاسٍ | عبد الله بن العباس القرشي | صحابي |
زُرَارَةَ بْنِ أَوْفَى الْعَامِرِيِّ | زرارة بن أوفى العامري | ثقة |
قَتَادَةَ | قتادة بن دعامة السدوسي | ثقة ثبت مشهور بالتدليس |
صَالِحٌ الْمُرِّيٌّ | صالح بن بشير المري | منكر الحديث |
زَيْدُ بْنُ الْحُبَابِ | زيد بن الحباب التميمي | صدوق حسن الحديث |
أَبُو كُرَيْبٍ | محمد بن العلاء الهمداني | ثقة حافظ |
الْحَسَنُ بْنُ سُفْيَانَ | الحسن بن سفيان الشيباني | ثقة |
أَبُو بَكْرِ بْنُ قُرَيْشٍ | محمد بن عبد الله الريونجي | صدوق حسن الحديث |
صَالِحٌ الْمُرِّيُّ | صالح بن بشير المري | منكر الحديث |
عَمْرُو بْنُ مَرْزُوقٍ | عمرو بن مرزوق الباهلي | ثقة |
أَبُو الْمُثَنَّى | معاذ بن المثنى العنبري | ثقة |
أَبُو بَكْرِ بْنُ إِسْحَاقَ | أحمد بن إسحاق الصبغي | ثقة ثبت |
Mustadrak Al Hakim 2089
It is narrated on the authority of Ibn Abbas (may Allah be pleased with them both) that a man asked: "O Messenger of Allah, peace and blessings be upon him, which deed is the most virtuous?" He (the Prophet) replied: "To travel back and forth." He (the man) asked: "O Messenger of Allah, what is meant by 'traveling back and forth'?" He (the Prophet) replied: "The reciter of the Quran travels from the beginning to the end and then travels back from the end to the beginning. Just as he finishes the journey, he immediately starts it again." ** This hadith is narrated by Salih Al-Murri, and he is unique in narrating it. He was from the worshippers of Basra. However, the two Sheikhs (Bukhari and Muslim) did not include his narrations. And there is a supporting hadith narrated by Abu Huraira (may Allah be pleased with him). (The supporting hadith is mentioned below).
" حضرت ابن عباس رضی اللہ عنہما سے مروی ہے : ایک شخص نے عرض کی : یا رسول اللہ ﷺ کون سا عمل سب سے افضل ہے ؟ آپ ﷺ نے فرمایا : حال اور مرتحل ۔ اُس نے پوچھا : یا رسول اللہ ﷺ ! حال اور مرتحل کیا ہوتا ہے ؟ آپ ﷺ نے فرمایا : قرآن کا قاری اول سے آخر کی طرف سفر کرتے کرتے آخر تک پہنچ جاتا ہے پھر وہاں سے سفر کرتے ہوئے اول تک پہنچ جاتا ہے ۔ جیسے ہی سفر ختم کرے ، فوراً دوبارہ سفر شروع کر لے ۔ ٭٭ یہ حدیث روایت کرنے میں صالح المری متفرد ہیں اور اہلِ بصرہ کے عبادت گزار لوگوں میں سے ہیں ۔ مگر شیخین رحمۃ اللہ علیہما نے ان کی رویات نقل نہیں کی ہیں ۔ اور ایک حدیث اس کی شاہد ہے جو کہ حضرت ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے مروی ہے ۔ ( وہ شاہد حدیث درج ذیل ہے )"
Hazrat Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a se marvi hai: Ek shakhs ne arz ki: Ya Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) kaun sa amal sab se afzal hai? Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: Haal aur Martahal. Usne poocha: Ya Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم)! Haal aur Martahal kya hota hai? Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: Quran ka qari awwal se akhir ki taraf safar karte karte akhir tak pohanch jata hai phir wahan se safar karte hue awwal tak pohanch jata hai. Jaise hi safar khatam kare, fauran dobara safar shuru kar le. ** Ye hadees riwayat karne mein Saleh al-Mari mutfarrid hain aur Ahle Basra ke ibadat guzaar logon mein se hain. Magar Shaikhain Rahmatullahi Alaihima ne unki riwayat naqal nahin ki hain. Aur ek hadees iski shahid hai jo ki Hazrat Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) se marvi hai. (Woh shahid hadees darj zail hai).
وَحَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ إِسْحَاقَ، أَنْبَأَ أَبُو الْمُثَنَّى، ثنا عَمْرُو بْنُ مَرْزُوقٍ، ثنا صَالِحٌ الْمُرِّيُّ، وَأَخْبَرَنِي أَبُو بَكْرِ بْنُ قُرَيْشٍ، أَنْبَأَ الْحَسَنُ بْنُ سُفْيَانَ، ثنا أَبُو كُرَيْبٍ، ثنا زَيْدُ بْنُ الْحُبَابِ، ثنا صَالِحٌ الْمُرِّيٌّ، عَنْ قَتَادَةَ، عَنْ زُرَارَةَ بْنِ أَوْفَى الْعَامِرِيِّ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا، أَنَّ رَجُلًا قَالَ: يَا رَسُولَ اللَّهِ أَيُّ الْأَعْمَالِ أَفْضَلُ؟ قَالَ: «الْحَالُّ، الْمُرْتَحِلُ» قَالَ: يَا رَسُولَ اللَّهِ وَمَا الْحَالُّ الْمُرْتَحِلُ؟ قَالَ: «صَاحِبُ الْقُرْآنِ يَضْرِبُ مِنْ أَوَّلِهِ حَتَّى يَبْلُغَ آخِرَهُ، وَمِنْ آخِرِهِ حَتَّى يَبْلُغَ أَوَّلَهُ كُلَّمَا حَلَّ ارْتَحَلَ» . «تَفَرَّدَ بِهِ صَالِحٌ الْمُرِّيُّ وَهُوَ مِنْ زُهَّادِ أَهْلِ الْبَصْرَةِ إِلَّا أَنَّ الشَّيْخَيْنِ، لَمْ يُخَرِّجَاهُ» . وَلَهُ شَاهِدٌ مِنْ حَدِيثِ أَبِي هُرَيْرَةَ