13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ


Regarding what a man is allowed from his wife when she is menstruating

‌فِي الرَّجُلِ مَا لَهُ مِنِ امْرَأَتِهِ إِذَا كَانَتْ حَائِضًا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16813

Hazrat Aisha (may Allah be pleased with her) narrates that when one of us would be in the state of menstruation, the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) would order her to wear a lower garment and then he would have intimacy with her over the lower garment.

حضرت عائشہ (رض) فرماتی ہیں کہ جب ہم میں سے کوئی حالت حیض میں ہوتی تو حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) اسے ازار پہننے کا حکم دیتے اور پھر ازار کے اوپر سے تعلق فرماتے۔

Hazrat Ayesha (RA) farmati hain keh jab hum mein se koi halat haiz mein hoti tou Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) usay izaar pehenne ka hukum dete aur phir izaar ke upar se tualuq farmate.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا جَرِيرٌ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، عَنِ الْأَسْوَدِ ، عَنْ عَائِشَةَ ، قَالَتْ : « كَانَتْ إِحْدَانَا إِذَا كَانَتْ حَائِضًا أَمَرَهَا النَّبِيُّ ﷺ أَنْ تَأْتَزِرَ بِإِزَارٍ ، ثُمَّ يُبَاشِرُهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16814

Hazrat Aisha (RA) narrates that when any of us would be in the state of menstruation, the Prophet (PBUH) would order her to wear a lower garment during the menstrual flow and then he would have intimate relations with her over the lower garment. And who among you can control his desire to the extent that the Prophet (PBUH) had control over his desires?

حضرت عائشہ (رض) فرماتی ہیں کہ جب ہم میں سے کوئی حالت حیض میں ہوتی تو حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) اسے حیض کے بہاؤ کے دوران ازار پہننے کا حکم دیتے اور پھر ازار کے اوپر سے تعلق فرماتے۔ اور تم میں کون اس حد تک اپنی شہوت پر قابو پاسکتا ہے جتنا حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو اپنے نفس پر قابو تھا۔

Hazrat Ayesha (RA) farmati hain keh jab hum mein se koi halat haiz mein hoti tou Huzoor (SAW) usay haiz ke bahao ke doran izaar pehenne ka hukum dete aur phir izaar ke upar se taluq farmate. Aur tum mein kon is had tak apni shehwat per qaboo pa sakta hai jitna Huzoor (SAW) ko apne nafs per qaboo tha.

عَلِيُّ بْنُ مُسْهِرٍ ، عَنِ الشَّيْبَانِيِّ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْأَسْوَدِ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنْ عَائِشَةَ قَالَتْ : « كَانَتْ إِحْدَانَا إِذَا كَانَتْ حَائِضًا ، أَمَرَهَا النَّبِيُّ ﷺ أَنْ تَأْتَزِرَ فِي مِئْزَرِ حَيْضَتِهَا ، ثُمَّ يُبَاشِرُهَا ، وَأَيُّكُمْ يَمْلِكُ إِرْبَهُ كَمَا كَانَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ يَمْلِكُ إِرْبَهُ » حَدَّثَنَا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16815

A similar narration is also attributed to Umm al-Mu'minin Hazrat Maymunah (R.A.).

ام المومنین حضرت میمونہ (رض) سے بھی یونہی منقول ہے۔

Umm ul momineen hazrat maimoona (RA) se bhi younhi manqol hai

عَبَّادُ بْنُ عَوَّامٍ ، وَعَلِيُّ بْنُ مُسْهِرٍ ، عَنِ الشَّيْبَانِيِّ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ شَدَّادٍ ، قَالَ : أَخْبَرَتْنِي مَيْمُونَةُ ، زَوْجُ النَّبِيِّ ﷺ عَنِ النَّبِيِّ بِنَحْوٍ مِنْهُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16816

Hazrat Umm Salama (R.A) narrates that I was with the Holy Prophet (PBUH) on the bed that I started menstruating, I started to move back so you (PBUH) said stay where you are. It is enough for you to cover yourself with a cloth.

