Hazrat Mak'hul narrates that Hazrat Umar (may Allah be pleased with him) took off the clothes of one of his slave girls. Later, your son asked you for that slave girl in marriage, so you said that she is not lawful for you.
حضرت مکحول فرماتے ہیں کہ حضرت عمر (رض) نے اپنی ایک باندی کے کپڑے اتارے، بعدا زاں آپ کے ایک بیٹے نے آپ سے وہ باندی مانگی تو آپ نے فرمایا کہ وہ تمہارے لیے حلال نہیں ہے۔
Hazrat Makhool farmate hain keh Hazrat Umar (RA) ne apni aik bandi ke kapre utaare, bad azan aap ke aik bete ne aap se woh bandi maangi to aap ne farmaya keh woh tumhare liye halal nahi hai.
Hazrat Mak'hul narrates that Hazrat Umar (may Allah be pleased with him) took off the clothes of one of his slave girls. Then your son asked you for that slave girl, so you said that she is not permissible for you.
حضرت مکحول فرماتے ہیں کہ حضرت عمر (رض) نے اپنی ایک باندی کے کپڑے اتارے، بعدا زاں آپ کے ایک بیٹے نے آپ سے وہ باندی مانگی تو آپ نے فرمایا کہ وہ تمہارے لیے حلال نہیں ہے۔
Hazrat Makhool farmate hain ke Hazrat Umar (RA) ne apni aik bandi ke kapray utaray, baad azan aap ke aik betay ne aap se woh bandi mangi to aap ne farmaya ke woh tumhare liye halal nahi hai.
Hazrat Abdullah bin Amr bin Aas (R.A) took off the clothes of his slave girl. Later, one of your sons asked you for that slave girl, so you said that she is not lawful for you.
حضرت عبداللہ بن عمرو بن عاص (رض) نے اپنی ایک باندی کے کپڑے اتارے، بعدا زاں آپ کے ایک بیٹے نے آپ سے وہ باندی مانگی تو آپ نے فرمایا کہ وہ تمہارے لیے حلال نہیں ہے۔
Hazrat Abdullah bin Amro bin Aas (RA) ne apni aik bandi ke kapray utaaray, baadazan aap ke aik betay ne aap se woh bandi maangi to aap ne farmaya keh woh tumharay liye halal nahi hai.
Abdullah ibn Amr narrated that when the time of his father's death approached, he said to his sons, "Do not let any of you inherit from my such and such slave girl." Abdullah ibn Amr said, "To the best of our knowledge, my father did not have sexual intercourse with her, but he may have seen her naked."
حضرت عبداللہ بن عامر فرماتے ہیں کہ جب میرے والد کی وفات کا وقت آیا تو انھوں نے اپنے بیٹوں سے کہا کہ میری فلاں باندی سے تم میں سے کوئی جماع نہ کرے۔ عبداللہ بن عامر فرماتے ہیں کہ ہمارے علم کے مطابق میرے والد نے اس باندی سے جماع تو نہیں کیا تھا البتہ ہوسکتا ہے کہ انھوں نے اسے برہنہ دیکھا ہو۔
Hazrat Abdullah bin Aamir farmate hain ke jab mere walid ki wafat ka waqt aaya to unhon ne apne beton se kaha ke meri falan bandi se tum mein se koi jima na kare. Abdullah bin Aamir farmate hain ke hamare ilm ke mutabiq mere walid ne is bandi se jima to nahi kiya tha albatta ho sakta hai ke unhon ne ise barhana dekha ho.
Hazrat Mak'hul narrates that Hazrat Umar (R.A.) saw one of his slave women naked. Then, once, one of your sons asked you about that slave woman, so you said that she is not permissible for you.
حضرت مکحول فرماتے ہیں کہ حضرت عمر (رض) نے اپنی ایک باندی کو برہنہ دیکھا، پھر ایک مرتبہ آپ کے ایک بیٹے نے آپ سے اس باندی کا سوال کیا تو آپ نے فرمایا کہ وہ تمہارے لیے حلال نہیں۔
Hazrat Makhool farmate hain keh Hazrat Umar (RA) ne apni aik bandi ko barhana dekha, phir aik martaba aap ke aik bete ne aap se us bandi ka sawal kiya to aap ne farmaya keh woh tumhare liye halal nahi.
It is narrated on the authority of Hadrat Hakim that when the time of death of Hadrat Masruq approached, he said, "I have only kept such a relationship with this slave-girl of mine that she has become unlawful for my sons," meaning touching and seeing.
حضرت حکم فرماتے ہیں کہ جب حضرت مسروق کی وفات کا وقت آیا تو انھوں نے فرمایا کہ میں نے اپنی اس باندی سے صرف اتنا تعلق رکھا ہے جس سے یہ میرے بیٹوں پر حرام ہوگئی ہے یعنی چھونا اور دیکھنا۔
Hazrat Hukm farmate hain keh jab Hazrat Masrooq ki wafat ka waqt aya to unhon ne farmaya keh maine apni is bandi se sirf itna taluq rakha hai jis se yeh mere beton per haram hogayi hai yani chhona aur dekhna.
