9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
114
Chapter: The Muhrim Who Had Some Oil Applied
١١٤
باب
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘umar | Abdullah ibn Umar al-Adwi | Sahabi |
sa‘īd bn jubayrin | Saeed bin Jubair al-Asadi | Trustworthy, Established |
farqadin al-sabakhī | Farqad ibn Ya'qub al-Subykhi | Weak in Hadith |
ḥammād bn slmh | Hammad ibn Salamah al-Basri | His memorization changed a little at the end of his life, trustworthy, devout |
wakī‘un | Wakee' ibn al-Jarrah al-Ra'asi | Trustworthy Hafez Imam |
hannādun | Hannad ibn al-Sari al-Tamimi | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنِ عُمَرَ | عبد الله بن عمر العدوي | صحابي |
سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ | سعيد بن جبير الأسدي | ثقة ثبت |
فَرْقَدٍ السَّبَخِيِّ | فرقد بن يعقوب السبخي | ضعيف الحديث |
حَمَّادِ بْنِ سَلَمَةَ | حماد بن سلمة البصري | تغير حفظه قليلا بآخره, ثقة عابد |
وَكِيعٌ | وكيع بن الجراح الرؤاسي | ثقة حافظ إمام |
هَنَّادٌ | هناد بن السري التميمي | ثقة |
Jami` at-Tirmidhi 962
Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) would apply oil that is not scented (Ghair Muqattat) while he was a Muhrim. Imam Tirmidhi said, ‘Muqattat means scented.’ Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Gharib, we do not know of it except as a narration of Farqad As Sabakhi from Sa'eed bin Jubair.’ Yahya bin Sa'eed has criticized Farqad As-Sabakhi, and (other) people report from him.
Grade: صحيح
عبداللہ بن عمر رضی الله عنہما سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ حالت احرام میں زیتون کا تیل لگاتے تھے اور یہ ( تیل ) بغیر خوشبو کے ہوتا تھا ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث غریب ہے، اسے ہم صرف فرقد سبخی کی روایت سے جانتے ہیں، اور فرقد نے سعید بن جبیر سے روایت کی ہے۔ یحییٰ بن سعید نے فرقد سبخی کے سلسلے میں کلام کیا ہے، اور فرقد سے لوگوں نے روایت کی ہے، ۲- مقتت کے معنی خوشبودار کے ہیں۔
Abdul'lah bin Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a se riwayat hai ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) halat e ihram mein zaitoon ka tail lagata they aur yeh (tail) baghair khushboo ke hota tha 1؎. Imam Tirmizi kehte hain: 1. yeh hadees gharib hai, isay hum sirf Furqad Subkhi ki riwayat se jaante hain, aur Furqad ne Saeed bin Jubair se riwayat ki hai. Yahya bin Saeed ne Furqad Subkhi ke silsile mein kalam kiya hai, aur Furqad se logoon ne riwayat ki hai, 2. Muqtit ke maani khushboodar ke hain.
حَدَّثَنَا هَنَّادٌ، حَدَّثَنَا وَكِيعٌ، عَنْ حَمَّادِ بْنِ سَلَمَةَ، عَنْ فَرْقَدٍ السَّبَخِيِّ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ، عَنْ ابْنِ عُمَرَ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَ يَدَّهِنُ بِالزَّيْتِ وَهُوَ مُحْرِمٌ غَيْرِ الْمُقَتَّتِ . قَالَ أَبُو عِيسَى: الْمُقَتَّتُ الْمُطَيَّبُ، . قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ غَرِيبٌ، لَا نَعْرِفُهُ إِلَّا مِنْ حَدِيثِ فَرْقَدٍ السَّبَخِيِّ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ، وَقَدْ تَكَلَّمَ يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ، فِي فَرْقَدٍ السَّبَخِيِّ، وَرَوَى عَنْهُ النَّاسُ.