Narrated Rabi bin Hirash: `Uqba bin `Amr said to Hudhaifa, Won't you relate to us of what you have heard from Allah's Apostle ? He said, I heard him saying, When Al-Dajjal appears, he will have fire and water along with him. What the people will consider as cold water, will be fire that will burn (things). So, if anyone of you comes across this, he should fall in the thing which will appear to him as fire, for in reality, it will be fresh cold water.
ہم سے موسیٰ بن اسماعیل نے بیان کیا، انہوں نے کہا ہم سے ابوعوانہ نے بیان کیا، کہا ہم سے عبدالملک نے بیان کیا، ان سے ربعی بن حراش نے بیان کیا کہ عقبہ بن عمرو رضی اللہ عنہ نے حذیفہ رضی اللہ عنہ سے کہا، کیا آپ وہ حدیث ہم سے نہیں بیان کریں گے جو آپ نے رسول اللہ ﷺ سے سنی تھی؟ انہوں نے کہا کہ میں نے آپ ﷺ کو یہ فرماتے سنا تھا کہ جب دجال نکلے گا تو اس کے ساتھ آگ اور پانی دونوں ہوں گے لیکن لوگوں کو جو آگ دکھائی دے گی وہ ٹھنڈا پانی ہو گا اور لوگوں کو جو ٹھنڈا پانی دکھائی دے گا تو وہ جلانے والی آگ ہو گی۔ اس لیے تم میں سے جو کوئی اس کے زمانے میں ہو تو اسے اس میں گرنا چاہئے جو آگ ہو گی کیونکہ وہی انتہائی شیریں اور ٹھنڈا پانی ہو گا۔
Hum se Musa bin Isma'il ne byan kiya, unhone kaha hum se Abu Awanah ne byan kiya, kaha hum se Abdul Malik ne byan kiya, un se Rubai bin Harash ne byan kiya ke Aqba bin Amr رضی اللہ عنہ ne Hudhaifah رضی اللہ عنہ se kaha, kya aap woh hadith hum se nahi byan karenge jo aap ne Rasool Allah صلی اللہ علیہ وسلم se suni thi? Unhone kaha ke main ne aap صلی اللہ علیہ وسلم ko yeh farmate suna tha ke jab Dajjal niklega to us ke sath aag aur pani dono honge lekin logon ko jo aag dikhayi degi woh thanda pani hoga aur logon ko jo thanda pani dikhayi dega to woh jalane wali aag hogi. Is liye tum mein se jo koi us ke zamane mein ho to use us mein girna chahiye jo aag hogi kyunke wahi intehai shireen aur thanda pani hoga.
Hudhaifa added, I also heard him saying, 'From among the people preceding your generation, there was a man whom the angel of death visited to capture his soul. (So his soul was captured) and he was asked if he had done any good deed.' He replied, 'I don't remember any good deed.' He was asked to think it over. He said, 'I do not remember, except that I used to trade with the people in the world and I used to give a respite to the rich and forgive the poor (among my debtors). So Allah made him enter Paradise.
