13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ


Regarding His saying: 'Unless they give up or he in whose hand is the marriage tie gives up' [

‌فِي قَوْلِهِ تَعَالَى: ﴿إِلَّا أَنْ يَعْفُونَ أَوْ يَعْفُوَ الَّذِي بِيَدِهِ عُقْدَةُ النِّكَاحِ﴾ [

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16975

Hazrat Shariah, in the explanation of the Holy Quran's verse { الَّذِیْ بِیَدِہٖ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ }, states that it refers to the husband.

حضرت شریح قرآن مجید کی آیت { الَّذِیْ بِیَدِہٖ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ اس سے مراد خاوند ہے۔

Hazrat Shariah Quran Majeed ki ayat { Al lazi bi yadihi uqdatun nikah } ki tafseer mein farmate hain ke is se murad khaawind hai.

حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ أَيُّوبَ ، عَنِ ابْنِ سِيرِينَ ، قَالَ : قَالَ شُرَيْحٌ : « هُوَ الزَّوْجُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16976

Hazrat Saeed bin Jubair, in the explanation of the Quranic verse { الَّذِی بِیَدِہِ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ }, states that it refers to the husband.

حضرت سعید بن جبیر قرآن مجید کی آیت { الَّذِی بِیَدِہِ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ اس سے مراد خاوند ہے۔

Hazrat Saeed bin Jubair Quran Majeed ki ayat {Allazi bi yadihi uqdatun nikah} ki tafseer mein farmate hain keh is se murad khuwand hai.

حَدَّثَنَا ابْنِ عُلَيَّةَ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ أَبِي مُلَيْكَةَ ، قَالَ : قَالَ سَعِيدُ بْنُ جُبَيْرٍ : " ﴿ الَّذِي بِيَدِهِ عُقْدَةُ ﴾ [ البقرة : ٢٣٧ ] النِّكَاحِ هُوَ الزَّوْجُ "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16977

Hazrat Mujahid, in his commentary on the verse of the Holy Quran {الَّذِیْ بِیَدِہٖ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ}, says that it refers to the husband. {إلاَّ أَنْ یَعْفُونَ} means that the woman returns her share. {أَوْ یَعْفُوَ الَّذِیْ بِیَدِہٖ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ} means that the husband pays the entire dower.

حضرت مجاہد قرآن مجید کی آیت { الَّذِیْ بِیَدِہٖ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ اس سے مراد خاوند ہے۔ {إلاَّ أَنْ یَعْفُونَ } سے مراد یہ ہے کہ عورت اپنا حصہ لوٹا دے۔ { أَوْ یَعْفُوَ الَّذِیْ بِیَدِہٖ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ } سے مراد یہ ہے کہ خاوند پورا پورا مہر ادا کردے۔

Hazrat Mujahid Quran Majeed ki ayat {al lazi bi yadihi uqdhatun nikaah} ki tafseer mein farmate hain ki is se murad khaawand hai. {illa an ya'fuuna} se murad yeh hai ki aurat apna hissa luta de. {aw ya'fu al lazi bi yadihi uqdhatun nikaah} se murad yeh hai ki khaawand poora poora mehr ada karde.

حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، قَالَ : قَالَ مُجَاهِدٌ : « الَّذِي بِيَدِهِ عُقْدَةُ النِّكَاحِ هُوَ الزَّوْجُ ». ﴿ إِلَّا أَنْ يَعْفُونَ ﴾ [ البقرة : ٢٣٧ ] « تُبْرِئُ الْمَرْأَةُ شَطْرَهَا ». ﴿ أَوْ يَعْفُوَ الَّذِي بِيَدِهِ عُقْدَةُ النِّكَاحِ ﴾ [ البقرة : ٢٣٧ ] « إِتْمَامِ الزَّوْجِ الصَّدَاقُ كُلُّهُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16978

Hazrat Abraham, Hazrat Shuraih, Hazrat Shabi, Hazrat Dahhak in the interpretation of the Holy Quran's verse { أَوْ یَعْفُوَا الَّذِیْ بِیَدِہٖ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ } state that it refers to the husband.

حضرت ابراہیم، حضرت شریح، حضرت شعبی ، حضرت ضحاک قرآن مجید کی آیت { أَوْ یَعْفُوَا الَّذِیْ بِیَدِہٖ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ اس سے مراد خاوند ہے۔

Hazrat Ibrahim, Hazrat Shariah, Hazrat Shabi, Hazrat Dahak Quran Majeed ki ayat { A'o Ya'fu'a Al-Ladhee Bi Yadihi 'Uqdatu An-Nikahi } ki tafseer mein farmate hain ki is se murad khawan hai.

