1.
Book of Purification
١-
كتاب الطهارة


Chapter on someone who approaches his wife from behind

باب من أتى امرأته في دبرها

Sunan al-Darimi 1170

Mujaahid (may Allah have mercy on him) said: Whoever has intercourse with his wife in her anus, then it is like having intercourse with a man (i.e., homosexuality). He recited the verse as evidence: "And they ask you about menstruation. Say: 'It is harm, so keep away from wives during menstruation. And do not approach them until they are pure. And when they have purified themselves, then come to them from where Allah has ordained for you." [al-Baqarah 222/2] This clarifies that you should stay away from women during menstruation, meaning from the vagina. Then he recited this verse from Surah al-Baqarah: "Your wives are a place of sowing of seed for you, so come to your tilth, however you wish." Meaning, he explained, standing, sitting, lying down, or upside down (on her stomach), however you wish, but only in the vagina (the private part from where menstruation comes).


Grade: Sahih

مجاہد رحمہ اللہ نے کہا: جو آدمی اپنی بیوی کے دبر میں جماع کرے تو یہ مرد سے جماع کے مترادف (یعنی اغلام) ہے، استشہاد میں آیت پڑھی: ”اور وہ آپ سے حیض کے بارے میں سوال کرتے ہیں، کہہ دیجئے کہ وہ گندگی ہے، سو حالتِ حیض میں (اپنی) عورتوں سے الگ رہو اور جب تک وہ پاک نہ ہو جائیں ان کے قریب نہ جاؤ، ہاں جب وہ پاک ہو جائیں تو ان کے پاس جاؤ، یعنی جماع کرو جہاں سے اللہ تعالیٰ نے تمہیں جماع کرنے کی اجازت دی ہے۔“ [البقره 222/2] اس میں وضاحت ہے کہ حالت حیض میں عورتوں سے یعنی فرج سے دور رہو، پھر انہوں نے سورہ بقرہ کی یہ آیت پڑھی: ”تمہاری عورتیں تمہاری کھیتیاں ہیں اور جہاں سے چاہو اپنی کھیتیوں میں آؤ“ مطلب بتایا کہ کھڑے سے بیٹھے سے چت لٹا کر یا اوندھی (پیٹ کے بل لٹا کر)، جس طرح چاہو صرف فرج میں (شرم گاہ جہاں سے حیض آتا ہے صرف وہیں) جماع کرو۔

Mujaahid Rahmatullah Alaih ne kaha: Jo aadmi apni biwi ke dubar mein jima karay to yeh mard se jima ke mutradif (yani ighlam) hai, isteshad mein ayat padhi: “Aur wo aapse haiz ke baare mein sawal karte hain, keh dijiye ke wo gandagi hai, so halat e haiz mein (apni) auraton se alag raho aur jab tak wo pak na ho jayen unke qareeb na jao, haan jab wo pak ho jayen to unke pass jao, yani jima karo jahan se Allah Ta'ala ne tumhein jima karne ki ijazat di hai.” [Al-Baqarah 222/2] Is mein wazahat hai ke halat e haiz mein auraton se yani farj se door raho, phir unhon ne Surah Baqarah ki yeh ayat padhi: “Tumhari auraten tumhari khetiyan hain aur jahan se chaho apni khetiyon mein aao” matlab bataya ke kharay se baithe se chat leta kar ya uldhi (pet ke bal leta kar), jis tarah chaho sirf farj mein (sharam gah jahan se haiz aata hai sirf wahin) jima karo.

(حديث مقطوع) حَدَّثَنَا عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ مُوسَى، عَنْ عُثْمَانَ بْنِ الْأَسْوَدِ، عَنْ مُجَاهِدٍ، قَالَ: "مَنْ أَتَى امْرَأَتَهُ فِي دُبُرِهَا فَهُوَ مِنْ الْمَرْأَةِ مِثْلُهُ مِنْ الرَّجُلِ، ثُمَّ تَلَا: وَيَسْأَلُونَكَ عَنِ الْمَحِيضِ قُلْ هُوَ أَذًى فَاعْتَزِلُوا النِّسَاءَ فِي الْمَحِيضِ وَلا تَقْرَبُوهُنَّ حَتَّى يَطْهُرْنَ فَإِذَا تَطَهَّرْنَ فَأْتُوهُنَّ مِنْ حَيْثُ أَمَرَكُمُ اللَّهُ سورة البقرة آية 222، أَنْ تَعْتَزِلُوهُنَّ فِي الْمَحِيضِ: الْفَرْجَ، ثُمَّ تَلَا: نِسَاؤُكُمْ حَرْثٌ لَكُمْ فَأْتُوا حَرْثَكُمْ أَنَّى شِئْتُمْ سورة البقرة آية 223 قَائِمَةً، وَقَاعِدَةً، وَمُقْبِلَةً، وَمُدْبِرَةً فِي الْفَرْجِ".

