Chapter: Killing women and children in ambush and raid unintentionally, and what is mentioned about permission for ambush
باب قتل النساء والصبيان في التبييت والغارة من غير قصد، وما ورد في إباحة التبييت
Sunan al-Kubra Bayhaqi 18091
(18091) Sa'b bin Jathamah (may Allah be pleased with him) heard the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) being asked about the polytheists of a certain area, whose women and children are being killed. He (the Prophet) said: "They are from among them."
(b) 'Amr bin Dinar narrated from Zuhri that he (the Prophet) said: "They are from among their fathers."
(c) Sufyan said in the Hadith: "They are from among their fathers."
Grade: Da'if
(١٨٠٩١) صعب بن جثامہ (رض) نے نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سنا، آپ سے کسی علاقہ کے ان مشرکوں کے بارے میں پوچھا جن کی عورتیں اور بچے مارے جاتے ہیں۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : وہ انھیں میں سے ہیں۔
(ب) عمرو بن دینار زہری سے نقل فرماتے ہیں کہ وہ اپنے آباء سے ہیں۔
(ج) سفیان حدیث میں کہتے ہیں کہ وہ اپنے آباء سے ہیں۔
(18091) Sab bin Jushamah (RA) ne Nabi (SAW) suna, aap se kisi ilaqe ke un mushrikon ke bare mein poocha jin ki aurten aur bache mare jate hain. Aap (SAW) ne farmaya: Woh unhi mein se hain.
(b) Amr bin Dinar Zuhri se naql farmate hain ki woh apne aba se hain.
(j) Sufyan hadees mein kehte hain ki woh apne aba se hain.
(18092) Ibn Ka'b bin Malik narrates from his paternal uncle that when the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) sent him towards Ibn Abi Al-Huqaiq, he forbade him from killing women and children.
(b) Sufyan says that the Prophet's (peace and blessings of Allah be upon him) saying that "he is from among them" means that his killing is permissible.
Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) says: The hadith of Safwan bin Jaththama is regarding the Prophet's (peace and blessings of Allah be upon him) Umrah. If it is your first Umrah, then Ibn Abi Al-Huqaiq was killed before that, and it was also said that if it is your (peace and blessings of Allah be upon him) last Umrah this year, then it is after Ibn Abi Al-Huqaiq. There is no doubt about it. The narrator says: We do not know that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) forbade killing after the Farewell Pilgrimage. It is forbidden to kill women and children intentionally. We say: 1 They are not believers, due to which bloodshed is prohibited. 2 They are not under a peace treaty, due to which their killing is prohibited. Ash-Shaykh said: The hadith of Safwan bin Jaththama is regarding your Umrah.
Grade: Da'if
(١٨٠٩٢) ابن کعب بن مالک اپنے چچا سے نقل فرماتے ہیں کہ جب نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے انھیں ابن ابی الحقیق کی طرف روانہ فرمایا تو عورتوں اور بچوں کو قتل کرنے سے منع فرمایا۔
(ب) سفیان کہتے ہیں کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کا فرمان کہ وہ انھیں میں سے ہیں سے مراد یہ ہے کہ ان کا قتل جائز ہے۔
امام شافعی (رح) فرماتے ہیں : صفب بن جثامہ کی حدیث نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے عمرہ کے بارہ میں ہے۔ اگر آپ کا پہلا عمرہ ہے تو ابن ابی الحقیق اس سے قبل قتل ہوچکا تھا اور یہ بھی کہا گیا ہے کہ اس سال میں اگر آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کا آخری عمرہ ہے تو یہ ابن ابی الحقیق کے بعد کی بات ہے۔ اس میں کوئی شک نہیں ہے۔ راوی فرماتے ہیں : ہمیں علم نہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے رخصت کے بعد قتل سے منع فرمایا۔ عورتوں اور بچوں کا قتل کرنا قصداً ممنوع ہے۔ ہم منہم : 1 وہ اہل ایمان نہیں۔ جس کی وجہ سے خون بہانا ممنوع ہو۔ 2 امن کے حکم پر نہیں جس کی وجہ سے غارت گری منع ہے۔ قال الشیخ : صفب بن جثامہ کی حدیث آپ کے عمرہ کے بارہ میں ہے۔
(18092) Ibne Ka'b bin Malik apne chacha se naql farmate hain ki jab Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne unhen Ibne Abi Al-Haqeeq ki taraf rawana farmaya to auraton aur bachchon ko qatl karne se mana farmaya. (b) Sufyan kahte hain ki Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ka farman ki woh unhen mein se hain se murad yeh hai ki un ka qatl jaiz hai. Imam Shafi (Rh) farmate hain: Safb bin Jisamas ki hadees Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke Umrah ke bare mein hai. Agar aap ka pahla Umrah hai to Ibne Abi Al-Haqeeq is se qabal qatl hochuka tha aur yeh bhi kaha gaya hai ki is saal mein agar aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ka aakhri Umrah hai to yeh Ibne Abi Al-Haqeeq ke baad ki baat hai. Is mein koi shak nahin hai. Rawi farmate hain: Humen ilm nahin ki Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne rukhsat ke baad qatl se mana farmaya. Auraton aur bachchon ka qatl karna qasdan mamnu hai. Hum minhum: 1 woh ahl emaan nahin. Jis ki wajah se khoon bahana mamnu ho. 2 aman ke hukm par nahin jis ki wajah se gharat gari mana hai. Qal ash-Sheikh: Safb bin Jisamas ki hadees aap ke Umrah ke bare mein hai.
