Hazrat Hudhayfah ibn al-Yaman (may Allah be pleased with him) narrates that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) used to brush his teeth when he woke up for Tahajjud (night prayer).
حضرت حذیفہ بن یمان فرماتے ہیں کہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) جب تہجد کے لیے اٹھتے تو مسواک کیا کرتے تھے۔
Hazrat Huzaifa bin Yaman farmate hain keh Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) jab tahajud ke liye uthte to miswak kiya karte the.
حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنْ حُصَيْنٍ ، عَنْ أَبِي وَائِلٍ ، عَنْ حُذَيْفَةَ بْنِ الْيَمَانِ ، قَالَ كَانَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ إِذَا قَامَ فَتَهَجَّدَ يَشُوصُ فَاهُ بِالسِّوَاكِ حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ شَقِيقٍ ، عَنْ حُذَيْفَةَ ، عَنِ النَّبِيِّ ﷺ مِثْلَهُ إِلَّا أَنَّهُ لَمْ يَقُلْ بِالسِّوَاكِ
Hazrat Shariah narrates that I asked Hazrat Ayesha that when Prophet Muhammad (peace be upon him) used to come to you, what was the first thing he used to do? She replied, "He used to use Miswak first."
حضرت شریح فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت عائشہ سے عرض کیا کہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) جب آپ کے پاس تشریف لاتے تو سب سے پہلا کام کیا کرتے ؟ فرمایا سب سے پہلے مسواک کرتے تھے۔
Hazrat Shurai farmate hain keh maine Hazrat Ayesha se arz kiya keh Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) jab ap ke pas tashreef late to sab se pehla kaam kya karte? Farmaya sab se pehle miswak karte thay.
حَدَّثَنَا شَرِيكٌ ، عَنِ الْمِقْدَامِ بْنِ شُرَيْحٍ ، عَنْ أَبِيهِ ، قَالَ : سَأَلْتُ عَائِشَةَ قُلْتُ : أَخْبِرِينِي بِأَيِّ شَيْءٍ كَانَ يَبْدَأُ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ إِذَا دَخَلَ عَلَيْكِ ؟ قَالَتْ : كَانَ يَبْدَأُ بِالسِّوَاكِ
It is narrated on the authority of Hazrat Zaid bin Khalid that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: If I did not fear hardship upon my Ummah, I would have commanded them to use the Miswak (tooth stick) for every prayer. Hazrat Zaid bin Khalid used to keep the Miswak on his ear, where a scribe keeps his pen. When he would get up for prayer, he would use the Miswak and then put it back there.
حضرت زید بن خالد سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا کہ اگر مجھے اپنی امت پر مشقت کا خوف نہ ہوتا تو میں انھیں ہر نماز کے لیے مسواک کا حکم دیتا۔ حضرت زید بن خالد اپنے کان پر وہاں مسواک رکھتے تھے جہاں کاتب اپنا قلم رکھتا ہے۔ جب نماز کے لیے اٹھتے تو مسواک کرتے اور پھر وہیں رکھ دیتے۔
Hazrat Zaid bin Khalid se riwayat hai ki Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaya ki agar mujhe apni ummat par mushkilat ka khauf na hota to main unhen har namaz ke liye miswak ka hukum deta. Hazrat Zaid bin Khalid apne kaan par wahan miswak rakhte the jahan katib apna qalam rakhta hai. Jab namaz ke liye uthte to miswak karte aur phir wahin rakh dete.
حَدَّثَنَا يَعْلَى بْنُ عُبَيْدٍ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاقَ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ إِبْرَاهِيمَ ، عَنْ أَبِي سَلَمَةَ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ ، عَنْ زَيْدِ بْنِ خَالِدٍ الْجُهَنِيِّ ، قَالَ : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ : لَوْلَا أَنْ أَشُقَّ عَلَى أُمَّتِي لَأَمَرْتُهُمْ بِالسِّوَاكِ عِنْدَ كُلِّ صَلَاةٍ " قَالَ فَكَانَ زَيْدُ بْنُ خَالِدٍ سِوَاكُهُ عَلَى أُذُنِهِ مَوْضِعَ الْقَلَمِ مِنْ أُذُنِ الْكَاتِبِ فَلَا يَقُومُ لِصَلَاةٍ إِلَّا اسْتَنَّ ثُمَّ رَدَّهُ فِي مَوْضِعِهِ
It is narrated on the authority of Hazrat Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "If I had not feared hardship upon my Ummah, I would have ordered them to use Miswak (tooth stick) with every Wudu (ablution)."