Sunan al-Darimi 1171

Narrated Abu Huraira: Allah's Messenger (ﷺ) said, "Whoever has sexual intercourse with a menstruating woman, or has sexual intercourse with a woman in her anus, or goes to a fortune-teller and believes in what he says, has disbelieved in that which was revealed to Muhammad (ﷺ) ." (i.e. he becomes an infidel).


Grade: Sahih

سیدنا ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے مروی ہے، رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”جو حیض والی عورت سے صحبت کرے، یا کسی عورت سے اس کے پیچھے سے آوے، یا کاہن کے پاس جائے، جو وہ کہتا ہے اس کی تصدیق کرے، تو اس نے انکار کیا اس کا جو محمد ﷺ پر اترا۔“ (یعنی وہ قرآن کریم کا منکر ہوا)۔

Sayyidna Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) se marvi hai, Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Jo haiz wali aurat se suhbat kare, ya kisi aurat se uske peeche se aaye, ya kahin ke paas jaye, jo wo kehta hai uski tasdeeq kare, to usne inkar kya uska jo Muhammad (صلى الله عليه وآله وسلم) par utara." (yani wo Quran Kareem ka munkir hua).

(حديث موقوف) أَخْبَرَنَا أَخْبَرَنَا أَبُو نُعَيْمٍ، عَنْ حَمَّادِ بْنِ سَلَمَةَ، عَنْ حَكِيمٍ الْأَثْرَمِ، عَنْ أَبِي تَمِيمَةَ الْهُجَيْمِيِّ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ، عَنْ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: "مَنْ أَتَى حَائِضًا، أَوْ امْرَأَةً فِي دُبُرِهَا، أَوْ كَاهِنًا فَصَدَّقَهُ بِمَا يَقُولُ، فَقَدْ كَفَرَ بِمَا أَنْزَلَ اللَّهُ عَلَى مُحَمَّدٍ".

Sunan al-Darimi 1172

Abu'l-Qaqa' (Abdullah ibn Khalid) Al-Jarmi said: A man came to Abdullah ibn Mas'ud, may Allah be pleased with him, and said: O Abu Abdur-Rahman! Can I come to my wife from wherever I want? He said: Yes. He said: Can I come from any direction I want? He said: Yes. He then said: Can I have intercourse in any way I want? He said: Yes. Another person said: Sir! His intention is (something else, meaning he wants to have anal intercourse). It is evil. He said: No, the place of women's defecation (anus) is forbidden for you. Imam Darimi, may Allah have mercy on him, was asked: Is this also your saying? He said: Yes.


Grade: Hasan

ابوالقعقاع (عبداللہ بن خالد) الجرمی نے کہا: ایک آدمی سیدنا عبداللہ بن مسعود رضی اللہ عنہ کے پاس آیا، عرض کیا: اے ابوعبدالرحمٰن! میں اپنی بیوی سے جہاں سے چاہوں آ سکتا ہوں؟ فرمایا: ہاں، عرض کیا: جس طرف سے چاہوں آؤں؟ فرمایا: ہاں، اس نے پھر عرض کیا: جس طرح بھی چاہوں جماع کروں؟ فرمایا: ہاں، ایک دوسرے شخص نے عرض کیا: جناب! اس کا مقصد (کچھ اور ہے، یعنی اس کا مقصد دبر میں جماع کرنے کا ہے) برا ہے، فرمایا: نہیں، عورتوں کی پائخانہ کی جگہ (دبر) تم پر حرام ہے۔ امام دارمی رحمہ اللہ سے دریافت کیا گیا: آپ کا بھی یہی قول ہے؟ انہوں نے فرمایا: ہاں۔

Abualqakaa (Abdullah bin Khalid) Al Jurami ne kaha: Ek aadmi Sayyiduna Abdullah bin Masood (رضي الله تعالى عنه) ke paas aaya, arz kiya: Aye Abu Abdur Rahman! mein apni biwi se jahan se chahoon aa sakta hun? Farmaya: Haan, arz kiya: Jis taraf se chahoon aaun? Farmaya: Haan, usne phir arz kiya: Jis tarah bhi chahoon jimaa karun? Farmaya: Haan, ek dusre shakhs ne arz kiya: Janab! iska maqsad (kuchh aur hai, yani iska maqsad dubar mein jimaa karne ka hai) bura hai, Farmaya: Nahin, auraton ki paakhanah ki jagah (dubar) tum par haram hai. Imam Darami Rahmatullah Alaih se daryaft kiya gaya: Aap ka bhi yahi qaul hai? Unhon ne farmaya: Haan.