(18093) Sa'b bin Jathamah narrated that I was in Abwa or Wadaan when the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) passed by me and I gifted him the meat of a nilgai. He (peace and blessings of Allah be upon him) returned it. When he (peace and blessings of Allah be upon him) saw disapproval on my face, he said: We did not return it for any other reason but that it is forbidden for us.
He narrated: It was asked about the children of the polytheists, whether their women and children should be killed at the time of night attacks. He (peace and blessings of Allah be upon him) said: They are from among them.
He said: I heard him (peace and blessings of Allah be upon him) say that the pasture is only for Allah and His Messenger. Ali (may Allah be pleased with him) said that Sufyan said this twice during the gathering.
When Sufyan used to narrate this hadith, he used to say that Ibn Ka'b bin Malik narrated from his paternal uncle that when you sent him to Ibn Abi al-Huqaiq, he forbade the killing of women and children.
Grade: Sahih
(١٨٠٩٣) صعب بن جثامہ فرماتے ہیں کہ میں ابواء یا ودان نامی جگہ پر تھا کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) میرے قریب سے گزرے تو میں نے آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو نیل گائے کا گوشت تحفہ میں دیا۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے واپس کردیا۔ جب آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے میرے چہرے پر کراہت کے آثار دیکھے تو فرمایا : ہم نے کسی وجہ سے واپس نہیں کیا لیکن یہ ہمارے اوپر حرام ہے۔
فرماتے ہیں : مشرکین کی اولاد کے بارے پوچھا گیا کہ جب شب خون کے وقت ان کی عورتیں اور بچے مارے جائیں۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : یہ بھی انہی میں سے ہیں۔
کہتے ہیں : میں نے آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو فرماتے سنا کہ چراگاہ صرف اللہ اور رسول کی ہے۔ حضرت علی (رض) فرماتے ہیں کہ سفیان نے مجلس کے دوران دو مرتبہ یہ بات کہی۔
سفیان جب اس حدیث کو بیان فرماتے تو کہتے تھے کہ ابن کعب بن مالک اپنے چچا سے نقل فرماتے ہیں کہ جب آپ نے انھیں ابن ابی الحقیق کی طرف بھیجا تو عورتوں اور بچوں کے قتل سے منع فرمایا۔
18093 Sab ibn Jushama farmate hain ki main Abwa ya Wadaan nami jaga par tha ki Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) mere qareeb se guzre to main ne aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ko neel gaye ka gosht tohfa mein diya. Aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne wapas kar diya. Jab aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne mere chehre par karahat ke asar dekhe to farmaya: Hum ne kisi wajah se wapas nahin kiya lekin ye humare upar haram hai.
Farmate hain: Mushrikeen ki aulad ke bare pucha gaya ki jab Shab e Khoon ke waqt in ki auraten aur bache mare jayen. Aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: Ye bhi unhi mein se hain.
Kehte hain: Main ne aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ko farmate suna ki charagah sirf Allah aur Rasul ki hai. Hazrat Ali (Razi Allahu Anhu) farmate hain ki Sufian ne majlis ke doran do martaba ye baat kahi.
Sufian jab is hadees ko bayan farmate to kehte the ki Ibn Ka'ab ibn Malik apne chacha se naql farmate hain ki jab aap ne unhen Ibn Abi Al-Haqiq ki taraf bheja to auraton aur bachon ke qatl se mana farmaya.
