26.
Book of Hudud
٢٦-
كِتَابُ الْحُدُودِ


Regarding carrying out punishments and retribution in the sacred area (Haram).

‌فِي إِقَامَةِ الْحُدُودِ وَالْقَوَدِ فِي الْحَرَمِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 28911

Hazrat Muṭrif narrates that Hazrat 'Āmir said: When he fled towards the sanctuary, he was indeed in peace, so if he committed any punishable act in the sanctuary, he would be punished in the sanctuary.

حضرت مطرف فرماتے ہیں کہ حضرت عامر نے ارشاد فرمایا : جب وہ حرم کی طرف بھاگ گیا تو تحقیق وہ امن میں ہوگیا، پس اگر اس نے حرم میں کوئی قابل سزا کام کیا تو حرم میں اس پر حد قائم کی جائے گی۔

Hazrat Mutraf farmate hain ke Hazrat Amir ne irshad farmaya : Jab woh haram ki taraf bhaag gaya to tahqeeq woh aman mein hogaya, pas agar usne haram mein koi qabil saza kaam kiya to haram mein us par had qaim ki jaye gi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ إِدْرِيسَ ، عَنْ مُطَرِّفٍ ، عَنْ عَامِرٍ ، قَالَ : « إِذَا هَرَبَ إِلَى الْحَرَمِ فَقَدْ أَمِنَ ، فَإِنْ أَصَابَهُ فِي الْحَرَمِ أُقِيمَ عَلَيْهِ الْحَدُّ فِي الْحَرَمِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 28912

Hazrat Ata' said that once Hazrat Waleed intended to carry out a Hadd punishment on a man in Haram. So, Hazrat Ubaid bin Umair said to him: "Don't carry out Hadd on him unless he committed the crime punishable by Hadd in Haram itself."

حضرت عطائ فرماتے ہیں کہ حضرت ولید نے حرم میں ایک آدمی پر حد قائم کرنے کا ارادہ کیا تو حضرت عبید بن عمیر نے ان سے فرمایا : تم اس پر حد قائم مت کرو مگر جبکہ اس نے حرم میں ہی قابل سزا کام کیا ہو۔

Hazrat Ataa farmate hain ke Hazrat Waleed ne Haram mein ek aadmi par had qaim karne ka irada kiya to Hazrat Ubaid bin Umair ne un se farmaya: Tum us par had qaim mat karo magar jabke us ne Haram mein hi qabil saza kaam kiya ho.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا ابْنُ إِدْرِيسَ ، عَنْ لَيْثٍ ، عَنْ عَطَاءٍ : أَنَّ الْوَلِيدَ أَرَادَ أَنْ يُقِيمَ عَلَى رَجُلٍ الْحَدَّ فِي الْحَرَمِ ، فَقَالَ لَهُ عُبَيْدُ بْنُ عُمَيْرٍ : « لَا تُقِمْهُ إِلَّا أَنْ يَكُونَ أَصَابَهُ فِيهِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 28913

Hazrat Hisham narrates that Hazrat Hasan Basri and Hazrat Ata said: If a person is to be punished with a hadd (Islamic legal punishment) outside the sanctuary (Haram) but then seeks refuge in the Haram, he will be taken out of the Haram to have the hadd carried out.

حضرت ہشام فرماتے ہیں کہ حضرت حسن بصری اور حضرت عطائ نے ارشاد فرمایا : جب کسی پر حرم کے علاوہ میں حد لازم ہوئی پھر اس نے حرم میں پناہ لے لی تو اس کو حرم سے نکالا جائے گا یہاں تک کہ اس پر حد قائم کردی جائے۔

Hazrat Hisham farmate hain ke Hazrat Hasan Basri aur Hazrat Atai ne irshad farmaya: Jab kisi par haram ke ilawa mein had lazim hui phir us ne haram mein panah le li to us ko haram se nikala jayega yahan tak ke us par had qaim kardi jaye.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ إِدْرِيسَ ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنِ الْحَسَنِ ، وَعَطَاءٍ ، قَالَا : « إِذَا أَصَابَ حَدًّا فِي غَيْرِ الْحَرَمِ ، ثُمَّ جَاءَ إِلَى الْحَرَمِ أُخْرِجَ مِنَ الْحَرَمِ حَتَّى يُقَامَ عَلَيْهِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 28914

Hazrat Khasif narrates that Hazrat Mujahid said: When a person deserves a Hadd punishment for a crime committed outside the sanctuary and then enters the sanctuary, he will be taken out of the sanctuary and the Hadd punishment will be carried out on him. And if he deserves the Hadd punishment for a crime committed inside the sanctuary, then the Hadd punishment will be carried out on him inside the sanctuary.