حضرت ابوہریرہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ اگر مجھے اپنی امت پر مشقت کا خوف نہ ہوتا تو انھیں ہر وضو میں مسواک کرنے کا حکم دیتا۔
Hazrat Abu Huraira se riwayat hai ki Rasul Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya ki agar mujhe apni ummat par mushkilat ka khauf na hota to unhen har wazu mein miswak karne ka hukum deta.
حَدَّثَنَا أَبُو أُسَامَةَ ، وَابْنُ نُمَيْرٍ ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ أَبِي سَعِيدٍ ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ ، قَالَ : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ : لَوْلَا أَنْ أَشُقَّ عَلَى أُمَّتِي لَأَمَرْتُهُمْ بِالسِّوَاكِ عِنْدَ كُلِّ وُضُوءٍ
Hazrat Abu Ateeq said that I saw Hazrat Jabir using Miswak before sleeping, after waking up, and before going for Fajr prayer. I asked him why he put himself in so much trouble! He said that Hazrat Usama told me that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) used to use Miswak in the same way.
حضرت ابو عتیق کہتے ہیں کہ میں نے حضرت جابر کو دیکھا کہ وہ سونے سے پہلے، اٹھنے کے بعد اور فجر کی نماز کے لیے جاتے وقت مسواک کیا کرتے تھے۔ میں نے ان سے کہا کہ آپ نے خود کو اتنی مشقت میں کیوں ڈال رکھا ہے ! فرمایا کہ مجھے حضرت اسامہ نے بتایا ہے کہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) بھی اسی طرح مسواک کیا کرتے تھے۔
Hazrat Abu Ateeq kehte hain keh maine Hazrat Jabir ko dekha keh woh sone se pehle, uthne ke baad aur fajar ki namaz ke liye jaate waqt miswak kiya karte the. Maine unse kaha keh aap ne khud ko itni mushqut mein kyun daal rakha hai! Farmaya keh mujhe Hazrat Usama ne bataya hai keh Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) bhi isi tarah miswak kiya karte the.
حَدَّثَنَا أَبُو خَالِدٍ الْأَحْمَرُ ، عَنْ حَرَامِ بْنِ عُثْمَانَ ، عَنْ أَبِي عَتِيقٍ ، عَنْ جَابِرٍ ، قَالَ : كَانَ يَسْتَاكُ إِذَا أَخَذَ مَضْجَعَهُ وَإِذَا قَامَ مِنَ اللَّيْلِ وَإِذَا خَرَجَ إِلَى الصُّبْحِ قَالَ فَقُلْتُ لَهُ قَدْ شَقَقْتَ عَلَى نَفْسِكَ بِهَذَا السِّوَاكِ فَقَالَ إِنَّ أُسَامَةَ أَخْبَرَنِي أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ ﷺ كَانَ يَسْتَاكُ هَذَا السِّوَاكَ
Hazrat Ibn Abbas narrates that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) used to offer two rak'ahs of prayer and then use Miswak.
حضرت ابن عباس فرماتے ہیں کہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) دو رکعت نماز پڑھتے پھر مسواک کیا کرتے تھے۔
Hazrat Ibn Abbas farmate hain keh Huzoor do rakat namaz parhte phir miswak kya karte thay.
حَدَّثَنَا غَنَّامُ بْنُ عَلِيٍّ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ حَبِيبٍ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ ، قَالَ كَانَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ يُصَلِّي رَكْعَتَيْنِ ثُمَّ يَسْتَاكُ
Hazrat Hudhayfah ibn al-Yaman narrates that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) used to brush his teeth when he woke up for Tahajjud.
حضرت حذیفہ بن یمان فرماتے ہیں کہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) جب تہجد کے لیے اٹھتے تو مسواک کیا کرتے تھے۔
Hazrat Huzaifa bin Yaman farmate hain keh Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) jab tahajud ke liye uthte to miswak kya karte the.