حذیفہ رضی اللہ عنہ نے فرمایا کہ میں نے نبی کریم ﷺ کو یہ فرماتے سنا تھا کہ پہلے زمانے میں ایک شخص کے پاس ملک الموت ان کی روح قبض کرنے آئے تو ان سے پوچھا گیا کوئی اپنی نیکی تمہیں یاد ہے؟ انہوں نے کہا کہ مجھے تو یاد نہیں پڑتی۔ ان سے دوبارہ کہا گیا کہ یاد کرو! انہوں نے کہا کہ مجھے کوئی اپنی نیکی یاد نہیں، سوا اس کے کہ میں دنیا میں لوگوں کے ساتھ خرید و فروخت کیا کرتا تھا اور لین دین کیا کرتا تھا، جو لوگ خوشحال ہوتے انہیں تو میں ( اپنا قرض وصول کرتے وقت ) مہلت دیا کرتا تھا اور تنگ ہاتھ والوں کو معاف کر دیا کرتا تھا۔ اللہ تعالیٰ نے انہیں اسی پر جنت میں داخل کیا۔
Hazrat Huzaifah (Radiallahu anhu) ne farmaya ke main ne Nabi Kareem ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ko yeh farmatay suna tha ke pehle zamane mein ek shakhs ke paas Malak-ul-Maut un ki rooh qabz karne aaye to un se poocha gaya koi apni neki yaad hai? Unho ne kaha ke mujhe to yaad nahi partee. Un se dobara kaha gaya ke yaad karo! Unho ne kaha ke mujhe koi apni neki yaad nahi, siwa is ke ke main dunya mein logon ke sath khareed o farokht kiya karta tha aur leen deen kiya karta tha, jo log khushhal hote unhein to main (apna qarz wasool karte waqt) mohlat diya karta tha aur tang haath walon ko maaf kar diya karta tha. Allah Ta'ala ne unhein usi par Jannat mein dakhil kiya.
Hudhaifa further said, I also heard him saying, 'Once there was a man on his death-bed, who, losing every hope of surviving said to his family: When I die, gather for me a large heap of wood and make a fire (to burn me). When the fire eats my meat and reaches my bones, and when the bones burn, take and crush them into powder and wait for a windy day to throw it (i.e. the powder) over the sea. They did so, but Allah collected his particles and asked him: Why did you do so? He replied: For fear of You. So Allah forgave him. `Uqba bin `Amr said, I heard him saying that the Israeli used to dig the grave of the dead (to steal their shrouds).
اور حذیفہ رضی اللہ عنہ نے بیان کیا کہ میں نے رسول اللہ ﷺ کو یہ فرماتے سنا کہ ایک شخص کی موت کا جب وقت آ گیا اور وہ اپنی زندگی سے بالکل مایوس ہو گیا تو اس نے اپنے گھر والوں کو وصیت کی کہ جب میری موت ہو جائے تو میرے لیے بہت ساری لکڑیاں جمع کرنا اور ان میں آگ لگا دینا۔ جب آگ میرے گوشت کو جلا چکے اور آخری ہڈی کو بھی جلا دے تو ان جلی ہوئی ہڈیوں کو پیس ڈالنا اور کسی تند ہوا والے دن کا انتظار کرنا اور ( ایسے کسی دن ) میری راکھ کو دریا میں بہا دینا۔ اس کے گھر والوں نے ایسا ہی کیا۔ لیکن اللہ تعالیٰ نے اس کی راکھ کو جمع کیا اور اس سے پوچھا ایسا تو نے کیوں کروایا تھا؟ اس نے جواب دیا کہ تیرے ہی خوف سے اے اﷲ! اللہ تعالیٰ نے اسی وجہ سے اس کی مغفرت فرما دی۔ عقبہ بن عمرو رضی اللہ عنہ نے کہا کہ میں نے آپ کو یہ فرماتے سنا تھا کہ یہ شخص کفن چور تھا۔
aur hazifah razi allah anhu ne byan kiya ke main ne rasool allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ko yeh farmate suna ke ek shakhs ki maut ka jab waqt aya aur woh apni zindagi se bilkul mayoos ho gaya to usne apne ghar walon ko wasiyat ki ke jab meri maut ho jaye to mere liye bohot saari lakdiyan jama karna aur un mein aag laga dena. jab aag mere gosht ko jala chuke aur aakhri haddi ko bhi jala de to un jali hui haddiyon ko pees dalna aur kisi tund hawa wale din ka intezar karna aur (aise kisi din) meri raakh ko darya mein baha dena. is ke ghar walon ne aisa hi kiya. lekin allah ta'ala ne is ki raakh ko jama kiya aur us se poocha aisa to ne kyun karwaya tha? usne jawab diya ke tere hi khauf se aye allah! allah ta'ala ne isi wajah se is ki maghfirat farma di. aqba bin amr razi allah anhu ne kaha ke main ne aap ko yeh farmate suna tha ke yeh shakhs kafan chor tha.
