32.
Statement of Knowing the Companions of the Prophet (may Allah be pleased with them)
٣٢-
بیان معرفة الصحابة الكرام رضوان الله علیهم
The mention of the Islam of Hazrat Abbas bin Abdul Muttalib (RA)
تذكرة اسلام حضرت عباس بن عبد المطلب رضي الله عنه، هناك روايات متعددة عن قبوله الإسلام
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abū rāfi‘in | Abu Rafi' the Copt | Companion |
‘ikrimah | Ikrimah the freed slave of Ibn Abbas | Trustworthy |
ḥusayn bn ‘abd al-lah | Al-Husayn ibn Abdullah al-Hashimi | Weak in Hadith |
muḥammad bn isḥāq | Ibn Ishaq al-Qurashi | Saduq Mudallis |
zīād bn ‘abd al-lah | Ziyad ibn Abdullah al-Bakka'i | Saduq (Truthful) Hasan al-Hadith |
‘amrūun bn zurārah | Amr ibn Abi Amr al-Kalabi | Trustworthy, Sound |
abū al-‘abbās aḥmad bn muḥammad bn al-ḥusayn | Ahmad ibn Muhammad al-Masarji | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَبُو رَافِعٍ | أبو رافع القبطي | صحابي |
عِكْرِمَةَ | عكرمة مولى ابن عباس | ثقة |
حُسَيْنُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ | الحسين بن عبد الله الهاشمي | ضعيف الحديث |
مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاقَ | ابن إسحاق القرشي | صدوق مدلس |
زِيَادُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ | زياد بن عبد الله البكائي | صدوق حسن الحديث |
عَمْرُو بْنُ زُرَارَةَ | عمرو بن أبي عمرو الكلابى | ثقة ثبت |
أَبُو الْعَبَّاسِ أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ الْحُسَيْنِ | أحمد بن محمد الماسرجي | ثقة |
Mustadrak Al Hakim 5407
Ukrama narrated that Abu Rafi said: I was the slave of Abbas bin Abdul Muttalib (may Allah be pleased with him). Islam had entered our house. Abbas (may Allah be pleased with him) also accepted Islam, Umm Fazal (may Allah be pleased with her) also accepted Islam, and I had also become Muslim. Abbas (may Allah be pleased with him) was afraid of his people and feared their opposition. Therefore, he used to hide his Islam. ** Abu Ahmed did not add anything to this text in this chain and narrated it as mursal (without connecting it to the Prophet). These are the hadiths that have reached us regarding the acceptance of Islam by Abbas (may Allah be pleased with him) before the Battle of Badr. Accept them and listen carefully! Now, the contradictory narrations will be presented.
" عکرمہ روایت کرتے ہیں کہ حضرت ابورافع کہتے ہیں : میں عباس بن عبدالمطلب رضی اللہ عنہ کا غلام تھا ہمارے گھر میں اسلام داخل ہو چکا تھا ۔ حضرت عباس رضی اللہ عنہ بھی اسلام لے آئے ، ام فضل رضی اللہ عنہا بھی اسلام لے آئیں ، اور میں بھی مسلمان ہو چکا تھا ۔ حضرت عباس رضی اللہ عنہ اپنی قوم سے گھبرا رہے تھے ، اور ان کی مخالفت سے ڈرتے تھے ۔ اس لئے وہ اپنا اسلام چھپاتے تھے ۔ ٭٭ ابواحمد نے اس اسناد میں اس متن پر کچھ اضافہ نہیں کیا اور اس کو مرسلاً روایت کیا ہے ۔ حضرت عباس رضی اللہ عنہ کے جنگ بدر سے پہلے قبول اسلام کے متعلق جو احادیث ہم تک پہنچی ہیں وہ یہی ہیں ۔ ان کو تسلیم کر لو ، اور غور سے سنو ! اب ان کی متضاد روایات بیان کی جائیں گی ۔"
Akrama riwayat karte hain keh Hazrat Aburafi'a kehte hain : mein Abbas bin Abdul Muttalib (رضي الله تعالى عنه) ka ghulam tha humare ghar mein Islam dakhil ho chuka tha . Hazrat Abbas (رضي الله تعالى عنه) bhi Islam le aaye , Umm Fazal ( (رضي الله تعالى عنه) ا) bhi Islam le aayin , aur mein bhi musalman ho chuka tha . Hazrat Abbas (رضي الله تعالى عنه) apni qaum se ghabra rahe the , aur un ki mukhalfat se darte the . Is liye woh apna Islam chhipate the . ** Abu Ahmad ne is isnad mein is matan par kuchh izafa nahin kiya aur is ko mursalan riwayat kiya hai . Hazrat Abbas (رضي الله تعالى عنه) ke jang Badr se pehle qubool Islam ke mutalliq jo ahadees hum tak pahunchi hain woh yahi hain . Un ko tasleem kar lo , aur gौर se suno ! Ab un ki mutzaad riwayaten bayan ki jayengi .
وَأَخْبَرَنِي أَبُو أَحْمَدَ التَّمِيمِيُّ، ثَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ الْحُسَيْنِ، ثَنَا عَمْرُو بْنُ زُرَارَةَ، قَالَ: أَخْبَرَنَا زِيَادُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاقَ، حَدَّثَنِي حُسَيْنُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ، عَنْ عِكْرِمَةَ قَالَ: قَالَ أَبُو رَافِعٍ «كُنْتُ غُلَامًا لِلْعَبَّاسِ بْنِ عَبْدِ الْمُطَّلِبِ، وَكَانَ الْإِسْلَامُ دَخَلْنَا أَهْلَ الْبَيْتِ، فَأَسْلَمَ الْعَبَّاسُ، وَأَسْلَمَتْ أُمُّ الْفَضْلِ، وَأَسْلَمَتْ، وَكَانَ الْعَبَّاسُ يَهَابُ قَوْمَهُ، وَيَكْرَهُ خِلَافَهُمْ، وَكَانَ يَكْتُمُ إِسْلَامَهُ» وَلَمْ يَزِدْ أَبُو أَحْمَدَ فِي هَذَا الْإِسْنَادِ عَلَى هَذَا الْمَتْنِ، وَأَتَى بِهِ مُرْسَلًا هَذَا الَّذِي انْتَهَى إِلَيْنَا مِنَ الْأَخْبَارِ الَّتِي تَدُلُّ عَلَى تَقَدَّمِ إِسْلَامِ الْعَبَّاسِ بْنِ عَبْدِ الْمُطَّلِبِ قَبْلَ بَدْرٍ فَأَسْلَمَ، وَاسْمَعِ الْآنَ الَّتِي تُضَادُّهَا "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 5407 - حسين بن عبد الله واه