Hazrat Abdullah bin Ali bin Yazid bin Rakanah (R.A.) narrates that his grandfather Hazrat Rakanah (R.A.) divorced his wife with a final divorce. Then he went to the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) and asked him about it. The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) asked him what he had intended by it. He said that he had intended one divorce. The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) then asked him if he intended only one divorce, by Allah. He said that he swore by Allah that he had intended only one divorce. So the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) kept his marriage intact.
حضرت عبداللہ بن علی بن یزید بن رکانہ (رض) بیان کرتے ہیں کہ ان کے داد احضرت رکانہ (رض) نے اپنے بیوی کو قطعی طلاق دی، پھر وہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی خدمت میں حاضر ہوئے اور آپ سے اس بارے میں سوال کیا تو آپ نے پوچھا کہ اس سے تمہارا ارادہ کیا تھا ؟ انھوں نے کہا کہ ایک طلاق کا ارادہ تھا۔ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے پھر پوچھا کہ کیا خدا کی قسم ایک ہی طلاق کا ارادہ تھا ؟ انھوں نے فرمایا کہ میں اللہ کی قسم کھا کر کہتا ہوں کہ ایک ہی طلاق کا ارادہ تھا۔ لہٰذا حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ان کے نکاح کو باقی رکھا۔
Hazrat Abdullah bin Ali bin Yazid bin Rakana (RA) bayan karte hain ke unke dada Hazrat Rakana (RA) ne apne biwi ko qatai talaq di phir wo Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ki khidmat mein hazir hue aur aapse is bare mein sawal kiya to aap ne poocha ke is se tumhara irada kya tha? Unhon ne kaha ke ek talaq ka irada tha. Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne phir poocha ke kya Khuda ki qasam ek hi talaq ka irada tha? Unhon ne farmaya ke mein Allah ki qasam kha kar kehta hun ke ek hi talaq ka irada tha. Lihaza Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne unke nikah ko baqi rakha.
"Hazrat Umar (RA) said that if a person says to his wife that you are absolutely divorced, then one divorce will be valid." Hazrat Ali (RA) said that there will be three divorces while Hazrat Shariah (RA) said that we will stop him on his innovation.
حضرت عمر (رض) فرماتے ہیں کہ اگر کوئی شخص اپنی بیوی سے کہے کہ تجھے قطعی طلاق ہے تو ایک طلاق بائنہ پڑے گی۔ حضرت علی (رض) فرماتے ہیں کہ تین طلاقیں ہوں گی جبکہ حضرت شریح (رض) فرماتے ہیں کہ ہم اسے اس کی بدعت پر موقوف کریں گے۔
Hazrat Umar (RA) farmate hain keh agar koi shakhs apni biwi se kahe keh tujhe qatai talaq hai to ek talaq baina paregi. Hazrat Ali (RA) farmate hain keh teen talaqen hongi jabkeh Hazrat Shariah (RA) farmate hain keh hum ise is ki bidat per moqoof karenge.
Hazrat Urwah ibn Mughira (R.A) states that Hazrat Umar (R.A) declared a final divorce as one divorce and granted the husband the right to reconciliation. While, Raish ibn Adi (R.A) testified regarding Hazrat Ali (R.A) that he declared a final divorce as three divorces. Whereas, according to Hazrat Shariah (R.A), the intention will be considered in this matter.
حضرت عروہ بن مغیرہ (رض) فرماتے ہیں کہ حضرت عمر (رض) نے قطعی طلاق کو ایک طلاق قرار دیا اور خاوند کو رجوع کا حق دار ٹھہرایا۔ جبکہ رائش بن عدی (رض) نے حضرت علی (رض) کے بارے میں گواہی دی کہ انھوں نے طلاق قطعی کو تین طلاقیں قرار دیا۔ جبکہ حضرت شریح (رض) کے نزدیک اس کی نیت کا اعتبار ہوگا۔
Hazrat Urwah bin Mughirah (RA) farmate hain keh Hazrat Umar (RA) ne qatai talaq ko ek talaq qarar diya aur khawan ko ruju ka haqdar thahraya. Jabkeh Raish bin Adi (RA) ne Hazrat Ali (RA) ke bare mein gawahi di keh unhon ne talaq qatai ko teen talaqain qarar diya. Jabkeh Hazrat Shareeh (RA) ke nazdeek us ki niyat ka aetbar hoga.
Hazrat Shabi narrates that Hazrat Urwah (R.A) inquired about this from Hazrat Shurai (R.A). He excused himself from answering, but on the insistence of Hazrat Urwah (R.A), he said, "Allah Almighty has ordained the Shariah for acting upon the religion, but people have invented many new things in it. They have mixed innovations with Sunnah. When such a matter comes to you, then separate the Sunnah and decide according to it, and leave the innovations to the people of innovation. As for the matter of divorce, it is a well-known thing, while making it conditional is an innovation that depends on the intention of the man, whether he intends to precede or postpone it."
