1.
Book of Purifications
١-
كِتَابُ الطَّهَارَاتِ


A woman dyeing her hair while not in a state of ablution

‌الْمَرْأَةُ تَخْضِبُ وَهِيَ عَلَى غَيْرِ وُضُوءٍ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1278

Hazrat Ibrahim (A.S.) said about a woman who applies henna on her hands without ablution and then the time for prayer comes, that she has to remove the henna from her hands in order to pray.

حضرت ابراہیم اس عورت کے بارے میں جو اپنے ہاتھوں پر بغیر وضو کے مہندی لگائے اور پھر نماز کا وقت ہوجائے فرماتے ہیں کہ نماز پڑھنے کے لیے اسے ہاتھوں سے مہندی اتارنی ہوگی۔

Hazrat Ibrahim us aurat ke bare mein jo apne hathon per baghair wuzu ke mehndi lagaye aur phir namaz ka waqt hojaaye farmate hain ke namaz parhne ke liye use hathon se mehndi utarni hogi

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا أَبُو الْأَحْوَصِ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ فِي الْمَرْأَةِ تَخْضِبُ يَدَيْهَا عَلَى غَيْرِ وُضُوءٍ ، ثُمَّ تَحْضِرُهَا الصَّلَاةُ ، قَالَ : « تَنْزِعُ مَا عَلَى يَدَيْهَا إِذَا أَرَادَتْ أَنْ تُصَلِّيَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1279

Hazrat Hassan states that when a woman wants to apply henna, it is better to apply it during menstruation. If she applies it in a state of purity, there is no harm. She can apply it while sleeping. If her ablution breaks, she should remove the henna and perform ablution.

حضرت حسن فرماتے ہیں کہ جب عورت نے مہندی لگانی ہو تو بہتر یہ ہے کہ حالت حیض میں لگائے اگر پاکی کی حالت میں مہندی لگائے تو پھر بھی کوئی حرج نہیں سوتے وقت لگا لے۔ اگر اس کا وضو ٹوٹ جائے تو مہندی کو اتار کر وضو کرلے۔

Hazrat Hasan farmate hain ke jab aurat ne mehandi lagani ho to behtar ye hai ke halat e haiz mein lagaye agar paaki ki halat mein mehandi lagaye to phir bhi koi harj nahi sote waqt laga le agar uska wazu toot jaye to mehandi ko utar kar wazu kar le

حَدَّثَنَا عَبَّادُ بْنُ الْعَوَّامِ ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنِ الْحَسَنِ قَالَ : « كَانَ يُسْتَحَبُّ أَنْ تَخْضِبَ الْمَرْأَةُ وَهِيَ حَائِضٌ ، فَإِنْ اخْتَضَبَتْ وَهِيَ غَيْرُ حَائِضٍ فَلَا بَأْسَ غَيْرَ أَنَّهَا إِذَا نَامَتْ أَوْ أَحْدَثَتْ أَطْلَقَتْهُ وَتَوَضَّأَتْ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1280

Hazrat Abu Saeed narrates that a woman asked Hazrat Aisha, "Can I pray with henna on my hands?" She replied, "Remove it properly and then pray."

حضرت ابو سعید کہتے ہیں کہ ایک عورت نے حضرت عائشہ سے سوال کیا کہ کیا میں مہندی لگا کر نماز پڑھ سکتی ہوں ؟ فرمایا اس کو اچھی طرح اتار کر نماز پڑھو۔

Hazrat Abu Saeed kehte hain ke ek aurat ne Hazrat Ayesha se sawal kiya ke kya main mehendi laga kar namaz parh sakti hun? Farmaya iss ko acchi tarah utaar kar namaz parho.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنِ ابْنِ عَوْنٍ ، عَنْ أَبِي سَعِيدٍ رَضِيعٌ كَانَ لِعَائِشَةَ قَالَ : سَأَلَتِ امْرَأَةٌ عَائِشَةَ أُمَّ الْمُؤْمِنِينَ ، أَأُصَلِّي فِي الْخِضَابِ ؟ قَالَتْ : « اسْلِتِيهِ وَارْغِمِيهِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1281

Hazrat Aisha narrates that one should completely remove henna for prayer. I would remove my henna at the time of prayer, even though I used to apply the best henna among all the girls.

