7.
Book of Voluntary Prayers, Imamate, and Various Chapters
٧-
‌كِتَابُ صَلَاةِ التَّطَوُّعِ وَالْإِمَامَةِ وَأَبْوَابٌ مُتَفَرِّقَةٌ


Who used to forbid praying at sunrise and sunset

‌مَنْ كَانَ يَنْهَى عَنِ الصَّلَاةِ عِنْدَ طُلُوعِ الشَّمْسِ وَعِنْدَ غُرُوبِهَا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 7356

Hazrat Ibn Umar narrates that one should not make the intention for prayer at the time of sunrise and sunset because the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) used to forbid it.

حضرت ابن عمر فرماتے ہیں کہ طلوع شمس اور غروب شمس کے وقت نماز کا ارادہ نہ کرو، کیونکہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) اس سے منع فرمایا کرتے تھے۔

Hazrat Ibn Umar farmate hain keh Tolo-e-Shams aur Ghuroob-e-Shams ke waqt namaz ka irada na karo, kyunkay Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) iss se mana farmaya karte thay.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ نُمَيْرٍ ، وَأَبُو أُسَامَةَ ، قَالَا : حَدَّثَنَا عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ عُمَرَ ، عَنْ نَافِعٍ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ ، قَالَ : « لَا تَتَحَيَّنَنَّ عِنْدَ طُلُوعِ الشَّمْسِ ، وَلَا غُرُوبِهَا بِالصَّلَاةِ ، فَإِنَّ رَسُولَ اللَّهِ ﷺ كَانَ يَنْهَى عَنْ ذَلِكَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 7357

Hazrat Aqaba bin Aamir narrates that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) forbade offering prayer at three times and burying the dead. At the time of sunrise until the sun rises properly. At the time of sunset until it sets completely and at noon when the sun is at its zenith until it passes its meridian.

حضرت عقبہ بن عامر فرماتے ہیں کہ تین اوقات میں نماز پڑھنے اور مردوں کو دفنانے سے نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے منع فرمایا ہے، طلوع شمس کے وقت یہاں تک کہ سورج اچھی طرح بلند ہوجائے۔ سورج کے غروب ہوتے وقت یہاں تک کہ وہ بالکل غروب ہوجائے اور دوپہر کو سورج کے استواء کے وقت یہاں تک کہ وہ زائل ہوجائے۔

Hazrat Aqba bin Aamir farmate hain keh teen auqaat mein namaz parhne aur mardon ko dafnane se Nabi (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne mana farmaya hai, Tulu e Shams ke waqt yahan tak keh Suraj achhi tarah buland ho jaye. Suraj ke ghuroob hote waqt yahan tak keh woh bilkul ghuroob ho jaye aur dopahar ko Suraj ke istawa ke waqt yahan tak keh woh zael ho jaye.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ : حَدَّثَنَا مُوسَى بْنُ عَلِيٍّ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنْ عُقْبَةَ بْنِ عَامِرٍ ، قَالَ : سَمِعْتُ " ثَلَاثُ سَاعَاتٍ كَانَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ يَنْهَانَا أَنْ نُصَلِّيَ فِيهَا ، وَأَنْ نَقْبُرَ فِيهِنَّ مَوْتَانَا : حِينَ تَطْلُعُ الشَّمْسُ بَازِغَةً حَتَّى تَرْتَفِعَ ، وَحِينَ تَضَيَّفُ لِلْغُرُوبِ حَتَّى تَغْرُبَ ، وَحِينَ يَقُومُ قَائِمُ الظَّهِيرَةِ حَتَّى تَمِيلَ "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 7358

Hazrat Abdullah narrates that the sun rises from between the two horns of Satan, and we were forbidden from praying at the time of sunrise and sunset.