حَدَّثَنَا حُسَيْنُ بْنُ عَلِيٍّ ، عَنْ زَائِدَةَ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ شَقِيقٍ ، عَنْ حُذَيْفَةَ ، أَنَّ النَّبِيَّ ﷺ كَانَ إِذَا قَامَ مِنَ اللَّيْلِ يَشُوصُ فَاهُ بِالسِّوَاكِ
Hazrat Aisha (may Allah be pleased with her) narrates that whenever the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) would wake up from his sleep, during the day or night, he would use the Miswak before making wudu.
حضرت عائشہ فرماتی ہیں کہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) جب کبھی بھی دن میں یا رات میں نیند سے بیدار ہوتے تو وضو سے پہلے مسواک کیا کرتے تھے۔
Hazrat Ayesha farmati hain keh Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) jab kabhi bhi din mein ya raat mein neend se bedaar hote to wazu se pehle miswak kiya karte thay.
حَدَّثَنَا عَفَّانُ ، قَالَ حَدَّثَنَا هَمَّامٌ ، قَالَ حَدَّثَنِي عَلِيُّ بْنُ زَيْدِ بْنِ جُدْعَانَ ، قَالَ حَدَّثَتْنِي أُمُّ مُحَمَّدٍ ، عَنْ عَائِشَةَ ، أَنَّ النَّبِيَّ ﷺ كَانَ لَا يَرْقُدُ لَيْلًا وَلَا نَهَارًا فَيَسْتَيْقِظُ إِلَّا تَسَوَّكَ قَبْلَ أَنْ يَتَوَضَّأَ
It is narrated on the authority of Hazrat Aisha (may Allah be pleased with her) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "The Miswak (tooth-stick) is a purifier of the mouth and a way of seeking the pleasure of Allah."
حضرت عائشہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ مسواک منہ کو صاف کرنے والی ہے اور اللہ کی رضا کا ذریعہ ہے۔
Hazrat Ayesha se riwayat hai keh Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya keh miswak munh ko saaf karne wali hai aur Allah ki raza ka zarya hai.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا خَالِدُ بْنُ مَخْلَدٍ ، قَالَ حَدَّثَنَا إِبْرَاهِيمُ بْنُ إِسْمَاعِيلَ بْنِ أَبِي حَبِيبَةَ ، قَالَ أَخْبَرَنِي دَاوُدُ بْنُ الْحُصَيْنِ ، عَنِ الْقَاسِمِ بْنِ مُحَمَّدٍ ، عَنْ عَائِشَةَ ، قَالَتْ : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ : السِّوَاكُ مَطْهَرَةٌ لِلْفَمِ ، مَرْضَاةٌ لِلرَّبِّ
Hazrat Ibn Abbas narrates that we used to be commanded to use Miswak with such regularity and continuity that we thought a revelation would be sent down regarding it.
حضرت ابن عباس فرماتے ہیں کہ ہمیں مسواک کا حکم اس تسلسل اور اہتمام سے دیا جاتا تھا کہ ہمیں خیال ہوا کہ مسواک کے بارے میں کوئی حکم نازل ہوجائے گا۔
Hazrat Ibn Abbas farmate hain keh humain miswak ka hukum is tasalsul aur ehtemaam se diya jata tha keh humain khayal hua keh miswak ke bare mein koi hukum nazil ho jaye ga.
حَدَّثَنَا أَبُو الْأَحْوَصِ ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ ، عَنِ التَّمِيمِيِّ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ ، قَالَ لَقَدْ كُنَّا نُؤْمَرُ بِالسِّوَاكِ حَتَّى ظَنَنَّا أَنَّهُ سَيَنْزِلُ فِيهِ
Hazrat Saleh bin Kisan states that Hazrat Ubadah bin Samit and the companions of Prophet Muhammad (peace be upon him) always used to have miswak on their ears.