حضرت عائشہ فرماتی ہیں کہ نماز کے لیے مہندی کو اچھی طرح اتارا کرو۔ میں نماز کے وقت مہندی اتار دیا کرتی تھی، حالانکہ میں تمام لڑکیوں میں سب سے اچھی مہندی لگایا کرتی تھی۔

Hazrat Ayesha farmati hain ke namaz ke liye mehendi ko achi tarah utara karo. Mein namaz ke waqt mehendi utar diya karti thi, halanke mein tamam larkion mein sab se achi mehendi lagaya karti thi.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ عُمَرَ بْنِ الْفَضْلِ ، عَنْ حَبَّةَ بِنْتِ عَبْدِ اللَّهِ ، عَنْ عَائِشَةَ أَنَّهَا قَالَتْ : « امْرِطِيهِ عِنْدَ الصَّلَاةِ مَرْطًا ، فَقَدْ كُنْتُ أَفْعَلُهُ ، فَكُنْتُ أَحْسَنَ الْجَوَارِي أَوْ أَخَوَاتِي خِضَابًا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1282

Hazrat Ibn Abbas narrates that our women used to apply very good henna. They would apply it after the Isha prayer and remove it before Fajr.

حضرت ابن عباس فرماتے ہیں کہ ہماری عورتیں بہت اچھی مہندی لگایا کرتی تھیں، وہ عشاء کے بعد مہندی لگاتیں اور فجر سے پہلے اتار دیا کرتی تھیں۔

Hazrat Ibn Abbas farmate hain ke hamari auratain bahot achi mehandi lagaya karti thin, woh isha ke baad mehandi lagatin aur fajar se pehle utar diya karti thin.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنْ أَبِي مِجْلَزٍ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ قَالَ : « نِسَاؤُنَا يَخْتَضِبْنَ أَحْسَنَ خِضَابٍ ، يَخْتَضِبْنَ بَعْدَ الْعِشَاءِ ، وَيَنْزَعْنَ قَبْلَ الْفَجْرِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1283

Hazrat Alqama used to order women to apply henna during menstruation.

حضرت علقمہ عورتوں کو حکم دیا کرتے تھے کہ حیض کے دنوں میں مہندی لگایا کریں۔

Hazrat Alqama aurton ko hukum diya karte thay kay haiz kay dinon mein mahendi lagaya karein.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، عَنْ عَلْقَمَةَ أَنَّهُ كَانَ يَأْمُرُ نِسَاءَهُ يَخْتَضِبْنَ فِي أَيَّامِ حَيْضِهِنَّ "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1284

Once a woman sent someone to Hazrat Salim and asked this question that if a woman has applied henna and the time for prayer comes, what should she do? He said, "Remove the henna, perform ablution and then pray."

ایک مرتبہ ایک عورت نے حضرت سالم کی طرف کسی کو بھیج کر یہ مسئلہ پوچھا کہ اگر عورت نے مہندی لگائی ہو اور نماز کا وقت ہوجائے تو وہ کیا کرے ؟ فرمایا مہندی کو اتار کر وضو کرے پھر نماز پڑھے۔

aik martaba aik aurat ne hazrat salim ki taraf kisi ko bhej kar ye masla poocha ke agar aurat ne mehandi lagai ho aur namaz ka waqt ho jae to wo kya kare farmaya mehandi ko utar kar wuzu kare phir namaz parhe

حَدَّثَنَا ابْنُ مَهْدِيٍّ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ ، عَنِ امْرَأَةٍ مِنْهُمْ أَنَّهَا أَرْسَلَتْ إِلَى سَالِمٍ تَسْأَلُهُ عَنِ الْخِضَابِ وَتَحْضُرُ الصَّلَاةَ ، فَقَالَ : « انْزِعِيهِ ، وَتَوَضَّئِي ، وَصَلِّي »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1285

Hazrat Aisha narrates that it is more beloved to me that both my hands be cut off than that I apply kohl over henna.

حضرت عائشہ فرماتی ہیں کہ میرے دونوں ہاتھ کاٹ دئیے جائیں یہ مجھے اس بات سے زیادہ محبوب ہے کہ میں مہندی کے اوپر مسح کروں۔

Hazrat Ayesha farmati hain ke mere donon hath kaat diye jayen ye mujhe is baat se zyada mahboob hai ke main mehendi ke upar masah karoon.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنِ ابْنِ أَبِي نَجِيحٍ ، عَمَّنْ سَمِعَ عَائِشَةَ قَالَتْ : « لَأَنْ تُقْطَعَانِ أَحَبُّ إِلَيَّ مِنْ أَنْ أَمْسَحَ عَلَى الْخِضَابِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1286

Hazrat Ata' considered it better for a woman to apply henna in the state of menstruation.

حضرت عطاء اس بات کو بہتر سمجھتے تھے کہ عورت حالت حیض میں مہندی لگائے۔

Hazrat Ata is baat ko behtar samajhte thay kay aurat halat e haiz mein mehendi lagaye.

حَدَّثَنَا الْمُحَارِبِيُّ ، عَنْ حَجَّاجٍ ، عَنْ عَطَاءٍ قَالَ : « كَانَ يُسْتَحَبُّ أَنْ تَخْتَضِبَ الْمَرْأَةُ وَهِيَ حَائِضٌ »