It is narrated from Hazrat Abdullah bin Umar that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) designated Dhul-Hulaifah as the Miqat for the people of Madinah, Juhfah for the people of Shaam, Yalamlam for the people of Yemen, and Qarn for the people of Najd. A man asked, "What about the people of Iraq?" The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) replied, "There was no Iraq in those days."
حضرت عبداللہ بن عمر سے مروی ہے کہ حضور اقدس (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے مدینہ والوں کے لیے ذوالحلیفہ کو میقات مقرر فرمایا : اور شام والوں کے لیے جحفہ، اور یمن والوں کے لیے یلملم اور نجد والوں کے لیے قرن، ایک شخص نے عرض کیا کہ عراق والوں کے لیے کیا ہے ؟ آپ نے فرمایا : اس دن عراق نہ تھا۔
Hazrat Abdullah bin Umar se marvi hai ke Huzoor Aqdas (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne Madina walon ke liye Zulhulayfah ko miqat muqarrar farmaya: aur Sham walon ke liye Juhfah, aur Yemen walon ke liye Yalamlam aur Najd walon ke liye Qarn, ek shakhs ne arz kiya ke Iraq walon ke liye kya hai? Aap ne farmaya: Uss din Iraq na tha.
It is narrated on the authority of Ibn Umar that a person came to the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) and said: "O Messenger of Allah! From where should we assume Ihram?" He (peace and blessings of Allah be upon him) said: "The people of Medina should assume Ihram from Dhu'l-Hulayfah, the people of Syria from Al-Juhfah, and the people of Najd from Qarn." Ibn Umar said: "He (the Prophet) said that the people of Yemen should assume Ihram from Yalamlam."
حضرت ابن عمر سے مروی ہے کہ ایک شخص خدمت نبوی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) میں حاضر ہوا اور عرض کیا : اے اللہ کے رسول (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) ! ہم کہاں سے احرام باندھیں ؟ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا مدینہ والے ذوالحلیفہ سے احرام باندھیں اور شام والے جحفہ سے احرام باندھیں اور نجد والے قرن سے، حضرت ابن عمر فرماتے ہیں کہ وہ کہتے ہیں کہ یمن والے یلملم سے احرام باندھیں۔
Hazrat Ibn Umar se marvi hai keh ek shakhs khidmat nabvi (Sallallahu Alaihi Wasallam) mein hazir hua aur arz kiya: Aye Allah ke Rasool (Sallallahu Alaihi Wasallam)! Hum kahan se ehram bandhein? Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya Madina walon Zulhulayfah se ehram bandhein aur Sham walon Juhfah se ehram bandhein aur Najad walon Qarn se, Hazrat Ibn Umar farmate hain ki woh kehte hain ki Yemen walon Yalamlam se ehram bandhein.
It is narrated from Hazrat Jabir that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) designated Dhul-Hulaifah as the Miqat for the people of Medina, Juhfah for the people of Sham, Yalamlam for the people of Yemen, Qarn for the people of Thamah and Najd, and Dhat 'Irq for the people of Iraq.
حضرت جابر سے مروی ہے کہ حضور اقدس (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے مدینہ والوں کے لیے ذوالحلیفہ کو میقات مقرر فرمایا : اور شام والوں کے لیے جحفہ اور یمن والوں کے لیے یلملم اور تھامہ اور نجد والوں کے لیے قرن اور عراق والوں کے لیے ذات عرق مقرر فرمایا۔
Hazrat Jabir se marvi hai keh Huzoor Aqdas (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne Madina walon ke liye Zulhulayfah ko miqat muqarrar farmaya: aur Sham walon ke liye Juhfah aur Yemen walon ke liye Yalamlam aur Tihama aur Najd walon ke liye Qarn aur Iraq walon ke liye Zatul Irq muqarrar farmaya.
It is narrated from Hazrat Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) appointed Dhul-Hulaifa as the Miqat for the people of Medina, Juhfa for the people of Sham, Qarn al-Manazil for the people of Najd, and Yalamlam for the people of Yemen. Then he said, "These are the Miqats for them and for everyone else who comes with the intention of Hajj or Umrah, and those who are before them should assume Ihram from the places where they were born, and even the people of Makkah should assume Ihram from Makkah itself."
حضرت ابن عباس سے مروی ہے کہ حضور اقدس (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے مدینہ والوں کے لیے ذوالحلیفہ کو میقات مقرر فرمایا اور شام والوں کے لیے جحفہ اور نجد والوں کے لیے قرن المنازل اور یمن والوں کے لیے یلملم اور پھر فرمایا یہ ان کے لیے اور ان کے علاوہ ہر اس شخص کے لیے میقات ہے جو حج یا عمرہ کے ارادہ سے آئے، اور جو ان سے پہلے ہیں تو وہ جہاں پیدا ہوئے ہیں وہاں سے باندھ لیں یہاں تک کہ مکہ والے مکہ مکرمہ سے ہی باندھ لیں۔
Hazrat Ibn Abbas se marvi hai ki Huzoor Aqdas (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne Madinah walon ke liye Zulhulayfah ko miqat muqarrar farmaya aur Sham walon ke liye Juhfah aur Najd walon ke liye Qarnul Manazil aur Yemen walon ke liye Yalamlam aur phir farmaya yeh un ke liye aur un ke ilawa har us shakhs ke liye miqat hai jo Hajj ya Umrah ke iradah se aaye, aur jo un se pehle hain to woh jahan paida huye hain wahan se bandh len yahan tak ki Makkah wale Makkah Mukarramah se hi bandh len.
