Hazrat Shuraih used to take responsibility for the faults of the pits and wells that were built in the paths. Similarly, they used to take responsibility for the damage caused by the wood lying on the walls. Of course, they did not take responsibility for the cemeteries outside the city of Kufa and the wells that were built for the benefit of the Muslims.
حضرت شریح راستوں میں بنائے جانے والے گڑھوں اور کنووں کے نقصان کا ضمان دلواتے تھے اسی طرح دیواروں پر پڑی لکڑی کی وجہ سے ہونے والے نقصان کا ضمان بھی دلواتے تھے۔ البتہ کوفہ شہر سے باہر قبرستانوں اور مسلمانوں کے فائدے کے لیے بنوائے گئے کنوؤں کا ضمان نہ دلواتے تھے۔
Hazrat Shurai rastoun mein banaye jane walay garhon aur kunwon ke nuqsan ka zaman dilwate thay isi tarah diwaron per pari lakdi ki wajah se honay walay nuqsan ka zaman bhi dilwate thay albatta Kufa shehar se bahar qabristanoun aur musalmanoun ke faide ke liye banwaye gaye kunwon ka zaman na dilwate thay
Hazrat Laith narrates that Hazrat Taus said that whoever pitches a tent or builds a structure on someone else's land without their permission will be responsible for any damage caused. And whoever digs a well on someone else's land without their permission will be responsible for anyone who falls into it.
حضرت لیث فرماتے ہیں کہ حضرت طاؤس نے ارشاد فرمایا جس شخص نے اپنی زمین اور سائبان کے علاوہ جگہ میں کھونٹی گاڑی تو وہ اس سے پہنچنے والے نقصان کا ذمہ دار ہوگا اور جس شخص نے اپنی زمین کے علاوہ کنواں کھودا تو اس میں گرنے والے کا وہ ضامن ہوگا۔
Hazrat Lais farmate hain ki Hazrat Taus ne irshad farmaya jis shakhs ne apni zameen aur saiban ke ilawa jagah mein khunti gaari to woh us se pohanchne wale nuqsan ka zimmedar hoga aur jis shakhs ne apni zameen ke ilawa kunwan khodha to us mein girne wale ka woh zamin hoga.
Hazrat Sha'bi narrates that Hazrat Shureh said, "Whoever takes something out of his house towards the road, for example, a stone or a piece of wood, or digs a pit in the way of Muslims, and someone is harmed by it, then that person will be responsible. He will be liable to pay compensation and Qisas (retaliation) will not be taken from him.
حضرت شعبی فرماتے ہیں کہ حضرت شریح نے ارشاد فرمایا : جس شخض نے اپنے گھر سے راستہ کی طرف کوئی چیز نکالی مثلاً پتھر یا لکڑی یا مسلمانوں کے راستہ میں کنواں کھودا پھر اس سے کسی کو نقصان پہنچا تو وہ شخص ضامن ہوگا اس سے دیت لی جائے گی اور قصاص نہیں لیا جائے گا۔
Hazrat Shabi farmate hain ke Hazrat Sharaeh ne irshad farmaya: Jis shakhs ne apne ghar se rasta ki taraf koi cheez nikali maslan pathar ya lakdi ya musalmano ke rasta mein kuan khodha phir us se kisi ko nuqsan pahuncha to wo shakhs zamin hoga us se deet le jae gi aur qisas nahi liya jae ga.
Hazrat Hisham narrates that Hazrat Hasan Basri said: Whoever creates an obstacle in the path of Muslims, he will be responsible for the loss.
حضرت ہشام فرماتے ہیں کہ حضرت حسن بصری نے ارشاد فرمایا : جس شخص نے مسلمانوں کے راستہ میں کوئی آڑ پیدا کی تو وہ نقصان کا ضامن ہوگا۔
Hazrat Hisham farmate hain ki Hazrat Hasan Basri ne irshad farmaya: Jis shakhs ne Musalmanon ke rasta mein koi aad peda ki to woh nuqsan ka zaman hoga.
Hazrat Amr narrated that Hazrat Hasan Basri said, as reported from the Prophet (PBUH): "Whoever removes something from his property line and it harms someone, then he will be held responsible."
حضرت عمرو فرماتے ہیں کہ حضرت حسن بصری نے مرفوعاً ارشاد فرمایا : جس شخص نے اپنی زمینی حدود سے باہر کوئی چیز نکالی پھر اس سے کسی کو نقصان پہنچا تو وہ شخص ضامن ہوگا۔
Hazrat Amr farmate hain ki Hazrat Hasan Basri ne marfooan irshad farmaya: Jis shakhs ne apni zameeni hudood se bahar koi cheez nikali phir us se kisi ko nuqsaan pohancha to woh shakhs zamin hoga.
