What they said about milk from a particular man and who disliked it.
مَا قَالُوا فِي لَبَنِ الْفَحْلِ، مَنْ كَرِهَهُ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 17348
It is narrated that Hazrat Amr bin Sharid (R.A.) said that Hazrat Ibn Abbas (R.A.) was asked that if a man has a wife and a slave girl, and one of them gives birth to a boy and the other breastfeeds a girl, then is it permissible for the boy to marry the girl who was breastfed? He replied, "No, because the cause of the milk coming in both of them is one man."
حضرت عمرو بن شرید (رض) فرماتے ہیں کہ حضرت ابن عباس (رض) سے سوال کیا گیا کہ اگر ایک آدمی کی ایک بیوی اور ایک باندی ہو، ان میں سے ایک کسی لڑکے کو جنم دے اور دوسری کسی لڑکی کو دودھ پلائے تو کیا اس لڑکے کا دودھ پینے والی لڑکی سے نکاح درست ہے ؟ انھوں نے فرمایا نہیں، کیونکہ دونوں میں دودھ کے اترنے کا سبب ایک مرد ہے۔
Hazrat Amr bin Sharid (RA) farmate hain ke Hazrat Ibn Abbas (RA) se sawal kya gaya ke agar ek aadmi ki ek biwi aur ek bandi ho, in mein se ek kisi ladke ko janam de aur dusri kisi ladki ko doodh pilaye to kya is ladke ka doodh pine wali ladki se nikah durust hai? Unhon ne farmaya nahin, kyunki donon mein doodh ke utarne ka sabab ek mard hai.
According to Hazrat Salem (R.A), a man who causes a woman to produce milk (through breastfeeding a non-biological child) also holds a Shar'i status (of Mahram).
حضرت سالم (رض) کے نزدیک کسی عورت کے دودھ اترنے کا سبب بننے والا مرد بھی شرعی حیثیت رکھتا ہے۔
Hazrat Saleem (RA) ke qareeb kisi aurat ke doodh utrane ka sabab ban'ne wala mard bhi sharai haisiyat rakhta hai.
Hazrat Ibad bin Mansoor (RA) narrates that I asked Hazrat Qasim bin Muhammad (RA) that my father's wife breastfed a girl with the share of milk of my paternal aunt, is that girl permissible for me? He said, no, your father is her father. I asked the same question to Hazrat Taus (RA), he also said the same. I asked this question to Hazrat Hassan (RA), he also said the same. I asked this question to Hazrat Mujahid (RA), he said that there is a difference of opinion among the scholars in this matter. I do not say anything in this. I asked Ibn Sirin (RA) this question, he also said the same thing as Hazrat Mujahid (RA).
حضرت عباد بن منصور (رض) کہتے ہیں کہ میں نے حضرت قاسم بن محمد (رض) سے سوال کیا کہ میرے والد کی بیوی نے ایک لڑکی کو میری باپ شریک بہن کے حصے کا دودھ پلایا، کیا وہ لڑکی میرے لیے حلال ہے ؟ انھوں نے فرمایا نہیں، تیرا باپ اس کا باپ ہے۔ میں نے یہی سوال حضرت طاوس (رض) کیا انھوں نے بھی یہی فرمایا۔ یہ سوال میں نے حضرت حسن (رض) سے کیا انھوں نے بھی یہی فرمایا۔ یہ سوال میں نے حضرت مجاہد (رض) سے کیا انھوں نے فرمایا کہ اس میں اہل علم کا اختلاف ہے۔ میں اس میں کوئی بات نہیں کہتا۔ میں نے ابن سیرین (رض) سے یہ سوال کیا تو انھوں نے بھی حضرت مجاہد (رض) والی بات کہی۔
Hazrat Abbad bin Mansoor (RA) kehte hain ke maine Hazrat Qasim bin Muhammad (RA) se sawal kiya ke mere walid ki biwi ne ek ladki ko meri baap shareek bahan ke hisse ka doodh pilaya, kya wo ladki mere liye halal hai? Unhon ne farmaya nahi, tera baap uska baap hai. Maine yehi sawal Hazrat Tawoos (RA) kiya unhon ne bhi yehi farmaya. Ye sawal maine Hazrat Hassan (RA) se kiya unhon ne bhi yehi farmaya. Ye sawal maine Hazrat Mujahid (RA) se kiya unhon ne farmaya ke is mein ahl e ilm ka ikhtilaf hai. Main is mein koi baat nahi kehta. Maine Ibn Sireen (RA) se ye sawal kiya to unhon ne bhi Hazrat Mujahid (RA) wali baat kahi.
Hazrat Ayub (R.A) narrates that I mentioned this to Hazrat Muhammad bin Sirin (R.A), so he said that I have been told that the people of Madinah have a difference of opinion regarding this. Some have considered it Makruh (disliked), and some are of the opinion that it has no significance. Those who have considered it Makruh are better in our view. Qasim bin Muhammad also considered it Makruh.