حضرت صالح بن کیسان فرماتے ہیں کہ حضرت عبادہ بن صامت اور نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے صحابہ کے کانوں پر ہر وقت مسواک لگی رہتی تھی۔
Hazrat Saleh bin Kaisan farmate hain keh Hazrat Ubadah bin Samit aur Nabi Kareem (Sallallahu Alaihi Wasallam) ke sahaba ke kaano par har waqt miswak lagi rehti thi.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا أَبُو خَالِدٍ الْأَحْمَرُ ، عَنْ أُسَامَةَ بْنِ زَيْدٍ ، عَنْ صَالِحِ بْنِ كَيْسَانَ ، أَنَّ عُبَادَةَ بْنَ الصَّامِتِ ، وَأَصْحَابَ رَسُولِ اللَّهِ ﷺ كَانُوا يَرُوحُونَ وَالسِّوَاكُ عَلَى آذَانِهِمْ
It is narrated from Hazrat Abdullah bin Zubair that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: If I did not fear hardship for my Ummah, I would have made Miswak obligatory for them in every prayer.
حضرت عبداللہ بن زبیر سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ اگر مجھے اپنی امت پر مشقت کا خوف نہ ہوتا تو میں ہر نماز کے لیے ان پر مسواک کو لازم کردیتا۔
Hazrat Abdullah bin Zubair se riwayat hai keh Rasul Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya keh agar mujhe apni ummat par mushqat ka khauf na hota to main har namaz ke liye un par miswak ko lazim karta.
حَدَّثَنَا مُعَاوِيَةُ بْنُ هِشَامٍ ، قَالَ حَدَّثَنَا سُلَيْمَانُ بْنُ قَرْمٍ ، عَنْ أَبِي حَبِيبٍ ، عَنْ رَجُلٍ ، مِنْ أَهْلِ الْحِجَازِ عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الزُّبَيْرِ ، عَنِ النَّبِيِّ ﷺ قَالَ : لَوْلَا أَنْ أَشُقَّ عَلَى أُمَّتِي لَأَمَرْتُهُمْ بِالسِّوَاكِ عِنْدَ كُلِّ صَلَاةٍ
Hazrat Shabi said that Miswak cleanses the mouth and sharpens the eyesight.
حضرت شعبی فرماتے ہیں کہ مسواک منہ کو صاف کرنے والی اور نگاہ کو تیز کرنے والی ہے۔
Hazrat Shabi farmate hain ke miswak munh ko saaf karne wali aur nigaah ko tez karne wali hai.
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بِشْرٍ ، قَالَ حَدَّثَنَا مِسْعَرٌ ، قَالَ حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ جُحَادَةَ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، قَالَ : السِّوَاكُ مَطْهَرَةٌ لِلْفَمِ جَلَاءٌ لِلْعَيْنَيْنِ
A companion narrates that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said, "If I did not fear hardship upon my Ummah (nation), I would have made Miswak (using a toothbrush) obligatory for every prayer, just like Wudu (ablution)."
ایک صحابی روایت کرتے ہیں کہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ اگر مجھے اپنی امت پر مشقت کا خوف نہ ہوتا تو میں وضو کی طرح ہر نماز کے لیے مسواک کو بھی فرض قرار دے دیتا۔
aik sahabi riwayat karte hain keh huzur (sallallahu alaihi wasallam) ne irshad farmaya keh agar mujhe apni ummat par mushkilat ka khauf na hota to main wuzu ki tarah har namaz ke liye miswak ko bhi farz qarar de deta.
حَدَّثَنَا عَبِيدَةُ بْنُ حُمَيْدٍ ، قَالَ حَدَّثَنَا الْأَعْمَشُ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ يَسَارٍ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي لَيْلَى ، عَنْ بَعْضِ ، أَصْحَابِ النَّبِيِّ ﷺ رَفَعَهُ قَالَ : لَوْلَا أَنْ أَشُقَّ عَلَى أُمَّتِي لَفَرَضْتُ عَلَى أُمَّتِي السِّوَاكَ كَمَا فَرَضْتُ عَلَيْهِمِ الطُّهُورَ
Hazrat Abu Ayyub narrates that the Messenger of Allah (peace be upon him) used to brush his teeth several times a night.
حضرت ابو ایوب فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ایک رات میں کئی مرتبہ مسواک فرماتے تھے۔
Hazrat Abu Ayyub farmate hain ke Rasul Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne aik raat mein kai martaba miswak farmate thay.