(حديث موقوف) أَخْبَرَنَا أَخْبَرَنَا أَبُو نُعَيْمٍ، حَدَّثَنَا أَبُو هِلَالٍ، عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ الشَّقَرِيِّ، عَنْ أَبِي الْقَعْقَاعِ الْجَرْمِيِّ، قَالَ: جَاءَ رَجُلٌ إِلَى عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مَسْعُودٍ، فَقَالَ: يَا أَبَا عَبْدِ الرَّحْمَنِ آتِي امْرَأَتِي حَيْثُ شِئْتُ؟، قَالَ: نَعَمْ، قَالَ: وَمِنْ أَيْنَ شِئْتُ؟، قَالَ: نَعَمْ، قَالَ: وَكَيْفَ شِئْتُ؟، قَالَ: نَعَمْ، فَقَالَ لَهُ رَجُلٌ: يَا أَبَا عَبْدِ الرَّحْمَنِ، إِنَّ هَذَا يُرِيدُ السُّوءَ، قَالَ: "لَا، مَحَاشُّ النِّسَاءِ عَلَيْكُمْ حَرَامٌ"، سُئِلَ عَبْد اللَّهِ تَقُولُ بِهِ؟، قَالَ: نَعَمْ.

Sunan al-Darimi 1173

Sayyiduna Ibn 'Abbas (may Allah be pleased with him) considered anal intercourse with a woman to be extremely repulsive and a grave sin.


Grade: Sahih

سیدنا ابن عباس رضی اللہ عنہما عورت کی دبر میں جماع کو بہت کریہہ کہتے اور شدید عیب سمجھتے تھے۔

Sayyidna Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a aurat ki dubar mein jima ko bahut kareeha kahte aur shadeed aib samajhte the.

(حديث موقوف) أَخْبَرَنَا أَخْبَرَنَا أَبُو النُّعْمَانِ، حَدَّثَنَا وُهَيْبٌ، عَنْ دَاوُدَ، عَنْ عِكْرِمَةَ، عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، أَنَّهُ كَانَ "يَكْرَهُ إِتْيَانَ الرَّجُلِ امْرَأَتَهُ فِي دُبُرِهَا، وَيَعِيبُهُ عَيْبًا شَدِيدًا".

Sunan al-Darimi 1174

Narrated 'Amr bin Dinar, regarding the verse: (Lot, peace be upon him, said to his people) "Indeed, you approach men with desire, instead of women. Rather, you are a transgressing people." [Al-'Ankabut: 28/29], he said: Any man who mounts another man is from the people of Lot. (Meaning, he is included among those who practiced sodomy.)


Grade: Sahih

عمرو بن دینار سے مروی ہے، آیت: (لوط علیہ السلام نے اپنی قوم سے کہا) ”بیشک تم بدکاری پر اتر آئے ہو، جسے تم سے پہلے دنیا میں کسی نے نہیں کیا ....“ [عنكبوت: 28/29] ، اس کے بارے میں انہوں نے فرمایا: جو آدمی بھی کسی آدمی پر چڑھا وہ قومِ لوط میں سے ہے۔ (یعنی جو لوگ لواطت کرتے تھے ان میں ہو گیا۔)

Amr bin Dinar se marvi hai, aayat: (Lut alaihissalam ne apni qaum se kaha) ”Beshak tum badkari par utar aaye ho, jise tum se pehle duniya mein kisi ne nahi kiya ....“ [Ankaboot: 28/29] , iske baare mein unhon ne farmaya: Jo aadmi bhi kisi aadmi par chadha wo qaum e Lut mein se hai. (Yaani jo log liwatat karte the un mein ho gaya.).

(حديث مقطوع) حَدَّثَنَا الْمُعَلَّى بْنُ أَسَدٍ، حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيل ابْنُ عُلَيَّةَ، حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي نَجِيحٍ، عَنْ عَمْرِو بْنِ دِينَارٍ: إِنَّكُمْ لَتَأْتُونَ الْفَاحِشَةَ مَا سَبَقَكُمْ بِهَا مِنْ أَحَدٍ مِنَ الْعَالَمِينَ سورة العنكبوت آية 28، قَالَ: "مَا نَزَا ذَكَرٌ عَلَى ذَكَرٍ حَتَّى كَانَ قَوْمُ لُوطٍ".

