42.
Model Behavior of the Prophet
٤٢-
كتاب السنة


1707
Chapter: Fighting Against The Khawarij

١٧٠٧
باب فِي قِتَالِ الْخَوَارِجِ

Sunan Abi Dawud 4763

Ubaidah (Al-Salman) narrated that Ali (رضي الله تعالى عنه) mentioned about the people of al Nahrawan, saying, among them there will be a man with a defective hand or with a small hand. if you were not to overjoy. I would inform you of what Allah has promised (the reward for) those who will kill them, at the tongue of Muhammad (صلى الله عليه وآله وسلم). I asked, have you heard this from him? He replied, yes, by the lord of the Ka’bah.


Grade: Sahih

عبیدہ سے روایت ہے کہ علی رضی اللہ عنہ نے اہل نہروان ۱؎ کا ذکر کیا اور کہا: ان میں چھوٹے ہاتھ کا ایک آدمی ہے، اگر مجھے تمہارے اترانے کا اندیشہ نہ ہوتا تو میں تمہیں بتاتا کہ اللہ تعالیٰ نے محمد ﷺ کی زبان سے کس چیز کا وعدہ کیا ہے ان لوگوں کے لیے جو ان سے جنگ کریں گے، راوی کہتے ہیں: میں نے کہا: کیا آپ نے اسے اللہ کے رسول ﷺ سے سنا ہے؟ انہوں نے کہا: ہاں رب کعبہ کی قسم۔

ubaidah se riwayat hai ke ali (رضي الله تعالى عنه) ne ahl nehrawan ka zakr kiya aur kaha: in mein chhote hath ka aik aadmi hai, agar mujhe tumhare utarane ka andesha na hota to mein tumhen batata ke allah ta'ala ne muhammad (صلى الله عليه وآله وسلم) ki zaban se kis cheez ka wa'da kiya hai in logoon ke liye jo in se jang karenge, ravi kehte hain: maine kaha: kya aap ne ise allah ke rasul (صلى الله عليه وآله وسلم) se suna hai? unhon ne kaha: han rab ka'ba ki qasam.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عُبَيْدٍ، ‏‏‏‏‏‏وَمُحَمَّدُ بْنُ عِيسَى الْمَعْنَى، ‏‏‏‏‏‏قَالَا:‏‏‏‏ أخبرنا حَمَّادٌ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَيُّوبَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ مُحَمَّدٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَبِيدَةَ، ‏‏‏‏‏‏أَنَّ عَلِيًّاذَكَرَ أَهْلَ النَّهْرَوَانِ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ فِيهِمْ رَجُلٌ مُودَنُ الْيَدِ، ‏‏‏‏‏‏أَوْ مُخْدَجُ الْيَدِ، ‏‏‏‏‏‏أَوْ مَثْدُونُ الْيَدِ، ‏‏‏‏‏‏لَوْلَا أَنْ تَبْطَرُوا، ‏‏‏‏‏‏لَنَبَّأْتُكُمْ مَا وَعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ يَقْتُلُونَهُمْ،‏‏‏‏ عَلَى لِسَانِ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ قُلْتُ:‏‏‏‏ أَنْتَ سَمِعْتَ هَذَا مِنْهُ ؟ قَالَ:‏‏‏‏ إِي وَرَبِّ الْكَعْبَةِ .

Sunan Abi Dawud 4764

Abu sa’id al-khudri (رضي الله تعالى عنه) narrated that Ali (رضي الله تعالى عنه) sent some gold-mixed dust to the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم). He divided it among the four: al-Aqra bin Habis al-Hanzali and then al-Mujashi, Uyainah bin Badr Al-Fazari, Zaid al-khail at-Ta’i, next to one of Banu nabhan, and ‘Alqamah bin ‘Ulathat al-Amiri (in general), next to one of Banu kulaib. The Quraish and the Ansar became angry and said, he is giving to the chiefs of the people of Najd and leaving us. The Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, I am giving them for reconciliation of their hearts. Then a man with deep-seated eyes, high cheekbones, a projecting brow, a thick beard and a shaven head came forward and said, fear Allah, Muhammad (صلى الله عليه وآله وسلم). The Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, who will obey Allah if I disobey Him? Allah entrusts me with power over the inhabitants of the earth, but you do not trust me. A man asked if he should kill him - I think it was Khalid bin Al-Walid (رضي الله تعالى عنه) - but he did not let him. When he left, he said, 'from the progeny of this man - or from his children - will come people who will recite the Qur'an but it does not go beyond than their throats. They will pass out of Islam like the arrow passing through its target. They will kill the Muslims but leave the idolaters alone. By Allah, if I live to see them, I will kill them as the people of 'Ad were killed.


Grade: Sahih

ابو سعید خدری رضی اللہ عنہ کہتے ہیں علی رضی اللہ عنہ نے نبی اکرم ﷺ کے پاس مٹی سے آلودہ سونے کا ایک ٹکڑا بھیجا ۱؎، آپ ﷺ نے اسے چار لوگوں: اقرع بن حابس حنظلی مجاشعی، عیینہ بن بدر فزاری، زید الخیل طائی جو بنی نبہان کے ایک فرد ہیں اور علقمہ بن علاثہ عامری جو بنی کلاب سے ہیں کے درمیان تقسیم کر دیا، اس پر قریش اور انصار کے لوگ ناراض ہو گئے اور کہنے لگے: آپ اہل نجد کے رئیسوں کو دیتے ہیں اور ہمیں چھوڑ دیتے ہیں، آپ ﷺ نے فرمایا: میں ان کی تالیف قلب کرتا ہوں اتنے میں ایک شخص آیا ( جس کی آنکھیں دھنسی ہوئی، رخسار ابھرے ہوئے اور پیشانی بلند، داڑھی گھنی اور سر منڈا ہوا تھا ) اور کہنے لگا: اے محمد! اللہ سے ڈرو، آپ ﷺ نے فرمایا: جب میں ہی اس کی نافرمانی کرنے لگوں گا تو کون اس کی فرمانبرداری کرے گا، اللہ تو زمین والوں میں مجھے امانت دار سمجھتا ہے اور تم مجھے امانت دار نہیں سمجھتے؟ تو ایک شخص نے اس کے قتل کی اجازت چاہی، میرا خیال ہے وہ خالد بن ولید رضی اللہ عنہ تھے، تو آپ ﷺ نے منع فرمایا، اور جب وہ لوٹ گیا تو آپ نے فرمایا: اس کی نسل میں کچھ ایسے لوگ ہوں گے جو قرآن پڑھیں گے، وہ ان کے گلوں سے نیچے نہیں اترے گا، وہ اسلام سے اسی طرح نکل جائیں گے جیسے تیر اس شکار کے جسم سے نکل جاتا ہے جسے تیر مارا جاتا ہے، وہ اہل اسلام کو قتل کریں گے اور بت پوجنے والوں کو چھوڑ دیں گے، اگر میں نے انہیں پایا تو میں انہیں قوم عاد کی طرح قتل کروں گا ۲؎ ۔

