Hazrat Hammad narrated that when a slave woman was freed and her husband had intercourse with her while she was unaware of her right to choose (khula), she still reserved that right. Hazrat Hassan used to say the same.
حضرت حماد فرماتے ہیں کہ جب باندی کو آزاد کیا گیا اور اس کے ساتھ اس کے خاوند نے وطی کی، حالانکہ وہ خیار کے متعلق جانتی نہ تھی تو اس کا خیار باقی رہے گا۔ حضرت حسن بھی یہی فرمایا کرتے تھے۔
Hazrat Hammad farmate hain ke jab bandi ko azad kiya gaya aur uske sath uske khaavand ne wati ki, halanke wo khiyaar ke mutalliq jaanti na thi to uska khiyaar baqi rahega. Hazrat Hassan bhi yahi farmaya karte the.
Hazrat Said bin Musayyab said that when a slave woman is freed and her husband has intercourse with her, even though she is unaware of her right to choose (khula'), she still retains that right. If it were up to me, I would beat a man who does such a thing.
حضرت سعید بن مسیب فرماتے ہیں کہ جب باندی کو آزاد کیا گیا اور اس کے ساتھ اس کے خاوند نے وطی کی، حالانکہ وہ خیار کے متعلق جانتی نہ تھی تو اس کا خیار باقی رہے گا۔ اگر مجھے اختیار ہوتا تو میں ایسا کرنے والے مرد کو مارتا۔
Hazrat Saeed bin Musayyab farmate hain ke jab bandi ko azad kiya gaya aur uske sath uske khaavand ne wati ki, halanke woh khiyaar ke mutalliq jaanti na thi to uska khiyaar baqi rahega. Agar mujhe ikhtiyaar hota to main aisa karne wale mard ko maarta.
Hazrat Umar (R.A) said that if a slave woman is freed and her husband has sexual intercourse with her, even though she is unaware of her right to annul the marriage (khiyar), her right to annulment will remain intact. Even if they have intercourse a hundred times.
حضرت عمر (رض) فرماتے ہیں کہ جب باندی کو آزاد کیا گیا اور اس کے ساتھ اس کے خاوند نے وطی کی، حالانکہ وہ خیار کے متعلق جانتی نہ تھی تو اس کا خیار باقی رہے گا۔ خواہ سو مرتبہ جماع کرلے۔
Hazrat Umar (RA) farmate hain keh jab bandi ko azad kiya gaya aur uske sath uske khaavand ne wati ki, halanke woh khiyaar ke mutalliq jaanti na thi to uska khiyaar baqi rahega. Khaawah so martaba jima karle.
Hazrat Ibn Juraij narrates that I asked Hazrat Ata that when a slave girl was freed and her master immediately had intercourse with her, what is the ruling? He said, "He has done a very bad thing." I said, "Will it be permissible for him as a free husband?" He said, "No."
حضرت ابن جریج فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت عطاء سے عرض کیا کہ جب باندی کو آزاد کیا گیا اور اس کے خاوند نے اس سے فورا جماع کرلیا تو کیا حکم ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ اس نے بہت برا کیا۔ میں نے کہا کہ کیا اس کو آزاد خاوند کی صورت میں اختیار ہوگا ؟ انھوں نے فرمایا نہیں۔
Hazrat Ibn Juraij farmate hain ki maine Hazrat Ata se arz kiya ki jab bandi ko azad kiya gaya aur uske khaavand ne us se foran jima kar liya to kya hukm hai? Unhon ne farmaya ki usne bahut bura kiya. Maine kaha ki kya usko azad khaavand ki soorat mein ikhtiyar hoga? Unhon ne farmaya nahin.
The respected authority states that if a slave woman is set free and her master has intercourse with her, despite her being unaware of her right to choose (khula), she retains the right to exercise that option upon becoming aware of it.
حضرت حکم فرماتے ہیں کہ جب باندی کو آزاد کیا گیا اور اس کے ساتھ اس کے خاوند نے وطی کی، حالانکہ وہ خیار کے متعلق جانتی نہ تھی تو جب اسے معلوم ہو اس کا خیار باقی رہے گا۔
Hazrat Hukm Farmaatay Hain Ke Jab Bandi Ko Azad Kiya Gaya Aur Iss Kay Sath Iss Kay Khawand Nay Wati Ki Halanky Woh Khiyaar Kay Mutaliq Jaanti Na Thi To Jab Issay Maaloom Ho Iss Ka Khiyaar Baqi Rahay Ga
Hazrat Ibrahim states that when a slave woman is freed and her master has intercourse with her, despite her not being aware of her right to refuse (khula), she retains the right to refuse (khula) once she becomes aware of it.
حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ جب باندی کو آزاد کیا گیا اور اس کے ساتھ اس کے خاوند نے وطی کی، حالانکہ وہ خیار کے متعلق جانتی نہ تھی تو جب اسے معلوم ہو اس کا خیار باقی رہے گا۔
Hazrat Ibrahim farmate hain keh jab bandi ko azad kiya gaya aur uske sath uske khaavand ne wati ki, halanke woh khiyaar ke mutalliq janti na thi to jab use maloom ho us ka khiyaar baqi rahe ga.