Hazrat Ibn Abbas (R.A) said that a mother becomes unlawful (haram) for sexual intercourse because of having sexual intercourse with her daughter and a daughter becomes unlawful for sexual intercourse because of having sexual intercourse with her mother.
حضرت ابن عباس (رض) فرماتے ہیں کہ بیٹی سے مجامعت کی وجہ سے ماں اور ماں سے مجامعت کی وجہ سے بیٹی حرام ہوجاتی ہے۔
Hazrat Ibn Abbas (RA) farmate hain ke beti se mujamaat ki wajah se maan aur maan se mujamaat ki wajah se beti haram ho jati hai.
Hazrat Abdullah (RA) said that Allah Almighty will not look with mercy on the one who has seen the private parts of a woman and her daughter.
حضرت عبداللہ (رض) فرماتے ہیں کہ اللہ تعالیٰ اس شخص کو رحمت کی نگاہ سے نہیں دیکھیں گے جس نے کسی عورت اور اس کی بیٹی کی شرمگاہ کودیکھا۔
Hazrat Abdullah (RA) farmate hain keh Allah Ta'ala uss shakhs ko rehmat ki nigaah se nahi dekhenge jisne kisi aurat aur uski beti ki sharamgah ko dekha.
It is narrated from Hazrat Abu Hanifa that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: If a person sees the private parts of a woman, then his mother and daughter become unlawful for him.
حضرت ابو ہانی سے روایت ہے کہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ اگر کسی شخص نے کسی عورت کی شرمگاہ کو دیکھا تو اس کے لیے اس کی ماں اور بیٹی حلال نہیں رہیں۔
Hazrat Abu Hani se riwayat hai keh Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya keh agar kisi shakhs ne kisi aurat ki sharamgah ko dekha to uske liye uski maan aur beti halal nahi rahengi.
Hazrat Ibrahim and Hazrat Aamir state that if a man commits adultery with the daughter of his wife, then both of them will become unlawful for him. Hazrat Ibrahim states that the scholars used to say that if a man sees a part of a woman that is not lawful for him to see, or touches her with lust, then that woman, her mother, and her daughter will become unlawful for him.
حضرت ابراہیم اور حضرت عامر فرماتے ہیں کہ اگر کسی آدمی نے اپنی بیوی کی بیٹی سے جماع کیا تو وہ دونوں اس پر حرام ہوجائیں گی۔ حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ علماء کہا کرتے تھے کہ جب آدمی نے کسی عورت کے ایسے حصے کو دیکھا جسے دیکھنا حلال نہیں تھا یا اسے شہوت کے ساتھ چھوا تو وہ عورت اور اس کی ماں اور بیٹی اس پر حرام ہوجائیں گی۔
Hazrat Ibrahim aur Hazrat Aamir farmate hain keh agar kisi aadmi ne apni biwi ki beti se jima kiya to woh donon us par haram hojayengi. Hazrat Ibrahim farmate hain keh ulama kaha karte the keh jab aadmi ne kisi aurat ke aise hisse ko dekha jise dekhna halal nahi tha ya use shahwat ke sath chhua to woh aurat aur uski maa aur beti us par haram hojayengi.
Hazrat Abdullah bin Masbuh narrates that I asked Hazrat Abraham about the man who committed fornication with a woman, can he marry her mother? He said, "No."
حضرت عبداللہ بن مسبح فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت ابراہیم سے اس مرد کے بارے میں سوال کیا کہ جس نے کسی عورت سے زنا کیا تو کیا وہ اس کی ماں سے شادی کرسکتا ہے ؟ انھوں نے فرمایا نہیں۔
Hazrat Abdullah bin Musbih farmate hain keh maine Hazrat Ibrahim se iss mard ke bare mein sawal kiya keh jisne kisi aurat se zina kiya to kya woh uski maan se shaadi karsakta hai? Unhon ne farmaya nahi.
Hazrat Shuba narrates, "I asked Hazrat Hukam and Hazrat Hammad about a man who committed fornication with his wife's mother, 'What is the ruling in this case?' They said, 'In our opinion, it is better for them to separate.'"
حضرت شعبہ فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت حکم اور حضرت حماد سے اس آدمی کے بارے میں سوال کیا کہ جس نے اپنی بیوی کی ماں سے زنا کیا تو اب اس کے لیے کیا حکم ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ ہمارے نزدیک ان کا جدا ہوجانا بہتر ہے۔
Hazrat Shubah farmate hain ke maine Hazrat Hukam aur Hazrat Hammad se is aadmi ke bare mein sawal kiya ke jisne apni biwi ki maan se zina kiya to ab iske liye kya hukum hai? Unhon ne farmaya ke hamare nazdeek inka juda hoj ana behtar hai.
Hazrat Mujahid and Hazrat Ata state that if a man commits fornication with a woman, it is permissible for him to marry her, but he cannot marry any of her daughters.
حضرت مجاہد اور حضرت عطاء فرماتے ہیں کہ اگر کسی آدمی نے کسی عورت سے زنا کیا تو اس عورت سے شادی کرنا تو اس کے لیے جائز ہے لیکن وہ اس کی کسی بیٹی سے نکاح نہیں کرسکتا۔
Hazrat Mujahid aur Hazrat Ata farmate hain ke agar kisi aadmi ne kisi aurat se zina kiya to us aurat se shadi karna to uske liye jaiz hai lekin wo uski kisi beti se nikah nahi kar sakta.
Hazrat Yazid Rashk states that I asked Hazrat Saeed bin Musayyib about the ruling if a man commits adultery with his mother-in-law. He replied that the mother will become haram (forbidden) for him, and the daughter will remain halal (permissible).
حضرت یزید رشک فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت سعید بن مسیب سے سوال کیا کہ اگر ایک آدمی نے اپنی ساس سے زنا کیا تو اس کا کیا حکم ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ ماں حرام ہوجائے گی اور بیٹی حلال رہے گی۔
Hazrat Yazid Rashk farmate hain ke maine Hazrat Saeed bin Musayyab se sawal kiya ke agar ek aadmi ne apni saas se zina kiya to uska kya hukum hai? Unhon ne farmaya ke maan haram hojayegi aur beti halal rahegi.