12.
Book of Hajj
١٢-
كِتَابُ الْحَجِّ
Concerning the times for Hajj
فِي مَوَاقِيتِ الْحَجِّ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 14068
It is narrated from Hazrat Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) appointed Dhul-Hulaifa as the Miqat for the people of Medina, Juhfa for the people of Sham, Qarn al-Manazil for the people of Najd, and Yalamlam for the people of Yemen. Then he said, "These are the Miqats for them and for everyone else who comes with the intention of Hajj or Umrah, and those who are before them should assume Ihram from the places where they were born, and even the people of Makkah should assume Ihram from Makkah itself."
حضرت ابن عباس سے مروی ہے کہ حضور اقدس (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے مدینہ والوں کے لیے ذوالحلیفہ کو میقات مقرر فرمایا اور شام والوں کے لیے جحفہ اور نجد والوں کے لیے قرن المنازل اور یمن والوں کے لیے یلملم اور پھر فرمایا یہ ان کے لیے اور ان کے علاوہ ہر اس شخص کے لیے میقات ہے جو حج یا عمرہ کے ارادہ سے آئے، اور جو ان سے پہلے ہیں تو وہ جہاں پیدا ہوئے ہیں وہاں سے باندھ لیں یہاں تک کہ مکہ والے مکہ مکرمہ سے ہی باندھ لیں۔
Hazrat Ibn Abbas se marvi hai ki Huzoor Aqdas (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne Madinah walon ke liye Zulhulayfah ko miqat muqarrar farmaya aur Sham walon ke liye Juhfah aur Najd walon ke liye Qarnul Manazil aur Yemen walon ke liye Yalamlam aur phir farmaya yeh un ke liye aur un ke ilawa har us shakhs ke liye miqat hai jo Hajj ya Umrah ke iradah se aaye, aur jo un se pehle hain to woh jahan paida huye hain wahan se bandh len yahan tak ki Makkah wale Makkah Mukarramah se hi bandh len.
أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا يَحْيَى قَالَ : حَدَّثَنَا وُهَيْبٌ قَالَ : حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ طَاوُسٍ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ ، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ ﷺ « وَقَّتَ لِأَهْلِ الْمَدِينَةِ ذَا الْحُلَيْفَةِ ، وَلِأَهْلِ الشَّامِ الْجُحْفَةَ ، وَلِأَهْلِ نَجْدٍ قَرْنَ الْمَنَازِلِ ، وَلِأَهْلِ الْيَمَنِ يَلَمْلَمُ » وَقَالَ : « هُنَّ لَهُمْ وَلِكُلِّ آتٍ عَلَيْهِنَّ مِنْ غَيْرِهِمْ مِمَّنْ أَرَادَ الْحَجَّ وَالْعُمْرَةَ ، وَمَنْ كَانَ دُونَ ذَلِكَ فَمِنْ حَيْثُ أَنْشَأَ أَهْلُ مَكَّةَ مِنْ مَكَّةَ »