حَدَّثَنَا أَبُو خَالِدٍ الْأَحْمَرُ ، عَنْ وَاصِلٍ ، عَنْ أَبِي سُورَةَ ابْنِ أَخِي أَبِي أَيُّوبَ ، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ ﷺ كَانَ يَسْتَاكُ فِي اللَّيْلَةِ مِرَارًا
Hazrat Ali said that when one of you wakes up at night, he should use miswak. Because when a person wakes up at night, uses miswak, then performs ablution and then stands up for prayer, an angel stands behind him and listens to his Quran. Then he slowly comes so close to him that he puts his mouth to his mouth. So whenever he recites a verse, that verse goes into the angel's stomach.
حضرت علی فرماتے ہیں کہ جب تم میں سے کوئی رات کو اٹھے تو مسواک کرے۔ کیونکہ آدمی جب رات کو اٹھے، اور مسواک کرے پھر وضو کرے پھر نماز کے لیے کھڑا ہوجائے تو ایک فرشتہ اس کے پیچھے کھڑا ہو کر اس کا قرآن سنتا ہے۔ پھر وہ آہستہ آہستہ اس کے اتنا قریب ہوجاتا ہے کہ اپنا منہ اس کے منہ کے ساتھ لگا لیتا ہے۔ پس وہ جب بھی کوئی آیت پڑھتا ہے تو وہ آیت فرشتے کے پیٹ میں چلی جاتی ہے۔
Hazrat Ali farmate hain keh jab tum mein se koi raat ko uthay to miswak kare kyunkeh aadmi jab raat ko uthay aur miswak kare phir wuzu kare phir namaz ke liye khara ho jaye to aik farishta uske peeche khara ho kar uska quran sunta hai phir woh aheste aheste uske itna qareeb ho jata hai keh apna munh uske munh ke sath laga leta hai pas woh jab bhi koi ayat parhta hai to woh ayat farishte ke pet mein chali jati hai
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ سَعْدِ بْنِ عُبَيْدَةَ ، عَنْ أَبِي عَبْدِ الرَّحْمَنِ ، عَنْ عَلِيٍّ ، قَالَ : إِذَا قَامَ أَحَدُكُمْ مِنَ اللَّيْلِ فَلْيَسْتَكْ فَإِنَّ الرَّجُلَ إِذَا قَامَ مِنَ اللَّيْلِ فَتَسَوَّكَ ثُمَّ تَوَضَّأَ ثُمَّ قَامَ إِلَى الصَّلَاةِ جَاءَهُ الْمَلَكُ حَتَّى يَقُومَ خَلْفَهُ يَسْتَمِعُ الْقُرْآنَ فَلَا يَزَالُ يَدْنُو مِنْهُ حَتَّى يَضَعَ فَاهُ عَلَى فِيهِ فَلَا يَقْرَأُ آيَةً إِلَّا دَخَلَتْ جَوْفَهُ
He ordered that I stay as a guest with Mujahid, and he was the most observant of using Miswak.
حضرت حکم فرماتے ہیں کہ میں حضرت مجاہد کے پاس مہمان بن کر ٹھہرا، وہ سب سے زیادہ پابندی مسواک کی کیا کرتے تھے۔
Hazrat Hukm farmate hain keh mein Hazrat Mujahid ke paas mehman ban kar thehra, woh sab se ziada pabandhi miswak ki kya karte thay.
حَدَّثَنَا جَرِيرٌ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنِ الْحَكَمِ ، قَالَ : نَزَلْتُ عَلَى مُجَاهِدٍ فَكَانَ أَشَدَّ شَيْءٍ مُوَاظَبَةً عَلَى السِّوَاكِ
Hazrat Yazid bin Asam narrates that the Miswak of Ummul Momineen Hazrat Maimoona bint Harith (RA) used to remain dipped in water. Whenever she got free from prayer or any other engagement, she would use the Miswak.