It is narrated from Hazrat Ibn Abbas that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) designated Muzdalifah as the place of stay for the people of the East.
حضرت ابن عباس سے مروی ہے کہ حضور اقدس (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے مشرق والوں کے لیے مقام عقیق میقات مقرر فرمایا۔
Hazrat Ibn Abbas se marvi hai keh Huzoor Aqdas (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne Mashriq walon ke liye Muqam Aqiq miqat muqarrar farmaya.
It is narrated from Hazrat Ata that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) designated Dhat Irq as the Miqat for the people of Iraq.
حضرت عطائ سے مروی ہے کہ حضور اقدس (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے عراق والوں کے لیے ذات عرق میقات مقرر فرمایا۔
Hazrat Ataa se marvi hai keh Huzoor Aqdas (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne Iraq walon ke liye Zat-e-Arq miqat muqarrar farmaya.
Hazrat Abdullah bin Abu Qais said that I asked Hazrat Saeed bin Al-Musayyab, "Where should I assume Ihram from?" He said, "From Maqeem-e-Bida'h, this is where the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) assumed Ihram for Hajj and Umrah."
حضرت عبد الملک بن ابو کثیر فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت سعید بن المسیب سے عرض کیا کہ میں کہاں سے احرام باندھوں ؟ آپ نے فرمایا کہ مقام بیداء سے، یہاں سے ہی رسول اکرم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے حج کا اور عمرہ کا احرام باندھا تھا۔
Hazrat Abdul Malik bin Abu Kathir farmate hain keh maine Hazrat Saeed bin al-Musayyab se arz kiya keh main kahan se ehram bandhun? Aap ne farmaya keh maqam Baida se, yahan se hi Rasul Akram (sallallahu alaihi wasallam) ne Hajj ka aur Umrah ka ehram bandha tha.
Hazrat Umar asked the people of Iraq: "Find a place equivalent to Qarn," They found Zat-ul-Iraq equivalent to it, and Qarn was closer to Makkah than Zat-ul-Iraq, (despite that) you fixed Zat-ul-Iraq as the Miqat for the people of Iraq.
حضرت عمر نے عراق والوں سے فرمایا : قرن کے برابر کوئی جگہ دیکھو، انھوں نے اس کے برابر (مقابل) ذات عرق کو پایا، اور قرن ذات عرق کے مقابلے میں مکہ کے زیادہ قریب تھا، آپ نے عراق والوں کے لیے ذات عرق کو میقات مقرر فرمایا۔
Hazrat Umar ne Iraq walon se farmaya : Qarn ke barabar koi jaga dekho, unhon ne is ke barabar (muqabil) Zatul Arq ko paya, aur Qarn Zatul Arq ke muqable mein Makkah ke ziada qareeb tha, aap ne Iraq walon ke liye Zatul Arq ko miqat muqarrar farmaya.
Hazrat Ibn Sirin said that five places will be set for the people of different lands: Zul Hulayfah for the people of Medina, Tan'im for the people of Makkah, Jahfah for the people of Sham, Yalamlam for the people of Yemen, Qarn for the people of Najd or Qarn for the people of Iraq. Then after a while, people said to Hazrat Ibn Abbas: "Our way is not from Qarn." So it (the miqat) was replaced with Dhat Irq.
حضرت ابن سیرین فرماتے ہیں کہ لوگوں کے لیے پانچ میقات بنائے گے۔ مدینہ منورہ والوں کے لیے ذوالحلیفہ، مکہ مکرمہ والوں کے لیے تنعیم، شام والوں کے لیے جحفہ، یمن والوں کے لیے یلملم، نجد والوں کے لیے قرن یا عراق والوں کے لیے قرن، پھر جب کچھ عرصہ گزرا تو لوگوں نے حضرت ابن عباس سے عرض کیا : ہمارا راستہ قرن سے نہیں ہے تو اس کا مقابل ذات عرق کو کردیا گیا۔
Hazrat Ibn Sireen farmate hain ke logon ke liye panch miqat banaye gaye. Madina Munawara walon ke liye Zulhulayfah, Makkah Mukarramah walon ke liye Tan'eem, Sham walon ke liye Juhfah, Yemen walon ke liye Yalamlam, Najd walon ke liye Qarn ya Iraq walon ke liye Qarn, phir jab kuch arsa guzra to logon ne Hazrat Ibn Abbas se arz kiya : hamara rasta Qarn se nahin hai to is ka muqabil Zat-e-Arq ko kar diya gaya.
Hazrat Anas (may Allah be pleased with him) used to tie his ihram from Dhat 'Irq and would not speak to anyone until he had completed the Tawaf. However, if there was something very important, he would speak.
حضرت انس ذات عرق سے احرام باندھتے اور جب تک طواف مکمل نہ کرلیتے کسی سے کلام نہ فرماتے ہاں اگر بہت ضروری بات ہوتی تو فرما لیتے۔
Hazrat Anas zaat irq se ehram bandhte aur jab tak tawaf mukammal na karlete kisi se kalaam na farmate han agar bahut zaroori baat hoti to farma lete