Abu Saeed Khudri (رضي الله تعالى عنه) kehte hain Ali (رضي الله تعالى عنه) ne Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ke pass mitti se alodda sone ka ek tukra bheja 1, Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne isse char logo: Aqra bin Habis Hunzali Majasha'i, Ayina bin Badr Fazari, Zaid al-Khail Tai jo Bani Nabhan ke ek Fard hain aur Alqama bin Alatha Amiri jo Bani Kalab se hain ke darmiyan taqseem kar diya, is par Quraish aur Ansar ke log naraaz ho gaye aur kahne lage: Aap Ahal Najd ke raeeson ko dete hain aur hamen chhod dete hain, Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaaya: Main in ki talif qalb karta hun itne mein ek shakhs aaya ( jis ki aankhen dhansi hui, rukhsar abhre hue aur peshani buland, daadhi ghani aur sar munda hua tha) aur kahne laga: Aye Muhammad! Allah se daro, Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaaya: Jab main hi is ki nafarmani karne lagoonga to kaun is ki farmanbardi karega, Allah to zamin walon mein mujhe amanatdar samjhta hai aur tum mujhe amanatdar nahin samjhate? To ek shakhs ne is ke qatl ki ijazat chahi, mera khyal hai woh Khalid bin Walid (رضي الله تعالى عنه) they, to Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne mana farmaaya, aur jab woh laut gaya to Aap ne farmaaya: Is ki nsl mein kuchh aise log honge jo Quran padhenge, woh in ke galon se neeche nahin utrega, woh Islam se isi tarah nikal jayenge jaise teer us shikar ke jism se nikal jata hai jise teer mara jata hai, woh Ahal Islam ko qatl karenge aur but pujane walon ko chhod denge, agar main ne unhen paya to main unhen qoum Aad ki tarah qatl karunga 2.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ كَثِيرٍ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ أَخْبَرَنَا سُفْيَانُ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِيهِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ ابْنِ أَبِي نُعْمٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ بَعَثَ عَلِيٌّ إِلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِذُهَيْبَةٍ فِي تُرْبَتِهَا، ‏‏‏‏‏‏فَقَسَّمَهَا بَيْنَ أَرْبَعَةٍ:‏‏‏‏ بَيْنَ الْأَقْرَعِ بْنِ حَابِسٍ الْحَنْظَلِيِّ، ‏‏‏‏‏‏ثُمَّ الْمُجَاشِعِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَبَيْنَ عُيَيْنَةَ بْنِ بَدْرٍ الْفَزَارِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَبَيْنَ زَيْدِ الْخَيْلِ الطَّائِيِّ، ‏‏‏‏‏‏ثُمَّ أَحَدِ بَنِي نَبْهَانَ، ‏‏‏‏‏‏وَبَيْنَ عَلْقَمَةَ بْنِ عُلَاثَةَ الْعَامِرِيِّ، ‏‏‏‏‏‏ثُمَّ أَحَدِ بَنِي كِلَابٍ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ فَغَضِبَتْ قُرَيْشٌ، ‏‏‏‏‏‏وَالْأَنْصَارُ، ‏‏‏‏‏‏وَقَالَتْ:‏‏‏‏ يُعْطِي صَنَادِيدَ أَهْلِ نَجْدٍ وَيَدَعُنَا، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ إِنَّمَا أَتَأَلَّفُهُمْ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ فَأَقْبَلَ رَجُلٌ غَائِرُ الْعَيْنَيْنِ، ‏‏‏‏‏‏مُشْرِفُ الْوَجْنَتَيْنِ، ‏‏‏‏‏‏نَاتِئُ الْجَبِينِ، ‏‏‏‏‏‏كَثُّ اللِّحْيَةِ، ‏‏‏‏‏‏مَحْلُوقٌ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ اتَّقِ اللَّهَ يَا مُحَمَّدُ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ مَنْ يُطِيعُ اللَّهَ إِذَا عَصَيْتُهُ، ‏‏‏‏‏‏أَيَأْمَنُنِي اللَّهُ عَلَى أَهْلِ الْأَرْضِ وَلَا تَأْمَنُونِي ؟ قَالَ:‏‏‏‏ فَسَأَلَ رَجُلٌ قَتْلَهُ، ‏‏‏‏‏‏أَحْسِبُهُ خَالِدَ بْنَ الْوَلِيدِ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ فَمَنَعَهُ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ فَلَمَّا وَلَّى، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ إِنَّ مِنْ ضِئْضِئِ هَذَا، ‏‏‏‏‏‏أَوْ فِي عَقِبِ هَذَا قَوْمًا يَقْرَءُونَ الْقُرْآنَ، ‏‏‏‏‏‏لَا يُجَاوِزُ حَنَاجِرَهُمْ، ‏‏‏‏‏‏يَمْرُقُونَ مِنَ الْإِسْلَامِ مُرُوقَ السَّهْمِ مِنَ الرَّمِيَّةِ، ‏‏‏‏‏‏يَقْتُلُونَ أَهْلَ الْإِسْلَامِ، ‏‏‏‏‏‏وَيَدَعُونَ أَهْلَ الْأَوْثَانِ، ‏‏‏‏‏‏لَئِنْ أَنَا أَدْرَكْتُهُمْ قَتَلْتُهُمْ قَتْلَ عَادٍ .