حضرت یزید بن اصم فرماتے ہیں کہ ام المؤمنین حضرت میمونہ بنت حارث کی مسواک پانی میں ڈوبی رہتی تھی۔ جب وہ نماز یا کسی اور کام میں مشغولیت سے فارغ ہوتیں تو مسواک کرتی تھیں۔
Hazrat Yazeed bin Asam farmate hain keh Ummul Momineen Hazrat Maymoonah bint Haris ki miswak pani mein doobi rehti thi. Jab woh namaz ya kisi aur kaam mein mashghuliyat se farigh hoti thin to miswak karti thin.
حَدَّثَنَا كَثِيرُ بْنُ هِشَامٍ ، عَنْ جَعْفَرِ بْنِ بُرْقَانَ ، قَالَ : حَدَّثَنَا يَزِيدُ بْنُ الْأَصَمِّ ، قَالَ : كَانَ سِوَاكُ مَيْمُونَةَ ابْنَةِ الْحَارِثِ زَوْجِ النَّبِيِّ ﷺ مُنْقَعًا فِي مَاءٍ فَإِنْ شَغَلَهَا عَنْهُ عَمَلٌ أَوْ صَلَاةٌ وَإِلَّا فَأَخَذَتْهُ وَاسْتَاكَتْ
It is narrated from Hazrat Abu Ayyub Ansari that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: Four things are among the practices of the Messengers: using perfume, getting married, using miswak, and applying henna.
حضرت ابو ایوب انصاری سے روایت ہے کہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ چار چیزیں رسولوں کی سنتوں میں سے ہیں خوشبو لگانا نکاح کرنا مسواک کرنا مہندی لگانا۔
Hazrat Abu Ayyub Ansari se riwayat hai ki Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya ki chaar cheezen rasoolon ki sunton mein se hain khushbu lagana nikah karna miswak karna mehendi lagana.
حَدَّثَنَا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ ، عَنْ حَجَّاجٍ ، عَنْ مَكْحُولٍ ، قَالَ : قَالَ أَبُو أَيُّوبَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ : أَرْبَعٌ مِنْ سُنَنِ الْمُرْسَلِينَ التَّعْطِيرُ وَالنِّكَاحُ وَالسِّوَاكُ وَالْحِنَّاءُ
It is narrated from Hazrat Hassan bin Atiya (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "Ablution is a part of faith and Miswak is a part of ablution. If I did not fear hardship upon my Ummah, I would have commanded them to use Miswak in every prayer. Two rak'ahs (units of prayer) offered with Miswak are seventy times better than those offered without it."
حضرت حسان بن عطیہ سے روایت ہے (کہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا) وضو ایمان کا حصہ ہے اور مسواک وضو کا حصہ ہے۔ اگر مجھے اپنی امت پر مشقت کا خوف نہ ہوتا تو میں ہر نماز میں انھیں مسواک کا حکم دے دیتا۔ وہ دو رکعتیں جو مسواک کر کے پڑھی جائیں وہ ان رکعات سے ستر گنا افضل ہیں جو بغیر مسواک کے پڑھی جائیں۔
Hazrat Hassan bin Sabit se riwayat hai (keh Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya) wuzu imaan ka hissa hai aur miswak wuzu ka hissa hai. Agar mujhe apni ummat par mushqat ka khauf na hota to main har namaz mein unhein miswak ka hukum de deta. Woh do rakaat jo miswak kar ke parhayi jayen woh un rakaat se sattar guna afzal hain jo baghair miswak ke parhayi jayen.
حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ عَمْرٍو الْأَوْزَاعِيُّ ، عَنْ حَسَّانَ بْنِ عَطِيَّةَ ، قَالَ : الْوُضُوءُ شَطْرُ الْإِيمَانِ وَالسِّوَاكُ شَطْرُ الْوُضُوءِ وَلَوْلَا أَنْ أَشُقَّ عَلَى أُمَّتِي لَأَمَرْتُهُمْ بِالسِّوَاكِ عِنْدَ كُلِّ صَلَاةٍ رَكْعَتَانِ يَسْتَاكُ فِيهِمَا الْعَبْدُ أَفْضَلُ مِنْ سَبْعِينَ رَكْعَةً لَا يَسْتَاكُ فِيهَا
Hazrat Ibn Umar (may Allah be pleased with him) said: "Engaging in Miswak is more beloved to me than two serving slaves." Hazrat Abdullah bin Dinar (may Allah be pleased with him) said: "Whenever Hazrat Ibn Umar (may Allah be pleased with him) ate food, he used to do Miswak."