Sunan al-Darimi 1175

It is narrated on the authority of Sayyiduna Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: "He who has intercourse with his wife in her anus, Allah will not look at him on the Day of Judgment."


Grade: Sahih

سیدنا ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے مروی ہے، نبی کریم ﷺ نے فرمایا: جو آدمی اپنی عورت کے دبر میں جماع کرے گا الله تعالیٰ قیامت کے دن اس کی طرف نہیں دیکھے گا۔

Sayidina Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) se marvi hai, Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: Jo aadmi apni aurat ke dubur mein jima karega Allah Ta'ala qayamat ke din uski taraf nahin dekhega.

أَخْبَرَنَا عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ مُوسَى، عَنْ سُفْيَانَ، عَنْ سُهَيْلِ بْنِ أَبِي صَالِحٍ، عَنْ الْحَارِثِ بْنِ مُخَلَّدٍ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، عَنْ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: "مَنْ أَتَى امْرَأَتَهُ فِي دُبُرِهَا لَمْ يَنْظُرْ اللَّهُ تَعَالَى إِلَيْهِ يَوْمَ الْقِيَامَةِ".

Sunan al-Darimi 1176

Narrated by Sayyiduna Ali bin Mutlaq (may Allah be pleased with him), the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "If the ablution of any of you is broken during the prayer, then he should stop the prayer, perform ablution and then pray." Also, the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "Do not have sexual intercourse with women in their anus, Allah Almighty is not ashamed to speak the truth." Imam Darimi (may Allah have mercy on him) was asked: Was Ali bin Talq a companion? He said: Yes.


Grade: Sahih

سیدنا علی بن مطلق رضی اللہ عنہ سے مروی ہے، رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”تم میں سے کسی کا نماز میں وضو ٹوٹ جائے تو وہ نماز توڑ دے، وضو کرے پھر نماز پڑھے۔“ نیز رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”عورتوں کی دبر میں جماع نہ کرو، اللہ تعالیٰ حق بات بیان کرنے سے نہیں شرماتا ہے۔“ امام دارمی رحمہ اللہ سے پوچھا گیا: علی بن طلق صحابی تھے؟ فرمایا: ہاں۔

Syedna Ali bin Mutlaq RA se marvi hai, Rasul Allah SAW ne farmaya: "Tum mein se kisi ka namaz mein wazu toot jaye to wo namaz tod de, wazu kare phir namaz parhe." Neez Rasul Allah SAW ne farmaya: "Auratoun ki dubar mein jima na karo, Allah Ta'ala haq baat bayan karne se nahi sharmate." Imam Darmi RA se poocha gaya: Ali bin Talaq sahabi the? Farmaya: Haan.

أَخْبَرَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ يَحْيَى، حَدَّثَنَا عَبْدُ الْوَاحِدِ بْنُ زِيَادٍ، عَنْ عَاصِمٍ الْأَحْوَلِ، عَنْ عِيسَى بْنِ حِطَّانَ، عَنْ مُسْلِمِ بْنِ سَلَّامٍ الْحَنَفِيِّ، عَنْ عَلِيِّ بْنِ طَلْقٍ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: "إِذَا أَحْدَثَ أَحَدُكُمْ فِي الصَّلَاةِ، فَلْيَنْصَرِفْ، وَلْيَتَوَضَّأْ، ثُمَّ يُصَلِّي"، وَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:"لَا تَأْتُوا النِّسَاءَ فِي أَدْبَارِهِنَّ، فَإِنَّ اللَّهَ لَا يَسْتَحْيِي مِنْ الْحَقِّ"، سُئِلَ عَبْد اللَّهِ: عَلِيُّ بْنُ طَلْقٍ لَهُ صُحْبَةٌ؟، قَالَ: نَعَمْ.

Sunan al-Darimi 1177

Abu al-Habbab Said ibn Yasar said: I asked Ibn Umar, may Allah be pleased with them both: What do you think if I were to discriminate between slave women? Ibn Umar, may Allah be pleased with them both, said: What is this discrimination? I said: Anal sex. He said: Could anyone from among the Muslims do such a (filthy thing)?


