2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ


Chapter on Mentioning Missed Prayers and the Sunnah Regarding Making Them Up

بَابُ ذِكْرِ فَوْتِ الصَّلَوَاتِ وَالسُّنَّةِ فِي قَضَائِهَا،

NameFameRank
‘ā’ishah Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq Sahabi
sa‘d bn hshāmin Sa'd ibn Hisham al-Ansari Trustworthy
zurārah bn awfá Zarara ibn Aufa al-Amiri Trustworthy
qatādah Qatadah ibn Di'amah al-Sadusi Trustworthy, Upright, Well-known for Tadlis
sa‘īdin Sa'id ibn Abi 'Urwa al-'Adawi Trustworthy Hadith Scholar
muḥammad bn sawā’in Muhammad ibn Sawwar al-Sadusi Saduq (truthful) but accused of determinism
aḥmad bn al-miqdām Ahmad ibn al-Muqdam al-'Ijli Trustworthy
abī Hishām ibn Abī `Abd Allāh al-Dustawā'ī Trustworthy, Sound and has been accused of Determinism
mu‘ādh bn hshāmin Muadh bin Hisham Al-Dastawai Saduq (Truthful) Hasan (Good) Al-Hadith
bundārun Muhammad ibn Bashshar al-Abdi Trustworthy Hadith Scholar
sa‘īdin Sa'id ibn Abi 'Urwa al-'Adawi Trustworthy Hadith Scholar
‘abdah Abdah ibn Sulayman al-Kufi Trustworthy, Firm
hārūn bn isḥāq al-hamdānī Harun ibn Ishaq al-Hamdani Trustworthy
sa‘īdin Sa'id ibn Abi 'Urwa al-'Adawi Trustworthy Hadith Scholar
ibn abī ‘adīyin Muhammad ibn Ibrahim al-Salami Trustworthy
bundārun Muhammad ibn Bashshar al-Abdi Trustworthy Hadith Scholar
sa‘īd bn abī ‘arūbah Sa'id ibn Abi 'Urwa al-'Adawi Trustworthy Hadith Scholar
yaḥyá bn sa‘īdin Yahya ibn Sa'id al-Qattan Trustworthy, Pious, حافظ (Preserver of Hadith), Imam, Exemplary
muḥammad bn bashshārin Muhammad ibn Bashshar al-Abdi Trustworthy Hadith Scholar
الأسمالشهرةالرتبة
عَائِشَةَ عائشة بنت أبي بكر الصديق صحابي
سَعْدِ بْنِ هِشَامٍ سعد بن هشام الأنصاري ثقة
زُرَارَةَ بْنِ أَوْفَى زرارة بن أوفى العامري ثقة
قَتَادَةَ قتادة بن دعامة السدوسي ثقة ثبت مشهور بالتدليس
سَعِيدٍ سعيد بن أبي عروبة العدوي ثقة حافظ
مُحَمَّدُ بْنُ سَوَاءٍ محمد بن سواء السدوسي صدوق رمي بالقدر
أَحْمَدُ بْنُ الْمِقْدَامِ أحمد بن المقدام العجلي ثقة
أَبِي هشام بن أبي عبد الله الدستوائي ثقة ثبت وقد رمي بالقدر
مُعَاذُ بْنُ هِشَامٍ معاذ بن هشام الدستوائي صدوق حسن الحديث
بُنْدَارٌ محمد بن بشار العبدي ثقة حافظ
سَعِيدٍ سعيد بن أبي عروبة العدوي ثقة حافظ
عَبْدَةُ عبدة بن سليمان الكوفي ثقة ثبت
هَارُونُ بْنُ إِسْحَاقَ الْهَمْدَانِيُّ هارون بن إسحاق الهمداني ثقة
سَعِيدٍ سعيد بن أبي عروبة العدوي ثقة حافظ
ابْنُ أَبِي عَدِيٍّ محمد بن إبراهيم السلمي ثقة
بُنْدَارٌ محمد بن بشار العبدي ثقة حافظ
سَعِيدُ بْنُ أَبِي عَرُوبَةَ سعيد بن أبي عروبة العدوي ثقة حافظ
يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ يحيى بن سعيد القطان ثقة متقن حافظ إمام قدوة
مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ محمد بن بشار العبدي ثقة حافظ

Sahih Ibn Khuzaymah 996

Narrated Abu Sa'id al-Khudri: On the day of (the battle of) the Trench, we were kept (busy) till after sunset (and could not offer the 'Asr prayer) and this was before the revelation of the Verse regarding the fighting (in Allah's Cause) being finished. When we were relieved from the fighting (and that was after Allah had revealed His Verse): "And Allah will suffice you against the disbelievers. And Allah is Most Strong, Most Mighty." (33.25) The Prophet (ﷺ) ordered Bilal to pronounce the Adhan and he pronounced the Iqama of the Zuhr prayer and the Prophet (ﷺ) offered the Zuhr prayer (in its proper time), then (Bilal) pronounced the Iqama of the 'Asr prayer and he (the Prophet) offered it (in its proper time), and then he pronounced the Iqama of the Maghrib prayer and he (the Prophet) offered it (in its proper time).


