It is narrated on the authority of Hazrat Abdullah bin Amr (may Allah be pleased with him) that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: "Do not wish to meet the enemy, but ask Allah for safety. And if you do encounter the enemy, then stand firm and remember Allah. And if they crowd around you or shout, then it is incumbent upon you to remain silent."
حضرت عبداللہ بن عمرو (رض) سے مروی ہے کہ آنحضرت (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا : دشمن سے ملاقات کی تمنا مت کرو، اللہ سے عافیت مانگو، اور اگر دشمن سے مقابلہ ہوجائے تو ثابت قدم رہو اور اللہ کو یاد کرو، اور اگر بھیڑ ہوجائے یا وہ چیخیں تو تم پر خاموشی لازم ہے۔
Hazrat Abdullah bin Amro (RA) se marvi hai keh Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya: Dushman se mulakat ki tamanna mat karo, Allah se afiyat mango, aur agar dushman se muqabla hojaye to sabit qadam raho aur Allah ko yaad karo, aur agar bheer hojaye ya woh cheekhein to tum par khamoshi lazim hai.
Hazrat Ata says that silence is necessary during war and the remembrance of Allah is necessary, then he recited the verse of the Holy Quran {So be patient and remember Allah much}, Hazrat Ibn Juraij says that I asked, "Should the remembrance be done aloud?" He said, "Yes."
حضرت عطاء فرماتے ہیں جنگ کے وقت خاموشی لازم ہے اور اللہ کا ذکر لازم ہے، پھر قرآن کریم کی آیت { فَاثْبُتُوا وَاذْکُرُوا اللَّہَ کَثِیرًا } تلاوت فرمائی، حضرت ابن جریج فرماتے ہیں کہ میں نے عرض کیا ذکر بلند آواز سے کرے ؟ فرمایا ہاں۔
Hazrat Ata farmate hain jang ke waqt khamoshi lazim hai aur Allah ka zikr lazim hai, phir Quran Kareem ki ayat { fa-asbutu wa-azkuro Allah kathiran } tilawat farmaee, Hazrat Ibn Juraij farmate hain ke maine arz kiya zikr buland aawaz se kare? Farmaya haan.
Hazrat Qais (may Allah be pleased with him) said that the Companions of Muhammad (peace and blessings of Allah be upon him) preferred to lower their voices on three occasions: during war, during a funeral, and during the remembrance of Allah.
حضرت قیس (رض) فرماتے ہیں کہ اصحاب محمد (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) تین اوقات میں آواز کے پست کرنے کو پسند کرتے تھے، جنگ کے وقت، جنازے کے وقت اور ذکر کے وقت۔
Hazrat Qais (RA) farmate hain ke Ashab Muhammad (SAW) teen auqat mein awaz ke past karne ko pasand karte thay, jang ke waqt, janaze ke waqt aur zikar ke waqt.
Hazrat Saeed bin Jubair (RA) said that raising one's voice has been disliked during war, during the recitation of the Holy Quran, and during a funeral procession.
حضرت سعید بن جبیر (رض) فرماتے ہیں جنگ کے وقت، قرآن کریم کی تلاوت کے وقت اور جنازے کے وقت آواز بلند کرنے کو ناپسند کیا گیا ہے۔
Hazrat Saeed bin Jubair (RA) farmate hain jung ke waqt, Quran Kareem ki tilawat ke waqt aur janaze ke waqt aawaz buland karne ko napasand kiya gaya hai.
Hazrat Abdullah bin Abi Awfa (R.A.) narrated that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: "Wish for meeting the enemy, seek well-being from Allah, and if you encounter the enemy, then remain steadfast and remember Allah, and if they crowd or shout, then silence is obligatory upon you."
حضرت عبداللہ بن ابی اوفیٰ (رض) نے تحریر فرمایا کہ آنحضرت (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا : دشمن سے ملاقات کی تمنا مت کرو، اللہ سے عافیت مانگو، اور اگر دشمن سے مقابلہ ہوجائے تو ثابت قدم رہو اور اللہ کو یاد کرو، اور اگر بھیڑ ہوجائے یا وہ چیخیں تو تم پر خاموشی لازم ہے۔
Hazrat Abdullah bin Abi Aufa (RA) ne tahreer farmaya keh Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya: Dushman se mulaqat ki tamanna mat karo, Allah se afiat mango, aur agar dushman se muqabla hojaye to sabit qadam raho aur Allah ko yaad karo, aur agar bheer hojaye ya woh cheekhen to tum par khamoshi lazim hai.
It is narrated on the authority of Hazrat Anas (may Allah be pleased with him) that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: The voice of Abu Talha in the army is better than a whole group.
حضرت انس (رض) سے مروی ہے کہ آنحضرت (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) فرمایا : لشکر میں ابو طلحہ کی آواز ایک جماعت سے بہتر ہے۔
Hazrat Anas (RA) se marvi hai keh Aap (SAW) ne farmaya: Lashkar mein Abu Talha ki awaz aik jamaat se behtar hai.