Hazrat Aisha (may Allah be pleased with her) narrates that when the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) would bow in prayer, he would neither bend his head excessively nor keep it completely straight, but rather he would keep it between these two states.
حضرت عائشہ فرماتی ہیں کہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) جب رکوع کرتے تو رکوع میں سر کو نہ زیادہ جھکاتے تھے نہ بالکل سیدھا رکھتے تھے، بلکہ ان دونوں کیفیات کے درمیان رکھتے تھے۔
Hazrat Ayesha farmati hain keh Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) jab rukoo karte to rukoo mein sar ko na ziada jhukate thay na bilkul seedha rakhte thay, balkeh in donon keefiyyat ke darmiyan rakhte thay.
A man from the tribe of Thaqif said: I asked Abu Hurairah about bowing (in prayer), and he said: "When bowing, avoid making your back like a bow by lowering your head and raising your back."
ایک ثقیفی شخص کہتے ہیں کہ میں نے حضرت ابوہریرہ سے رکوع کے بارے میں سوال کیا تو انھوں نے فرمایا کہ رکوع میں کمر کو کمان بنا کر سر کو جھکانے سے اور کمر کو بلند کرنے سے بچو۔
aik saqifi shakhs kehte hain keh maine hazrat abu huraira se rukoo ke bare mein sawal kiya to unhon ne farmaya keh rukoo mein kamar ko kaman bana kar sar ko jhukane se aur kamar ko buland karne se bacho
Hazrat Ka'ab says that when you bow down in prayer, you should face your face towards the Qibla (the direction of the Kaaba in Mecca) and place both your hands on your knees. And do not lower your head so much that it goes below your back, like the hump of a camel.
حضرت کعب فرماتے ہیں کہ جب تم رکوع کرو تو اپنے چہرے کو قبلے کی طرف رکھو اور دونوں ہاتھوں کو گھٹنوں پر رکھو۔ اور سر کو اتنا زیادہ نہ جھکاؤ کہ وہ گدھے کے سر کی طرح کمر سے نیچے چلا جائے۔
Hazrat Kaab farmate hain keh jab tum ruku karo to apne chehre ko qibla ki taraf rakho aur dono hathon ko ghutnon par rakho. Aur sar ko itna ziada na jhukao keh woh gadhe ke sar ki tarah kamar se neeche chala jaye.
Hazrat Mughira narrates that Hazrat Ibrahim disliked it when someone would either raise their head too high or keep it completely straight during rukuh (bowing in prayer).
حضرت مغیرہ فرماتے ہیں کہ حضرت ابراہیم اس بات کو ناپسند خیال فرماتے تھے کہ آدمی رکوع میں سر کو بہت بلند کرے یا بالکل سیدھا کرلے۔
Hazrat Mugheera farmate hain keh Hazrat Ibrahim is baat ko napasand khayal farmate thay keh aadmi ruku mein sar ko bahut buland kare ya bilkul seedha kar le.
Hazrat Habib ibn Maslamah narrates: I heard Hazrat Muhammad ibn Sireen saying that bowing [in prayer] is done like this. Then Mu'adh described its manner, saying that a person should keep his back perfectly straight, in such a way that his head is neither completely upright nor raised. He says that I also heard Hazrat Hasan saying the same, although Hasan used to elaborate on this matter.
حضرت حبیب بن شہید فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت محمد بن سیرین کو فرماتے ہوئے سنا کہ رکوع اس طرح ہوتا ہے۔ پھر حضرت معاذ نے اس کی یہ صورت بیان فرمائی کہ آدمی کمرکوبالکل سیدھارکھے، اس طرح کہ سر کونہ تو بالکل سیدھا رکھے اور نہ ہی بلند کرے۔ وہ کہتے ہیں کہ میں نے حضرت حسن کو بھی یونہی فرماتے سنا ہے، البتہ حسن اس بارے میں کلام کیا کرتے تھے۔
Hazrat Habib bin Shahid farmate hain ke maine Hazrat Muhammad bin Sirin ko farmate huye suna ke ruku is tarah hota hai phir Hazrat Muaz ne is ki yeh surat bayan farmaee ke aadmi kamar ko bilkul seedha rakhe is tarah ke sar ko na to bilkul seedha rakhe aur na hi buland kare wo kehte hain ke maine Hazrat Hassan ko bhi yunhi farmate suna hai albatta Hassan is bare mein kalaam karte the
Hazrat Abdullah Ibn Abi Layla narrated that when the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) would be in the state of bowing (ruku') in prayer, his back would be so straight that if water was poured on it, it would not flow down due to the lack of slope; it would just stay there.
حضرت عبد الرحمن بن ابی لیلیٰ فرماتے ہیں کہ نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) جب رکوع کی حالت میں ہوتے تو ایسی کیفیت ہوتی تھی کہ اگر آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے دونوں شانوں کے درمیان پانی ڈال دیا جاتا تو وہ ڈھلوان نہ ہونے کی وجہ سے وہیں ٹھہر جاتا۔
Hazrat Abdul Rahman bin Abi Laila farmate hain ke Nabi Pak (SAW) jab ruku ki halat mein hote to aisi kefiyat hoti thi ke agar aap (SAW) ke donon kandhon ke darmiyan pani daal diya jata to woh dhalwan na hone ki wajah se wahin theher jata.