حضرت شعبی فرماتے ہیں کہ حضرت عروہ (رض) نے اس بارے میں حضرت شریح (رض) سے استفسار کیا، انھوں نے کوئی جواب دینے سے معذرت کی تو حضرت عروہ (رض) کے اصرار پر انھوں نے فرمایا کہ اللہ تعالیٰ نے دین پر عمل کرنے کے لیے شریعت کو مقرر کیا لیکن لوگوں نے اس میں بہت سی نئی باتیں ایجاد کر ڈالیں، انھوں نے بدعتوں کو سنتوں کے ساتھ خلط کرلیا، جب تمہارے پاس ایسا کوئی معاملہ آئے تو سنتوں کو الگ کرکے ان کے مطابق فیصلہ کرلیاکرو اور بدعتوں کواربابِ بدعت کے سپرد کردو۔ باقی جہاں تک طلاق کا معاملہ ہے تو وہ ایک معروف چیز ہے جبکہ قطعی ہونا ایک بدعت ہے جس کا مدار آدمی کی نیت پر ہے چاہے تو تقدم کرے اور چاہے تو تاخر۔
Hazrat Shabi farmate hain ke Hazrat Urwah (RA) ne is bare mein Hazrat Shariah (RA) se istafsar kiya, unhon ne koi jawab dene se mazrat ki to Hazrat Urwah (RA) ke israr par unhon ne farmaya ke Allah Ta'ala ne deen par amal karne ke liye shariat ko muqarrar kiya lekin logon ne is mein bohat si nayi baatein ijad kar dali, unhon ne bidaton ko sunnaton ke sath khalt kar liya, jab tumhare pass aisa koi mamla aye to sunnaton ko alag karke un ke mutabiq faisla kar liya karo aur bidaton ko arbab-e-bidat ke supurd kar do. Baki jahan tak talaq ka mamla hai to woh aik maroof cheez hai jabke qat'i hona aik bidat hai jis ka madar aadmi ki niyyat par hai chahe to taqaddum kare aur chahe to takhir.
Hazrat Nafi' (RA) narrates that Hazrat Ibn Umar (RA) brought the husband of his paternal aunt to Hazrat Asim bin Umar (RA) and Hazrat Abdullah bin Zubair (RA) and said that he had given his wife an irrevocable divorce before consummation. Do you have any knowledge regarding this? Or do you have any concession regarding this? They replied, "We have no knowledge. You should go to Hazrat Ibn Abbas, Hazrat Abu Hurairah and Hazrat Aisha (RA) and ask them, then come back and tell us too." So he went and asked them, and Hazrat Abu Hurairah (RA) said that she is not lawful for him until she marries another husband. Hazrat Ibn Abbas (RA) said that she has become Ba'in. As for Hazrat Aisha (RA), they narrated the same as these gentlemen.
حضرت نافع (رض) فرماتے ہیں کہ حضرت ابن عمر (رض) اپنی رضاعی ماں کے خاوند کو حضرت عاصم بن عمر (رض) اور حضرت عبداللہ بن زبیر (رض) کے پاس لائے اور فرمایا کہ انھوں نے اپنی بیوی کو دخول سے پہلے طلاق قطعی دے دی ہے، آپ کے پاس اس بارے میں کوئی علم ہے ؟ یا آپ کے پاس اس بارے میں کوئی رخصت ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ ہمیں تو علم نہیں، تم حضرت ابن عباس، حضرت ابوہریرہ اور حضرت عائشہ (رض) کے پاس جاؤ اور ان سے سوال کرو، پھر آکر ہمیں بھی بتاؤ۔ وہ گئے اور ان سے سوال کیا تو حضرت ابوہریرہ (رض) نے فرمایا کہ جب تک وہ دوسرے خاوند سے نکاح نہ کرلے اس کے لیے حلال نہیں۔ حضرت ابن عباس (رض) نے فرمایا کہ وہ بائنہ ہوگئی۔ جبکہ انھوں نے حضرت عائشہ (رض) کے حوالے سے بھی انہی حضرات کی متابعت کو نقل کیا۔
Hazrat Nafi (RA) farmate hain ke Hazrat Ibn Umar (RA) apni rizayi maan ke khaavand ko Hazrat Asim bin Umar (RA) aur Hazrat Abdullah bin Zubair (RA) ke paas laaye aur farmaya ke unhon ne apni biwi ko dakhil se pehle talaq qatai de di hai, aap ke paas is bare mein koi ilm hai? Ya aap ke paas is bare mein koi rukhsat hai? Unhon ne farmaya ke hamen to ilm nahi, tum Hazrat Ibn Abbas, Hazrat Abu Hurairah aur Hazrat Ayesha (RA) ke paas jao aur un se sawal karo, phir aakar hamen bhi batao. Wo gaye aur un se sawal kiya to Hazrat Abu Hurairah (RA) ne farmaya ke jab tak wo dusre khaavand se nikah na karle us ke liye halal nahi. Hazrat Ibn Abbas (RA) ne farmaya ke wo baina hogayi. Jabke unhon ne Hazrat Ayesha (RA) ke hawale se bhi inhi hazrat ki mutaabiat ko naqal kiya.