حضرت ام سلمہ (رض) فرماتی ہیں کہ میں بستر پر حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے ساتھ تھی کہ میں حائضہ ہوگئی، میں پیچھے ہٹنے لگی تو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا کہ تم اپنی جگہ پر رہو۔ تمہارے لیے اتنا کافی ہے کہ تم اپنے اوپر کپڑا ڈال لو۔

Hazrat Umm Salma (RA) farmati hain keh main bistar par Huzoor (SAW) ke sath thi keh main haiza ho gayi, main peeche hatne lagi to aap (SAW) ne farmaya keh tum apni jaga par raho. Tumhare liye itna kafi hai keh tum apne upar kapra daal lo.

وَكِيعٌ ، عَنِ الْأَوْزَاعِيِّ ، عَنْ عَبْدَةَ ، أَنَّ أُمَّ سَلَمَةَ قَالَتْ : نَفِسْتُ وَأَنَا مَعَ رَسُولِ اللَّهِ ﷺ ، يَعْنِي حِضْتُ ، فِي فِرَاشِي فَذَهَبْتُ لِأَتَأَخَّرَ فَقَالَ : « مَكَانَكِ ، يَكْفِيكِ أَنْ تَجْعَلِي عَلَيْكِ ثَوْبًا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16817

Hazrat Umm Salamah (R.A.) stated that there is no harm in lying down with a menstruating woman if she has a cloth over her private part.

حضرت ام سلمہ (رض) فرماتی ہیں کہ اگر حائضہ کی شرمگاہ پر کپڑا ہو تو اس کے ساتھ لیٹنے میں کوئی حرج نہیں۔

Hazrat Umm Salma (RA) farmati hain keh agar haizah ki sharamgah par kapra ho to uske sath laitne mein koi harj nahin.

ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ خَالِدٍ ، عَنْ عِكْرِمَةَ ، عَنْ أُمِّ سَلَمَةَ ، فِي مُضَاجَعَةِ الْحَائِضِ : « إِذَا كَانَ عَلَى فَرْجِهَا خِرْقَةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16818

Hazrat Ali (R.A) said that during menstruation, the area above the navel is sufficient for intimacy.

حضرت علی (رض) فرماتے ہیں کہ حیض کی حالت میں ازار سے اوپر کا حصہ تعلق کے لیے کافی ہے۔

Hazrat Ali (RA) farmate hain keh haiz ki halat mein izaar se upar ka hissa taaluq ke liye kaafi hai.

عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ بُرْدٍ ، عَنْ مَكْحُولٍ ، عَنْ عَلِيٍّ ، قَالَ : « مَا فَوْقَ الْإِزَارِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16819

Hazrat Saeed bin Jubair narrates that during menstruation, the upper part of the izaar (lower garment) is sufficient for intimacy. Do not look below that.

حضرت سعید بن جبیر فرماتے ہیں کہ حیض کی حالت میں ازار سے اوپر کا حصہ تعلق کے لیے کافی ہے۔ اس سے نیچے کی طرف مت جھانکو۔

Hazrat Saeed bin Jubair farmate hain ki haiz ki halat mein izaar se upar ka hissa taaluq ke liye kaafi hai is se neeche ki taraf mat jhanko

ابْنُ إِدْرِيسَ ، عَنْ يَزِيدَ بْنِ أَبِي زِيَادٍ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ يَقُولُ : « لَكَ مَا فَوْقَ الْإِزَارِ ، وَلَا تَطَّلِعْ عَلَى مَا تَحْتَهُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16820

It is narrated on the authority of Hazrat Maimoon bin Mihran that Hazrat Ayesha (RA) was asked what can a man enjoy from his wife during menstruation? She said: "That which is above the waist-wrapper."

حضرت میمون بن مہران کہتے ہیں کہ حضرت عائشہ (رض) سے سوال کیا گیا کہ حیض کی حالت میں آدمی بیوی سے کیا فائدہ اٹھا سکتا ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ ازار سے اوپر کا حصہ اس کے لیے ہے۔

Hazrat Maimoon bin Mihran kehte hain ki Hazrat Ayesha (Razi Allah Anha) se sawal kiya gaya ki haiz ki halat mein aadmi biwi se kya faidah utha sakta hai? Unhon ne farmaya ki izaar se upar ka hissa uske liye hai.

