Hazrat Umar bin Abdul Aziz wrote a letter to his subordinates that when a man establishes a conjugal relationship with his wife, then the prompt and deferred dower (mahr) becomes obligatory. However, if the condition of deferment was set, then it is not obligatory.
حضرت عمر بن عبدا لعزیز نے اپنے ماتحتوں کے نام خط لکھا کہ جب آدمی اپنی بیوی سے ازدواجی تعلق قائم کرلے تو معجل اور مؤجل مہر واجب ہوجاتا ہے۔ البتہ اگر مؤجل کی شرط لگائی ہو تو پھر واجب نہیں ہوتا۔
Hazrat Umar bin Abdul Aziz ne apne ma tahton ke naam khat likha keh jab aadmi apni biwi se azdawaji taluq qaim karle to muajjal aur muajjal mehr wajib hojata hai. Albatta agar muajjal ki shart lagai ho to phir wajib nahi hota.
Prophet Abraham stated that if a man sets a condition of easy payment of dowry from a woman, then the payment of dowry will be obligatory upon him in case of his death or separation.
حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ اگر کسی آدمی نے عورت سے آسانی سے مہر ادا کرنے کی شرط لگائی تو مہر کی ادائیگی موت یا جدائی پر فرض ہوگی۔
Hazrat Ibrahim farmate hain keh agar kisi aadmi ne aurat se asani se mehr ada karne ki shart lagai to mehr ki adaegi mout ya judai par farz hogi.
Hazrat Ibn Sirin narrates: "Once a man married a woman on the condition of deferred and prompt dower (mu'ajjal and mu'wajjal) with ease in payment. The woman took this case to the court of Hazrat Shariah and they said to the woman, 'Tell us the details of the ease and we will get you the dower.'"
حضرت ابن سیرین فرماتے ہیں کہ ایک مرتبہ ایک آدمی نے کسی عورت سے آسانی سے ادائیگی کی شرط پر مہر معجل اور مؤجل کے ساتھ نکاح کیا۔ عورت یہ مقدمہ لے کر حضرت شریح کی عدالت میں آئی تو انھوں نے اس عورت سے فرمایا کہ تم ہمیں آسانی کی تفصیل بتادو ہم تمہیں مہر دلوا دیتے ہیں۔
Hazrat Ibn Sireen farmate hain ke ek martaba ek aadmi ne kisi aurat se asani se adaegi ki shart par mehr mujjal aur moajjal ke sath nikah kya. Aurat ye muqadma le kar Hazrat Shurai ki adalat mein aai to unhon ne is aurat se farmaya ke tum humain asani ki tafseel bata do hum tumhein mehr dilwa dete hain.
Hazrat Ayyash bin Muawiyah says that when a man has had conjugal relations with his wife, then there is no longer a waiting period (iddah) for the woman to observe.
حضرت ایاس بن معاویہ فرماتے ہیں کہ جب آدمی نے عورت سے ازدواجی ملاقات کرلی تو اب عورت کے لیے مؤجل کا دعویٰ نہیں ہوگا۔
Hazrat Iyas bin Muawiya farmate hain keh jab aadmi ne aurat se izdawaji mulaqat karli to ab aurat ke liye moajjal ka daawa nahi hoga.
Hazrat Makhool and Hazrat Zuhri said that if a man marries a woman, and then he finds out that she has insanity, leprosy, vitiligo, or hair growing in her private part, then he can return her because of these diseases. However, the woman will get her dowry, whether it was deferred or prompt. This dowry will be obligatory on the person who persuaded the man to marry this woman.
حضرت مکحول اور حضرت زہری فرماتے ہیں کہ اگر ایک آدمی نے کسی عورت سے شادی کی، پھر اس عورت میں جنون، کوڑھ، برص یا شرم گاہ میں بال اگنے کی بیماری دیکھی تو ان بیماریوں کی وجہ سے اسے واپس بھیج سکتا ہے۔ البتہ عورت کو مہر ملے گا خواہ مؤجل ہو یا معجل۔ یہ مہر اس شخص پر واجب ہوگا جس نے آدمی کو اس عورت سے نکاح کرنے پر ابھارا ہوگا۔
Hazrat Makhool aur Hazrat Zahri farmate hain ke agar ek aadmi ne kisi aurat se shadi ki, phir us aurat mein junoon, koodh, baras ya sharam gah mein baal ugne ki bimari dekhi to in bimariyon ki wajah se use wapas bhej sakta hai. Albatta aurat ko mehr milega chahe moje ho ya muajjal. Ye mehr us shakhs par wajib hoga jisne aadmi ko us aurat se nikah karne par ubhaya hoga.