حضرت ابن عمر فرماتے ہیں کہ مسواک میں مشغول رہنا مجھے دو خادم غلاموں سے زیادہ محبوب ہے۔ حضرت عبداللہ بن دینار فرماتے ہیں کہ حضرت ابن عمر جب بھی کھانا کھاتے تو مسواک کیا کرتے تھے۔
Hazrat Ibn Umar farmate hain keh miswak mein mashgool rehna mujhe do khadim gulamon se ziada mehboob hai. Hazrat Abdullah bin Deenar farmate hain keh Hazrat Ibn Umar jab bhi khana khate to miswak kiya karte thay.
حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ حَدَّثَنَا سُفْيَانُ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ دِينَارٍ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ ، قَالَ : لَأَنْ أَكُونَ اسْتَقْبَلْتُ مِنْ أَمْرِي مَا اسْتَدْبَرْتُ يَعْنِي فِي السِّوَاكِ أَحَبُّ إِلَيَّ مِنْ وَضِيفَيْنِ ، قَالَ : وَكَانَ ابْنُ عُمَرَ لَا يَأْكُلُ الطَّعَامَ إِلَّا اسْتَنَّ يَعْنِي اسْتَاكَ
Hazrat Mujahid narrates that once Hazrat Jibril (AS) was late in coming to the Prophet (PBUH), when he came, he said, "How can we come to those people who do not cut their nails, do not clean their fingers properly and do not use Miswak?!"
حضرت مجاہد فرماتے ہیں کہ ایک مرتبہ حضرت جبرائیل نے حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے پاس آنے میں دیر کردی، جب آئے تو کہنے لگے کہ ہم ان لوگوں کے پاس کیسے آئیں جو ناخن نہیں کاٹتے، انگلیوں کے پورے صاف نہیں کرتے اور مسواک نہیں کرتے ؟ !
Hazrat Mujahid farmate hain ke aik martaba Hazrat Jibraeel ne Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ke paas aane mein dair kar di, jab aaye to kehne lage ke hum un logon ke paas kaise aayein jo nakhun nahi kaatte, ungliyon ke pore saaf nahi karte aur miswak nahi karte?
حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ حَدَّثَنَا الْأَعْمَشُ ، قَالَ سَمِعْتُ مُجَاهِدًا ، قَالَ اسْتَبْطَأَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ جَبْرَائِيلَ فَقَالَ : وَكَيْفَ نَأْتِيكُمْ وَأَنْتُمْ لَا تَقُصُّونَ أَظْفَارَكُمْ وَلَا تُنَقُّونَ بَرَاجِمَكُمْ وَلَا تَسْتَاكُونَ
It is narrated from Hazrat Sulaiman bin Saad that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "Use Miswak (toothbrush) and keep clean, and offer Witr prayer because Allah is Witr (One) and He loves Witr."
حضرت سلیمان بن سعد سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ مسواک کرو اور صفائی اختیار کرو۔ اور وتر پڑھو کیونکہ اللہ تعالیٰ وتر (طاق) ہے اور طاق کو پسند کرتا ہے۔
Hazrat Suleman bin Saad se riwayat hai ke Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya ke miswak karo aur safai ikhtiyar karo. Aur witr parho kyunki Allah Ta'ala witr (taq) hai aur taq ko pasand karta hai.
حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ حَدَّثَنَا سُفْيَانُ ، عَنْ مُوسَى بْنِ أَبِي عَائِشَةَ ، عَنْ سُلَيْمَانَ بْنِ صُرَدَ ، قَالَ : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ : اسْتَاكُوا وَتَنَظَّفُوا وَأَوْتِرُوا فَإِنَّ اللَّهَ وِتْرٌ يُحِبُّ الْوِتْرَ
Hazrat Abdullah bin Buraidah (R.A) narrates that whenever Prophet Muhammad (PBUH) woke up from his family, he would ask his slave girl named Barirah for Miswak.