(18094) Muhammad bin Ishaq bin Yasar narrates that when the matter of the Trench and Banu Qurayza was over, the Khazraj sought permission from the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) to kill Salam bin Abi al-Huqaiq, who had mobilized armies against the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him). He was in Khaybar at that time, and the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) gave permission. Then in Sha'ban 6 AH, the expedition of Banu Mustaliq took place. Then the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) performed Hajj in the year of Hudaibiyah.
The Sheikh says: After that was the Prophet’s (peace and blessings of Allah be upon him) Umrat al-Qada, then Ji'ranah, then the Hajj that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) performed with the Hajj. And Ibn Abi al-Huqaiq had been killed before that.
So how is it possible that the Prophet’s (peace and blessings of Allah be upon him) forbidding the killing of women and children in the story of Ibn Abi al-Huqaiq abrogated the hadith of Sa'b bin Jaththama, which came after it? And their assumption is that he migrated to the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) and died during the caliphate of Abu Bakr (may Allah be pleased with him). Even if it was heard from the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) after the migration, it is still after the story of Ibn Abi al-Huqaiq, and he was among the first to meet the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) after the Treaty of Hudaybiyyah.
Grade: Da'if
(١٨٠٩٤) محمد بن اسحاق بن یسار فرماتے ہیں کہ جب خندق اور بنو قریظہ کا معاملہ ختم ہوا تو ابو رافع سلام بن ابی الحقیق جس نے نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے خلاف لشکر ترتیب دئیے تھے۔ خزرج والوں نے سلام بن ابی الحقیق کے قتل کی اجازت مانگی۔ یہ اس وقت خیبر میں تھا تو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اجازت دے دی۔ پھر شعبان ٦ ہجری میں بنو مصطلق ہوا۔ پھر آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے حدیبیہ کے سال عمرہ ادا فرمایا۔
شیخ فرماتے ہیں : اس کے بعد آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کا عمرۃ القضاء تھا پھر جعرانہ والا پھر وہ عمرہ جو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے حج کے ساتھ کیا اور ابن ابی الحقیق اس سے پہلے قتل ہوچکا تھا۔
پھر کیسے ممکن ہے کہ آپ کا ابن ابی الحقیق کے قصہ میں عورتوں و بچوں کے قتل سے منع فرمانا اور صعب بن جثامہ کی حدیث کو منسوخ کرنا جو اس کے بعد ہے اور ان کا گمان ہے کہ اس نے آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی طرف ہجرت کی اور ابوبکر (رض) کی خلافت میں وفات پائی۔ اگر ہجرت کے بعد آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے سنا ہے تب بھی ابن ابی الحقیق کے قصہ کے بعد کی بات ہے اور جنگ بندی کے بعد سب سے پہلے نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو ملے۔
(18094) Muhammad bin Ishaq bin Yasar farmate hain ki jab Khandaq aur Banu Qurayza ka mamla khatam hua to Abu Rafi Salam bin Abi Al-Haqiq jis ne Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke khilaf lashkar tartib diye thay. Khazraj walon ne Salam bin Abi Al-Haqiq ke qatl ki ijazat mangi. Yah us waqt Khaybar mein tha to aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne ijazat de di. Phir Shaban 6 Hijri mein Banu Mustaliq hua. Phir aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne Hudaibiya ke saal Umrah ada farmaya.
Sheikh farmate hain: Is ke baad aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ka Umratul Qada tha phir Jiranah wala phir woh Umrah jo aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne Hajj ke sath kiya aur Ibn Abi Al-Haqiq is se pehle qatl ho chuka tha.
Phir kaise mumkin hai ki aap ka Ibn Abi Al-Haqiq ke qissa mein auraton o bachchon ke qatl se mana farmana aur Sa'b bin Jussashah ki hadees ko mansukh karna jo is ke baad hai aur un ka guman hai ki us ne aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki taraf hijrat ki aur Abu Bakr (Razi Allahu Anhu) ki khilafat mein wafat pai. Agar hijrat ke baad aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se suna hai tab bhi Ibn Abi Al-Haqiq ke qissa ke baad ki baat hai aur jang bandi ke baad sab se pehle Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ko mile.
Abdullah bin Umar (may Allah be pleased with him) narrated that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) launched a surprise attack on Banu Mustaliq and attacked their livestock at a place called Muraisi'. He killed the fighting men and took the children as captives.
Grade: Sahih
(١٨٠٩٥) حضرت عبداللہ بن عمر (رض) فرماتے ہیں کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے بنو مصطلق پر شب خون مارا اور مریسیع نامی جگہ پر ان کے چوپاؤں پر حملہ کیا تو جنگجو افراد کو قتل کردیا اور بچوں کو قیدی بنا لیا۔
(18095) Hazrat Abdullah bin Umar (RA) farmate hain keh Nabi (SAW) ne Banu Mustaliq par shab khoon mara aur Marisiye nami jaga par un ke chaupaon par hamla kya to jangju afrad ko qatal kardiya aur bachon ko qaidi bana liya.