حَدَّثَنَا مَرْوَانُ بْنُ مُعَاوِيَةَ ، عَنِ الْأَعْمَشَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، عَنْ شُرَيْحٍ وَجُويَبْرٍ ، عَنِ الضَّحْاكِ ، قَالَ : « هُوَ الزَّوْجُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16979

Hazrat Saeed bin Musayyib, in his commentary on the verse of the Holy Quran {إلاَّ أَنْ یَعْفُونَ أَوْ یَعْفُوَا الَّذِی بِیَدِہِ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ }, states that it refers to the husband. If the woman wishes, she may forgive the dowry and take nothing, and if she wishes, they may divide it in half.

حضرت سعید بن مسیب قرآن مجید کی آیت {إلاَّ أَنْ یَعْفُونَ أَوْ یَعْفُوَا الَّذِی بِیَدِہِ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ اس سے مراد خاوند ہے۔ اگر عورت چاہے تو مہر معاف کردے اور کچھ بھی نہ لے اور اگر چاہے تو آدھا آدھا تقسیم کرلیں۔

Hazrat Saeed bin Musayyab Quran Majeed ki ayat {ilaa an ya'fuuna aw ya'fuwal lazi bi yadihi uqdathun nikah} ki tafseer mein farmate hain ki is se murad khawan hai. Agar aurat chahe to mehr maaf karde aur kuchh bhi na le aur agar chahe to adha adha taqseem karlein.

حَدَّثَنَا عَبْدَةُ ، عَنِ ابْنِ أَبِي عَرُوبَةَ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنِ ابْنِ الْمُسَيِّبِ ﴿ إِلَّا أَنْ يَعْفُونَ أَوْ يَعْفُوَ الَّذِي بِيَدِهِ عُقْدَةُ ﴾ [ البقرة : ٢٣٧ ] النِّكَاحِ قَالَ : « الَّذِي بِيَدِهِ عُقْدَةُ النِّكَاحِ الزَّوْجُ ، إِنْ شَاءَتْ أَنْ تَعْفَوَ هِيَ فَلَا تَأْخُذْ مِنْ صَدَاقِهَا شَيْئًا ، وَإِنْ شَاءَ فَهُوَ بَيْنَهُمَا نِصْفَيْنِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16980

Hazrat Nafi' bin Jubayr (RA) divorced a woman before consummation of marriage and gave her full dowry and said that I am more deserving to give more.

حضرت نافع بن جبیر نے عورت کو دخول سے پہلے طلاق دی اور اسے پورا مہر دیا اور فرمایا کہ میں زیادہ دینے کا زیادہ حق دار ہوں۔

Hazrat Nafe bin Jubair ne aurat ko dakhoool se pehle talaq di aur usay poora mehr diya aur farmaya keh mein zyada dene ka zyada haqdaar hun.

حَدَّثَنَا ابْنُ إِدْرِيسَ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ حَرْبٍ ، أَنَّ نَافِعَ بْنَ جُبَيْرٍ طَلَّقَ امْرَأَتَهُ قَبْلَ أَنْ يَدْخُلَ بِهَا ، فَأَتَمَّ لَهَا الصَّدَاقَ ، قَالَ : « أَنَا أَحَقُّ بِالْعَفْوِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16981

Hazrat Muhammad bin Ka'b, in his commentary on the verse of the Holy Quran {الَّذِی بِیَدِہِ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ}, says that it refers to the husband. He can give more.

حضرت محمد بن کعب قرآن مجید کی آیت { الَّذِی بِیَدِہِ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ اس سے مراد خاوند ہے۔ وہ زیادہ دے سکتا ہے۔

Hazrat Muhammad bin Kab Quran Majeed ki ayat { Allazibiyadihi uqdatun nikah } ki tafseer mein farmate hain keh iss se murad khawanad hai. Woh zyada de sakta hai.

حَدَّثَنَا زَيْدُ بْنُ حُبَابٍ عَنْ أَفْلَحَ ، عَنْ سَعِيدٍ ، قَالَ : سَمَعْتُ مُحَمَّدُ بْنُ كَعْبٍ ، يَقُولُ : " ﴿ الَّذِي بِيَدِهِ عُقْدَةُ النِّكَاحِ ﴾ [ البقرة : ٢٣٧ ] هُوَ الزَّوْجُ ، يُعْطِي مَا عِنْدَهُ عَفْوًا "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16982

Hazrat Nafi', in his explanation of the verse of the Holy Quran {الَّذِی بِیَدِہِ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ}, states that it refers to the husband. And the woman whom her husband divorces before consummation, if the woman wishes, she can forgo half of the dowry, and if the man wishes, he can give the remaining half of the dowry and pay the full dowry.

