Hazrat Hassan (R.A) said about a slave who is jointly owned by three people and one of them appoints him as a Mukatib that he will be taken from the person who takes the Mukatab amount from that slave and the amount will be distributed among the three partners. And the slave will remain owned by all three, it is not permissible to make him Mukatib.
حضرت حسن (رض) اس غلام کے متعلق فرماتے ہیں جو تین آدمیوں کے درمیان مشترک ہو پھر ان میں سے ایک اس کو مکاتب بنا لے، تو اس شخص سے لے لیا جائے گا جو وہ مکاتب غلام سے وصول کرے اور وہ مال تینوں شرکاء کے درمیان تقسیم ہوگا، اور غلام تینوں کی ملکیت میں رہے گا اس کا مکاتب بنانا جائز نہیں ہے۔
Hazrat Hassan (Razi Allah Anho) is ghulam ke mutalliq farmate hain jo teen aadmiyon ke darmiyaan mushtarek ho phir un mein se aik is ko maktab bana le, to is shakhs se le liya jayega jo wo maktab ghulam se wasool kare aur wo maal teeno shuraka ke darmiyaan taqseem hoga, aur ghulam teeno ki malkiat mein rahega is ka maktab banana jaiz nahi hai.
It is narrated from Hadrat Saeed bin Al-Musayyab (may Allah be pleased with him) that a scribe was jointly owned by three men. Some of them had released him from writing (his manumission price) and some had taken the price of writing (his manumission price) but had not released him. The scribe slave died and left behind a lot of wealth. So who will get his inheritance? Hadrat Saeed bin Al-Musayyab (may Allah be pleased with him) said: "Those who had made him a Mukatab (a slave who has entered into a contract of manumission with his master) will be given the remaining price of his manumission. Then whatever is left will be distributed among them equally."
حضرت سعید بن المسیب (رض) سے دریافت کیا گیا کہ ایک مکاتب تین آدمیوں کے درمیان مشترک ہے، ان میں سے بعض نے اس کو کتابت سے علیحدہ کردیا اور بعض نے مال کتابت وصول کیا اور علیحدہ نہ کیا، وہ مکاتب غلام فوت ہوگیا اور اس نے ترکہ میں بہت سے مال چھوڑا، تو اس کا ترکہ کس کو ملے گا ؟ حضرت سعید بن المسیب (رض) نے فرمایا : جنہوں نے مکاتب بنایا تھا ان کو بقیہ مال کتابت دیا جائے گا پھر جو کچھ بچے گا وہ ان کے درمیان مشترک ہوگا۔
Hazrat Saeed bin Al-Musayyib (RA) se daryaft kiya gaya keh ek katib teen aadmiyon ke darmiyan mushterak hai, in mein se baz ne usko kitabat se alag kar diya aur baz ne maal kitabat wasool kiya aur alag na kiya, woh katib ghulam foot ho gaya aur usne tarke mein bahut se maal chhorha, to uska tarke kisko milay ga? Hazrat Saeed bin Al-Musayyib (RA) ne farmaya: jinhen ne katib banaya tha unko baqiya maal kitabat diya jaye ga phir jo kuch bache ga woh unke darmiyan mushterak hoga.
It was asked of Hazrat Hukm and Hazrat Hammad about a slave who is jointly owned by two men, is it permissible for one of them to make him a Mukatab (a slave who has contracted with his master for his emancipation)? Hazrat Hammad disliked it, while Hazrat Hukm permitted it and saw no harm in doing so.
حضرت حکم اور حضرت حماد سے دریافت کیا گیا کہ ایک غلام دو آدمیوں کے درمیان مشترک ہے ان میں سے کسی ایک کا اس کو مکاتب بنانا کیسا ہے ؟ حضرت حماد نے اس کو ناپسند فرمایا اور حضرت حکم نے اس کی اجازت دی اور ایسا کرنے میں کوئی حرج نہ سمجھا۔
Hazrat Hukm aur Hazrat Hammad se daryaft kiya gaya keh ek ghulam do admiyon ke darmiyan mushtaq hai in mein se kisi aik ka usko muqatib banana kaisa hai? Hazrat Hammad ne usko napasand farmaya aur Hazrat Hukm ne us ki ijazat di aur aisa karne mein koi harj na samjha.