Ayyash bin Salamah narrated that the Messenger of Allah (ﷺ) appointed Abu Bakr (RA) as our commander in a battle against the polytheists. Every night, we would attack and kill them, and that night our signal was to say "Amit Amit." Salamah said: "That night, I killed seven poets from among the polytheists with my own hand."
Grade: Sahih
(١٨٠٩٦) ایاس بن سلمہ فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے مشرکین کے خلاف ایک غزوہ میں ابوبکر (رض) کو ہمارا امیر مقرر فرمایا۔ ہر رات کے وقت حملہ کر کے ان کو قتل کرتے تھے اور اس رات ہماری علامت آیت اَمِتْ اَمِتْ تھی۔ سلمہ کہتے ہیں : اس رات میں نے مشرکین کے سات شعراء اپنے ہاتھ سے قتل کیے۔
(18096) Ayas bin Salma farmate hain ke Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne mushrikeen ke khilaf ek ghazwa mein Abubakar (RA) ko hamara ameer muqarrar farmaya. Har raat ke waqt hamla kar ke un ko qatl karte the aur us raat hamari alamat ayat amit amit thi. Salma kehte hain : Uss raat mein ne mushrikeen ke saat shuara apne hath se qatl kie.
Anas bin Malik (may Allah be pleased with him) narrated that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) came to Khaybar at night. Whenever he (peace and blessings of Allah be upon him) arrived at a nation at night, he would not attack before morning. When morning came, the Jews came out with their farming equipment. When they saw the army of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), they said, "By Allah! It is Muhammad and his army." The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said, "Allah is the Greatest, Khaybar is destroyed," meaning its inhabitants. He (peace and blessings of Allah be upon him) said, "When we come upon a people in the morning, evil is the morning of those who have been warned.”
Grade: Sahih
(١٨٠٩٧) حضرت انس بن مالک (رض) فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) خیبر آئے تو رات کے وقت پہنچے۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) جب بھی کسی قوم کے پاس رات کے وقت آتے تو صبح سے پہلے حملہ نہیں فرماتے تھے۔ جب صبح ہوئی تو یہودی اپنے زرعی سازو سامان کے ساتھ نکلے۔ جب انھوں نے آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے لشکر کو دیکھا تو کہنے لگے : اللہ کی قسم ! محمد اور اس کا لشکر۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : اللہ بہت بڑا ہے، خیبر ہلاک ہوگیا، یعنی وہاں کے رہنے والے۔ جب ہم کسی قوم کے پاس صبح کے وقت آتے ہیں تو ڈرائے گئے کی صبح بری ہوتی ہے۔
(18097) Hazrat Anas bin Malik (RA) farmate hain ki Rasool Allah (SAW) Khaibar aaye to raat ke waqt pahunche. Aap (SAW) jab bhi kisi qaum ke paas raat ke waqt aate to subah se pehle hamla nahin farmate the. Jab subah hui to yahudi apne zirai sazo saman ke sath nikle. Jab unhon ne Aap (SAW) ke lashkar ko dekha to kehne lage: Allah ki qasam! Muhammad aur uska lashkar. Aap (SAW) ne farmaya: Allah bahut bada hai, Khaibar halaak ho gaya, yani wahan ke rehne wale. Jab hum kisi qaum ke paas subah ke waqt aate hain to daraye gaye ki subah buri hoti hai.
(18098) Narrated Anas (RA): Allah's Messenger (ﷺ) reached Khaibar at night, but whenever the Prophet (ﷺ) came to some people at night, he would not attack them till it was morning. If he (ﷺ) heard the Adhan, he would stop fighting, but if he did not hear it, he would attack them in the morning. So when morning came, he (ﷺ) rode and the Muslims too, and the inhabitants of the fort came out with their spades and shovels. When they saw the Prophet (ﷺ) and the army, they said, "Muhammad (ﷺ) and the army!" On that, he (ﷺ) said, "Allahu Akbar! Khaibar is ruined. When we approach near to the people of a town (to attack them) then evil will be the morning of those who have been warned." Anas added: I was riding behind Abu Talha and my feet were touching the feet of Allah's Messenger (ﷺ).