حضرت ایوب (رض) فرماتے ہیں کہ میں نے اس کا تذکرہ حضرت محمد بن سیرین (رض) سے کیا تو انھوں نے فرمایا کہ مجھے بتایا گیا ہے کہ اہل مدینہ کا اس بارے میں اختلاف ہے۔ بعض نے اسے مکروہ بتایا ہے اور بعض کے نزدیک اس کی کوئی حیثیت نہیں۔ جن حضرات نے اسے مکروہ بتایا ہے وہ ہمارے نزدیک زیادہ بہتر ہیں۔ قاسم بن محمد بھی اسے مکروہ بتاتے تھے۔
Hazrat Ayyub (RA) farmate hain keh maine is ka tazkara Hazrat Muhammad bin Sireen (RA) se kiya to unhon ne farmaya keh mujhe bataya gaya hai keh Ahle Madina ka is bare mein ikhtilaf hai. Baz ne ise makrooh bataya hai aur baz ke nazdeek is ki koi haisiyat nahin. Jin hazrat ne ise makrooh bataya hai wo humare nazdeek ziada behtar hain. Qasim bin Muhammad bhi ise makrooh batate the.
Muhammad bin Amr (RA) narrates that Zuhri came to Madinah during the early days of Hisham's caliphate and said that Urwah (RA) narrated from Aisha (RA) that Abu Qais (RA) sought permission to meet Aisha (RA), as both of them were breastfed by the wife of Abu Qais's brother. Aisha (RA) refused him permission. Urwah (RA) thinks that Aisha (RA) mentioned this to the Prophet (PBUH) and he said, "Why did you not allow him? Breastfeeding prohibits the same things as blood relations." The people of Madinah were astonished to hear this from the Prophet (PBUH). Abdullah bin Abi Habiba, the freed slave of Zubair, divorced his wife on this occasion.
حضرت محمد بن عمرو (رض) فرماتے ہیں کہ حضرت زہری ہشام (رض) کی خلافت کے ابتدائی دنوں میں مدینہ منورہ آئے اور انھوں نے بیان کیا کہ حضرت عروہ (رض) حضرت عائشہ (رض) کے حوالے سے بیان کرتے ہیں کہ ابو قعیس (رض) حضرت عائشہ (رض) سے ملاقات کے لیے اجازت چاہتے تھے، حضرت عائشہ (رض) اور حضرت ابو قعیس کو ابو قعیس کے بھائی کی بیوی نے دودھ پلایا تھا۔ حضرت عائشہ (رض) نے انھیں اجازت دینے سے انکار کردیا۔ حضرت عروہ (رض) کا خیال ہے کہ حضرت عائشہ (رض) نے اس بات کا تذکرہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے کیا تو آپ نے فرمایا کہ تم نے انھیں اجازت کیوں نہیں دی، رضاعت بھی ان چیزوں کو حرام کردیتی ہے جنہیں نسب حرام کرتا ہے۔ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کا یہ ارشاد سن کر اہل مدینہ گھبرا گئے۔ عبداللہ بن ابی حبیبہ مولی زبیر نے اس موقع پر اپنی بیوی کو طلاق دے دی۔
Hazrat Muhammad bin Amro (RA) farmate hain ke Hazrat Zuhri Hisham (RA) ki khilafat ke ibtidai dino mein Madina Munawwara aaye aur unhon ne bayan kiya ke Hazrat Urwa (RA) Hazrat Ayesha (RA) ke hawale se bayan karte hain ke Abu Qais (RA) Hazrat Ayesha (RA) se mulaqat ke liye ijazat chahte thay, Hazrat Ayesha (RA) aur Hazrat Abu Qais ko Abu Qais ke bhai ki biwi ne doodh pilaya tha. Hazrat Ayesha (RA) ne unhen ijazat dene se inkar kar diya. Hazrat Urwa (RA) ka khayal hai ke Hazrat Ayesha (RA) ne is baat ka tazkira Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) se kiya to aap ne farmaya ke tum ne unhen ijazat kyun nahi di, raza'at bhi un cheezon ko haram kar deti hai jinhen nasab haram karta hai. Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ka ye irshad sun kar ahle Madina ghabra gaye. Abdullah bin Abi Habibah Mola Zubair ne is mauqe par apni biwi ko talaq de di.
Hazrat Hisham (may Allah be pleased with him) narrates that Hazrat Muhammad bin Sirin (may Allah be pleased with him) once mentioned the ruling of a man who causes milk to dry up. He said that some people consider it disliked, while others have permitted it. The opinion of those who consider it disliked is better. Qasim bin Muhammad (may Allah be pleased with him) also considered it disliked.
حضرت ہشام (رض) فرماتے ہیں کہ حضرت محمد بن سیرین (رض) نے ایک مرتبہ دودھ اترنے کا سبب بننے والے مرد کے حکم کا تذکرہ کیا تو فرمایا کہ بعض لوگوں کے نزدیک یہ مکروہ ہے، بعض نے اس کی اجازت دی ہے۔ جن لوگوں نے اسے مکروہ خیال کیا ان کا قول زیادہ بہتر ہے۔ قاسم بن محمد (رض) بھی اسے مکروہ سمجھتے تھے۔
Hazrat Hisham (RA) farmate hain ki Hazrat Muhammad bin Sirin (RA) ne ek martaba doodh utarne ka sabab banne wale mard ke hukum ka tazkira kiya to farmaya ki baaz logon ke nazdeek yeh makrooh hai, baaz ne is ki ijazat di hai. Jin logon ne ise makrooh khayaal kiya un ka qaul zyada behtar hai. Qasim bin Muhammad (RA) bhi ise makrooh samajhte the.