وَكِيعٌ ، عَنِ الْأَوْزَاعِيِّ ، عَنْ مَيْمُونِ بْنِ مِهْرَانَ ، عَنْ عَائِشَةَ ، أَنَّهَا سُئِلَتْ : مَا لِلرَّجُلِ مِنِ امْرَأَتِهِ وَهِيَ حَائِضٌ ؟ قَالَتْ : « مَا فَوْقَ الْإِزَارِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16821

Hazrat Shabi says that when a woman is in the state of menstruation and she covers her private parts with a cloth, then you can have intercourse with her.

حضرت شعبی فرماتے ہیں کہ جب عورت حیض کی حالت میں شرم گاہ پر کپڑا ڈال لے تو تم اس سے تعلق کرسکتے ہو۔

Hazrat Shabi farmate hain keh jab aurat haiz ki halat mein sharm gaah par kapra daal le to tum us se taluq kar sakte ho.

حَفْصٌ ، عَنِ الشَّيْبَانِيِّ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، قَالَ : « إِذَا لَفَّتْ عَلَى فَرْجِهَا خِرْقَةً يُبَاشِرُهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16822

Hazrat Shabi says that if a menstruating woman cleanses herself of the impurity, then you can do whatever you want.

حضرت شعبی فرماتے ہیں کہ حائضہ خود سے گندگی کو دور کرلے تو تم جو چاہو کرسکتے ہو۔

Hazrat Shabi farmate hain ke haiza khud se gandagi ko door karle to tum jo chaho karsakte ho.

وَكِيعٌ ، عَنْ إِسْمَاعِيلَ ، عَنِ الشَّيْبَانِيِّ ، قَالَ : « إِذَا كَفَّتْ الْحَائِضَةُ عَنْهَا الْأَذَى ، فَاصْنَعْ بِهَا مَا شِئْتَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16823

Hazrat Amir (RA) said that a man can have intercourse with his wife during her menstrual period if her blood doesn't touch him.

حضرت عامر (رض) فرماتے ہیں کہ حائضہ کا خون آدمی کونہ لگے تو وہ اس سے تعلق کرسکتا ہے۔

Hazrat Amir (RA) farmate hain ke haiza ka khoon aadmi ko na lage to woh us se taluq kar sakta hai.

شَرِيكٌ ، عَنْ جَابِرٍ ، عَنْ عَامِرٍ ، قَالَ : « يَأْتِيهَا مَا أَحَطَّ الدَّمُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16824

Hazrat Habib Jarmi says that I asked Hazrat Abu Qilaba what a man can enjoy from a woman in the state of menstruation. He said that the scholars say that he can use the part above the navel.

حضرت حبیب جرمی کہتے ہیں کہ میں نے حضرت ابو قلابہ سے سوال کیا کہ آدمی حیض کی حالت میں عورت سے کیا تلذذ کرسکتا ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ علماء فرماتے ہیں کہ ازار سے اوپر کا حصہ استعمال کرسکتا ہے۔

Hazrat Habib Jarmi kehte hain ke maine Hazrat Abu Qilaba se sawal kiya ke aadmi haiz ki halat mein aurat se kya talazz uz kar sakta hai? Unhon ne farmaya ke ulama farmate hain ke izaar se upar ka hissa istemal kar sakta hai.

وَكِيعٌ ، عَنْ مَسْعُودٍ ، عَنْ حَبِيبٍ الْجَرْمِيِّ ، قَالَ : سَأَلْتُ أَبَا قِلَابَةَ : مَا لِلرَّجُلِ مِنِ امْرَأَتِهِ وَهِيَ حَائِضٌ ؟ قَالَ : « يَذْكُرُونَ مَا فَوْقَ الْإِزَارِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16825

Prophet Abraham said that when a woman is in her menstrual period, you can use the upper part of her lower garment.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ جب عورت حیض کی حالت میں ہو تو تم اس کے ازار کے اوپر کا حصہ استعمال کرسکتے ہو۔

Hazrat Ibrahim farmate hain keh jab aurat haiz ki halat mein ho to tum uss ke izaar ke upar ka hissa istemaal kar sakte ho

وَكِيعٌ ، عَنِ الصَّلْتِ بْنِ بَهْرَامَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : « لَكَ مَا فَوْقَ الْإِزَارِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16826

Hazrat Akrama states that when a woman is menstruating, you can interact with the part of the lower garment that is above the waist.