Grade: Sahih
(١٨٠٩٨) حضرت انس (رض) فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) خیبر رات کے وقت پہنچے، لیکن جب بھی نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کسی قوم کے پاس رات کے وقت آتے تو صبح سے پہلے حملہ نہیں فرماتے تھے۔ اگر آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) اذان کی آواز سنتے تو حملہ سے رک جاتے۔ اگر وہ نماز نہیں پڑھتے تو صبح کے وقت ان پر حملہ کردیتے۔ جب صبح ہوئی تو آپ اور مسلمان سوار ہوئے۔ بستی والے نکلے، ان کے پاس زرعی سازو سامان تھا۔ جب انھوں نے رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو دیکھا تو کہنے لگے کہ محمد (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) اور لشکر۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : اللہ اکبر خیبر برباد ہوگیا۔ جب ہم کسی قوم کے صحن میں اترتے ہیں تو ڈرائے ہوئے لوگوں کی صبح اچھی نہیں ہوتی۔ انس کہتے ہیں : میں ابوطلحہ کے پیچھے سوار تھا تو میرے پاؤں رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے پاؤں کے ساتھ لگ رہے تھے۔
(18098) Hazrat Anas (RA) farmate hain ki Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) Khyber raat ke waqt pahunche, lekin jab bhi Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) kisi qaum ke paas raat ke waqt aate to subah se pehle hamla nahin farmate the. Agar Aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) azaan ki aawaz sunte to hamla se ruk jate. Agar wo namaz nahin parhte to subah ke waqt un par hamla karte. Jab subah hui to Aap aur Musalman sawar huye. Basti wale nikle, un ke paas zarei sazo saman tha. Jab unhon ne Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ko dekha to kehne lage ki Muhammad ((صلى الله عليه وآله وسلم)) aur lashkar. Aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: Allah Akbar Khyber barbad hogaya. Jab hum kisi qaum ke sahn mein utarte hain to daraye huye logon ki subah achhi nahin hoti. Anas kehte hain: mein Abu Talha ke peeche sawar tha to mere paon Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke paon ke sath lag rahe the.
Imam Shafi'i (may God have mercy on him), in the narration of Anas, states that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) would not attack before dawn, but it is permissible to attack at any time of day or night, it is not forbidden, and it is also permissible to attack in a state of unawareness. However, as a precaution, sometimes they would attack in a state of unawareness, and they would not attack at night, lest the Muslims kill each other, as happened in the killing of Ibn Aqil when they cut off the leg of their companion.
Imam Shafi'i (may God have mercy on him) states that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) ordered the Companions to attack some Jews, like Abu Rafi' Abd Allah ibn Abi al-Huqayq, who was also called Salam ibn Abi al-Huqayq.
Grade: Sahih
(١٨٠٩٩) امام شافعی (رح) حضرت انس کی روایت میں فرماتے ہیں کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) صبح سے پہلے حملہ نہ کرتے لیکن حملہ دن و رات کے کسی وقت بھی کرنا جائز ہے حرام نہیں ہے اور حالت غفلت میں بھی حملہ کیا جاسکتا ہے۔ لیکن احتیاط کی غرض سے کبھی حالت غفلت میں بھی حملہ کرتے اور رات کو حملہ اس لیے نہ کرتے کہ کہیں مسلمان ایک دوسرے کو قتل نہ کر بیٹھیں۔ جیسے ابن عقیل کے قتل میں ہوا کہ انھوں نے اپنے ساتھی کی ٹانگ کاٹ ڈالی۔
امام شافعی (رح) فرماتے ہیں کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے صحابہ کو کئی یہودیوں پر حملہ کرنے کا حکم دیا۔ جیسے ابو رافع عبداللہ بن ابی الحقیق جس کو سلام بن ابی الحقیق بھی کہا جاتا تھا۔
(18099) Imam Shafi (rah) Hazrat Anas ki riwayat mein farmate hain keh Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) subah se pehle hamla na karte lekin hamla din o raat ke kisi bhi waqt karna jaiz hai haram nahi hai aur halat ghaflat mein bhi hamla kiya ja sakta hai. Lekin ehtiyat ki gharz se kabhi halat ghaflat mein bhi hamla karte aur raat ko hamla is liye na karte keh kahin musalman ek dusre ko qatal na kar baithein. Jaise Ibn Aqil ke qatal mein hua keh unhon ne apne sathi ki tang kaat dali.
Imam Shafi (rah) farmate hain keh Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne sahaba ko kai yahudiyon par hamla karne ka hukum diya. Jaise Abu Rafi Abd Allah bin Abi al-Haqiq jisko Salam bin Abi al-Haqiq bhi kaha jata tha.