Sunan Abi Dawud 4765

Abu Sa'id al-Khudri and Anas ibn Malik ( رضي الله تعالى عنهما) narrated that the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) said, soon there will appear disagreement and dissension in my people; there will be people who will be good in speech and bad in work. They will recite the Quran, but it will not go beyond their collarbones, and they will pass out of the religion like an arrow passing through the target, and they will not return until the arrow returns to its nock. They are the worst of people and of creation. Glad tidings to the one who kills them, and they kill him. They will call people to the Book of Allah, although they have nothing to do with it. Whoever fights with them will be closer to Allah than them.' They said, 'O Apostle of Allah, what is their sign?' He said, 'they will shave their heads.


Grade: صحیح

ابو سعید خدری اور انس بن مالک رضی اللہ عنہما سے روایت ہے کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: میری امت میں اختلاف اور تفرقہ ہو گا، کچھ ایسے لوگ ہوں گے، جو باتیں اچھی کریں گے لیکن کام برے کریں گے، وہ قرآن پڑھیں گے لیکن وہ ان کے حلق سے نیچے نہ اترے گا، وہ دین سے اسی طرح نکل جائیں گے جس طرح تیر شکار سے نکل جاتا ہے، وہ ( اپنی روش سے ) باز نہیں آئیں گے جب تک تیر سوفار ( اپنی ابتدائی جگہ ) پر الٹا نہ آ جائے، وہ سب لوگوں اور مخلوقات میں بدترین لوگ ہیں، بشارت ہے اس کے لیے جو انہیں قتل کرے یا جسے وہ قتل کریں، وہ کتاب اللہ کی طرف بلائیں گے، حالانکہ وہ اس کی کسی چیز سے کچھ بھی تعلق نہیں رکھتے ہوں گے، جو ان سے قتال کرے گا، وہ لوگوں میں سب سے زیادہ اللہ سے قریب ہو گا لوگوں نے عرض کیا: اللہ کے رسول! ان کی نشانی کیا ہو گی؟ آپ ﷺ نے فرمایا: سر منڈانا ۔

Abu Saeed Khudri aur انس bin Malik ( (رضي الله تعالى عنه) a se riwayat hai ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: meri ummat mein ikhtilaf aur tafarqu ho ga, kuchh aise log honge, jo baaten acchi karenge lekin kaam bure karenge, woh Quran padhenge lekin woh in ke halq se niche nah utrega, woh deen se isi tarah nikal jayenge jis tarah teer shikar se nikal jata hai, woh ( apni rosh se ) baz nah ayenge jab tak teer soofar ( apni ibtidai jagah ) par ulta nah aa jaye, woh sab logoon aur makhluqat mein badtarin log hain, bisharat hai us ke liye jo inhen qatl kare ya jise woh qatl karen, woh kitab Allah ki taraf blayenge, halanki woh is ki kisi cheez se kuchh bhi taluq nah rakhte honge, jo in se qital karega, woh logon mein sab se zyada Allah se qareeb hoga logoon ne arz kiya: Allah ke Rasool! In ki nishani kya ho gi? Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: sar mundana.

حَدَّثَنَا نَصْرُ بْنُ عَاصِمٍ الْأَنْطَاكِيُّ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا الْوَلِيدُ، ‏‏‏‏‏‏وَمُبَشِّرٌ يَعْنِيَ ابْنَ إِسْمَاعِيلَ الْحَلَبِيَّ بِإِسْنَادِهِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِي عَمْرٍو، ‏‏‏‏‏‏قَالَ يَعْنِي الْوَلِيدَ:‏‏‏‏ حَدَّثَنَا أَبُو عَمْرٍو، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ حَدَّثَنِي قَتَادَةُ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَنَسِ بْنِ مَالِكٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ سَيَكُونُ فِي أُمَّتِي اخْتِلَافٌ وَفُرْقَةٌ، ‏‏‏‏‏‏قَوْمٌ يُحْسِنُونَ الْقِيلَ وَيُسِيئُونَ الْفِعْلَ، ‏‏‏‏‏‏يَقْرَءُونَ الْقُرْآنَ لَا يُجَاوِزُ تَرَاقِيَهُمْ، ‏‏‏‏‏‏يَمْرُقُونَ مِنَ الدِّينِ مُرُوقَ السَّهْمِ مِنَ الرَّمِيَّةِ، ‏‏‏‏‏‏لَا يَرْجِعُونَ حَتَّى يَرْتَدَّ عَلَى فُوقِهِ، ‏‏‏‏‏‏هُمْ شَرُّ الْخَلْقِ وَالْخَلِيقَةِ، ‏‏‏‏‏‏طُوبَى لِمَنْ قَتَلَهُمْ وَقَتَلُوهُ، ‏‏‏‏‏‏يَدْعُونَ إِلَى كِتَابِ اللَّهِ وَلَيْسُوا مِنْهُ فِي شَيْءٍ، ‏‏‏‏‏‏مَنْ قَاتَلَهُمْ كَانَ أَوْلَى بِاللَّهِ مِنْهُمْ ، ‏‏‏‏‏‏قَالُوا:‏‏‏‏ يَا رَسُولَ اللَّهِ، ‏‏‏‏‏‏مَا سِيمَاهُمْ ؟ قَالَ:‏‏‏‏ التَّحْلِيقُ .

Sunan Abi Dawud 4766

The tradition mentioned above has also been transmitted by Anas (رضي الله تعالى عنه) through a different chain of narrators in a similar manner. This version adds, their sign is shaving the head and eliminating the hair. If you see them, kill them. Imam Abu Dawood said ( ُالتَّسْبِيد) means uprooting the hair.