Narrated `Aisha and Ibn `Abbas: On his death-bed Allah's Apostle put a sheet over his-face and when he felt hot, he would remove it from his face. When in that state (of putting and removing the sheet) he said, May Allah's Curse be on the Jews and the Christians for they build places of worship at the graves of their prophets. (By that) he intended to warn (the Muslim) from what they (i.e. Jews and Christians) had done.
مجھ سے بشر بن محمد نے بیان کیا، انہوں نے کہا ہم کو عبداللہ نے خبر دی، انہوں نے کہا مجھ کو معمر اور یونس نے خبر دی، ان سے زہری نے بیان کیا، انہیں عبیداللہ بن عبداللہ نے خبر دی کہ عائشہ رضی اللہ عنہا اور ابن عباس رضی اللہ عنہما نے بیان کیا، جب رسول اللہ ﷺ پر نزع کی حالت طاری ہوئی تو آپ ﷺ اپنی چادر چہرہ مبارک پر باربار ڈال لیتے پھر جب شدت بڑھتی تو اسے ہٹا دیتے تھے۔ آپ ﷺ نے اسی حالت میں فرمایا تھا، اللہ کی لعنت ہو یہود و نصاریٰ پر کہ انہوں نے اپنے انبیاء کی قبروں کو سجدہ گاہ بنا لیا۔ آپ ﷺ اس امت کو ان کے کئے سے ڈرانا چاہتے تھے۔
Mujh se Bisher bin Muhammad ne bayan kiya, unhon ne kaha hum ko Abdullah ne khabar di, unhon ne kaha mujh ko Ma'mar aur Yunus ne khabar di, un se Zuhri ne bayan kiya, unhen Ubaidullah bin Abdullah ne khabar di ke Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) aur Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a ne bayan kiya, jab Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) par nuz' ki halat tari ho gai to aap (صلى الله عليه وآله وسلم) apni chadar chehra mubarak par bar bar dal lete phir jab shiddat barhti to usse hata dete the. Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne isi halat mein farmaya tha, Allah ki la'nat ho yehudo nasara par ke unhon ne apne anbiya ki qabron ko sajdah gah bana liya. Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) is ummat ko un ke kiye se darana chahte the.
Narrated `Aisha and Ibn `Abbas: On his death-bed Allah's Apostle put a sheet over his-face and when he felt hot, he would remove it from his face. When in that state (of putting and removing the sheet) he said, May Allah's Curse be on the Jews and the Christians for they build places of worship at the graves of their prophets. (By that) he intended to warn (the Muslim) from what they (i.e. Jews and Christians) had done.
مجھ سے بشر بن محمد نے بیان کیا، انہوں نے کہا ہم کو عبداللہ نے خبر دی، انہوں نے کہا مجھ کو معمر اور یونس نے خبر دی، ان سے زہری نے بیان کیا، انہیں عبیداللہ بن عبداللہ نے خبر دی کہ عائشہ رضی اللہ عنہا اور ابن عباس رضی اللہ عنہما نے بیان کیا، جب رسول اللہ ﷺ پر نزع کی حالت طاری ہوئی تو آپ ﷺ اپنی چادر چہرہ مبارک پر باربار ڈال لیتے پھر جب شدت بڑھتی تو اسے ہٹا دیتے تھے۔ آپ ﷺ نے اسی حالت میں فرمایا تھا، اللہ کی لعنت ہو یہود و نصاریٰ پر کہ انہوں نے اپنے انبیاء کی قبروں کو سجدہ گاہ بنا لیا۔ آپ ﷺ اس امت کو ان کے کئے سے ڈرانا چاہتے تھے۔
Mujh se bashar ban Muhammad ne byan kiya, unho ne kaha hum ko Abdullah ne khabar di, unho ne kaha mujh ko Ma'mar aur Younus ne khabar di, un se Zehri ne byan kiya, unhein Ubaidullah bin Abdullah ne khabar di ke Aisha (RA) aur Ibn Abbas (RA) ne byan kiya, jab Rasool Allah (SAW) par nazaa ki halat tari hui to aap (SAW) apni chadar chehra mubarak par baar baar daal lete, phir jab shiddat barhti to use hata dete the. Aap (SAW) ne usi halat mein farmaya tha, Allah ki lanat ho yahood o nasara par ke unho ne apne anbiya ki qabron ko sajdah gah bana liya. Aap (SAW) is ummat ko un ke kiye se darrana chahte the.
