Hazrat Ibn Qayyim (may Allah have mercy on him) narrates that Hazrat Saeed bin Musayyab (may Allah be pleased with him) was asked that a man was given the news of the birth of a daughter, someone said to him that give her to me in marriage as a gift. Hazrat Saeed bin Musayyib (may Allah be pleased with him) said that after the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) no woman is permissible for anyone if she is given in marriage as a gift. If he gives her even a whip as dowry, then she will be lawful for him.
حضرت ابن قسیط (رض) فرماتے ہیں کہ حضرت سعید بن مسیب (رض) سے سوال کیا گیا کہ ایک آدمی کو بیٹی کی پیدائش کی خبر دی گئی، اس سے ایک آدمی نے کہا کہ اسے میرے لیے ہبہ کرتے ہو ؟ حضرت سعید بن مسیب (رض) نے فرمایا کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے بعد کسی کے لیے ہبہ شدہ عورت حلال نہیں، اگر وہ اس کو ایک کوڑا (سوط) ہی مہر دے دے تو پھر بھی اس کے لیے حلال ہوجائے گی۔
Hazrat Ibn Qasit (RA) farmate hain keh Hazrat Saeed bin Musayyab (RA) se sawal kya gaya keh aik aadmi ko beti ki pedaish ki khabar di gayi, is se aik aadmi ne kaha keh ise mere liye hibba karte ho? Hazrat Saeed bin Musayyab (RA) ne farmaya keh Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ke baad kisi ke liye hibba shuda aurat halal nahi, agar wo is ko aik kora (sot) hi mehr de de to phir bhi is ke liye halal ho jaye gi.
Hazrat Taus (may Allah be pleased with him) said that it is not permissible to give one's daughter in marriage to anyone without a dowry. This (giving a daughter in marriage without dowry) was only for the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him).
حضرت طاؤس (رض) فرماتے ہیں کہ بغیر مہر کے لیے کسی کے لیے اپنی بیٹی کو ہبہ کرنا درست نہیں، یہ صرف نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے لیے تھا۔
Hazrat Ta'us (RA) farmate hain ke baghair mehr ke liye kisi ke liye apni beti ko hiba karna durust nahin, yeh sirf Nabi (Sallallahu Alaihi Wasallam) ke liye tha.
Hazrat Sha'bah (R.A) narrates that I asked Hazrat Hukam and Hazrat Hammad (R.A) that what is the ruling on a man giving his daughter in marriage to another man as a gift? They said it is not permissible without mahr (dower).
حضرت شعبہ (رض) کہتے ہیں کہ میں نے حضرت حکم اور حضرت حماد (رض) سے سوال کیا کہ آدمی کا اپنی بیٹی کو کسی آدمی کے لیے ہبہ کرنا کیسا ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ بغیر مہر کے درست نہیں۔
Hazrat Shuaib (RA) kahte hain ki main ne Hazrat Hukam aur Hazrat Hammad (RA) se sawal kiya ki aadmi ka apni beti ko kisi aadmi ke liye hiba karna kaisa hai? Unhon ne farmaya ki baghair mehr ke durust nahin.
Hazrat Mak'hul (may Allah be pleased with him) was asked if a man could gift his daughter or sister to someone in exchange for waiving the dowry. Hazrat Mak'hul and Hazrat Zuhri (may Allah be pleased with them both) said that gifting women as such is not permissible for anyone after the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him).
حضرت مکحول (رض) سے سوال کیا گیا کہ آدمی اپنی بیٹی یا بہن کو کسی کے لیے ہبہ کرسکتا ہے کہ مہر معاف کردے ؟ حضرت مکحول اور حضرت زہری (رض) نے فرمایا کہ موہوبہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے بعد کسی کے لیے حلال نہیں ہے۔
Hazrat Makhool (RA) se sawal kiya gaya keh aadmi apni beti ya behan ko kisi ke liye hibba kar sakta hai keh mehr maaf karde? Hazrat Makhool aur Hazrat Zuhri (RA) ne farmaya keh mohobah Rasool Allah (SAW) ke baad kisi ke liye halal nahi hai.