Grade: صحیح

انس رضی اللہ عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے اسی طرح فرمایا، البتہ اس میں یہ ہے کہ آپ نے فرمایا: ان کی علامت سر منڈانا اور بالوں کو جڑ سے ختم کرنا ہے، لہٰذا جب تم انہیں دیکھو تو انہیں قتل کر دو ۔ ابوداؤد کہتے ہیں: «تسبید» : بال کو جڑ سے ختم کرنے کو کہتے ہیں۔

Anas Razi Allah anhu kehte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne isi tarah farmaaya, balki is mein yeh hai ke aap ne farmaaya: In ki alamat sar mundana aur baloon ko jad se khatam karna hai, lehaza jab tum unhein dekho to unhein qatal kar do. Abudawud kehte hain: «Tsubid» : bal ko jad se khatam karne ko kehte hain.

حَدَّثَنَا الْحَسَنُ بْنُ عَلِيٍّ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ، ‏‏‏‏‏‏أَخْبَرَنَا مَعْمَرٌ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ قَتَادَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَنَسٍ، ‏‏‏‏‏‏أَنّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏نَحْوَهُ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ سِيمَاهُمُ التَّحْلِيقُ وَالتَّسْبِيدُ، ‏‏‏‏‏‏فَإِذَا رَأَيْتُمُوهُمْ فَأَنِيمُوهُمْ،‏‏‏‏ قال أَبُو دَاوُد:‏‏‏‏ التَّسْبِيدُ اسْتِئْصَالُ الشَّعْرِ.

Sunan Abi Dawud 4767

Ali (رضي الله تعالى عنه) said, ‘when I mention a tradition to you from the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم), it is dearer to me that I fall from the heaven than I lie on him. But if I discuss with you matters between myself and you, then war is deceit. I heard the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) say, towards the end of the time there will be people who are young and feeble of mind. They will speak the best words of people, but they will pass out of Islam as an arrow passes through the target. Their faith will not go beyond their throats. Wherever you meet them, kill them, for killing them will bring reward on the Day of Resurrection to the one who kills them.


Grade: Sahih

سوید بن غفلہ کہتے ہیں کہ علی رضی اللہ عنہ نے کہا: جب میں رسول اللہ ﷺ کی کوئی حدیث تم سے بیان کروں تو آسمان سے میرا گر جانا مجھے اس بات سے زیادہ محبوب ہے کہ میں آپ پر جھوٹ بولوں، اور جب میں تم سے اس کے متعلق کوئی بات کروں جو ہمارے اور تمہارے درمیان ہے تو جنگ چالاکی و فریب دہی ہوتی ہی ہے، میں نے رسول اللہ ﷺ کو فرماتے سنا: آخری زمانے میں کچھ ایسے لوگ آئیں گے جو کم عمر اور کم عقل ہوں گے، جو تمام مخلوقات میں بہتر شخص کی طرح باتیں کریں گے، وہ اسلام سے اس طرح نکل جائیں گے جس طرح تیر شکار سے نکل جاتا ہے، ان کا ایمان ان کی گردنوں سے نیچے نہ اترے گا، لہٰذا جہاں کہیں تم ان سے ملو تم انہیں قتل کر دو، اس لیے کہ ان کا قتل کرنا، قیامت کے روز اس شخص کے لیے اجر و ثواب کا باعث ہو گا جو انہیں قتل کرے گا ۔

Sawid bin Ghafala kehte hain ke Ali (رضي الله تعالى عنه) ne kaha: Jab main Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ki koi Hadith tum se bayan karoon to Asman se mera gir jana mujhe is baat se ziada mahaboob hai ke main aap par jhoot boloon, aur jab main tum se is ke mutalliq koi baat karoon jo hamare aur tumhare darmiyan hai to jang chalaaki o fareb dehi hoti hi hai, main ne Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ko farmate suna: Akhri zamane mein kuchh aise log aayen ge jo kam umr aur kam aql hon ge, jo tamam makhluqat mein behtar shakhs ki tarah baaten karenge, woh Islam se is tarah nikal jaayenge jis tarah teer shikar se nikal jata hai, in ka iman in ki gardanon se neeche na utre ga, lahaza jahan kahin tum in se milo tum inhen qatl kar do, is liye ke in ka qatl karna, Qayamat ke roz is shakhs ke liye ajr o thawab ka bais ho ga jo inhen qatl kare ga.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ كَثِيرٍ، ‏‏‏‏‏‏أَخْبَرَنَا سُفْيَانُ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا الْأَعْمَشُ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ خَيْثَمَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ سُوَيْدِ بْنِ غَفَلَةَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ قَالَ عَلِيٌّ رَضِيَ اللهُ عَنه:‏‏‏‏ إِذَا حَدَّثْتُكُمْ عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ حَدِيثًا، ‏‏‏‏‏‏فَلَأَنْ أَخِرَّ مِنَ السَّمَاءِ أَحَبُّ إِلَيَّ مِنْ أَنْ أَكْذِبَ عَلَيْهِ، ‏‏‏‏‏‏وَإِذَا حَدَّثْتُكُمْ فِيمَا بَيْنِي وَبَيْنَكُمْ، ‏‏‏‏‏‏فَإِنَّمَا الْحَرْبُ خَدْعَةٌ، ‏‏‏‏‏‏سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏يَقُولُ:‏‏‏‏ يَأْتِي فِي آخِرِ الزَّمَانِ قَوْمٌ حُدَثَاءُ الْأَسْنَانِ، ‏‏‏‏‏‏سُفَهَاءُ الْأَحْلَامِ، ‏‏‏‏‏‏يَقُولُونَ مِنْ قَوْلِ خَيْرِ الْبَرِيَّةِ، ‏‏‏‏‏‏يَمْرُقُونَ مِنَ الْإِسْلَامِ كَمَا يَمْرُقُ السَّهْمُ مِنَ الرَّمِيَّةِ، ‏‏‏‏‏‏لَا يُجَاوِزُ إِيمَانُهُمْ حَنَاجِرَهُمْ، ‏‏‏‏‏‏فَأَيْنَمَا لَقِيتُمُوهُمْ فَاقْتُلُوهُمْ، ‏‏‏‏‏‏فَإِنَّ قَتْلَهُمْ أَجْرٌ لِمَنْ قَتَلَهُمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ .

Sunan Abi Dawud 4768

Salamah bin Kuhail narrated that Zaid bin Wahb Al-Juhani reported that he was in the army that was with Ali (رضي الله تعالى عنه) which went out to fight the Khawãrij. Ali (رضي الله تعالى عنه) said, ‘O people, I heard the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) say, 'there will appear some people among my Ummah who will recite the Qur'an and your recitation will not compare to theirs, and your prayer will not compare to theirs, and your fasting will not compare to theirs. They will recite the Qur'an and you will think that it is to their credit, but in fact it will count against them. Their prayer will not go beyond their collarbones, and they will pass out of Islam as an arrow passes out of its target. If the army that attacks them knew what has been decreed for them upon the tongue of their Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم), they would have relied on their deeds. The sign of that is that among them there is a man who has an upper arm but no forearm, and on his upper arm there is something like a nipple, with white hairs on it. Would you go to Muawiyah and the people of Ash-Sham, and leave these people in charge of your families and wealth in your absence? By Allah, I hope that they are the same people, for they have shed blood unlawfully and attacked the people's cattle. March in the Name of Allah.’ Zaid bin Wahb described to me the stops (made by the army), until he said, ‘then we crossed a bridge, and when we met (the Khawarij), who were being led that day by Abdullah bin Wahb Ar-Rasibi, he (Abdullah) said to (his men), 'throw your spears and draw your swords from their sheaths, for I am afraid that they may urge you to negotiate, as they did on the Day of Uarura.' So they threw their spears and unsheathed their swords, and (the companions of 'Ali رضي الله تعالى عنه) fought back with their spears, and they (the Khawãrij) were killed, and piled up one atop another, but only two of the people (meaning companions of 'Ali رضئ هللا تعالی عنہ) were killed that day. 'Ali (رضي الله تعالى عنه) said, 'search among them for the one with the deformed hand.' But they did not find him. Then 'Ali (رضي الله تعالى عنه) himself went to some people who had been killed, and were lying on top of one another. They took them out and found him among those who were closest to the ground (at the bottom of the pile). He said the Takbir, and said, Allah spoke the truth, and His Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) conveyed it.' Ubaidah Al-Salmani stood up and said, 'O Commander of the Believers, by Allah besides Whom there is no God, did you hear this from the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم)?' He said, 'yes, by Allah, besides Whom there is no God - until he asked him to swear three times and he did so. Imam Abu Dawood said, Malik said, ‘it is a form of humiliating knowledge that the scholar replies to everyone who asks him.’


Grade: Sahih

زید بن وہب جہنی بیان کرتے ہیں کہ وہ اس فوج میں شامل تھے جو علی رضی اللہ عنہ کے ساتھ تھی، اور جو خوارج کی طرف گئی تھی، علی نے کہا: اے لوگو! میں نے رسول اللہ ﷺ کو فرماتے سنا ہے: میری امت میں کچھ لوگ ایسے نکلیں گے کہ وہ قرآن پڑھیں گے، تمہارا پڑھنا ان کے پڑھنے کے مقابلے کچھ نہ ہو گا، نہ تمہاری نماز ان کی نماز کے مقابلے کچھ ہو گی، اور نہ ہی تمہارا روزہ ان کے روزے کے مقابلے کچھ ہو گا، وہ قرآن پڑھیں گے، اور سمجھیں گے کہ وہ ان کے لیے ( ثواب ) ہے حالانکہ وہ ان پر ( عذاب ) ہو گا، ان کی صلاۃ ان کے حلق سے نیچے نہ اترے گی، وہ اسلام سے نکل جائیں گے، جس طرح تیر شکار سے نکل جاتا ہے، اگر ان لوگوں کو جو انہیں قتل کریں گے، یہ معلوم ہو جائے کہ ان کے لیے ان کے نبی اکرم ﷺ کی زبانی کس چیز کا فیصلہ کیا گیا ہے، تو وہ ضرور اسی عمل پر بھروسہ کر لیں گے ( اور دوسرے نیک اعمال چھوڑ بیٹھیں گے ) ان کی نشانی یہ ہے کہ ان میں ایک ایسا آدمی ہو گا جس کے بازو ہو گا، لیکن ہاتھ نہ ہو گا، اس کے بازو پر پستان کی گھنڈی کی طرح ایک گھنڈی ہو گی، اس کے اوپر کچھ سفید بال ہوں گے تو کیا تم لوگ معاویہ اور اہل شام سے لڑنے جاؤ گے، اور انہیں اپنی اولاد اور اسباب پر چھوڑ دو گے ( کہ وہ ان پر قبضہ کریں اور انہیں برباد کریں ) اللہ کی قسم مجھے امید ہے کہ یہی وہ لوگ ہیں ( جن کے بارے میں نبی اکرم ﷺ کا فرمان ہے ) اس لیے کہ انہوں نے ناحق خون بہایا ہے، لوگوں کی چراگاہوں پر شب خون مارا ہے، چلو اللہ کے نام پر۔ سلمہ بن کہیل کہتے ہیں: پھر زید بن وہب نے مجھے ایک ایک مقام بتایا ( جہاں سے ہو کر وہ خارجیوں سے لڑنے گئے تھے ) یہاں تک کہ وہ ہمیں لے کر ایک پل سے گزرے۔ وہ کہتے ہیں: جب ہماری مڈبھیڑ ہوئی تو خارجیوں کا سردار عبداللہ بن وہب راسبی تھا اس نے ان سے کہا: نیزے پھینک دو اور تلواروں کو میان سے کھینچ لو، مجھے اندیشہ ہے کہ کہیں وہ تم سے اسی طرح صلح کا مطالبہ نہ کریں جس طرح انہوں نے تم سے حروراء کے دن کیا تھا، چنانچہ انہوں نے اپنے نیز ے پھینک دئیے، تلواریں کھینچ لیں، لوگوں ( مسلمانوں ) نے انہیں اپنے نیزوں سے روکا اور انہوں نے انہیں ایک پر ایک کر کے قتل کیا اور ( مسلمانوں میں سے ) اس دن صرف دو آدمی شہید ہوئے، علی رضی اللہ عنہ نے کہا: ان میں «مخدج» یعنی لنجے کو تلاش کرو، لیکن وہ نہ پا سکے، تو آپ خود اٹھے اور ان لوگوں کے پاس آئے جو ایک پر ایک کر کے مارے گئے تھے، آپ نے کہا: انہیں نکالو، تو انہوں نے اسے دیکھا کہ وہ سب سے نیچے زمین پر پڑا ہے، آپ نے نعرہ تکبیر بلند کیا اور بولے: اللہ نے سچ فرمایا اور اس کے رسول نے ساری باتیں پہنچا دیں۔ پھر عبیدہ سلمانی آپ کی طرف اٹھ کر آئے کہنے لگے: اے امیر المؤمنین! قسم ہے اس ذات کی جس کے سوا کوئی لائق عبادت نہیں کیا آپ نے اسے رسول اللہ ﷺ سے سنا ہے؟ وہ بولے: ہاں، اللہ کی قسم جس کے سوا کوئی لائق عبادت نہیں، یہاں تک کہ انہوں نے انہیں تین بار قسم دلائی اور وہ ( تینوں بار ) قسم کھاتے رہے۔