Narrated Abu Huraira: The Prophet said, The Israelis used to be ruled and guided by prophets: Whenever a prophet died, another would take over his place. There will be no prophet after me, but there will be Caliphs who will increase in number. The people asked, O Allah's Apostle! What do you order us (to do)? He said, Obey the one who will be given the pledge of allegiance first. Fulfil their (i.e. the Caliphs) rights, for Allah will ask them about (any shortcoming) in ruling those Allah has put under their guardianship.
مجھ سے محمد بن بشار نے بیان کیا کہ ہم سے محمد بن جعفر نے بیان کیا، کہا ہم سے شعبہ نے بیان کیا، ان سے فرات قزار نے بیان کیا، انہوں نے ابوحازم سے سنا، انہوں نے بیان کیا کہ میں ابوہریرہ رضی اللہ عنہ کی مجلس میں پانچ سال تک بیٹھا ہوں۔ میں نے انہیں رسول اللہ ﷺ کی یہ حدیث بیان کرتے سنا کہ آپ ﷺ نے فرمایا ”بنی اسرائیل کے انبیاء ان کی سیاسی رہنمائی بھی کیا کرتے تھے، جب بھی ان کا کوئی نبی ہلاک ہو جاتا تو دوسرے ان کی جگہ آ موجود ہوتے، لیکن یاد رکھو میرے بعد کوئی نبی نہیں آئے گا۔ ہاں میرے نائب ہوں گے اور بہت ہوں گے۔ صحابہ نے عرض کیا کہ ان کے متعلق آپ کا ہمیں کیا حکم ہے۔ آپ ﷺ نے فرمایا کہ سب سے پہلے جس سے بیعت کر لو، بس اسی کی وفاداری پر قائم رہو اور ان کا جو حق ہے اس کی ادائیگی میں کوتاہی نہ کرو کیونکہ اللہ تعالیٰ ان سے قیامت کے دن ان کی رعایا کے بارے میں سوال کرے گا۔“
Mujh se Muhammad bin Bashar ne byan kiya ke hum se Muhammad bin Jafar ne byan kiya, kaha hum se Shu'bah ne byan kiya, un se Farat Qazar ne byan kiya, unho ne Abu Hazim se suna, unho ne byan kiya ke mein Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) ki majlis mein paanch saal tak baitha hoon. Mein ne unhen Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ki yeh hadees byan karte suna ke aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya "Bani Isra'il ke anbiya un ki siyasi rehnuma'i bhi kiya karte the, jab bhi un ka koi nabi halak ho jata to doosre un ki jagah aa mojood hote, lekin yaad rakho mere baad koi nabi nahi aayega. Haan mere na'ib honge aur bohot honge. Sahaba ne arz kiya ke un ke mutalliq aap ka hamen kya hukm hai. Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya ke sab se pehle jis se bay'at kar lo, bas usi ki wafadari par qaim raho aur un ka jo haq hai us ki adayegi mein kotaahi na karo kyunke Allah ta'ala un se qiyamat ke din un ki ra'aya ke bare mein sawal kare ga."
Abu Sa`id (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘you will follow the wrong ways, of your predecessors so completely and literally that if they should go into the hole of a (desert) mastigure, you too will go there.’ We said, ‘O Allah's Apostle ( صلى الله عليه وآله وسلم), do you mean the Jews and the Christians?’ He replied, ‘whom else?’