حضرت عکرمہ فرماتے ہیں کہ جب عورت حیض کی حالت میں ہو تو تم اس کے ازار کے اوپر کا حصہ استعمال کرسکتے ہو۔

Hazrat Ukrma farmaty hain k jab aurat haiz ki halat mein ho to tum us k izaar k upar ka hissa istemal karsakty ho.

وَكِيعٌ ، عَنْ أَبِي مَكِينٍ ، عَنْ عِكْرِمَةَ ، قَالَ : « مَا فَوْقَ الْإِزَارِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16827

Hazrat Abdur Rahman bin Harmala narrates that a man asked Hazrat Saeed bin Musayyib, "Can I have intercourse with my wife when she is menstruating?" He replied, "You can have intercourse with her by placing a cloth between yourself and her."

حضرت عبد الرحمن بن حرملہ کہتے ہیں کہ ایک آدمی نے حضرت سعید بن مسیب سے سوال کیا کہ جب میری بیوی حالت حیض میں ہو تو کیا میں اس سے مباشرت کرسکتا ہوں ؟ انھوں نے فرمایا کہ اپنے اور اس کے درمیان ایک کپڑا ڈال کر اس سے مباشرت کرسکتے ہو۔

Hazrat Abdul Rahman bin Harmalah kahte hain ke ek aadmi ne Hazrat Saeed bin Musayyab se sawal kiya ke jab meri biwi halat haiz mein ho to kya main us se mubashrat kar sakta hun? Unhon ne farmaya ke apne aur uske darmiyan ek kapda daal kar us se mubashrat kar sakte ho.

حَاتِمُ بْنُ إِسْمَاعِيلَ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ حَرْمَلَةَ ، أَنَّهُ سَمِعَ ، رَجُلًا يَسْأَلُ سَعِيدَ بْنَ الْمُسَيِّبِ فَقَالَ : أُبَاشِرُ امْرَأَتِي وَهِيَ حَائِضٌ ؟ قَالَ : « اجْعَلْ بَيْنَكَ وَبَيْنَ ذَلِكَ مِنْهَا ثَوْبًا ، ثُمَّ بَاشِرْهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16828

The respected authority states that it is permissible to keep the private part on the private part without penetration.

حضرت حکم فرماتے ہیں کہ آلہ تناسل کو شرم گاہ پر رکھے اور دخول نہ کرے تو جائز ہے۔

Hazrat hukum farmaty hain kay aalae tanasul ko sharam gah par rakhy aur dakhoo na kary to jaiz hai.

وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ غَيْلَانَ ، عَنِ الْحَكَمِ ، قَالَ : « لَا بَأْسَ أَنْ تَضَعَهُ عَلَى الْفَرْجِ ، وَلَا تُدْخِلْهُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16829

Hazrat Sheeba bin Hasham Rasibi narrates that I asked Hazrat Salem about the man who lies with his wife while she is menstruating. He said that we, the people of the era of the Prophet (PBUH), used to stay away from our wives in this condition.

حضرت شیبہ بن ہشام راسبی فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت سالم سے اس آدمی کے بارے میں سوال کیا جو حالت حیض میں اپنی بیوی کے ساتھ لیٹے۔ انھوں نے فرمایا کہ ہم آل عمر (رض) تو اس حال میں ان سے الگ رہتے ہیں۔

Hazrat Shiba bin Hisham Rasibi farmate hain keh maine Hazrat Salem se iss aadmi ke bare mein sawal kya jo halat haiz mein apni biwi ke sath lete. Unhon ne farmaya keh hum Al Umar (Raz) toh iss haal mein un se alag rehte.