Zayd bin Wahab Jahni bayan karte hain ke woh is fauj mein shamil the jo Ali (رضي الله تعالى عنه) ke sath thi, aur jo khwarij ki taraf gayi thi, Ali ne kaha: Aey logo! Maine Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ko farmate suna hai: Meri ummat mein kuchh log aise niklenge ke woh Quran padhenge, tumhara padhna un ke padhne ke muqabale kuchh na hoga, na tumhari namaz un ki namaz ke muqabale kuchh hogi, aur na hi tumhara roza un ke roze ke muqabale kuchh hoga, woh Quran padhenge, aur samjhenge ke woh un ke liye (thawab) hai halanki woh un par (azab) hoga, un ki salat un ke halq se niche na utregi, woh Islam se nikal jayenge, jis tarah teer shikar se nikal jata hai, agar in logo ko jo unhen qatal karenge, yeh maloom ho jaye ke un ke liye un ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ki zaban se kis cheez ka faisla kiya gaya hai, to woh zarur isi amal par bharosa kar lenge (aur dusre neik amal chhod baithege) un ki nishani yeh hai ke un mein ek aisa aadmi hoga jis ke bazu hoga, lekin hath na hoga, us ke bazu par pistan ki ghandi ki tarah ek ghandi hogi, us ke upar kuchh safed bal honge to kya tum log Muawiyah aur ahl-e-sham se larne jaoge, aur unhen apni aulaad aur asbab par chhod doge (ke woh un par qabza karein aur unhen barbad karein) Allah ki qasam mujhe umeed hai ke yehi woh log hain (jin ke bare mein Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ka farman hai) is liye ke unhon ne nahaq khoon bahaaya hai, logo ki charagahon par shab khoon mara hai, chalo Allah ke naam par. Salma bin Kahil kahte hain: Phir Zayd bin Wahab ne mujhe ek ek maqam bataya (jahan se ho kar woh kharijiyon se larne gaye the) yeh tak ke woh hamen le kar ek pul se guzre. Woh kahte hain: Jab hamari mudbheerd hoti to kharijiyon ka sardar Abdullah bin Wahab Rasibi tha us ne un se kaha: Nize phenk do aur talwaron ko miyan se kheench lo, mujhe andesha hai ke kahin woh tum se isi tarah sulh ka talab na karein jis tarah unhon ne tum se Harura ke din kiya tha, chananchh unhon ne apne nize phenk diye, talwariyan kheench lein, logo (musalmanon) ne unhen apne nizon se roka aur unhon ne unhen ek par ek kar ke qatal kiya aur (musalmanon mein se) us din sirf do aadmi shaheed hue, Ali (رضي الله تعالى عنه) ne kaha: In mein "Makhdaj" yani lanje ko talash karo, lekin woh na pa sake, to aap khud uthe aur in logo ke pas aaye jo ek par ek kar ke mare gaye the, aap ne kaha: Inhen nikalo, to unhon ne use dekha ke woh sab se niche zameen par pada hai, aap ne naura-e-takbir buland kiya aur bole: Allah ne sach farmaaya aur us ke rasool ne sari baten pahuncha di. Phir Ubaidah Salmani aap ki taraf uth kar aaye kahne lage: Aey Amir al-Momineen! Qasam hai us zat ki jis ke siwa koi laayak ibadat nahi kiya aap ne use Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) se suna hai? Woh bole: Haan, Allah ki qasam jis ke siwa koi laayak ibadat nahi, yahan tak ke unhon ne unhen teen bar qasam dilaayi aur woh (teenon bar) qasam khate rahe.