حضرت عبداللہ بن بریدہ اسلمی فرماتے ہیں کہ نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) جب اپنے گھر والوں سے بیدار ہوتے تو اپنی ایک باندی جن کا نام بریرہ تھا، ان سے مسواک منگواتے تھے۔
Hazrat Abdullah bin Buraidah Aslami farmate hain ke Nabi Pak (Sallallahu Alaihi Wasallam) jab apne ghar walon se bedar hote to apni aik bandi jin ka naam Barerah tha, un se miswak mangwate thay.
حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنِ الْمُنْذِرِ بْنِ ثَعْلَبَةَ الْعَبْدِيِّ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ بُرَيْدَةَ الْأَسْلَمِيِّ ، قَالَ كَانَ النَّبِيُّ ﷺ إِذَا اسْتَيْقَظَ مِنْ أَهْلِهِ دَعَا جَارِيَةً يُقَالُ لَهَا بَرِيرَةُ بِالسِّوَاكِ
Hazrat Shabi said that Miswak (toothbrush) increases eyesight and cleans the mouth.
حضرت شعبی فرماتے ہیں کہ مسواک نگاہ کو تیز کرنے والی اور منہ کو پاک کرنے والی ہے۔
Hazrat Shabi farmate hain keh miswak nigaah ko tez karne wali aur munh ko pak karne wali hai.
حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ مِسْعَرٍ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ جُحَادَةَ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، قَالَ : السِّوَاكُ جَلَاءٌ لِلْعَيْنِ طَهُورٌ لِلْفَمِ
Hazrat Tamimi says that I asked Hazrat Ibn Abbas about Miswak, then you said that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) used to order us to use Miswak so much that we thought that a verse would be revealed about it.
حضرت تمیمی کہتے ہیں کہ میں نے حضرت ابن عباس سے مسواک کے بارے میں سوال کیا تو آپ نے فرمایا کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) ہمیں مسواک کا حکم اس کثرت سے دیا کرتے تھے کہ ہم سمجھنے لگے کہ اس کے بارے کوئی حکم نازل ہوجائے گا۔
Hazrat Tamimi kehte hain ke main ne Hazrat Ibn Abbas se miswak ke bare mein sawal kiya to aap ne farmaya ke Rasul Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) humain miswak ka hukum is kasrat se diya karte the ke hum samajhne lage ke is ke bare koi hukum nazil ho jaye ga.
حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ حَدَّثَنَا إِسْرَائِيلُ ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ ، عَنِ التَّمِيمِيِّ ، قَالَ : سَأَلْتُ ابْنَ عَبَّاسٍ عَنِ السِّوَاكِ فَقَالَ : لَمْ يَزَلْ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ يَأْمُرُ بِهِ حَتَّى ظَنَنَّا أَنَّهُ سَيَنْزِلُ عَلَيْهِ فِيهِ
Hazrat Saleh bin Kaisan said that the Miswak (toothbrush) used to be behind the ear of every single companion.
حضرت صالح بن کیسان فرماتے ہیں کہ مسواک صحابہ کرام میں سے ہر ایک کے کان پر لگی ہوتی تھی۔
Hazrat Saleh bin Kaisan farmate hain ke miswak sahaba kiram mein se har ek ke kaan par lagi hoti thi.
حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ أُسَامَةَ بْنِ زَيْدٍ ، عَنْ صَالِحِ بْنِ كَيْسَانَ ، قَالَ كَانَ الرَّجُلُ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ ﷺ يَرُوحُ وَالسِّوَاكُ عَلَى أُذُنِهِ
It is narrated on the authority of Hadrat Anas that the Messenger of Allah (peace be upon him) said, "I have emphasized so much to you about Miswak (using a twig for brushing teeth)."
حضرت انس سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ میں نے تمہیں مسواک کے بارے میں بہت تاکید کردی ہے۔
Hazrat Anas se riwayat hai keh Rasul Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya keh mein ne tumhein miswak ke baare mein bohat takid kar di hai.
حَدَّثَنَا عَفَّانُ ، قَالَ حَدَّثَنَا عَبْدُ الْوَارِثِ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنْ أَنَسٍ قَالَ : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ : أَكْثَرْتُ عَلَيْكُمْ فِي السِّوَاكِ