حضرت عبداللہ فرماتے ہیں کہ سورج شیطان کے دو سینگوں کے درمیان سے طلوع ہوتا ہے، ہمیں طلوع شمس اور غروب شمس کے وقت نماز سے منع کیا جاتا تھا۔

Hazrat Abdullah farmate hain keh sooraj shaitan ke do singon ke darmiyaan se tulu hota hai, humain tulu e shams aur ghuroob e shams ke waqt namaz se mana kiya jata tha.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ عَيَّاشٍ ، عَنْ عَاصِمٍ ، عَنْ زِرٍّ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ ، قَالَ : " إِنَّ الشَّمْسَ تَطْلُعُ حِينَ تَطْلُعُ بَيْنَ قَرْنَيْ شَيْطَانٍ ، قَالَ : فَكُنَّا نُنْهَى عَنِ الصَّلَاةِ عِنْدَ طُلُوعِ الشَّمْسِ وَعِنْدَ غُرُوبِهَا "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 7359

Hazrat Bilal (R.A) said: Prayer is not prohibited at any time except at sunset because it sets between the horns of Satan.

حضرت بلال فرماتے ہیں کہ سوائے غروب شمس کے کسی وقت نماز سے منع نہیں کیا گیا، کیونکہ وہ شیطان کے سینگ میں غروب ہوتا ہے۔

Hazrat Bilal farmate hain ke siwae ghuroob shams ke kisi waqt namaz se mana nahi kya gaya, kyunki woh shaitan ke seeng mein ghuroob hota hai.

حَدَّثَنَا ابْنُ مَهْدِيٍّ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ قَيْسِ بْنِ مُسْلِمٍ ، عَنْ طَارِقِ بْنِ شِهَابٍ ، عَنْ بِلَالٍ ، قَالَ : « لَمْ يَنْهَ عَنِ الصَّلَاةِ إِلَّا عِنْدَ غُرُوبِ الشَّمْسِ ، لِأَنَّهَا تَغْرُبُ فِي قَرْنِ الشَّيْطَانِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 7360

Hazrat Urwa bin Zubair narrates that some people performed Tawaf of the Kaaba after Fajr and then sat down near Rukn-e-Aswad or Hajr-e-Aswad. When the sun began to rise, they got up and offered prayer. Upon this, Hazrat Aisha remarked that first, they kept sitting and then when the time began in which prayer is Makruh (undesirable), they started their prayer.

حضرت عروہ بن زبیر فرماتے ہیں کہ کچھ لوگوں نے فجر کے بعد بیت اللہ کا طواف کیا، پھر رکن اسود یا حجر اسود کے پاس بیٹھ گئے۔ جب سورج طلوع ہونے لگا تو انھوں نے اٹھ کر نماز ادا کی۔ اس پر حضرت عائشہ نے فرمایا کہ پہلے تو وہ بیٹھے رہے پھر جب وہ وقت شروع ہوا جس میں نماز مکروہ ہے تو انھوں نے نماز شروع کردی۔

Hazrat Urwa bin Zubair farmate hain keh kuch logon ne fajar ke baad Baitullah ka tawaaf kiya, phir Rukun Aswad ya Hajar Aswad ke paas baith gaye. Jab Suraj taloo hone laga to unhon ne uth kar namaz ada ki. Iss par Hazrat Ayesha ne farmaya keh pehle to woh baithe rahe phir jab woh waqt shuru hua jiss mein namaz makrooh hai to unhon ne namaz shuru kardi.

حَدَّثَنَا عَبْدُ الْوَهَّابِ الثَّقَفِيُّ ، عَنْ حَبِيبٍ ، عَنْ عَطَاءٍ قَالَ : حَدَّثَنِي عُرْوَةُ بْنُ الزُّبَيْرِ ، أَنَّ أُنَاسًا طَافُوا بِالْبَيْتِ بَعْدَ الْفَجْرِ ، ثُمَّ قَعَدُوا عِنْدَ الْمُذَكَّرِ ، حَتَّى إِذَا كَانَ عِنْدَ طُلُوعِ الشَّمْسِ قَامُوا يُصَلُّونَ ، قَالَتْ عَائِشَةُ : « قَعَدُوا حَتَّى إِذَا كَانَتِ السَّاعَةُ الَّتِي يُكْرَهُ فِيهِ الصَّلَاةُ قَامُوا يُصَلُّونَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 7361

Hazrat Ibn Abbas narrates that prayer should not be offered at the time of sunrise and sunset. Because the sun rises and sets between the two horns of Satan. However, when the sun sets completely after sunset and rises completely after sunrise, then prayer is permissible.