Grade: Da'if

ابوالحباب سعید بن یسار نے کہا: میں نے سیدنا ابن عمر رضی اللہ عنہما سے عرض کیا: اگر میں لونڈیوں سے تحمیض کروں تو آپ کی کیا رائے ہے؟ سیدنا ابن عمر رضی اللہ عنہما نے کہا: یہ تحمیض کیا ہے؟ میں نے کہا: دبر، تو انہوں نے فرمایا: کیا مسلمانوں میں سے کوئی ایسا (گندا کام) کر سکتا ہے۔

Abu Al-Habbab Saeed bin Yaasir ne kaha: mein ne Sayyiduna Ibn Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a se arz kiya: agar mein londion se tehmeez karoon to aap ki kya raaye hai? Sayyiduna Ibn Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a ne kaha: yeh tehmeez kya hai? mein ne kaha: dubar, to unhon ne farmaya: kya musalmanon mein se koi aisa (ganda kaam) kar sakta hai.

(حديث موقوف) أَخْبَرَنَا أَخْبَرَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ صَالِحٍ، حَدَّثَنِي اللَّيْثُ، حَدَّثَنِي الْحَارِثُ بْنُ يَعْقُوبَ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ يَسَارٍ أَبِي الْحُبَابِ، قَالَ: قُلْت لِابْنِ عُمَرَ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ: "مَا تَقُولُ فِي الْجَوَارِي حِينَ أُحَمِّضُ لَهُنَّ؟، قَالَ: وَمَا التَّحْمِيضُ؟ فَذَكَرْتُ الدُّبُرَ، فَقَالَ: هَلْ يَفْعَلُ ذَاكَ أَحَدٌ مِنْ الْمُسْلِمِينَ؟".

Sunan al-Darimi 1178

Haram ibn Abdullah said: We were in the company of Bani Waqif and the topic of women and intercourse with them arose. Khazima ibn Thabit (may Allah be pleased with him) said, "I heard the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) say, 'O people! Allah is not ashamed of the truth. Do not have anal intercourse with women.'"


Grade: Sahih

ہرمی بن عبداللہ نے کہا: بنی واقف کی ایک مجلس میں ہم عورتوں کا، اور جو ان سے استمتاع کیا جاتا ہے اس کا تذکرہ کر رہے تھے، تو سیدنا خزیمہ بن ثابت رضی اللہ عنہ نے کہا: میں نے رسول اللہ ﷺ کو سنا، فرماتے تھے: ”لوگو! اللہ تعالیٰ حق سے نہیں شرماتا ہے۔ تم عورتوں کی دبر میں جماع نہ کیا کرو۔“

Harmi bin Abdullah ne kaha: Bani Waqif ki aik majlis mein hum auraton ka, aur jo un se istamta kia jata hai us ka tazkara kar rahe the, to Sayyidna Khuzayma bin Thabit (رضي الله تعالى عنه) ne kaha: maine Rasulullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ko suna, farmate the: ”Logo! Allah Ta'ala haq se nahin sharmate. Tum auraton ki dubur mein jima nah kia karo.“

أَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الرَّقَاشِيُّ، حَدَّثَنَا يَزِيدُ بْنُ زُرَيْعٍ، حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاق، حَدَّثَنِي عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ حُصَيْنٍ الْأَنْصَارِيِّ، حَدَّثَنِي عَبْدُ الْمَلِكِ بْنُ عَمْرِو بْنِ قَيْسٍ رَجُلٌ مِنْ قَوْمِي وَكَانَ مِنْ أَسْنَانِي، حَدَّثَنِي هَرَمِيُّ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ، قَالَ: تَذَاكَرْنَا شَأْنَ النِّسَاءِ فِي مَجْلِسِ بَنِي وَاقِفٍ وَمَا يُؤْتَى مِنْهُنَّ، فَقَالَ خُزَيْمَةُ بْنُ ثَابِتٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ، سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ:"أَيُّهَا النَّاسُ، إِنَّ اللَّهَ لَا يَسْتَحْيِي مِنْ الْحَقِّ لَا تَأْتُوا النِّسَاءَ فِي أَعْجَازِهِنَّ".

Sunan al-Darimi 1179

Mujaahid (may Allah have mercy on him) said: “The people would abstain from women during menses but would go in unto them in their backs (meaning: have intercourse). So they asked the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) about that, and Allah, the Exalted, revealed: “They ask you concerning menstruation. Say: ‘It is harm, so keep away from wives during menstruation. And do not approach them until they are pure. And when they have purified themselves, then go in unto them from where Allah has ordained for you.” [al-Baqarah 2:222]. He said: The meaning of “from where Allah has ordained for you” is: “Go in unto her in her vagina, and do not go beyond that.”