Hazrat Amir says that if a person makes a contract of Kitabat (freeing a slave in installments) for his share in a slave, and his partners come to know of it before payment, it will be rejected, but if the payment is made before they come to know of it, it will not be rejected.
حضرت عامر فرماتے ہیں کہ کوئی شخص غلام میں اپنے حصہ کا مکاتب بنا لے اگر ادائیگی سے قبل اس کے ساتھیوں کو پتہ چل جائے تو رد کردیا جائے گا اور اگر ان کو معلوم ہونے سے پہلے ادائیگی ہوجائے تو رد نہیں کیا جائے گا۔
Hazrat Aamir farmate hain keh koi shakhs ghulam mein apne hissa ka mukatib bana le agar adaegi se pehle uske saathiyon ko pata chal jae to rad kar diya jaega aur agar in ko maloom hone se pehle adaegi hojae to rad nahi kia jaega.
Hazrat Amir (may Allah be pleased with him) said regarding a slave who was jointly owned by three men, and two of them freed him, then the slave passed away and left some wealth: The two who freed the slave will be responsible for one-third of the wealth for the third person. After that, his inheritance will be divided into three parts, and each partner will get one part.
حضرت عامر اس غلام کے متعلق فرماتے ہیں جو تین آدمیوں کے درمیان مشترک تھا ان میں سے دو نے اس کو آزاد کردیا، پھر غلام کا انتقال ہوگیا اور اس نے کچھ مال چھوڑا تو جن دو نے غلام کو آزاد کیا تھا وہ تیسرے شخص کے لیے ثلث مال کا ضامن ہوں گے پھر اس کے بعد اس کی وراثت کو تین حصوں میں تقسیم کریں گے اور ہر شریک کو ایک حصہ ملے گا۔
Hazrat Amir is ghulam ke mutalliq farmate hain jo teen aadmiyon ke darmiyan mushtarek tha un me se do ne us ko aazaad kardiya phir ghulam ka inteqal hogaya aur us ne kuch maal chora to jin do ne ghulam ko aazaad kiya tha wo teesre shakhs ke liye sulus maal ka zaman honge phir uske baad us ki wirasat ko teen hisson me taqseem karenge aur har sharik ko ek hissa milega
Hazrat Hassan (R.A) said: "It is disliked to make a joint slave a scribe without the permission of the other partner. And if he makes him a scribe without permission, then whatever money the first partner receives from the slave, he will divide it with the other partner. Then when the slave pays the complete amount of Kitabat, then he will be freed. And (in this case) he will try for half the price for the master who did not free him. And the Wala' of this slave will belong to both."
حضرت حسن فرماتے ہیں جو غلام دو آدمیوں کے درمیان مشترک ہو، اسے دوسرے شریک کی اجازت کے بغیر مکاتب بنانا مکروہ ہے، اور اگر بغیر اجازت کے مکاتب بنا لیا تو جتنا مال پہلا شریک غلام سے وصول کرے گا وہ مال دوسرے شریک کے ساتھ تقسیم کرے گا، ، پھر غلام مکمل بدل کتابت ادا کر دے تو وہ آزاد ہوجائے گا اور جس آقا نے اس کو آزاد نہیں کیا تھا اس کے لیے نصف قیمت میں سعی کرے گا اور اس غلام کی ولاء دونوں کو ملے گی۔
Hazrat Hassan farmate hain jo ghulam do aadmiyon ke darmiyan mushtak ho, usay dusre sharik ki ijazat ke baghair mukatab banana makruh hai, aur agar baghair ijazat ke mukatab bana liya to jitna maal pehla sharik ghulam se wasool kare ga woh maal dusre sharik ke sath taqsim kare ga, phir ghulam mukammal badal kitabat ada kar de to woh azad hojae ga aur jis aqa ne us ko azad nahin kiya tha us ke liye nisf keemat mein saee kare ga aur us ghulam ki wilayat dono ko mile gi.