Hazrat Mansoor narrated that Hazrat Ibrahim said: When a person removes a brick or wood from the wall in which medicine is embedded, he will be responsible for any damage.
حضرت منصور فرماتے ہیں کہ حضرت ابراہیم نے ارشاد فرمایا : جب آدمی نے دیوار میں دوائی کوٹنے والی سیل یا لکڑی کو نکالا تو نقصان کی صورت میں وہ ضامن گا۔
Hazrat Mansoor farmate hain keh Hazrat Ibrahim ne irshad farmaya : Jab aadmi ne deewar mein dawai kootne wali seel ya lakdi ko nikaala to nuqsan ki soorat mein woh zamin ga.
Hazrat Ata bin Saib narrates that Hazrat Shariah used to make the shopkeeper a guarantor because of the obstruction and stone and used to say that he has placed this obstruction in the property of another.
حضرت عطاء بن سائب فرماتے ہیں کہ حضرت شریح دکاندار کو رکاوٹ اور ستون کی وجہ سے ضامن بناتے تھے اور فرماتے کہ اس نے یہ رکاوٹ دوسرے کی ملک میں کھڑی کی ہے۔
Hazrat Ata bin Saib farmate hain ke Hazrat Shurai deewar ko rukawat aur sutoon ki waja se zamin banate thay aur farmate ke usne ye rukawat doosre ki mulk mein khadi ki hai.
Hazrat Deenar narrates that Amr bin Harith bin Maslooq dug a well in the path of the Muslims. A donkey was passing by and it fell into that well and its bones were broken. So, Hazrat Shariah took the responsibility of the price of the donkey on himself, which was two hundred dirhams, and he gave that donkey to Amr.
حضرت دینار فرماتے ہیں کہ عمرو بن حارث بن مصطلق نے مسلمانوں کے راستہ میں کنواں کھودا وہاں سے ایک خچر گزر رہا تھا وہ اس کنویں میں گرا اور اس کی ہڈیاں ٹوٹ گئیں تو حضرت شریح نے اس کو خچر کی قیمت کا ضامن بنایا جو دو سو درہم تھی اور آپ نے وہ خچر عمرو کو دے دیا۔
Hazrat Deenar farmate hain ke Amr bin Haris bin Musalliq ne musalmanon ke rastay mein kunwan khodha wahan se ek khachar guzar raha tha woh iss kunwain mein gira aur iss ki haddiyan toot gayin to Hazrat Shurai'h ne iss ko khachar ki qeemat ka zaamin banaya jo do so dirham thi aur aap ne woh khachar Amr ko de diya.
Hazrat Shareek narrates that the shield of a companion of Hazrat Hasan Basri fell on a child and he died or was injured. On this, Hazrat Shareek said: If he had been brought to me, I would have surely made that person a guarantor.
حضرت شریک فرماتے ہیں کہ حضرت حسن ابو مسافر کے ایک پڑوسی کی ڈھال کسی بچہ پر گری اور وہ بچہ مرگیا یا زخمی ہوگیا اس پر حضرت شریح نے ارشاد فرمایا : اگر اسے میرے پاس لایا جاتا تو میں ضرور اس شخص کو ضامن بناتا۔
Hazrat Sharik farmate hain ke Hazrat Hasan Abu Musafir ke aik padosi ki dhaal kisi bache par giri aur woh bacha mar gaya ya zakhmi hogaya is par Hazrat Shariah ne irshad farmaya: Agar use mere pas laya jata to main zaroor is shakhs ko zaman banata.
Hazrat Haris narrates that Hazrat Shariah would not leave any awning which a horseman could not pass under with his spear and would tell them to make it according to the height of the horseman's spear.
حضرت حارث فرماتے ہیں کہ حضرت شریح کسی ایسے سائبان کو نہیں چھوڑتے تھے کہ جس کے نیچے سے گھڑ سوار اپنے نیزے کے ساتھ نہ گزر سکتا ہو اور فرماتے کہ تم اسے گھڑ سوار کے نیز کے مطابق بناؤ۔
Hazrat Haris farmate hain ke Hazrat Shuraih kisi aise saiban ko nahi chhorte thay ke jis ke neeche se ghor sawar apne neze ke sath na guzar sakta ho aur farmate ke tum usay ghor sawar ke neze ke mutabiq banao.