It is narrated on the authority of Abu Mijlaz that a man asked Ibn Umar about the compensation for gouging out the eye of a one-eyed person. Abdullah bin Safwan said that Umar decided on full compensation in this case.
حضرت ابومجلز سے روایت ہے کہ ایک آدمی نے کانے کی آنکھ کے پھوڑنے کی دیت کے بارے میں حضرت ابن عمر سے سوال کیا۔ اس پر عبداللہ بن صفوان نے کہا کہ عمر نے اس میں پوری دیت کا فیصلہ کیا۔
Hazrat Abu Majlaz se riwayat hai keh ek aadmi ne kanay ki aankh ke phoorne ki deet ke baaray mein Hazrat Ibn Umar se sawal kiya Iss par Abdullah bin Safwan ne kaha ke Umar ne iss mein poori deet ka faisla kiya
It is narrated from Hazrat Abu 'Ayyash that 'Uthman decided to pay the full Diyat (blood money) in the case of a one-eyed man when his good eye was injured.
حضرت ابو عیاض سے مروی ہے عثمان نے کانے آدمی کے بارے میں کہ جب اس کی صحیح آنکھ کو زخم پہنچے پوری دیت کا فیصلہ فرمایا ہے۔
Hazrat Abu Ayaz se marvi hai Usman ne kanay aadmi ke baray mein keh jab uski sahih aankh ko zakham pahunche puri deet ka faisla farmaya hai.
Hazrat Ali's saying about the one-eyed person When his right eye gets injured is that if you want, you can take an eye for an eye and take half of the blood money or if you want, you can take the entire blood money.
حضرت علی کا کانے آدمی کے بارے میں کہ جب اس کی صحیح آنکھ زخمی ہوجائے ارشاد ہے کہ اگر چاہے تو آنکھ کے بدلہ میں آنکھ پھوڑ لے اور دیت آدھی لے لے اور اگر چاہے تو پوری دیت ہی صرف لے۔
Hazrat Ali ka kanay aadmi kay baray mein keh jab us ki sahih aankh zakhmi hojaye irshad hai keh agar chahay to aankh kay badlay mein aankh phor lay aur deet aadhi lay lay aur agar chahay to poori deet hi sirf lay.
It is narrated on the authority of Hazrat Laqeet bin Hameed that he or someone else asked Ibn Umar about the case of the ear, that when his right eye was gouged out, then Ibn Umar had Ibn Safwan with him, he said that Hazrat Umar decided to pay full compensation in this, then the questioner said that O Ibn Umar, I am asking you, then he replied that you asked me? While this one is narrating to you the hadith of Umar that he decided to pay full compensation in this.
حضرت لاحق بن حمید سے روایت ہے کہ انھوں نے یا کسی اور نے ابن عمر سے کانے کے بارے میں سوال کیا کہ جب اس کی صحیح آنکھ کو پھوڑ دیا جائے، تو ابن عمر کے پاس ابن صفوان تھے انھوں نے کہا کہ حضرت عمر نے اس میں پوری دیت کا فیصلہ فرمایا ہے، پھر اس سائل نے کہا کہ اے ابن عمر میں آپ سے پوچھتا ہوں تو انھوں نے جواب دیا کہ تو نے مجھ سے سوال کردیا ؟ جب کہ یہ تجھے عمر کی حدیث بیان کررہا ہے کہ انھوں نے اس میں پوری دیت کا فیصلہ کیا ہے۔
Hazrat Lahiq bin Hamid se riwayat hai ki unhon ne ya kisi aur ne Ibn Umar se kanay ke baaray mein sawal kiya ki jab uski sahi aankh ko phod diya jaye, toh Ibn Umar ke pass Ibn Safwan thay unhon ne kaha ki Hazrat Umar ne is mein poori deet ka faisla farmaya hai, phir us sail ne kaha ki aye Ibn Umar mein aap se poochta hun toh unhon ne jawab diya ki tune mujh se sawal kardiya ? Jab keh yeh tujhay Umar ki hadees bayaan kar raha hai ki unhon ne is mein poori deet ka faisla kiya hai.
Hazrat Ibrahim states that the opinion of the predecessors was that if someone had gouged out the right eye of someone, and if he had not received the compensation for the first eye, then now he would get the compensation for both eyes. When some people of Banu Kahil brought this case to Hazrat Usman, he got them the compensation for both eyes.
حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ اسلاف کی رائے یہ تھی کہ اگر کسی کانے کی صحیح آنکھ کسی نے پھوڑ دی اور اس نے پہلی آنکھ کا تاوان وصول نہیں کیا تھا تو اب اسے پوری دیت ملے گی۔ بنو کاہل کے کچھ لوگ یہ مقدمہ لے کر حضرت عثمان کے پاس آئے تھے تو انھوں نے دونوں آنکھوں کی دیت دلوائی تھی۔
Hazrat Ibrahim farmate hain keh aslaaf ki rae yeh thi keh agar kisi kaane ki sahih aankh kisi ne phod di aur us ne pehli aankh ka tawan wasool nahin kiya tha to ab use poori deet milay gi. Banu Kahal ke kuch log yeh muqaddama lekar Hazrat Usman ke paas aye thay to unhon ne donon aankhon ki deet dilwai thi.