حضرت نافع قرآن مجید کی آیت { الَّذِی بِیَدِہِ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ اس سے مراد خاوند ہے۔ اور وہ عورت جسے اس کا خاوند دخول سے پہلے طلاق دے تو عورت چاہے تو آدھا مہر معاف کردے اور اگر آدمی چاہے تو باقی ماندہ آدھا مہر دے کر پورا مہر ہی دے۔

Hazrat Nafe Quran Majeed ki ayat {al lazi bi yadihi uqdatun nikah} ki tafseer mein farmate hain ki is se murad khaawand hai. Aur wo aurat jise is ka khaawand dakhool se pehle talaq de to aurat chahe to aadha mehr maaf karde aur agar aadmi chahe to baqi mandah aadha mehr de kar poora mehr hi de.

حَدَّثَنَا الثَّقَفَيُّ ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ ، عَنْ نَافِعٍ ، قَالَ : " الَّذِي بِيَدِهِ عُقْدَةُ الزَّوَاجِ ، وَأَمَّا قَوْلُهُ : ﴿ إِلَا أَنْ يَعْفُونَ أَوْ يَعْفُوَ الَّذِي بِيَدِهِ عُقْدَةُ النِّكَاحِ ﴾ [ البقرة : ٢٣٧ ]، فَهِيَ الْمَرْأَةُ يُطَلِّقُهَا زَوْجُهَا قَبْلَ أَنْ يَدْخُلَ بِهَا ، فَإِمَّا أَنْ تَعْفَوَا عَنِ النِّصْفِ لِزَوْجِهَا ، وَإِمَّا أَنْ يَعْفَوَ زَوْجُهَا فَيُكْمَلُ لَهَا الصَّدَاقَ "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16983

Hazrat Shuraih, in his commentary on the Quranic verse { الَّذِیْ بِیَدِہٖ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ }, states that it refers to the husband.

حضرت شریح قرآن مجید کی آیت { الَّذِیْ بِیَدِہٖ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ اس سے مراد خاوند ہے۔

Hazrat Sharaeh Quran Majeed ki ayat {Al lazi bi yadihi uqdatun nikaah} ki tafseer mein farmate hain ke is se murad khaavand hai.

حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ ، عَنِ التَّيْمِي ، عَنْ أَبِي مَخْلَدٍ ، عَنْ شُرَيْحٍ ، قَالَ : « هُوَ الزَّوْجُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16984

Hazrat Shabi, in the explanation of the Holy Quran's verse { الَّذِیْ بِیَدِہٖ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ }, states that it refers to the husband.

حضرت شعبی قرآن مجید کی آیت { الَّذِیْ بِیَدِہٖ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ اس سے مراد خاوند ہے۔

Hazrat Shabi Quran Majeed ki ayat {Al lazi bi yadihi uqdato al nikah} ki tafseer mein farmate hain ke is se murad khawanad hai.

حَدَّثَنَا أَبُو دَاوُدَ ، عَنْ زُهَيْرٍ ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ ، عَنِ الشِّعْبِيِّ ، قَالَ : « هُوَ الزَّوْجُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16985

Hazrat Taus and Hazrat Mujahid, in the explanation of the Quranic verse {الَّذِیْ بِیَدِہٖ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ}, state that it refers to the guardian. Hazrat Saeed bin Jubair states that it refers to the husband. Both of them discussed this matter with Hazrat Saeed, and both were convinced by Hazrat Saeed's point of view.

حضرت طاوس اور حضرت مجاہد قرآن مجید کی آیت { الَّذِیْ بِیَدِہٖ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ اس سے مراد ولی ہے۔ حضرت سعید بن جبیر فرماتے ہیں کہ اس سے مراد خاوند ہے۔ ان دونوں حضرات نے اس بارے میں حضرت سعید سے بات کی اور دونوں حضرت سعید کے نکتہ نظر کے قائل ہوگئے۔

Hazrat Taos aur Hazrat Mujahid Quran Majeed ki ayat { الَّذِیْ بِیَدِہٖ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ } ki tafseer mein farmate hain keh is se murad wali hai. Hazrat Saeed bin Jubair farmate hain keh is se murad khaawand hai. In donon hazrat ne is bare mein Hazrat Saeed se baat ki aur donon Hazrat Saeed ke nuqta nazar ke qail ho gaye.

