Hazrat Hilal al-Mazni narrates that I saw Hazrat Abu Hurairah in a funeral of nine or seven men and women. They placed the women near Qibla and men near the Imam.
حضرت ھلال المازنی فرماتے ہیں کہ میں حضرت ابوہریرہ کو نو یا سات مردوں اور عورتوں کے جنازے میں دیکھا، انھوں نے عورتوں کو قبلہ کے قریب کیا اور مردوں کو امام کے قریب۔
Hazrat Hilal Almazni farmate hain ke mein Hazrat Abu Hurairah ko nau ya sat mardon aur aurton ke janaze mein dekha, unhon ne aurton ko qibla ke qareeb kiya aur mardon ko imam ke qareeb.
Hazrat Nafi' narrates that when Hazrat Abdullah bin Umar used to lead the funeral prayer of men and women, he would keep the men close to (the Imam) and the women behind them, close to the Qibla.
حضرت نافع فرماتے ہیں کہ حضرت عبداللہ بن عمر جب مردوں اور عورتوں کی نماز جنازہ پڑھاتے تو مردوں کو (امام) کے قریب رکھتے اور عورتوں کو ان کے بعد قبلہ کے قریب۔
Hazrat Nafi farmate hain ki Hazrat Abdullah bin Umar jab mardon aur auraton ki namaz janaza parhate to mardon ko (imam) ke kareeb rakhte aur auraton ko un ke baad qibla ke kareeb.
Hazrat Abu Ishaq states that when Hazrat Haris used to lead the funeral prayers for men and women, he would place the bier of the men near the Imam and the bier of the women in front of them.
حضرت ابو اسحاق فرماتے ہیں کہ حضرت حارث جب مردوں اور عورتوں کی نماز جنازہ ادا فرماتے تو مردوں کے جنازے امام کے قریب رکھتے اور عورتوں کو ان سے آگے رکھتے۔
Hazrat Abu Ishaq farmate hain ki Hazrat Haris jab mardon aur aurton ki namaz janaza ada farmate to mardon ke janaze imam ke qareeb rakhte aur aurton ko un se aage rakhte.
Hazrat Ammar, who was from the slaves of Banu Hashim, narrates that Hazrat Umm Kulthum and Hazrat Zaid bin Umar passed away on the same day, and I participated in their funeral procession. Both of them were taken out for burial together. Hazrat Saeed bin Aas led their funeral prayer. He placed Hazrat Zaid closer to the Imam and Hazrat Umm Kulthum in front of Zaid. Among those who offered the funeral prayer that day were the companions, including Hazrat Hussain and Hazrat Hassan. (No one disagreed with this).
حضرت عمار جو بنو ہاشم کے غلام ہیں فرماتے ہیں حضرت ام کلثوم اور حضرت زید بن عمر ایک ہی دن فوت ہوئے اور میں ان کے جنازے میں شریک تھا۔ ان دونوں کو ایک ساتھ جنازے کے لیے نکالا گیا۔ حضرت سعید بن عاص نے ان کی نماز جنازہ ادا فرمائی، انھوں نے حضرت زید کو امام کے قریب رکھا اور حضرت ام کلثوم کو زید کے سامنے، اور اس دن نماز جنازہ ادا کرنے والوں میں صحابہ کرام بھی تھے ان میں حضرت حسین اور حضرت حسن بھی تھے۔ (کسی نے اس پر اختلاف نہ کیا) ۔
Hazrat Ammar jo Banu Hashim ke ghulam hain farmate hain Hazrat Umme Kulsoom aur Hazrat Zaid bin Umar aik hi din foot huye aur main un ke janaze mein shareek tha Un donon ko aik saath janaze ke liye nikala gaya Hazrat Saeed bin Aas ne un ki namaz e janaza ada farmaai unhon ne Hazrat Zaid ko Imam ke qareeb rakha aur Hazrat Umme Kulsoom ko Zaid ke samne aur us din namaz e janaza ada karne walon mein Sahaba kiraam bhi thay un mein Hazrat Hussain aur Hazrat Hassan bhi thay (kisi ne is par ikhtilaf na kia)
Hazrat Haris narrates that Hazrat Ali, may Allah be pleased with him, when the funeral of women and men would take place, he would keep the men close to the Imam and the women close to the Qibla, if there was a funeral of a free man and a slave, then the free man would be close to the Imam and the slave close to the Qibla.