ہم سے سعید بن ابی مریم نے بیان کیا، کہا ہم سے ابوغسان نے بیان کیا، کہا کہ مجھ سے زید بن اسلم نے بیان کیا، ان سے عطاء بن یسار نے اور ان سے ابوسعید رضی اللہ عنہ نے کہ نبی کریم ﷺ نے فرمایا ”تم لوگ پہلی امتوں کے طریقوں کی قدم بقدم پیروی کرو گے یہاں تک کہ اگر وہ لوگ کسی ساہنہ کے سوراخ میں داخل ہوئے تو تم بھی اس میں داخل ہو گے۔ ہم نے پوچھا یا رسول اللہ ﷺ ! کیا آپ کی مراد پہلی امتوں سے یہود و نصاریٰ ہیں؟ آپ ﷺ نے فرمایا پھر کون ہو سکتا ہے؟“
hum se saeed bin abi maryam ne byan kiya, kaha hum se abughasan ne byan kiya, kaha kah mujh se zaid bin aslam ne byan kiya, un se ataa bin yasar ne aur un se abusaeed razi allah anhu ne kah nabi kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya "tum log pehli ummaton ke tareeqon ki qadam ba qadam peyrowi karo ge yahan tak ke agar woh log kisi sahna ke surakh mein dakhil hue to tum bhi us mein dakhil ho ge. hum ne poocha ya rasool allah (صلى الله عليه وآله وسلم)! kya aap ki muraad pehli ummaton se yahood o nasara hain? aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya phir kaun ho sakta hai?"
Anas (رضي الله تعالى عنه) narrated that the people mentioned the fire or the bell (as means proposed for announcing the time of prayer) and by such a suggestion they referred to the Jews and the Christians. But Bilal (رضي الله تعالى عنه) was ordered, ‘pronounce the words of the Adhan (call for the prayer) twice and the Iqama once only.’
ہم سے عمران بن میسرہ نے بیان کیا، کہا ہم سے عبدالوارث نے بیان کیا، کہا ہم سے خالد نے، ان سے ابوقلابہ نے اور ان سے انس رضی اللہ عنہ نے بیان کیا کہ ( نماز کے لیے اعلان کے طریقے پر بحث کرتے وقت ) صحابہ نے آگ اور ناقوس کا ذکر کیا، لیکن بعض نے کہا کہ یہ تو یہود و نصاریٰ کا طریقہ ہے۔ آخر بلال رضی اللہ عنہ کو حکم ہوا کہ اذان میں ( کلمات ) دو دو دفعہ کہیں اور تکبیر میں ایک ایک دفعہ۔
Hum se Imran bin Maisarah ne byan kiya, kaha hum se Abdul Waris ne byan kiya, kaha hum se Khalid ne, un se Abu Qalabah ne aur un se Ans Razi Allah Anhu ne byan kiya ke (Namaz ke liye aelan ke tareeqe par bahas karte waqt) Sahaba ne aag aur naqoos ka zikr kiya, lekin baaz ne kaha ke yeh to Yahood o Nasara ka tareeqa hai. Aakhir Bilal Razi Allah Anhu ko hukm hua ke azan mein (kalimat) do do dafa kahain aur takbeer mein ek ek dafa.
Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) narrated that she used to hate that one should keep his hands on his flanks while praying. She said that the Jew used to do so.
ہم سے محمد بن یوسف نے بیان کیا، ہم سے سفیان بن عیینہ نے بیان کیا، ان سے اعمش نے بیان کیا، ان سے ابوالضحیٰ نے بیان کیا، ان سے مسروق نے بیان کیا کہ عائشہ رضی اللہ عنہا کوکھ پر ہاتھ رکھنے کو ناپسند کرتی تھیں اور فرماتی تھیں کہ اس طرح یہود کرتے ہیں۔
Hum se Muhammad bin Yusuf ne byan kiya, hum se Sufyan bin Ayyinah ne byan kiya, un se Aamash ne byan kiya, un se Abul Zehi ne byan kiya, un se Masruq ne byan kiya ke Aisha (RA) ko kh par haath rakhne ko napasand karti thin aur farmati thin ke is tarah Yahood karte hain.
Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) narrated that Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) said, your period (the Muslims' period) in comparison to the periods of the previous nations, is like the period between the Asr prayer and sunset. And your example in comparison to the Jews and the Christians is like the example of a person who employed some laborers and asked them, 'who will work for me till midday for one Qirat each?' The Jews worked for half a day for one Qirat each. The person asked, 'who will do the work for me from midday to the time of the `Asr for one Qirat each?' The Christians worked from midday till the Asr prayer for one Qirat. Then the person asked, 'who will do the work for me from the Asr till sunset for two Qirats each?' The Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) added, ‘it is you (Muslims) who are doing the work from the Asr till sunset, so you will have a double reward. The Jews and the Christians got angry and said, 'we have done more work but got less wages.' Allah said, 'have I been unjust to you as regards your rights?' They said, 'no.' So Allah said, 'then it is My Blessing which I bestow on whomever I like.’
ہم سے قتیبہ بن سعید نے بیان کیا، انہوں نے کہا ہم سے لیث نے بیان کیا، انہوں نے کہا کہ ہم سے نافع نے بیان کیا اور ان سے عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہما نے کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا ”تمہارا زمانہ پچھلی امتوں کے مقابلے میں ایسا ہے جیسے عصر سے مغرب تک کا وقت ہے، تمہاری مثال یہود و نصاریٰ کے ساتھ ایسی ہے جیسے کسی شخص نے کچھ مزدور لیے اور کہا کہ میرا کام آدھے دن تک کون ایک ایک قیراط کی اجرت پر کرے گا؟ یہود نے آدھے دن تک ایک ایک قیراط کی مزدوری پر کام کرنا طے کر لیا۔ پھر اس شخص نے کہا کہ آدھے دن سے عصر کی نماز تک میرا کام کون شخص ایک ایک قیراط کی مزدوری پر کرے گا۔ اب نصاریٰ ایک ایک قیراط کی مزدوری پر آدھے دن سے عصر کے وقت تک مزدوری کرنے پر تیار ہو گئے۔ پھر اس شخص نے کہا کہ عصر کی نماز سے سورج ڈوبنے تک دو دو قیراط پر کون شخص میرا کام کرے گا؟ تمہیں معلوم ہونا چاہئے کہ وہ تمہیں ہو جو دو دو قیراط کی مزدوری پر عصر سے سورج ڈوبنے تک کام کرو گے۔ تم آگاہ رہو کہ تمہاری مزدوری دگنی ہے۔ یہود و نصاریٰ اس فیصلہ پر غصہ ہو گئے اور کہنے لگے کہ کام تو ہم زیادہ کریں اور مزدوری ہمیں کو کم ملے۔ اللہ تعالیٰ نے ان سے فرمایا کیا میں نے تمہیں تمہارا حق دینے میں کوئی کمی کی ہے؟ انہوں نے کہا کہ نہیں۔ اللہ تعالیٰ نے فرمایا کہ پھر یہ میرا فضل ہے، میں جسے چاہوں زیادہ دوں۔
Hum se Qutiba bin Saeed ne byan kiya, unhone kaha hum se Laith ne byan kiya, unhone kaha ke hum se Nafe ne byan kiya aur un se Abdullah bin Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a ne kaha Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya "Tumhara zamana pichli ummaton ke muqable mein aisa hai jaise asar se maghrib tak ka waqt hai, tumhari misal Yahood o Nasara ke sath aisi hai jaise kisi shakhs ne kuch mazdoor liye aur kaha ke mera kaam aadhe din tak kaun ek ek qirat ki ujrat par karega? Yahood ne aadhe din tak ek ek qirat ki mazdoori par kaam karna tay kar liya. Phir us shakhs ne kaha ke aadhe din se asar ki namaz tak mera kaam kaun shakhs ek ek qirat ki mazdoori par karega? Ab Nasara ek ek qirat ki mazdoori par aadhe din se asar ke waqt tak mazdoori karne par tayyar ho gaye. Phir us shakhs ne kaha ke asar ki namaz se suraj doobne tak do do qirat par kaun shakhs mera kaam karega? Tumhein maloom hona chahiye ke woh tumhein ho jo do do qirat ki mazdoori par asar se suraj doobne tak kaam karenge. Tum aagah raho ke tumhari mazdoori dogni hai. Yahood o Nasara is faisla par ghusa ho gaye aur kehne lage ke kaam to hum zyada karen aur mazdoori hamein ko kam mile. Allah ta'ala ne un se farmaya kiya maine tumhein tumhara haq dene mein koi kami ki hai? Unhone kaha ke nahi. Allah ta'ala ne farmaya ke phir yeh mera fazl hai, main jise chahun zyada doon.