حَدَّثَنَا أَبوُ خَالِدٍ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنْ أَبِي بِشْرٍ ، عَنْ طَاوُسٍ ، وَمُجَاهِدٍ ، قَالَا : " ﴿ الَّذِي بِيَدِهِ عُقْدَةُ النِّكَاحِ ﴾ [ البقرة : ٢٣٧ ] هُوَ الْوَلِيُّ "، وَقَالَ سَعِيدُ بْنُ جُبَيْرٍ : « هُوَ الزَّوْجُ ، فَكَلَّمَاهُ فِي ذَلِكَ فَمَا بَرِحَا حَتَّى تَابَعَا سَعِيدًا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16986

Hazrat Saeed, in his commentary on the verse of the Holy Quran {الَّذِیْ بِیَدِہٖ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ}, states that it refers to the husband.

حضرت سعید قرآن مجید کی آیت { الَّذِیْ بِیَدِہٖ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ اس سے مراد خاوند ہے۔

Hazrat Saeed Quran Majeed ki ayat {Allazib Yadihi Uqdatun Nikah} ki tafseer mein farmate hain ke is se murad khaawand hai.

حَدَّثَنَا حُمَيْدٌ ، عَنِ الْحَسَنِ ، عَنْ سَالِمٍ ، عَنْ سَعِيدٍ قَالَ : « هُوَ الزَّوْجُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16987

Hazrat Ibn Abbas (R.A) in the explanation of the Quranic verse { الَّذِیْ بِیَدِہٖ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ } states that it refers to the Husband.

حضرت ابن عباس (رض) قرآن مجید کی آیت { الَّذِیْ بِیَدِہٖ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ اس سے مراد خاوند ہے۔

Hazrat Ibn Abbas (RA) Quran Majeed ki ayat {al lazi bi yadihi uqdatun nikah} ki tafseer mein farmate hain keh is se murad khaavand hai.

حَدَّثَنَا يَحْيَى بنُ آدَمَ ، عَنْ حَمَّادِ بنِ سَلَمَةَ ، عَنْ عَلِيِّ بنِ زَيْدٍ ، عَنْ عَمَّارِ بْنِ أَبِي عَمَّارٍ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ قَالَ : " ﴿ الَّذِي بِيَدِهِ عُقْدَةُ النِّكَاحِ ﴾ [ البقرة : ٢٣٧ ] الزَّوْجُ "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16988

Hazrat Ka'ab, in the explanation of the Quranic verse {الَّذِیْ بِیَدِہٖ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ}, states that it refers to the husband.

حضرت کعب قرآن مجید کی آیت { الَّذِیْ بِیَدِہٖ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ اس سے مراد خاوند ہے۔

Hazrat Kaab Quran Majeed ki ayat {Allazhee bi yadihi uqdatun nikah} ki tafseer mein farmate hain keh is se murad khawanad hai.

حَدَّثَنَا ابْنُ الدَّرَاوَرْدِيِّ ، عَنْ عُمَرَ مَوْلَى غُفرَةَ ، أَنَّ مُحَمَّدَ بْنَ كَعْبٍ كَانَ يَقُولُ : " ﴿ الَّذِي بِيَدِهِ عُقْدَةُ النِّكَاحِ ﴾ [ البقرة : ٢٣٧ ] الزَّوْجُ "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16989

Hazrat Ali (AS) in the explanation of the Holy Quran's verse { الَّذِیْ بِیَدِہٖ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ } states that it refers to the husband.

حضرت علی (رض) قرآن مجید کی آیت { الَّذِیْ بِیَدِہٖ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ اس سے مراد خاوند ہے۔

Hazrat Ali (RA) Quran Majeed ki ayat {al lazi bi yadihi uqdatun nikah} ki tafseer mein farmate hain ke is se murad khawan hai.

حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، وَوَكِيعٌ ، عَنْ جَرِيرِ بْنِ حَازِمٍ ، عَنْ عِيسَى بْنِ حَازِمٍ ، عَنْ عَلِيٍّ ، قَالَ : « الزَّوْجُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16990

Hazrat Shuraih, in his commentary on the verse of the Holy Quran, "الَّذِیْ بِیَدِہٖ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ", states that it refers to the husband.

حضرت شریح قرآن مجید کی آیت { الَّذِیْ بِیَدِہٖ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ اس سے مراد خاوند ہے۔

Hazrat Shreyh Quran Majeed ki ayat { Al lazi bi yadihi uqdatun nikah } ki tafseer mein farmate hain ke iss se murad khaawan hai.