حَدَّثَنَا الْحَسَنُ بْنُ عَلِيٍّ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَبْدِ الْمَلِكِ بْنِ أَبِي سُلَيْمَانَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ سَلَمَةَ بْنِ كُهَيْلٍ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ أَخْبَرَنِيزَيْدُ بْنُ وَهْبٍ الْجُهَنِيُّ، ‏‏‏‏‏‏أَنَّهُ كَانَ فِي الْجَيْشِ الَّذِينَ كَانُوا مَعَ عَلِيٍّ عَلَيْهِ السَّلَام الَّذِينَ سَارُوا إِلَى الْخَوَارِجِ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ عَلِيٌّ:‏‏‏‏ أَيُّهَا النَّاسُ، ‏‏‏‏‏‏إِنِّي سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏يَقُولُ:‏‏‏‏ يَخْرُج قَوْمٌ مِنْ أُمَّتِي يَقْرَءُونَ الْقُرْآنَ، ‏‏‏‏‏‏لَيْسَتْ قِرَاءَتُكُمْ إِلَى قِرَاءَتِهِمْ شَيْئًا، ‏‏‏‏‏‏وَلَا صَلَاتُكُمْ إِلَى صَلَاتِهِمْ شَيْئًا، ‏‏‏‏‏‏وَلَا صِيَامُكُمْ إِلَى صِيَامِهِمْ شَيْئًا، ‏‏‏‏‏‏يَقْرَءُونَ الْقُرْآنَ يَحْسِبُونَ أَنَّهُ لَهُمْ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ عَلَيْهِمْ، ‏‏‏‏‏‏لَا تُجَاوِزُ صَلَاتُهُمْ تَرَاقِيَهُمْ، ‏‏‏‏‏‏يَمْرُقُونَ مِنَ الْإِسْلَامِ كَمَا يَمْرُقُ السَّهْمُ مِنَ الرَّمِيَّةِ، ‏‏‏‏‏‏لَوْ يَعْلَمُ الْجَيْشُ الَّذِينَ يُصِيبُونَهُمْ مَا قُضِيَ لَهُمْ عَلَى لِسَانِ نَبِيِّهِمْ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَنَكَلُوا عَنِ الْعَمَلِ، ‏‏‏‏‏‏وَآيَةُ ذَلِكَ أَنَّ فِيهِمْ رَجُلًا لَهُ عَضُدٌ، ‏‏‏‏‏‏وَلَيْسَتْ لَهُ ذِرَاعٌ عَلَى عَضُدِهِ، ‏‏‏‏‏‏مِثْلُ حَلَمَتي الثَّدْيِ عَلَيْهِ شَعَرَاتٌ بِيضٌ، ‏‏‏‏‏‏أَفَتَذْهَبُونَ إِلَى مُعَاوِيَةَ وَأَهْلِ الشَّامِ، ‏‏‏‏‏‏وَتَتْرُكُونَ هَؤُلَاءِ يَخْلُفُونَكُمْ فِي ذَرَارِيِّكُمْ وَأَمْوَالِكُمْ ؟ وَاللَّهِ إِنِّي لَأَرْجُو أَنْ يَكُونُوا هَؤُلَاءِ الْقَوْمَ، ‏‏‏‏‏‏فَإِنَّهُمْ قَدْ سَفَكُوا الدَّمَ الْحَرَامَ، ‏‏‏‏‏‏وَأَغَارُوا فِي سَرْحِ النَّاسِ، ‏‏‏‏‏‏فَسِيرُوا عَلَى اسْمِ اللَّهِ ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ سَلَمَةُ بْنُ كُهَيْلٍ:‏‏‏‏ فَنَزَّلَنِي زَيْدُ بْنُ وَهْبٍ مَنْزِلًا مَنْزِلًا، ‏‏‏‏‏‏حَتَّى مَرَّ بِنَا عَلَى قَنْطَرَةٍ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ فَلَمَّا الْتَقَيْنَا وَعَلَى الْخَوَارِجِ عَبْدُ اللَّهِ بْنُ وَهْبٍ الرَّاسِبِيُّ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ لَهُمْ:‏‏‏‏ أَلْقُوا الرِّمَاحَ وَسُلُّوا السُّيُوفَ مِنْ جُفُونِهَا، ‏‏‏‏‏‏فَإِنِّي أَخَافُ أَنْ يُنَاشِدُوكُمْ كَمَا نَاشَدُوكُمْ يَوْمَ حَرُورَاءَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ فَوَحَّشُوا بِرِمَاحِهِمْ وَاسْتَلُّوا السُّيُوفَ وَشَجَرَهُمُ النَّاسُ بِرِمَاحِهِمْ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ وَقَتَلُوا بَعْضَهُمْ عَلَى بَعْضِهِمْ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ وَمَا أُصِيبَ مِنَ النَّاسِ يَوْمَئِذٍ إِلَّا رَجُلَانِ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ عَلِيٌّ:‏‏‏‏ الْتَمِسُوا فِيهِمُ الْمُخْدَجَ، ‏‏‏‏‏‏فَلَمْ يَجِدُوا، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ فَقَامَ عَلِيٌّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ بِنَفْسِهِ، ‏‏‏‏‏‏حَتَّى أَتَى نَاسًا قَدْ قُتِلَ بَعْضُهُمْ عَلَى بَعْضٍ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ أَخْرِجُوهُمْ، ‏‏‏‏‏‏فَوَجَدُوهُ مِمَّا يَلِي الْأَرْضَ فَكَبَّرَ، ‏‏‏‏‏‏وَقَالَ:‏‏‏‏ صَدَقَ اللَّهُ وَبَلَّغَ رَسُولُهُ، ‏‏‏‏‏‏فَقَامَ إِلَيْهِ عَبِيدَةُ السَّلْمَانِيُّ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ يَا أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ، ‏‏‏‏‏‏وَاللَّهِ الَّذِي لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ لَقَدْ سَمِعْتَ هَذَا مِنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ إِي وَاللَّهِ الَّذِي لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ حَتَّى اسْتَحْلَفَهُ ثَلَاثًا، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ يَحْلِفُ،‏‏‏‏ قَالَ أَبُو دَاوُدَ:‏‏‏‏ قَالَ مَالِكٌ:‏‏‏‏ ذُلٌّ لِلِعْلِمْ أَنْ يُجِيبَ الْعَالِمُ كَلَّ مَنْ سَأَلَهُ.

Sunan Abi Dawud 4769

Ali (رضي الله تعالى عنه) said, search for the man with crippled hand. He then mentioned the rest of the tradition. This version has, they took him out from beneath the slain in the dust. Abu al-wadi said, As if I am looking at an Abyssinian with a shirt on him. He had one of his hands like the nipple of the female breast, having hair on it like the hair on the tail of the jerboa.


