Chapter: Those Who Preferred to Start Takbeer After the Fajr Prayer on the Day of Arafah
باب من استحب أن يبتدئ بالتكبير خلف صلاة الصبح من يوم عرفة
Sunan al-Kubra Bayhaqi 6271
Yahya bin Yahya narrated that I recited before Imam Malik (may Allah have mercy on him) from the narration of Muhammad bin Abi Bakr Thaqafi that he asked Anas bin Malik (may Allah be pleased with him) while they both were going from Mina to Arafat, "What did you do with the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) during these days?" He said, "If a person who had not entered the state of Ihram recited the Talbiyah, he was not stopped, and if one of us who had entered the state of Ihram recited the Talbiyah, he was not stopped."
Grade: Sahih
(٦٢٧١) یحییٰ بن یحییٰ فرماتے ہیں کہ میں نے امام مالک (رح) کے سامنے محمد بن ابی بکرثقفی کے واسطے سے قراءت کی کہ اس نے انس بن مالک (رض) سے سوال کیا، جب وہ دونوں منیٰ سے عرفہ جا رہے تھے کہ آپ ان دنوں نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے ساتھ کیا کرتے تھے ؟ انھوں نے فرمایا : احرام نہ باندھنے والا اگر تکبیریں کہتا تو اس پر انکار نہ کیا جاتا تھا اور ہم میں سے تکبیریں کہنے والے تکبیریں کہتے تو ان پر بھی انکار نہ کیا جاتا تھا۔
6271 Yahya bin Yahya farmate hain ke maine Imam Malik (rah) ke samne Muhammad bin Abi Bakr Saqafi ke waste se qirat ki ke usne Anas bin Malik (ra) se sawal kiya jab wo donon Mina se Arafah ja rahe the ke aap in dinon Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke sath kya karte the? Unhon ne farmaya: Ehram na bandhne wala agar takbiren kehta to us par inkar na kiya jata tha aur hum mein se takbiren kehne wale takbiren kehte to un par bhi inkar na kiya jata tha.
Abdullah narrated from his father, Abdullah bin Umar (may Allah be pleased with him) that on the morning of 'Arafah, we were with the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him). Some of us were reciting Takbir and some were reciting Talbiyah. But we were reciting Takbir. I said: I am surprised at you, why were you not reciting Talbiyah? I saw the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him), you used to do the same.
Grade: Sahih
(٦٢٧٢) عبداللہ اپنے والد عبداللہ بن عمر (رض) سے نقل فرماتے ہیں کہ ہم عرفہ کی صبح نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے ساتھ تھے۔ ہم میں سے بعض تکبیریں کہتے اور بعض تلبیہ۔ لیکن ہم تکبریں کہتے۔ میں نے کہا : تمہارے اوپر تعجب ہے تم کیوں تلبیہ نہیں کہتے تھے۔ میں نے رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو دیکھا، آپ ایساہی کرتے تھے۔
6272 Abdullah apne walid Abdullah bin Umar (RA) se naqal farmate hain ke hum Arafah ki subah Nabi (SAW) ke sath thay. Hum mein se baz takbirein kehte aur baz talbiyah. Lekin hum takbirein kehte. Maine kaha: tumhare upar ta'ajjub hai tum kyun talbiyah nahin kehte thay. Maine Rasul Allah (SAW) ko dekha, aap aisa hi karte thay.
(6273) (a) Ubaid bin Umair narrated that Umar bin Khattab (may Allah be pleased with him) used to recite Takbeer from after Fajr prayer on the Day of Arafah until the Zuhr prayer on the last day of Ayyam-ut-Tashreeq.
(b) It is narrated on the authority of Umar (may Allah be pleased with him) that he used to recite Takbeer inside his tent in Mina.
(c) Ata bin Abi Rabah used to recite Takbeer from the Zuhr prayer on the day of sacrifice (10th of Dhul-Hijjah) until the Asr prayer on the last day of Ayyam-ut-Tashreeq.
Grade: Da'if
(٦٢٧٣) (الف) عبید بن عمیر فرماتے ہیں کہ عمر بن خطاب (رض) عرفہ کے دن فجر کے بعد ایام تشریف کے آخری دن نماز ظہر تک تکبیریں کہتے تھے۔
(ب) حضرت عمر (رض) سے مسند حدیث ہے کہ وہ منیٰ کے اندر اپنے خیمہ میں تکبیر کہا کرتے تھے۔
(ج) عطاء بن ابی رباح قربانی کے دن نماز ظہر سے ایام تشریق کے آخری دن نماز عصر تک تکبیریں کہتے تھے۔
(6273) (alif) Obaid bin Umair farmate hain ke Umar bin Khattab (RA) Arafah ke din Fajr ke baad ayyam tashreeq ke aakhri din namaz Zuhr tak takbirein kahte thay. (be) Hazrat Umar (RA) se Musnad Hadees hai ke woh Mina ke andar apne khaima mein takbeer kaha karte thay. (jeem) Ata bin Abi Rabah qurbani ke din namaz Zuhr se ayyam tashreeq ke aakhri din namaz Asr tak takbirein kahte thay.