Hazrat Mujahid says that if a man touches his slave girl's private part, or touches his private part to her private part, or has sexual intercourse with her, then that slave girl will become unlawful for his father and sons.
حضرت مجاہد فرماتے ہیں کہ اگر کسی آدمی نے اپنی باندی کی شرمگاہ کو چھوا، یا اپنی شرمگاہ کو اس کی شرمگاہ سے لگایا، یا اس سے جماع کیا تو یہ باندی اس کے باپ اور بیٹوں پر حرام ہوجائے گی۔
Hazrat Mujahid farmate hain ke agar kisi aadmi ne apni bandi ki sharamgah ko chuha, ya apni sharamgah ko us ki sharamgah se lagaya, ya us se jima kiya to yeh bandi us ke baap aur beton par haram hojae gi.
Hazrat Hassan was asked that if a man sees his slave woman naked, is that slave woman lawful for his father or sons? He said that if he kissed his slave woman or took off her clothes out of lust, then his father and his sons cannot use that slave woman.
حضرت حسن سے سوال کیا گیا کہ اگر کوئی شخص اپنی باندی کو برہنہ دیکھ لے تو کیا وہ باندی اس کے باپ یا بیٹوں کے لیے حلال ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ اگر اس نے اپنی باندی کا بوسہ لیا یاشہوت کیوجہ سے اس کے کپڑے اتارے تو اس کا باپ اور اس کے بیٹے اس باندی کو استعمال نہیں کرسکتے۔
Hazrat Hassan se sawal kya gaya keh agar koi shakhs apni bandi ko barhana daikh le to kya woh bandi uske baap ya beton ke liye halal hai? Unhon ne farmaya keh agar usne apni bandi ka bosa liya ya shahwat ki waja se uske kapre utare to uska baap aur uske bete us bandi ko istemal nahin kar sakte.
Hazrat Ibn Umar (may Allah be pleased with him) said that if a man removes the clothes of his slave woman and looks at her, then she is not permissible for his son to marry.
حضرت ابن عمر (رض) فرماتے ہیں کہ اگر کسی آدمی نے اپنی باندی کے کپڑے اتار کر اسے دیکھا تو یہ اس کے بیٹے کے لیے حلال نہیں۔
Hazrat Ibn Umar (RA) farmate hain keh agar kisi aadmi ne apni bandi ke kapre utar kar use dekha to yeh uske bete ke liye halal nahi.
Hazrat Ibrahim mentioned an issue regarding which the opinion of the scholars was that if a man buys a slave girl, and his wife fears that he would have intercourse with her, and she tells her son to sleep with that slave girl, then that slave girl would become unlawful for her husband.
حضرت ابراہیم نے ایک مسئلہ کے بارے میں فرمایا کہ اہل علم کی رائے تھی کہ اگر کوئی آدمی کوئی باندی خریدے اور اس کی بیوی کو خوف ہو کہ یہ اس باندی سے جماع کرے گا ، وہ عورت اپنے بیٹے سے کہے کہ وہ اس باندی کے ساتھ لیٹ جائے تو یہ باندی اس کے خاوند پر حرام ہوجائے گی۔
Hazrat Ibrahim ne aik masla ke bare mein farmaya ke ahl e ilm ki rai thi ke agar koi aadmi koi bandi kharede aur uski biwi ko khauf ho ke ye is bandi se jima karega, woh aurat apne bete se kahe ke woh is bandi ke sath lait jaye to ye bandi uske khawind par haram hojaigi.
It was asked from Hazrat Jabir bin Zaid that a man has a slave girl, he touched her private part or he saw her private part then he gave her to his son as a gift, so can the son have sexual intercourse with her? He said no.
حضرت جابر بن زید سے سوال کیا گیا کہ ایک آدمی کی باندی ہے، اس نے اس کی شرمگاہ کو چھوا یا اس اس کی شرمگاہ کو دیکھا پھر اپنے بیٹے کو تحفہ میں دے دی تو کیا بیٹا اس سے وطی کرسکتا ہے ؟ انھوں نے فرمایا نہیں۔
Hazrat Jabir bin Zaid se sawal kiya gaya keh ek aadmi ki bandi hai, usne us ki sharamgah ko chuwa ya us us ki sharamgah ko dekha phir apne bete ko tohfa mein de di to kya beta us se wati kar sakta hai? Unhon ne farmaya nahin.
Hazrat Sha'bi narrates that Hazrat Masruq wrote in a letter to his family, "Do not sell my slave girl, for I have only had such a relationship with her that would make her unlawful for my sons." This means touching and seeing.
حضرت شعبی فرماتے ہیں کہ حضرت مسروق نے اپنے گھر والوں کو خط میں لکھا کہ میری باندی کو مت بیچنا، میں نے اس سے صرف اتنا تعلق رکھا ہے جو اسے میرے بیٹوں پر حرام کردیتا ہے۔ یعنی چھونا اور دیکھنا۔
Hazrat Shabi farmate hain ke Hazrat Masrooq ne apne ghar walon ko khat mein likha ke meri bandi ko mat bechna, maine us se sirf itna taluq rakha hai jo use mere beton par haram karta hai. Yani chhona aur dekhna.