حضرت حارث فرماتے ہیں کہ حضرت علی کرم اللہ وجہہ جب عورتوں اور مردوں کا جنازہ اکٹھا ہوتا تو مردوں کو امام کے قریب رکھتے اور عورتوں کو قبلہ کے قریب، اگر آزاد اور غلام کا جنازہ ہوتا تو آزاد کو امام کے قریب اور غلام کو قبلہ کے قریب۔
Hazrat Haris farmate hain keh Hazrat Ali Karam Allah Wajahu jab aurton aur mardon ka janaza ikatha hota to mardon ko imam ke qareeb rakhte aur aurton ko qibla ke qareeb, agar azad aur ghulam ka janaza hota to azad ko imam ke qareeb aur ghulam ko qibla ke qareeb.
Hazrat Abdullah bin Abi Rashd narrates that the people perished by being inflicted with the plague of Amwas, so the funeral prayers of men and women were offered individually, separately. Then, Hazrat Jabir bin Zaid (according to the assumption of Hazrat Abdullah) arrived, and he placed the bier of the women in front of the bier of the man and offered the funeral prayer for all of them together.
حضرت عبد ربہ بن ابی راشد فرماتے ہیں کہ لوگ ہمہ گیر تباہی مچانے والے طاعون میں مبتلا ہو کر ہلاک ہوئے تو مردوں اور عورتوں کی نماز جنازہ تنہا، تنہا ادا کی گئی۔ پھر حضرت جابر بن زید (حضرت عبد ربہ کے گمان کے مطابق) تشریف لائے، انھوں نے عورتوں کی میت کو مرد کے آگے رکھ کر ان سب پر اکٹھے نماز ادا کی۔
Hazrat Abd Rabah bin Abi Rashid farmate hain ke log hame gir tabaahi maachane wale taun mein mubtila ho kar halak hue to mardon aur auraton ki namaz janaza tanha, tanha ada ki gai. Phir Hazrat Jabir bin Zaid (Hazrat Abd Rabah ke gumaan ke mutabiq) tashreef laye, unhon ne auraton ki mayyat ko mard ke aage rakh kar un sab par ikatthe namaz ada ki.
Hazrat Ma'mar narrates that when Hazrat Zuhri used to lead the funeral prayer for both men and women, he would place the men closer to the Imam and the women behind them.
حضرت معمر فرماتے ہیں کہ حضرت زہری جب مردوں اور عورتوں کی اکٹھے نماز جنازہ ادا فرماتے تو مردوں کو امام کے قریب رکھتے اور عورتوں کو ان کے پیچھے۔
Hazrat Moammar farmate hain ki Hazrat Zahri jab mardon aur aurton ki ikathe namaz janaza ada farmate to mardon ko imam ke kareeb rakhte aur aurton ko un ke peeche.
Hazrat Musa bin Talha narrates that Hazrat Usman offered the funeral prayer of a man and a woman together. He placed the body of the man near to the Imam.
حضرت موسیٰ بن طلحہ فرماتے ہیں کہ حضرت عثمان نے مرد اور عورت کا جنازہ اکٹھا پڑھایا، آپ نے مرد کی میت کو امام کے قریب رکھا۔
Hazrat Moosa bin Talha farmate hain keh Hazrat Usman ne mard aur aurat ka janaza ikattha parhaaya, aap ne mard ki mayyat ko imam ke qareeb rakha.
It is narrated on the authority of Hazrat Wathila that a plague spread in Syria, due to which many people died, so the funeral prayers of men and women were offered together, the dead bodies of men were kept near the Imam and the dead bodies of women near the Qibla.
حضرت واثلہ سے مروی ہے کہ شام میں طاعون پھیلا جس کی وجہ سے بہت سے لوگ ھلاک ہوئے، تو مردوں اور عورتوں کی نماز جنازہ اکٹھی ادا کی گئی، مردوں کی میت کو امام کے قریب رکھا اور عورتوں کی میت قبلہ کے قریب۔
Hazrat Wathla se marvi hai ke sham mein taoon phayla jis ki wajah se bahut se log halak huye, to mardon aur aurton ki namaz janaza ikatthi ada ki gayi, mardon ki mayyat ko imam ke qareeb rakha aur aurton ki mayyat qibla ke qareeb.
Hazrat Sha'bi narrates that Hazrat Abdullah bin Umar led the funeral prayer of Hazrat Umm Kulthum bint Ali and her son Hazrat Zaid. You placed the boy near the Imam and the woman near the Qibla.
حضرت شعبی فرماتے ہیں کہ حضرت عبداللہ بن عمر نے حضرت ام کلثوم بنت علی اور ان کے بیٹے حضرت زید کی نماز جنازہ پڑھائی۔ آپ نے لڑکے کو امام کے قریب اور عورت کو قبلہ کے قریب رکھا۔
Hazrat Shabi farmate hain keh Hazrat Abdullah bin Umar ne Hazrat Umme Kulsoom bint Ali aur unke bete Hazrat Zaid ki namaz e janaza parhayi. Aap ne larke ko imam ke qareeb aur aurat ko qibla ke qareeb rakha.