Grade: Sahih

ابوالوضی کہتے ہیں کہ علی رضی اللہ عنہ نے کہا: «مخدج» ( لنجے ) کو تلاش کرو، پھر راوی نے پوری حدیث بیان کی، اس میں ہے: لوگوں نے اسے مٹی میں پڑے ہوئے مقتولین کے نیچے سے ڈھونڈ نکالا، گویا میں اس کی طرف دیکھ رہا ہوں، وہ ایک حبشی ہے چھوٹا سا کرتا پہنے ہوئے ہے، اس کا ایک ہاتھ عورت کے پستان کی طرح ہے، جس پر ایسے چھوٹے چھوٹے بال ہیں، جیسے جنگلی چوہے کی دم پر ہوتے ہیں۔

Abu al-Wudhi kehte hain ke Ali (رضي الله تعالى عنه) ne kaha: «Mukhadj» (Lanje) ko talash karo, phir ravi ne puri hadees bayan ki, is mein hai: Logon ne use mitti mein pare hue maqtoolin ke niche se dhundh nikala, goya main is ki taraf dekh raha hun, woh ek habashi hai chhota sa kurta pehne hue hai, is ka ek hath aurat ke pistan ki tarah hai, jis par aise chhote chhote baal hain, jaise jangli chouhe ki dum par hote hain.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عُبَيْدٍ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا حَمَّادُ بْنُ زَيْدٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ جَمِيلِ بْنِ مُرَّةَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ حَدَّثَنَا أَبُو الْوَضِيءِ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ قَالَ عَلِيٌّ:‏‏‏‏ اطْلُبُوا الْمُخْدَجَ، ‏‏‏‏‏‏فَذَكَرَ الْحَدِيثَ، ‏‏‏‏‏‏فَاسْتَخْرَجُوهُ مِنْ تَحْتِ الْقَتْلَى فِي طِينٍ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو الْوَضِيءِ:‏‏‏‏ فَكَأَنِّي أَنْظُرُ إِلَيْهِ حَبَشِيٌّ عَلَيْهِ قُرَيْطِقٌ لَهُ إِحْدَى يَدَيْنِ مِثْلُ ثَدْيِ الْمَرْأَةِ، ‏‏‏‏‏‏عَلَيْهَا شُعَيْرَاتٌ مِثْلُ شُعَيْرَاتِ الَّتِي تَكُونُ عَلَى ذَنَبِ الْيَرْبُوعِ.

Sunan Abi Dawud 4770

Abu Maryam narrated that this man with the crippled hand was on that day with us in the mosque. We would sit with him by day and by night, and he was a poor man. I saw him attending the meals of Ali (رضي الله تعالى عنه) which he took with the people, and I clothed him with a cloak of mine. Abu Maryam said the man with the crippled hand was called Nafi` Dhu al-Thadyah (Nafi`, man of nipple). He had in his hand something like a female breast with a nipple at it ends like the nipple of the female breast. If had some hair on it like the whiskers of cat. Imam Abu Dawood said, he was known among the people by the name of Harqus.


Grade: Sahih

ابومریم کہتے ہیں کہ یہ «مخدج» ( لنجا ) مسجد میں اس دن ہمارے ساتھ تھا ہم اس کے ساتھ رات دن بیٹھا کرتے تھے، وہ فقیر تھا، میں نے اسے دیکھا کہ وہ مسکینوں کے ساتھ آ کر علی رضی اللہ عنہ کے کھانے پر لوگوں کے ساتھ شریک ہوتا تھا اور میں نے اسے اپنا ایک کپڑا دیا تھا۔ ابومریم کہتے ہیں: لوگ «مخدج» ( لنجے ) کو «نافعا ذا الثدية» ( پستان والا ) کا نام دیتے تھے، اس کے ہاتھ میں عورت کے پستان کی طرح گوشت ابھرا ہوا تھا، اس کے سرے پر ایک گھنڈی تھی جیسے پستان میں ہوتی ہے اس پر بلی کی مونچھوں کی طرح چھوٹے چھوٹے بال تھے۔ ابوداؤد کہتے ہیں: لوگوں کے نزدیک اس کا نام حرقوس تھا۔

Abu Meryam kehte hain ke yeh "Mukhdaj" (Lanja) Masjid mein uss din hamare sath tha hum is ke sath raat din betha karte they, woh faqir tha, maine use dekha ke woh miskinon ke sath aa kar Ali Radi Allah Anhu ke khane par logon ke sath sharek hota tha aur maine use apna ek kapra diya tha. Abu Meryam kehte hain: log "Mukhdaj" (Lanje) ko "Nafia Za'l-Thadya" (Pistan wala) ka naam dete they, is ke hath mein aurat ke pistan ki tarah gosht abhra huwa tha, is ke sare par ek ghandi thi jaise pistan mein hoti hai is par billi ki moonchon ki tarah chhote chhote baal they. Abu Da'ud kehte hain: logon ke nazdeek is ka naam Hurqos tha.

حَدَّثَنَا بِشْرُ بْنُ خَالِدٍ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ حَدَّثَنَا شَبَابَةُ بْنُ سَوَّارٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ نُعَيْمِ بْنِ حَكِيمٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِي مَرْيَمَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ إِنْ كَانَ ذَلِكَ الْمُخْدَجُ لَمَعَنَا يَوْمَئِذٍ فِي الْمَسْجِدِ نُجَالِسُهُ بِاللَّيْلِ وَالنَّهَارِ وَكَانَ فَقِيرًا وَرَأَيْتُهُ مَعَ الْمَسَاكِينِ يَشْهَدُ طَعَامَ عَلِيٍّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ مَعَ النَّاسِ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ كَسَوْتُهُ بُرْنُسًا لِي ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو مَرْيَمَ:‏‏‏‏ وَكَانَ الْمُخْدَجُ يُسَمَّى نَافِعًا ذَا الثُّدْيَةِ، ‏‏‏‏‏‏وَكَانَ فِي يَدِهِ مِثْلُ ثَدْيِ الْمَرْأَةِ، ‏‏‏‏‏‏عَلَى رَأْسِهِ حَلَمَةٌ مِثْلُ حَلَمَةِ الثَّدْيِ، ‏‏‏‏‏‏عَلَيْهِ شُعَيْرَاتٌ مِثْلُ سِبَالَةِ السَّنَّوْرِ،‏‏‏‏ قَالَ أَبُو دَاوُدَ:‏‏‏‏ وَهُوَ عِنْدَ النَّاسِ اسْمُهُ حَرْقُوسُ.