حضرت ابن عباس فرماتے ہیں کہ طلوع شمس اور غروب شمس کے وقت نماز نہیں پڑھی جائے گی۔ کیونکہ سورج شیطان کے دونوں سینگوں کے درمیان طلوع اور غرو ب ہوتا ہے۔ البتہ جب سورج غروب کے بعد بالکل چھپ جائے اور طلوع کے بعد بالکل بلند ہوجائے تو اس وقت نماز جائز ہے۔

Hazrat Ibn Abbas farmate hain keh Toloo-e-Shams aur Ghuroob-e-Shams ke waqt Namaz nahin parhi jaye gi. Kyunke Suraj Shaitan ke donon singhon ke darmiyaan Toloo aur Ghuroob hota hai. Albatta jab Suraj Ghuroob ke baad bilkul chhup jaye aur Toloo ke baad bilkul buland ho jaye to is waqt Namaz jayaz hai.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ بِسْطَامِ بْنِ مُسْلِمٍ ، عَنْ أَبِي رَجَاءٍ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ ، قَالَ : « لَا تُصَلِّ عِنْدَ طُلُوعِ الشَّمْسِ وَلَا حِينَ تَغْرُبُ ، فَإِنَّهَا تَطْلُعُ وَتَغْرُبُ فِي قَرْنَيْ شَيْطَانٍ ، وَلَكِنْ إِذَا صَفَتْ وَعَلَتْ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 7362

Hazrat Ibn Muqlah said: I saw a man praying at sunrise or at a Makruh time, so I sent a man to stop him.

حضرت ابن معقل فرماتے ہیں کہ میں نے طلوع شمس کے وقت یا کسی مکروہ وقت میں ایک آدمی کو نماز پڑھتے دیکھا تو ایک آدمی کو بھیج کر اسے منع کرادیا۔

Hazrat Ibn Maqal farmate hain keh maine taloo shams ke waqt ya kisi makrooh waqt mein aik aadmi ko namaz parhte dekha to aik aadmi ko bhej kar use mana kardiya.

حَدَّثَنَا الْفَضْلُ بْنُ دُكَيْنٍ ، عَنْ مِسْعَرٍ ، عَنْ عُبَيْدٍ ، عَنِ الْحَسَنِ ، عَنِ ابْنِ مُغَفَّلٍ ، قَالَ : « رَأَى أَبُو مَسْعُودٍ رَجُلًا يُصَلِّي عِنْدَ طُلُوعِ الشَّمْسِ أَوْ فِي السَّاعَةِ الَّتِي تُكْرَهُ فِيهَا الصَّلَاةُ ، فَأَمَرَ رَجُلًا ، فَنَهَاهُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 7363

Hazrat Shuraiha saw a man praying after the sun had turned yellow. He said, "Stop him from praying because it is not permissible to pray at this time."

حضرت شریح نے ایک آدمی کو دیکھا کہ وہ سورج زرد ہونے کے بعد نماز پڑھ رہا تھا۔ انھوں نے فرمایا کہ اسے نماز پڑھنے سے منع کرو کیونکہ اس وقت نماز پڑھنا جائز نہیں۔

Hazrat Shariah nay aik aadmi ko dekha keh woh sooraj zard honay kay baad namaz parh raha tha. Unhon nay farmaya keh usay namaz parhnay say mana karo kyunkeh iss waqt namaz parhna jaiz nahin.

حَدَّثَنَا عَبْدُ الْوَهَّابِ ، عَنْ أَيُّوبَ ، عَنْ مُحَمَّدٍ ، أَنَّ شُرَيْحًا رَأَى رَجُلًا يُصَلِّي حِينَ اصْفَرَّتِ الشَّمْسُ ، فَقَالَ : « انْهَوْا هَذَا أَنْ يُصَلِّيَ ، فَإِنَّ هَذِهِ سَاعَةٌ لَا تَحِلُّ فِيهَا الصَّلَاةُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 7364

It is narrated on the authority of Hazrat Ibn Umar that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: Do not offer prayer at the time of sunrise and sunset, because the sun rises between the horns of Satan.