حضرت خصیف فرماتے ہیں کہ حضرت مجاہد نے ارشاد فرمایا : جب آدمی پر غیر حرم میں حد لازم ہوجائے پھر وہ حرم میں آجائے تو اسے حرم سے نکالا جائے گا پھر اس پر حد قائم کی جائے گی اور جب حرم میں ہی اس پر حد لازم ہوگئی تو حرم میں ہی اس پر حد قائم کی جائے گی۔

Hazrat Khaseef farmate hain ke Hazrat Mujahid ne irshad farmaya: Jab aadmi par ghair haram mein had lazim hojae phir wo haram mein ajaye to usay haram se nikala jayega phir us par had qaim ki jayegi aur jab haram mein hi us par had lazim hogayi to haram mein hi us par had qaim ki jayegi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا أَبُو الْأَحْوَصِ ، عَنْ خُصَيْفٍ ، عَنْ مُجَاهِدٍ ، قَالَ : « إِذَا أَصَابَ الرَّجُلُ الْحَدَّ فِي غَيْرِ الْحَرَمِ ، ثُمَّ أَتَى الْحَرَمَ ، أُخْرِجَ مِنَ الْحَرَمِ ، وَأُقِيمَ عَلَيْهِ الْحَدُّ ، وَإِذَا أَصَابَهُ فِي الْحَرَمِ أُقِيمَ عَلَيْهِ فِي الْحَرَمِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 28915

Hazrat Khasif narrates that it is narrated from Hazrat Mujahid that a man killed another man and then he entered the sanctuary. You said: He will be caught and taken out of the sanctuary and then the prescribed punishment will be carried out on him. You said: He will be killed.

حضرت خصیف فرماتے ہیں کہ حضرت مجاہد سے مروی ہے کہ ایک آدمی نے کسی آدمی کو قتل کردیا پھر وہ حرم میں داخل ہوگیا۔ آپ نے فرمایا : اس کو پکڑا جائے گا اور حرم سے باہر نکالا جائے گا پھر اس پر حد قائم کردی جائے گی آپ نے فرمایا : وہ قتل ہوگا۔

Hazrat Khasif farmate hain keh Hazrat Mujahid se marvi hai keh ek aadmi ne kisi aadmi ko qatal kardiya phir woh haram mein dakhil hogaya Aap ne farmaya: usko pakra jayega aur haram se bahar nikala jayega phir us par had qaim kardi jayegi Aap ne farmaya: woh qatal hoga.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا عَبْدُ السَّلَامِ بْنُ حَرْبٍ ، عَنْ خُصَيْفٍ ، عَنْ مُجَاهِدٍ : أَنَّ رَجُلًا قَتَلَ رَجُلًا ، ثُمَّ دَخَلَ الْحَرَمَ ، قَالَ : « يُؤْخَذُ فَيُخْرَجُ بِهِ مِنَ الْحَرَمِ ، ثُمَّ يُقَامُ عَلَيْهِ الْحَدُّ »، يَقُولُ : « الْقَتْلُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 28916

It is narrated on the authority of Hazrat Saeed and Hazrat Ata' that a person who commits murder and then enters the sanctuary, it was said: The people of Makkah will not buy or sell from him, nor will they give him shelter or food, nor will they give him refuge, nor will they marry him until he leaves, so he will be caught.