الْفَضْلُ بْنُ دُكَيْنٍ ، عَنْ أَبِي هِلَالٍ ، عَنْ شَيْبَةَ بْنِ هِشَامٍ الرَّاسِبِيِّ ، قَالَ : سَأَلْتُ سَالِمًا ، عَنْ الرَّجُلِ يُضَاجِعُ امْرَأَتَهُ وَهِيَ حَائِضٌ ؟ فَقَالَ : « أَمَّا نَحْنُ آلَ عُمَرَ فَنَعْزِلُهُنَّ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16830

Hazrat Hassan (may Allah be pleased with him) said: When a woman is menstruating, you can interact with the upper part of her izaar (lower garment).

حضرت حسن فرماتے ہیں کہ جب عورت حیض کی حالت میں ہو تو تم اس کے ازار کے اوپر کا حصہ استعمال کرسکتے ہو۔

Hazrat Hassan farmate hain keh jab aurat haiz ki halat mein ho tou tum uske izaar ke upar ka hissa istemaal karsakte ho.

عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنِ الْحَسَنِ ، قَالَ : « مَا فَوْقَ الْإِزَارِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16831

Hazrat Ubaidah narrates that when a woman is menstruating, you can use the upper part of her izaar (lower garment).

حضرت عبیدہ فرماتے ہیں کہ جب عورت حیض کی حالت میں ہو تو تم اس کے ازار کے اوپر کا حصہ استعمال کرسکتے ہو۔

Hazrat Obaida farmate hain keh jab aurat haiz ki halat mein ho to tum uske izaar ke upar ka hissa istemal kar sakte ho

أَسْبَاطٌ ، عَنْ أَشْعَثَ ، عَنِ ابْنِ سِيرِينَ ، عَنْ عَبِيدَةَ ، فِي الْحَائِضِ : « لَكَ مَا فَوْقَ الْإِزَارِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16832

Ummul Mu'mineen Hazrat Maymoonah (RA) states that the Holy Prophet (PBUH) used to have relations with his wives during their menstrual period, in a way that the wife would be covered with a lower garment up to half of her thighs or knees.

ام المومنین حضرت میمونہ (رض) فرماتی ہیں کہ حضور نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) حالت حیض میں اپنی ازواج سے تعلق فرماتے تھے جس کی صورت یہ ہوتی تھی کہ زوجہ پر آدھی رانوں یا گھٹنوں تک ازار ہوتا۔

Am ul momineen hazrat maimoona (RA) farmati hain k hazur nabi kareem (SAW) halat e haiz mein apni azwaj se taluq farmate thay jis ki surat yeh hoti thi k zoja par aadhi raanon ya ghutnon tak izaar hota.

شَبَابَةُ ، عَنْ لَيْثِ بْنِ سَعْدٍ ، عَنِ ابْنِ شِهَابٍ ، عَنْ حَبِيبٍ ، مَوْلَى عُرْوَةَ ، عَنْ نَدْبَةَ ، مَوْلَاةِ مَيْمُونَةَ ، عَنْ مَيْمُونَةَ زَوْجِ النَّبِيِّ ﷺ ، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ ﷺ كَانَ « يُبَاشِرُ الْمَرْأَةَ مِنْ نِسَائِهِ وَهِيَ حَائِضٌ ، إِذَا كَانَ عَلَيْهَا إِزَارٌ يَبْلُغُ أَنْصَافَ الْفَخِذَيْنِ أَوِ الرُّكْبَتَيْنِ مُحْتَجِرَةً بِهِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16833

Hazrat Hassan states that there is no harm in a menstruating woman engaging in playful interactions with her husband below the waist.

حضرت حسن فرماتے ہیں کہ حالت حیض میں عورت کے پیٹ یارانوں کے درمیان دل لگی کرنے میں کوئی حرج نہیں۔

Hazrat Hassan farmate hain kay halat haiz mein aurat kay pait ya ranon kay darmiyan dil lagi karnay mein koi harj nahin.