حضرت ابن عمر سے روایت ہے کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ طلوع شمس اور غروب شمس کے وقت نماز نہ پڑھو کیونکہ سورج شیطان کے سینگ میں طلوع ہوتا ہے۔

Hazrat Ibn Umar se riwayat hai ke Nabi (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya ke talu shamso gharoob shamso ke waqt namaz na parho kyunki suraj shaitan ke seeng mein talu hota hai.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ : نا هِشَامُ بْنُ عُرْوَةَ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ ، قَالَ : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ : « لَا تَحَرَّوْا بِصَلَاتِكُمْ طُلُوعَ الشَّمْسِ وَلَا غُرُوبَهَا ، فَإِنَّهَا تَطْلُعُ بِقَرْنِ الشَّيْطَانِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 7365

It is narrated on the authority of Ibn Umar that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: When the disk of the sun appears, delay the prayer until it has fully risen, and when the disk of the sun begins to set, delay the prayer until it has fully disappeared.

حضرت ابن عمر سے روایت ہے کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ جب سورج کی نوک ظاہر ہوجائے تو نماز کو اس وقت تک مؤخر کرو جب تک وہ پورا ظاہر نہ ہوجائے اور جب سورج کی نوک غروب ہوجائے تو نماز کو اس وقت تک مؤخر کرو جب تک وہ غائب نہ ہوجاؤ۔

Hazrat Ibn Umar se riwayat hai ke Nabi (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya ke jab sooraj ki nok zahir hojae to namaz ko us waqt tak moakhir karo jab tak woh poora zahir na hojae aur jab sooraj ki nok gharoob hojae to namaz ko us waqt tak moakhir karo jab tak woh ghaib na hojao.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ : نا هِشَامُ بْنُ عُرْوَةَ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ ، قَالَ : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ : « إِذَا بَدَا حَاجِبُ الشَّمْسِ فَأَخِّرُوا الصَّلَاةَ حَتَّى تَبْرُزَ ، وَإِذَا غَابَ حَاجِبُ الشَّمْسِ فَأَخِّرُوا الصَّلَاةَ حَتَّى تَغِيبَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 7366

Hazrat Hassan says that our predecessors considered it disrespectful to pray between sunrise and the time the sun rises high in the sky, and between sunset and the time the sun disappears from the horizon.

حضرت حسن فرماتے ہیں کہ اسلاف طلوع شمس کے وقت سورج بلند ہونے تک اور غروب ِ شمس کے وقت سورج غائب ہونے تک نماز کو مکروہ خیال فرماتے تھے۔

Hazrat Hasan farmate hain ke Aslaf talo-e-shams ke waqt suraj buland hone tak aur ghuroob-e-shams ke waqt suraj ghaib hone tak namaz ko makruh khayal farmate thay.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ : نا عِيسَى بْنُ حُمَيْدٍ الرَّاسِبِيُّ ، قَالَ : سَمِعْتُ الْحَسَنَ يَقُولُ : « كَانُوا يَكْرَهُونَ الصَّلَاةَ عِنْدَ طُلُوعِ الشَّمْسِ حَتَّى تَرْتَفِعَ ، وَعِنْدَ غُرُوبِهَا حَتَّى تَغِيبَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 7367

Hazrat Ibn Mas'ood said that in his opinion, praying after the sun has turned yellow is better than two coins.

حضرت ابن مسعود فرماتے ہیں کہ میرے نزدیک سورج زرد ہوجانے کے بعد نماز پڑھنے سے دو سکے بہتر ہیں۔

Hazrat Ibn Masood farmate hain keh mere nazdeek sooraj zard hojanay ke baad namaz parhne se do sikke behtar hain.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ : نا سُفْيَانُ ، عَنْ حَمَّادٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ ابْنُ مَسْعُودٍ : « مَا أُحِبُّ أَنَّ لِي بِصَلَاةِ الرَّجُلِ حِينَ تَطْلُعُ الشَّمْسُ فَلْسَيْنِ »