Hazrat Nafi' (may Allah be pleased with him) narrates that Hazrat Ibn Umar (may Allah be pleased with him) was asked whether a woman can make her slave girl lawful for her husband. He said: "I do not know, but if it were the time of Hazrat Umar (may Allah be pleased with him), he would have ordered her to be stoned to death. The only slave girl lawful for you is the one whom you can sell at your own will and set free at your own will. If you wish, you can gift her, and if you wish, you can marry her."
حضرت نافع (رض) فرماتے ہیں کہ حضرت ابن عمر (رض) سے سوال کیا گیا کہ کیا کوئی عورت اپنی باندی کو اپنے خاوند کے لیے حلال قرار دے سکتی ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ مجھے نہیں معلوم، لیکن اگر حضرت عمر (رض) کا زمانہ ہوتا تو وہ اسے سنگسار کرنے کا حکم دیتے، تیرے لیے صرف وہی باندی حلال ہے جسے تو اپنے مرضی سے بیچ سکے اور اپنی مرضی سے آزاد کرسکے، اگر چاہے تو اسے ہبہ کرسکے اور اگر چاہے تو اس سے نکاح کرسکے۔
Hazrat Nafe (RA) farmate hain ke Hazrat Ibn Umar (RA) se sawal kya gaya ke kya koi aurat apni bandi ko apne khawand ke liye halal karar de sakti hai? Unhon ne farmaya ke mujhe nahi maloom, lekin agar Hazrat Umar (RA) ka zamana hota to wo use sangsar karne ka hukm dete, tere liye sirf wohi bandi halal hai jise tu apni marzi se bech sake aur apni marzi se azad kar sake, agar chahe to use hiba kar sake aur agar chahe to us se nikah kar sake.
Hazrat Ibn Umar (may Allah be pleased with him) said that the permissibility of intimacy is proven through complete ownership or marriage. So, if one wishes, they can divorce, if they wish, they can free (a slave), and if they wish, they can perform halala.
حضرت ابن عمر (رض) فرماتے ہیں کہ فرج کی حلت مکمل ملکیت یا نکاح سے ثابت ہوتی ہے، کہ اگر چاہے تو طلاق دے دے، اگر چاہے تو آزاد کردے اور اگر چاہے تو ہبہ کردے۔
Hazrat Ibn Umar (RA) farmate hain keh farj ki hillat mukaml milkayat ya nikah se sabit hoti hai, keh agar chahe tou talaq de de, agar chahe tou azad karde aur agar chahe tou hibah karde.
Hazrat Mughira (R.A) narrates that I asked Hazrat Ibrahim (R.A) whether a woman's slave-girl is permissible for her son. He replied that the permissibility of marriage is established through Nikah, gift, or purchase.
حضرت مغیرہ (رض) کہتے ہیں کہ میں نے حضرت ابراہیم (رض) سے سوال کیا کہ کیا عورت کی باندی اس کے بیٹے کے لیے حلال ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ حلت نکاح، ہبہ یا خریدنے سے ثابت ہوتی ہے۔
Hazrat Mugheera (RA) kehte hain ki maine Hazrat Ibrahim (RA) se sawal kiya ki kya aurat ki bandi uske bete ke liye halal hai? Unhon ne farmaya ki hillat nikah, hiba ya kharidne se sabit hoti hai.
Hazrat Ata (may Allah be pleased with him) said that if a man said to another, "Have sexual intercourse with my slave girl. If she becomes pregnant, then she is yours, and if she does not become pregnant, then return her to me." In this case, if this man has sexual intercourse with her, then she will become his.
حضرت عطائ (رض) فرماتے ہیں کہ اگر ایک آدمی نے دوسرے سے کہا کہ تو میری باندی سے جماع کرلے، اگر وہ حاملہ ہوگئی تو تیری اور اگر حاملہ نہ ہوئی تو مجھے واپس کردینا۔ اس صورت میں اگر اس آدمی نے اس سے وطی کی تو وہ اسی کی ہوجائے گی۔
Hazrat Ataa (RA) farmate hain ke agar ek aadmi ne dusre se kaha ke tu meri bandi se jima karle, agar wo hamil ho gai to teri aur agar hamil na hui to mujhe wapis kardena. Is surat mein agar is aadmi ne us se wati ki to wo usi ki ho jayegi.
Hazrat Ibrahim (AS) states that if a woman has made her slave woman permissible for her husband and from that union, the slave woman gives birth to a child, then this is such a private matter which has occurred due to ignorance, the child will belong to the man and this slave woman will be returned to her mistress with the status of "umm walad".
حضرت ابراہیم (رض) فرماتے ہیں کہ اگر ایک عورت نے اپنی باندی اپنے خاوند کے لیے حلال کردی اور اس جماع سے باندی نے بچے کو جنم دیا تو یہ ایک ایسی شرمگاہ ہے جس پر جہالت کی وجہ سے آیا گیا ہے، بچہ آدمی کا ہوگا اور یہ باندی ام ولد کی حیثیت سے مالکن کو واپس لوٹائی جائے گی۔
Hazrat Ibrahim (RA) farmate hain keh agar aik aurat ne apni bandi apne khawind ke liye halal kardi aur is jima se bandi ne bache ko janam diya to yeh aik aisi sharmgah hai jis par jahalat ki wajah se aya gaya hai, bacha aadmi ka hoga aur yeh bandi umme walad ki haisiyat se malik ko wapas loutai jaye gi.
Someone asked Hazrat Akrama (R.A) if my wife's slave girl is lawful for me. He said, no, only the one you own is lawful for you.
حضرت عکرمہ (رض) سے کسی آدمی نے سوال کیا کہ کیا میری بیوی کی باندی میرے لیے حلال ہے۔ انھوں نے فرمایا کہ نہیں تمہارے لیے صرف وہ حلال ہے جس کے تم مالک ہو۔
Hazrat Akarma (Razi Allah Anhu) se kisi aadmi ne sawal kiya keh kya meri biwi ki bandi mere liye halal hai, unhon ne farmaya keh nahi tumhare liye sirf wo halal hai jis ke tum malik ho.