وَكِيعٌ ، عَنِ الرَّبِيعِ ، عَنِ الْحَسَنِ ، قَالَ : « لَا بَأْسَ إِنْ بَلَغَتْ عَلَى بَطْنِهَا ، وَبَيْنَ فَخِذَيْهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16834

Hazrat Asim bin Amr Bajli narrates that some people of Iraq came to meet Hazrat Umar (RA). Hazrat Umar (RA) asked, "Who are you?" They replied, "We are Iraqis." Hazrat Umar (RA) asked, "Have you come with permission?" They replied, "Yes." Then those people asked, "What can be done with a woman in the state of menstruation?" Hazrat Umar (RA) said, "You have asked me a question that no one has asked me since I learned this from the Prophet (PBUH)." Then Hazrat Umar (RA) said, "In the state of menstruation, a man can benefit from a woman over her lower garment."

حضرت عاصم بن عمرو بجلی فرماتے ہیں کہ کچھ اہل عراق حضرت عمر (رض) سے ملاقات کے لیے حاضر ہوئے۔ حضرت عمر (رض) نے فرمایا تم کون ہو ؟ انھوں نے عرض کیا کہ ہم عراقی ہیں۔ حضرت عمر (رض) نے فرمایا کہ کیا تم اجازت سے آئے ہو ؟ انھوں نے فرمایا جی ہاں۔ پھر ان لوگوں نے سوال کیا کہ حیض کی حالت میں عورت سے کچھ کیا جاسکتا ہے ؟ حضرت عمر (رض) نے فرمایا کہ تم نے مجھ سے وہ سوال کیا ہے جو مجھ سے اس وقت کے بعد سے کسی نے نہیں کیا جب سے میں نے یہ بات حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے معلوم کی ہے۔ پھر حضرت عمر نے فرمایا کہ حیض کی حالت میں آدمی عورت کے ازار کے اوپر سے فائدہ حاصل کرسکتا ہے۔

Hazrat Asim bin Amr Bajli farmate hain keh kuch ahle Iraq Hazrat Umar (RA) se mulaqat ke liye hazir hue. Hazrat Umar (RA) ne farmaya tum kon ho? Unhon ne arz kiya keh hum Iraqi hain. Hazrat Umar (RA) ne farmaya keh kya tum ijazat se aye ho? Unhon ne farmaya ji haan. Phir un logon ne sawal kiya keh haiz ki halat mein aurat se kuch kiya ja sakta hai? Hazrat Umar (RA) ne farmaya keh tum ne mujh se wo sawal kiya hai jo mujh se is waqt ke baad se kisi ne nahi kiya jab se maine ye baat Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) se maloom ki hai. Phir Hazrat Umar ne farmaya keh haiz ki halat mein aadmi aurat ke izaar ke upar se faida hasil kar sakta hai.

أَبُو الْأَحْوَصِ ، عَنْ طَارِقٍ ، عَنْ عَاصِمِ بْنِ عَمْرٍو الْبَجَلِيِّ ، قَالَ : خَرَجَ نَاسٌ مِنْ أَهْلِ الْعِرَاقِ فَلَمَّا قَدِمُوا عَلَى عُمَرَ ، قَالَ لَهُمْ : مَنْ أَنْتُمْ ؟ قَالُوا : مِنْ أَهْلِ الْعِرَاقِ ، قَالَ : فَبِإِذْنٍ جِئْتُمْ ؟ قَالُوا : نَعَمْ ، فَسَأَلُوا عَمَّا يَحِلُّ لِلرَّجُلِ مِنِ امْرَأَتِهِ وَهِيَ حَائِضٌ ؟ فَقَالَ : سَأَلْتُمُونِي عَنْ خِصَالٍ مَا سَأَلَنِي أَحَدٌ بَعْدَ أَنْ سَأَلْتُ رَسُولَ اللَّهِ ﷺ فَقَالَ : « أَمَّا مَا لِلرَّجُلِ مِنِ امْرَأَتِهِ ، وَهِيَ حَائِضٌ فَلَهُ مَا فَوْقَ الْإِزَارِ »