Grade: Hasan

مجاہد رحمہ اللہ نے فرمایا: لوگ حیض کی حالت میں عورتوں سے پرہیز کرتے تھے، لیکن ان کے دبر میں آتے تھے (یعنی جماع کرتے)، اس بارے میں انہوں نے رسول اللہ ﷺ سے پوچھا، تو الله تعالیٰ نے یہ حکم نازل فرمایا: ”لوگ آپ سے حیض کے بارے میں سوال کرتے ہیں، کہہ دیجئے کہ وہ گندگی ہے، سو حالت حیض میں عورتوں سے دور رہو، اور جب تک وہ پاک نہ ہو جائیں ان کے قریب نہ جاؤ، ہاں جب وہ پاک ہو جائیں تو ان کے پاس جاؤ جہاں سے اللہ نے تمہیں اجازت دی ہے۔“ [بقره: 222/2] فرمایا: «﴿مِنْ حَيْثُ أَمَرَكُمُ اللَّهُ﴾» کا مطلب ہے فرج استعمال کرو اور اس سے تجاوز نہ کرو۔

Mujahid rehmatullah alaih ne farmaya: Log haiz ki halat mein auraton se parhez karte thay, lekin un ke dubur mein aate thay (yani jima karte), iss baare mein unhon ne Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) se poocha, to Allah ta'ala ne yeh hukum nazil farmaya: "Log aapse haiz ke baare mein sawal karte hain, keh dijiye ke woh gandagi hai, so halat haiz mein auraton se door raho, aur jab tak woh pak na ho jayen un ke kareeb na jao, haan jab woh pak ho jayen to un ke pass jao jahan se Allah ne tumhen ijazat di hai." [Baqarah: 222/2] Farmaya: «﴿Min haisu amarakumullah﴾» ka matlab hai farj istemal karo aur iss se tajawuz na karo.

أَخْبَرَنَا الْمُعَلَّى بْنُ أَسَدٍ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الْوَاحِدِ، حَدَّثَنَا خُصَيْفٌ، عَنْ مُجَاهِدٍ، قَالَ:"كَانُوا يَجْتَنِبُونَ النِّسَاءَ فِي الْمَحِيضِ، وَيَأْتُونَهُنَّ فِي أَدْبَارِهِنَّ، فَسَأَلُوا رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَنْ ذَلِكَ، فَأَنْزَلَ اللَّهُ تَعَالَى: "وَيَسْأَلُونَكَ عَنِ الْمَحِيضِ قُلْ هُوَ أَذًى فَاعْتَزِلُوا النِّسَاءَ فِي الْمَحِيضِ وَلا تَقْرَبُوهُنَّ حَتَّى يَطْهُرْنَ فَإِذَا تَطَهَّرْنَ فَأْتُوهُنَّ مِنْ حَيْثُ أَمَرَكُمُ اللَّهُ سورة البقرة آية 222، فِي الْفَرْجِ وَلَا تَعْدُوهُ".

Sunan al-Darimi 1180

It is narrated about Thawus, Saeed, Mujahid and Ata, may Allah have mercy on them, that they vehemently forbade having intercourse in the anus of women, and they used to say that it is disbelief (kufr).


Grade: Sahih

طاؤس، سعید، مجاہد، عطاء رحمہم اللہ کے بارے میں روایت ہے کہ وہ عورتوں کے سرین (پاخانہ کی جگہ) جماع کرنے کا شدت سے انکار کرتے تھے، اور فرماتے تھے کہ یہ کفر ہے۔

Taus, Saeed, Mujahid, Ata Rahmatullahi Alayhim ke bare mein riwayat hai ki woh auraton ke sereen (pakhana ki jagah) jima karne ka shiddat se inkar karte thay, aur farmate thay ki yeh kufr hai.

(حديث مقطوع) أَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ يَزِيدَ، حَدَّثَنَا يُونُسُ بْنُ بُكَيْرٍ، حَدَّثَنِي ابْنُ إِسْحَاق، حَدَّثَنِي أَبَانُ بْنُ صَالِحٍ، عَنْ طَاوُسٍ، وَسَعِيدٍ، وَمُجَاهِدٍ، وَعَطَاءٍ، أَنَّهُمْ كَانُوا "يُنْكِرُونَ إِتْيَانَ النِّسَاءِ فِي أَدْبَارِهِنَّ، وَيَقُولُونَ: هُوَ الْكُفْرُ".