Abu Ishaq narrates that Umar, Ali, and Ibn Masood (may Allah be pleased with them) agreed upon reciting the takbeer (Allahu Akbar) after the morning prayer on the day of Arafat. However, the students of Ibn Masood (may Allah be pleased with him) would recite it until the afternoon prayer on the day of sacrifice (Eid al-Adha). The students of Umar and Ali (may Allah be pleased with them) believed in reciting the takbeer until the afternoon prayer on the last day of the days of Tashreeq.
Grade: Da'if
(٦٢٧٤) ابو اسحاق فرماتے ہیں کہ حضرت عمر ‘ علی اور ابن مسعود (رض) عرفہ کے دن صبح کی نماز کے بعد تکبیریں کہنے پر متفق ہیں۔ لیکن ابن مسعود (رض) کے شاگرد قربانی کے دن نمازِ عصر تک کہتے۔ حضرت عمر (رض) اور علی (رض) کے شاگرد ایام تشریق کے آخری دن نماز عصر تک تکبیروں کے قائل ہیں۔
6274 Abu Ishaq farmate hain keh Hazrat Umar Ali aur Ibn Masood (rz) Arafah ke din subah ki namaz ke baad takbirein kehne par muttafiq hain Lekin Ibn Masood (rz) ke shagird qurbani ke din namaz e asar tak kehte Hazrat Umar (rz) aur Ali (rz) ke shagird ayyam e tashreeq ke aakhri din namaz e asar tak takbeeron ke qael hain
Shaqeeq said that Ali (may Allah be pleased with him) used to recite Takbeer (Allahu Akbar) after Fajr prayer on the morning of Arafah. He would continue reciting Takbeer until the Imam led the prayer on the last day of Ayyam-e-Tashreeq. Then he would resume reciting Takbeer after Asr prayer.
Grade: Sahih
(٦٢٧٥) شقیق فرماتے ہیں کہ حضرت علی (رض) عرفہ کی صبح نماز فجر کے بعد تکبیریں کہا کرتے تھے۔ پھر تکبیریں ختم نہ فرماتے یہاں تک کہ امام ایام تشریق کے آخری دن کی نماز پڑھائے۔ پھر وہ عصر کے بعد تکبیریں کہا کرتے تھے۔
Shaqeeq farmate hain keh Hazrat Ali (RA) Arfah ki subah namaz fajr ke baad takbirein kaha karte thay. Phir takbirein khatam na farmate yahan tak keh Imam ayyam tashreeq ke aakhri din ki namaz parhaya. Phir woh asar ke baad takbirein kaha karte thay.
(6276) (a) 'Ikrimah narrates from Ibn 'Abbas (may Allah be pleased with them) that he used to recite the takbirat from the morning of 'Arafah until the afternoon ('Asr) of the last day of the Days of Tashreeq.
(b) Al-Hakam narrated it similarly, but with an addition: he would recite the takbirat in the afternoon ('Asr) prayer but finish them in the sunset ('Maghrib) prayer.
Grade: Sahih
(٦٢٧٦) (الف) عکرمہ ابن عباس (رض) سے نقل فرماتے ہیں کہ وہ عرفہ کی صبح ایامِ تشریق کے آخری دن عصر تک تکبیریں کہا کرتے تھے۔
(ب) حکم نے بھی اسی طرح ذکر کیا ہے، لیکن کچھ اضافہ ہے۔ عصر کی نماز میں تکبریں کہتے، لیکن مغرب کی نماز میں ختم فرماتے۔
(6276) (alif) Akrma Ibn Abbas (rz) se naql farmate hain ki woh Arafa ki subah ayyam e tashreeq ke aakhri din asr tak takbirein kaha karte thay.
(b) Hukm ne bhi isi tarah zikr kiya hai, lekin kuch izafa hai. Asr ki namaz mein takbirein kehte, lekin maghrib ki namaz mein khatam farmate.
'Ikrima narrated from Ibn 'Abbas (may Allah be pleased with him) that he used to recite the Takbir (Allahu Akbar) from the morning of the day of 'Arafah until the last day of the Days of Tashreeq.
Grade: Sahih
(٦٢٧٧) عکرمہ، ابن عباس (رض) سے نقل فرماتے ہیں کہ وہ عرفہ کے دن صبح سے ایام تشریق کے آخری دن تک تکبیریں کہتے۔
Ukarama, Ibn Abbas (rz) se naql farmate hain ki woh Arafa ke din subah se Ayyam-e-Tashreeq ke aakhri din tak takbirein kehte.
Jabir (may Allah be pleased with him) reported that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) would recite the Takbir (Allahu Akbar) from after the Fajr prayer on the Day of Arafat until the Asr prayer on the last of the Days of Tashreeq.
Grade: Da'if
(٦٢٧٨) جابر (رض) فرماتے ہیں کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) عرفہ کے دن صبح کی نماز کے بعد ایام تشریق کے آخری دن نماز عصر تک تکبیر کہتے۔
(6278) Jabir (RA) farmate hain keh Nabi (SAW) Arafah ke din subah ki namaz ke baad ayyam tashreeq ke aakhri din namaz asar tak takbeer kehte.