حضرت حضرت سعید اور حضرت عطائ سے اس شخص کے بارے میں مروی ہے جو قتل کر دے پھر حرم میں داخل ہوجائے، فرمایا : مکہ والے اس سے خریدو فروخت نہیں کریں گے اور نہ اسے پلائیں گے اور نہ کھلائیں گے اور نہ اس کو پناہ دیں گے اور نہ اس سے نکاح کریں گے۔ یہاں تک کہ وہ نکل جائے پس اس کو پکڑ لیا جائے گا۔

Hazrat Saeed aur Hazrat Ataa se iss shakhs ke baare mein marvi hai jo qatl kar de phir haram mein dakhil hojaaye, farmaya: Makkah wale uss se khareed o farokht nahi karenge aur na use pilaayenge aur na khilaayenge aur na usko panaah denge aur na us se nikah karenge. Yahan tak ke woh nikal jaaye pas usko pakad liya jaayega.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا عَبْدُ السَّلَامِ ، عَنْ عَطَاءِ بْنِ السَّائِبِ ، عَنْ سَعِيدٍ ، وَعَبْدِ الْمَلِكِ ، عَنْ عَطَاءٍ ، فِي الرَّجُلِ يَقْتُلُ ثُمَّ يَدْخُلُ الْحَرَمَ ، قَالَ : « لَا تُبَايِعُهُ أَهْلُ مَكَّةَ وَلَا يَشْتَرُونَ مِنْهُ ، وَلَا يَسْقُونَهُ ، وَلَا يُطْعِمُونَهُ ، وَلَا يُؤْوُونَهُ ، وَلَا يُنْكِحُونَهُ حَتَّى يَخْرُجَ فَيُؤْخَذَ بِهِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 28917

Hazrat Ata' reports that Hazrat Ibn Umar and Hazrat Ibn Abbas said: "Even if we find the murderer of our fathers in Haram, we will not kill him."

حضرت عطائ فرماتے ہیں کہ حضرت ابن عمر اور حضرت ابن عباس نے ارشاد فرمایا : اگر ہم اپنے آباؤاجداد کے قاتل کو بھی حرم میں پالیں تو ہم اس کو قتل نہیں کریں گے۔

Hazrat Ataa farmate hain ke Hazrat Ibn Umar aur Hazrat Ibn Abbas ne irshad farmaya: Agar hum apne abao ajdad ke qatil ko bhi Haram mein payen to hum us ko qatl nahin karenge.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ ، عَنْ حَجَّاجٍ ، عَنْ عَطَاءٍ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ ، وَابْنِ عَبَّاسٍ ، قَالَا : « لَوْ وَجَدْنَا قَاتِلَ آبَائِنَا فِي الْحَرَمِ لَمْ نَقْتُلْهُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 28918

Hazrat Sha'bi narrates: I inquired from Hazrat Hakam and Hazrat Hammad about the ruling regarding a person who commits murder and then enters the sanctuary (Haram). What is the ruling about him? Hazrat Hammad replied: He will be taken out, and then the prescribed punishment (Hadd) will be carried out on him. And Hazrat Hakam said: No buying or selling will be done with him, nor will he be given food.

حضرت شعبہ فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت حکم اور حضرت حماد سے اس آدمی کے متعلق دریافت کیا جو قتل کر دے پھر حرم میں داخل ہوجائے اس کا کیا حکم ہے ؟ حضرت حماد نے فرمایا : اس کو نکالا جائے گا پھر اس پر حد قائم کی جائے گی اور حضرت حکم نے فرمایا : اس سے خریدو فروخت نہیں کی جائے گی اور اس کو کھانا نہیں کھلایا جائے گا۔

Hazrat Shubah farmate hain keh maine Hazrat Hukm aur Hazrat Hammad se iss aadmi ke mutalliq daryaft kiya jo qatl kar de phir haram mein dakhil hojae uss ka kya hukm hai? Hazrat Hammad ne farmaya: Iss ko nikala jaega phir iss par had qaim ki jaegi aur Hazrat Hukm ne farmaya: Iss se kharid o farokht nahi ki jaegi aur iss ko khana nahi khilaya jaega.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، قَالَ : سَأَلْتُ الْحَكَمَ وَحَمَّادًا عَنِ الرَّجُلِ يَقْتُلُ ، ثُمَّ يَدْخُلُ الْحَرَمَ ، قَالَ حَمَّادٌ : « يُخْرَجُ فَيُقَامُ عَلَيْهِ الْحَدُّ »، وَقَالَ الْحَكَمُ : وَلَا يُبَايَعُ وَلَا يُؤَاكَلُ "