Hazrat Shabi (R.A) said: "Every woman who offered herself in marriage to someone, or her father offered her in marriage to someone, then the dowry of such a woman will be according to her peers, if consummation takes place. And if consummation does not take place and divorce happens before consummation, then she will get a gift."
حضرت شعبی (رض) فرماتے ہیں کہ ہر وہ عورت جس نے خود کو کسی کے لیے ہبہ کردیا یا اس کے باپ نے اسے کسی کے لیے ہبہ کردیا تو ایسی عورت کو مہر مثلی ملے گا اگر دخول کیا اور اگر دخول نہ کیا اور دخول سے پہلے طلاق دے دی تو اسے متعہ ملے گا۔
Hazrat Shabi (RA) farmate hain keh har woh aurat jis ne khud ko kisi ke liye hiba kardiya ya uske baap ne use kisi ke liye hiba kardiya to aisi aurat ko mehr misli milega agar dakhool kiya aur agar dakhool na kiya aur dakhool se pehle talaq de di to use muta milega.
It was asked of Hazrat Ata (may Allah be pleased with him) what is the ruling on a woman giving herself in marriage to a man? He said, "It is not permissible without a dowry."
حضرت عطائ (رض) سے سوال کیا گیا کہ عورت کا اپنے آپ کو کسی مرد کے لیے ہبہ کرنا کیسا ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ بغیر مہر کے درست نہیں۔
Hazrat Ata (raz) se sawal kiya gaya keh aurat ka apne aap ko kisi mard ke liye hiba karna kaisa hai? Unhon ne farmaya keh baghair mehr ke durust nahin.
Hazrat Ayesha (RA) narrates that a woman would not feel shy of offering herself in marriage to a man until Allah revealed this verse: "Keep those of your wives whom you love and send away those whom you dislike." Hazrat Ayesha (RA) says that when this verse was revealed, I said to the Prophet (PBUH) that your Lord is quick in fulfilling your wishes.
حضرت عائشہ (رض) فرماتی ہیں کہ عورت اس بات سے نہیں شرماتی کہ اپنے آپ کو کسی مرد کے لے ہبہ کردے، یہاں تک کہ اللہ تعالیٰ نے یہ آیت نازل فرمائی { تُرْجِی مَنْ تَشَائُ مِنْہُنَّ وَتُؤْوِی إلَیْک مَنْ تَشَائُ } حضرت عائشہ (رض) فرماتی ہیں کہ اس آیت کے نزول کے بعد میں نے حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے عرض کیا کہ آپ کا رب آپ کی خواہش پورا کرنے میں جلدی کرتا ہے۔
Hazrat Ayesha (RA) farmati hain keh aurat is baat se nahi sharmati keh apne aap ko kisi mard ke liye hiba karde, yahan tak keh Allah Ta'ala ne yeh ayat nazil farmai { } Hazrat Ayesha (RA) farmati hain keh is ayat ke nuzul ke baad maine Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) se arz kiya keh aap ka Rab aap ki khwahish poora karne mein jaldi karta hai.
Hazrat Ata' (may Allah be pleased with him) said that it is not permissible for a woman to give herself in marriage to a man without a dowry (mahr). This (giving oneself in marriage without dowry) was a special quality of the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him).
حضرت عطائ (رض) فرماتے ہیں کہ عورت کا اپنے آپ کو کسی مرد کے لیے ہبہ کرنا بغیر مہر کے درست نہیں، یہ نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی خصوصیت ہے۔
Hazrat Ata (RA) farmate hain keh aurat ka apne aap ko kisi mard ke liye hiba karna baghair mehr ke durust nahin, yeh Nabi Pak (Sallallahu Alaihi Wasallam) ki khoobiyat hai.