حَدَّثَنَا ابْنُ إِدْرِيسَ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، عَنْ شُرَيْحٍ ، قَالَ : « هَوَ الزَّوْجُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16991

Hazrat Shuraih, in his commentary on the Quranic verse {الَّذِیْ بِیَدِہٖ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ}, states that it refers to the husband.

حضرت شریح قرآن مجید کی آیت { الَّذِیْ بِیَدِہٖ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ اس سے مراد خاوند ہے۔

Hazrat Shariah Quran Majeed ki ayat { Al lazi bi yadihi uqdatun nikah } ki tafseer mein farmate hain ke is se muraad khaavand hai.

حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ ، عَنْ حَجَّاجٍ ، عَنِ الْحَكَمِ ، عَنْ شُرَيْحٍ قَالَ : « هَوَ الزَّوْجُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16992

Hazrat Dahhak, in his commentary on the Quranic verse {الَّذِیْ بِیَدِہٖ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ}, states that it refers to the husband.

حضرت ضحاک قرآن مجید کی آیت { الَّذِیْ بِیَدِہٖ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ اس سے مراد خاوند ہے۔

Hazrat Dahak Quran Majeed ki ayat { Allazibiyadihi uqdatal nikah } ki tafseer mein farmate hain ke is se murad khaavand hai.

حَدَّثَنَا مَرْوَانُ ، عَنْ جُوَيْبِرٍ ، عَنِ الضَّحَّاكِ ، قَالَ : « هُوَ الزَّوْجُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16993

Hazrat Mujahid, in his commentary on the Quranic verse {إلاَّ أَنْ یَعْفُونَ أَوْ یَعْفُوَا الَّذِی بِیَدِہِ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ }, states that it refers to the husband.

حضرت مجاہد قرآن مجید کی آیت {إلاَّ أَنْ یَعْفُونَ أَوْ یَعْفُوَا الَّذِی بِیَدِہِ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ اس سے مراد خاوند ہے۔

Hazrat Mujahid Quran Majeed ki ayat {ilaa an ya'fuuna aw ya'fuwal lazi bi yadihi 'uqdatun nikaah} ki tafseer mein farmate hain ke is se murad khaawand hai.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ لَيْثٍ ، عَنْ مُجَاهِدٍ " ﴿ إِلَّا أَنْ يَعْفُونَ أَوْ يَعْفُوَ الَّذِي بِيَدِهِ عُقْدَةُ النِّكَاحِ ﴾ [ البقرة : ٢٣٧ ] قَالَ : الزَّوْجُ "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16994

Hazrat Jabir and Hazrat Mujahid, in the interpretation of the verse of the Holy Quran {الَّذِیْ بِیَدِہٖ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ}, state that it refers to the husband.

حضرت جبیر اور حضرت مجاہد قرآن مجید کی آیت { الَّذِیْ بِیَدِہٖ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ اس سے مراد خاوند ہے۔

Hazrat Jabir aur Hazrat Mujahid Quran Majeed ki ayat {Allazibiyadihi Uqdatun Nikah} ki tafseer mein farmate hain ki is se murad khaawand hai.

حَدَّثَنَا عُبَيْدُ اللَّهِ ، عَنْ إِسْرَائِيلَ ، عَنْ خُصَيْفٍ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ ، وَمُجَاهِدٍ ، قَالَا : " ﴿ الَّذِي بِيَدِهِ عُقْدَةُ ﴾ [ البقرة : ٢٣٧ ] النِّكَاحُ الزَّوْجُ "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16995

Hazrat Zuhri states that *{إلاَّ أَنْ یَعْفُونَ}* refers to previously married women and *{أَوْ یَعْفُوَا الَّذِی بِیَدِہِ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ}* refers to the guardian of a virgin.

حضرت زہری فرماتے ہیں کہ {إلاَّ أَنْ یَعْفُونَ } سے مراد ثیبہ عورتیں ہیں اور { أَوْ یَعْفُوَا الَّذِی بِیَدِہِ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ } سے مراد باکرہ کا ولی ہے۔

Hazrat Zuhri farmate hain keh {illa an ya'fu} se murad saibah auratain hain aur {aw ya'fu allazi bi yadihi 'uqdatun nikah} se murad bakira ka wali hai.

حَدَّثَنَا سُفْيَانُ ، عَنْ لَيْثٍ ، عَنْ مُجَاهِدٍ " ﴿ إِلَّا أَنْ يَعْفُونَ أَوْ يَعْفُوَ الَّذِي بِيَدِهِ عُقْدَةُ النِّكَاحِ ﴾ [ البقرة : ٢٣٧ ] الزَّوْجُ "