Hazrat Saeed (may Allah be pleased with him) said about Talaq-e-Ahsan that if someone intends to give one divorce, it will be considered one divorce, and if he intends to give three divorces, then it will be considered three divorces.
حضرت سعید (رض) طلاقِ قطعی کے بارے میں فرماتے ہیں کہ اگر ایک کی نیت کی تو ایک طلاق اور اگر تین کی نیت کی تو تین طلاقیں ہوں گی۔
Hazrat Saeed (RA) talaq e qatai ke bare mein farmate hain ke agar aik ki niyat ki to aik talaq aur agar teen ki niyat ki to teen talaqain hongi.
Hazrat Ibrahim (AS) states that if there is an intention of divorce, then at least one divorce (talaq-e-bain) will be considered valid. If desired, you can remarry twice. But if the intention was for three divorces, then three divorces will be considered.
حضرت ابراہیم (رض) فرماتے ہیں کہ اگر طلاق کی نیت کی ہے تو اس کی نیت کا کم از کم یعنی ایک طلاق بائنہ تو ہوجائے گی اگر چاہیں تو دوبارہ نکاح کرلیں اور اگر تین کی نیت کی تو تین طلاقیں ہوجائیں گی۔
Hazrat Ibrahim (Razi Allah Anhu) farmate hain keh agar talaq ki niyat ki hai to uski niyat ka kam az kam yani aik talaq baina to hojae gi agar chahen to dobara nikah kar len aur agar teen ki niyat ki to teen talaqen hojaengy.
Hazrat Abu Bakr (ra) said that Hazrat Umar bin Abdul Aziz (ra) asked me about irrevocable divorce, so I said to him that Aban bin Usman used to say that there will be one divorce. Hazrat Umar (ra) said that even if there are a thousand divorces, not even one divorce will remain after giving an irrevocable divorce.
حضرت ابوبکر (رض) فرماتے ہیں کہ حضرت عمر بن عبدالعزیز (رض) نے مجھ سے طلاق قطعی کے بارے میں سوال کیا تو میں نے ان سے کہا کہ ابان بن عثمان فرمایا کرتے تھے کہ ایک طلاق ہوگی۔ حضرت عمر (رض) نے فرمایا کہ اگر طلاقیں ایک ہزار بھی ہوں تو طلاق قطعی دینے سے ایک طلاق بھی باقی نہیں رہے گی۔
Hazrat Abu Bakr (RA) farmate hain ke Hazrat Umar bin Abdul Aziz (RA) ne mujh se talaq qatai ke bare mein sawal kiya to maine un se kaha ke Aban bin Usman farmaya karte the ke ek talaq hogi. Hazrat Umar (RA) ne farmaya ke agar talaqain ek hazaar bhi hon to talaq qatai dene se ek talaq bhi baqi nahi rahe gi.
Hazrat Abu Bakr (RA) narrates that Hazrat Umar bin Abdul Aziz (RA) asked me about an irrevocable divorce, what do people say about it? I said to him that Aban bin Usman (RA) used to say that there would be one divorce. Hazrat Umar (RA) said that even if there are a thousand divorces, not even one divorce will remain after giving an irrevocable divorce. Whoever uttered the word irrevocable has reached the limit.
حضرت ابوبکر (رض) فرماتے ہیں کہ حضرت عمر بن عبدالعزیز (رض) نے مجھ سے طلاق قطعی کے بارے میں سوال کیا کہ لوگ اس کے بارے میں کیا کہتے ہیں، میں نے ان سے کہا کہ ابان بن عثمان (رض) فرمایا کرتے تھے کہ ایک طلاق ہوگی۔ حضرت عمر (رض) نے فرمایا کہ اگر طلاقیں ایک ہزار بھی ہوں تو طلاق قطعی دینے سے ایک طلاق بھی باقی نہیں رہے گی۔ جس نے قطعی کا لفظ کہا اس نے انتہاء کو چھو لیا۔
Hazrat Abu Bakr (RA) farmate hain keh Hazrat Umar bin Abdul Aziz (RA) ne mujhse talaq qatai ke bare mein sawal kya keh log iske bare mein kya kehte hain, maine inse kaha keh Iban bin Usman (RA) farmaya karte the keh aik talaq hogi. Hazrat Umar (RA) ne farmaya keh agar talaqain ek hazaar bhi hon to talaq qatai dene se aik talaq bhi baqi nahi rahegi. Jisne qatai ka lafz kaha usne inteha ko chhu liya.