Narrated Ibn `Abbas: I heard `Umar saying, May Allah Curse so-and-so! Doesn't he know that the Prophet said, 'May Allah curse the Jews for, though they were forbidden (to eat) fat, they liquefied it and sold it.
ہم سے علی بن عبداللہ نے بیان کیا، کہا ہم سے سفیان بن عیینہ نے بیان کیا، ان سے عمرو نے، ان سے طاؤس نے، ان سے ابن عباس رضی اللہ عنہما نے بیان کیا کہ میں نے عمر رضی اللہ عنہ سے سنا انہوں نے کہا اللہ تعالیٰ فلاں کو تباہ کرے۔ انہیں کیا معلوم نہیں کہ نبی کریم ﷺ نے فرمایا تھا ”یہود پر اللہ کی لعنت ہو، ان کے لیے چربی حرام ہوئی تو انہوں نے اسے پگھلا کر بیچنا شروع کر دیا۔“ اس روایت کو ابن عباس رضی اللہ عنہما کے ساتھ جابر اور ابوہریرہ رضی اللہ عنہ نے نبی کریم ﷺ سے روایت کیا ہے۔
Hum se Ali bin Abdullah ne byan kiya, kaha hum se Sufyan bin Ayyinah ne byan kiya, un se Amr ne, un se Taous ne, un se Ibn Abbas (RA) ne byan kiya ke main ne Umar (RA) se suna unhone kaha Allah Ta'ala falan ko tabah kare. Unhein kya maloom nahi ke Nabi Kareem (SAW) ne farmaya tha "Yahood par Allah ki lanat ho, un ke liye charbi haram hui to unhone ise pighla kar bechna shuru kar diya." Is riwayat ko Ibn Abbas (RA) ke sath Jabir aur Abu Hurairah (RA) ne Nabi Kareem (SAW) se riwayat kiya hai.
Abdullah bin Amr (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘convey (my teachings) to the people even if it were a single sentence and tell others the stories of Bani Israel (which have been taught to you), for it is not sinful to do so. And whoever tells a lie on me intentionally, will surely take his place in the (Hell) Fire.’
ہم سے ابوعاصم ضحاک بن مخلد نے بیان کیا، کہا ہم کو اوزاعی نے خبر دی، کہا ہم سے حسان بن عطیہ نے بیان کیا، ان سے ابوکبشہ نے اور ان سے عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہما نے کہ نبی کریم ﷺ نے فرمایا ”میرا پیغام لوگوں کو پہنچاؤ! اگرچہ ایک ہی آیت ہو اور بنی اسرائیل کے واقعات تم بیان کر سکتے ہو، ان میں کوئی حرج نہیں اور جس نے مجھ پر قصداً جھوٹ باندھا تو اسے اپنے جہنم کے ٹھکانے کے لیے تیار رہنا چاہئے۔“
Hum se Abu Aasim Zahak bin Mukhled ne byan kiya, kaha hum ko Uzai ne khabar di, kaha hum se Hassan bin Atiyyah ne byan kiya, un se Abu Kabsha ne aur un se Abdullah bin Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a ne kaha Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya "Mera paigham logon ko pohanchao! Agarche ek hi ayat ho aur Bani Israeel ke waqiat tum byan kar sakte ho, un mein koi harj nahin aur jis ne mujh par qasdan jhoot bandha to use apne jahannam ke thikane ke liye tayyar rehna chahiye."
Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) narrated that Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘the Jews and the Christians do not dye (their grey hair), so you shall do the opposite of what they do (dye your grey hair and beards).
ہم سے عبدالعزیز بن عبداللہ نے بیان کیا، کہا کہ مجھ سے ابراہیم بن سعد نے بیان کیا، ان سے صالح نے، ان سے ابن شہاب نے بیان کیا، ان سے ابوسلمہ نے بیان کیا اور ان سے ابوہریرہ رضی اللہ عنہ نے کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا ”یہود و نصاریٰ ( ڈاڑھی وغیرہ ) میں خضاب نہیں لگاتے، تم لوگ اس کے خلاف طریقہ اختیار کرو ( یعنی خضاب لگایا کرو ) ۔“
Hum se 'Abdul'aziz bin 'Abdul'allah ne bayan kiya, kaha ke mujh se Ibraheem bin Saad ne bayan kiya, un se Saalih ne, un se Ibn e Shahab ne bayan kiya, un se Abu Sulama ne bayan kiya aur un se Abu Hurayrah (رضي الله تعالى عنه)u ne kaha ke Rasool Allah salla Allahu alayhi wa sallam ne farmaya "Yahud o Nasara (daarhi waghera) mein khudaab nahin lagatae, tum log is ke khilaaf tariqa ikhtiyar karo (yani khudaab lagaya karo)."
Jundub (رضي الله تعالى عنه) narrated that Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘amongst the nations before you, there was a man who got a wound, and growing impatient (with its pain), he took a knife and cut his hand with it and the blood did not stop till he died. Allah said, 'my Slave hurried to bring death upon himself, so I have forbidden him (to enter) Paradise.'
مجھ سے محمد نے بیان کیا، کہا مجھ سے حجاج نے بیان کیا، کہا ہم سے جریر نے بیان کیا، ان سے حسن نے، کہا ہم سے جندب بن عبداللہ نے اسی مسجد میں بیان کیا (حسن نے کہا کہ) انہوں نے جب ہم سے بیان کیا ہم اسے بھولے نہیں اور نہ ہمیں اس کا اندیشہ ہے کہ انہوں نے رسول اللہ ﷺ کی طرف اس حدیث کی نسبت غلط کی ہو گی، انہوں نے بیان کیا کہ نبی کریم ﷺ نے فرمایا ”پچھلے زمانے میں ایک شخص ( کے ہاتھ میں ) زخم ہو گیا تھا اور اسے اس سے بڑی تکلیف تھی، آخر اس نے چھری سے اپنا ہاتھ کاٹ لیا اس کا نتیجہ یہ ہوا کہ خون بہنے لگا اور اسی سے وہ مر گیا پھر اللہ تعالیٰ نے فرمایا کہ میرے بندے نے خود میرے پاس آنے میں جلدی کی اس لیے میں نے بھی جنت کو اس پر حرام کر دیا۔“
mujh se Muhammad ne bayan kiya, kaha mujh se Hajjaj ne bayan kiya, kaha hum se Jareer ne bayan kiya, un se Hassan ne, kaha hum se Jundab bin Abdullah ne isi Masjid mein bayan kiya (Hassan ne kaha ke) unhon ne jab hum se bayan kiya hum ise bhoole nahin aur nahin humen is ka andesha hai ke unhon ne Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ki taraf is Hadith ki nisbat ghalat ki hogi, unhon ne bayan kiya ke Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya “pichhle zamane mein ek shakhs (ke hath mein) zakhm ho gaya tha aur us se usse bari takleef thi, aakhir us ne chhree se apna hath kaat liya is ka natija yeh hua ke khoon behne laga aur usi se woh mar gaya phir Allah Ta'ala ne farmaya ke mere bande ne khud mere pass aane mein jaldi ki is liye mein ne bhi Jannat ko us par haram kar diya.”