Grade: Sahih

سیدنا ابوسعید خدری رضی اللہ عنہ بیان کرتے ہیں کہ خندق والے دن ہمیں (نمازوں کی ادائیگی سے روک دیا گیا حتیٰ کہ مغرب کے بعد کچھ وقت ہوگیا، اور یہ لڑائی کے متعلق کوئی وحی نازل ہونے سے پہلے ہوا۔ پھر جب ہم لڑائی سے بے نیاز کردیئے گئے اور یہ الله تعالی کے اس فرمان کے مطابق تھا «‏‏‏‏وَكَفَى اللَّهُ الْمُؤْمِنِينَ الْقِتَالَ ۚ وَكَانَ اللَّهُ قَوِيًّا عَزِيزًا» ‏‏‏‏ [ سورة الأحزاب: 25 ] ”اور اللہ مومنوں کو لڑائی میں کافی ہو گیا، اور اللہ بڑی قوت والا، نہایت غالب ہے۔“ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے سیدنا بلال کو حُکم دیا، اُنہوں نے ظہر کی اقامت کہی پھر آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے ظہر کی نماز ادا کی جس طرح کہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم اسے اس کے وقت میں ادا کیا کرتے تھے، پھر عصر کی اقامت کہی تو اُسے ادا کیا جس طرح اُسے اُس کے وقت میں ادا کیا کرتے تھے، پھر اُنہوں نے مغرب کی اقامت کہی تو آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے نماز مغرب اُسی طرح ادا کی جیسے اُس کے وقت میں اسے ادا کرتے تھے۔

Sayyidina Abu Saeed Khudri Radi Allahu Anhu bayan karte hain ki khandaq wale din hamen (namazon ki adayegi se rok diya gaya hatta ke maghrib ke baad kuchh waqt hogaya, aur yah ladai ke mutalliq koi wahi nazil hone se pehle hua. Phir jab hum ladai se be niyaz kardiye gaye aur yah Allah Ta'ala ke is farman ke mutabiq tha «‏‏‏‏wa kafa Allahu al mumineena al qitala wa kana Allahu qawiyyian azeezan» ‏‏‏‏ [ Surat Al-Ahzab: 25 ] ”aur Allah mumino ko ladai mein kafi ho gaya, aur Allah badi quwwat wala, nihayat ghalib hai.“ Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ne Sayyidina Bilal ko hukm diya, unhon ne zuhar ki iqamat kahi phir Aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne zuhar ki namaz ada ki jis tarah ke Aap Sallallahu Alaihi Wasallam ise iske waqt mein ada karte thay, phir asr ki iqamat kahi to use ada kiya jis tarah use uske waqt mein ada karte thay, phir unhon ne maghrib ki iqamat kahi to Aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne namaz maghrib usi tarah ada ki jaise uske waqt mein ise ada karte thay.

نَا بُنْدَارٌ ، حَدَّثَنَا يَحْيَى ، حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي ذِئْبٍ ، حَدَّثَنَا سَعِيدٌ الْمَقْبُرِيُّ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ ، عَنْ أَبِيهِ ، قَالَ: حُبِسْنَا يَوْمَ الْخَنْدَقِ حَتَّى كَانَ بَعْدَ الْمَغْرِبِ هَوِيًّا، وَذَلِكَ قَبْلَ أَنْ يَنْزِلَ فِي الْقِتَالِ، فَلَمَّا كُفِينَا الْقِتَالَ، وَذَلِكَ قَوْلُ اللَّهِ عَزَّ وَجَلَّ: وَكَفَى اللَّهُ الْمُؤْمِنِينَ الْقِتَالَ وَكَانَ اللَّهُ قَوِيًّا عَزِيزًا سورة الأحزاب آية 25،" فَأَمَرَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِلالا، فَأَقَامَ يَعْنِي الظُّهْرَ فَصَلاهَا كَمَا كَانَ يُصَلِّيهَا فِي وَقْتِهَا، ثُمَّ أَقَامَ الْعَصْرَ، فَصَلاهَا كَمَا كَانَ يُصَلِّيهَا فِي وَقْتِهَا، ثُمَّ أَقَامَ الْمَغْرِبَ فَصَلاهَا كَمَا كَانَ يُصَلِّيهَا فِي وَقْتِهَا" . ثنا بِهِ بُنْدَارٌ مَرَّةً، قَالَ: حَدَّثَنَا يَحْيَى ، وَعُثْمَانُ يَعْنِي ابْنَ عُمَرَ ، حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي ذِئْبٍ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ أَبِي سَعِيدٍ ، فَذَكَرَ الْحَدِيثَ، وَفِيهِ أَلْفَاظٌ لَيْسَ فِي خَبَرِهِ حِينَ أَفْرَدَ الْحَدِيثَ عَنْ يَحْيَى