13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ


Regarding a man divorcing his wife and she marries another man to make her lawful for her first husband

‌فِي الرَّجُلِ يُطَلِّقُ امْرَأَتَهُ فَيَتَزَوَّجُهَا رَجُلٌ لِيُحِلَّهَا لَهُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17080

Hazrat Umar (may Allah be pleased with him) said that if someone who performed Halala or the person for whom Halala was performed were brought to me, I would stone them to death.

حضرت عمر (رض) فرماتے ہیں کہ اگر میرے پاس کوئی حلالہ کرنے والا لایا گیا یا وہ شخص لایا گیا جس کے لیے حلالہ کیا گیا تھا تو میں انھیں سنگسار کروں گا۔

Hazrat Umar (RA) farmate hain ke agar mere pas koi halala karne wala laya gaya ya woh shaks laya gaya jiske liye halala kiya gaya tha to main unhen sangsar karunga.

حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنِ الْمُسَيِّبِ بْنِ رَافِعٍ ، عَنْ قَبِيصَةَ بْنِ جَابِرٍ ، عَنْ عُمَرَ ، قَالَ : « لَا أُوتَى بِمُحِلٍّ ، وَلَا مُحَلَّلٍ لَهُ إِلَّا رَجَمْتُهُمَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17081

Hazrat Ibn Umar (may Allah be pleased with him) narrated that Allah Almighty has cursed the one who performs halala, the one who asks for halala, and the woman on whom halala is performed.

حضرت ابن عمر (رض) فرماتے ہیں کہ اللہ تعالیٰ نے حلالہ کرنے والے، حلالہ کرانے والے اور حلالہ کی جانے والی عورت سب پر لعنت فرمائی ہے۔

Hazrat Ibn Umar (RA) farmate hain ke Allah ta'ala ne halala karne wale, halala karane wale aur halala ki jane wali aurat sab par laanat farmai hai.

حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ خَالِدٍ الْحَذَّاءِ ، عَنْ أَبِي مَعْشَرٍ ، عَنْ رَجُلٍ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ أَنَّهُ قَالَ : « لَعَنِ اللَّهُ الْمُحِلَّ وَالْمُحَلَّلَ لَهُ ، وَالْمُحَلَّلَةَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17082

It was asked from Hazrat Ibn Umar (may Allah be pleased with him) that how is it to make a woman lawful for her first husband? He said: This is an obscenity and if Hazrat Umar (may Allah be pleased with him) were there, he would have made you a sign of admonition for this act.

حضرت ابن عمر (رض) سے سوال کیا گیا کہ عورت کو پہلے خاوند کے لیے حلال کرانا کیسا ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ یہ بےحیائی ہے اور اگر حضرت عمر (رض) ہوتے تو تمہیں اس عمل پر عبرت کا نشان بنا دیتے۔

Hazrat Ibn Umar (RA) se sawal kiya gaya keh aurat ko pehle khaawand ke liye halal karana kaisa hai? Unhon ne farmaya keh yeh behayaai hai aur agar Hazrat Umar (RA) hote to tumhein is amal par ibrat ka nishan bana dete.

حَدَّثَنَا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ أَبِي عَرُوبَةَ ، عَنْ مَعْمَرٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، عَنْ عَبْدِ الْمَلِكِ بْنِ الْمُغِيرَةِ بْنِ نَوْفَلٍ ، أَنَّ ابْنَ عُمَرَ ، سُئِلَ عَنْ تَحْلِيلِ الْمَرْأَةِ لِزَوْجِهَا قَالَ : « ذَلِكَ السِّفَاحُ ، لَوْ أَدْرَكَكُمْ عُمَرُ لَثَكِلَكُمْ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17083

Hazrat Saeed bin Jubair said that the one who does Halala is cursed.

حضرت سعید بن جبیر فرماتے ہیں کہ حلالہ کرنے والا ملعون ہے۔

Hazrat Saeed bin Jubair farmate hain keh halala karne wala maloon hai.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنِ ابْنِ شِهَابٍ ، عَنْ جَبَلَةَ بْنِ دَعْلَجٍ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ ، قَالَ : « الْمُحَلِّلُ مَلْعُونٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17084

Hazrat Ibrahim (R.A) and Hazrat Hassan (R.A) state that if one of the three intends to divorce, then the Nikah will be nullified.

حضرت ابراہیم (رض) اور حضرت حسن (رض) فرماتے ہیں کہ اگر تینوں میں سے ایک کا ارادہ طلاق کا ہو تو نکاح فاسد ہوجائے گا۔

Hazrat Ibrahim (RA) aur Hazrat Hassan (RA) farmate hain keh agar teeno mein se aik ka irada talaq ka ho to nikah fasid hojaye ga.

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، وَعَنْ يُونُسَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، قَالَا : « إِذَا هَمَّ أَحَدُ الثَّلَاثَةِ ، فَسَدَ النِّكَاحُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17085

Hazrat Sha'bi (RA) said that if a man marries a woman on the condition that she will make him lawful for her previous husband, then what is the ruling? Hazrat Hukm said that keep her with you. Hazrat Hammad (RA) said that in my opinion, it is better to separate from her.

حضرت شعبہ (رض) کہتے ہیں کہ اگر ایک آدمی نے عورت سے اس لیے شادی کی کہ وہ اسے پہلے خاوند کے لیے حلال کرے گا تو اس کا کیا حکم ہے ؟ حضرت حکم نے فرمایا کہ اسے اپنے پاس روکے رکھے۔ حضرت حماد (رض) نے فرمایا کہ میرے نزدیک اس سے جدا ہوجانا بہت رہے۔

Hazrat Shoba (rz) kahte hain ki agar aik aadmi ne aurat se is liye shadi ki ki woh use pehle khaaوند ke liye halal kare ga to is ka kya hukm hai? Hazrat hukm ne farmaya ki use apne pass roke rakhe. Hazrat Hammad (rz) ne farmaya ki mere nazdeek is se juda hojaana behtar hai.

حَدَّثَنَا غُنْدَرٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، قَالَ : سَأَلْتُ الْحَكَمَ وَحَمَّادًا ، عَنْ رَجُلٍ تَزَوَّجَ امْرَأَةً لِيُحِلَّهَا لِزَوْجِهَا ؟ فَقَالَ الْحَكَمُ : « يُمْسِكُهَا » وَقَالَ حَمَّادٌ : « أَحَبُّ إِلَيَّ أَنْ يُفَارِقَهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17086

Hazrat Jabir bin Zaid (R.A) narrates about a person who married a woman just so that she could become lawful for her previous husband; he says if the marriage was done just to make her lawful for the previous husband, then this marriage is not permissible.

حضرت جابر بن زید (رض) اس شخص کے بارے میں جس نے کسی عورت سے اس لیے شادی کی تاکہ اسے پہلے خاوند کے لیے حلال کرے، حالانکہ وہ اس بات کو نہ جانتا تھا۔ فرماتے ہیں کہ اگر صرف حلال کرنے کے لیے شادی کی ہے تو یہ درست نہیں۔

Hazrat Jabir bin Zaid (RA) iss shakhs ke baare mein jisne kisi aurat se iss liye shaadi ki taake usay pehle khaawind ke liye halal kare, halanke woh iss baat ko nah janta tha. Farmatay hain ki agar sirf halal karne ke liye shaadi ki hai to yeh durust nahin.

حَدَّثَنَا أَبُو دَاوُدَ ، عَنْ حَبِيبٍ ، عَنْ عَمْرٍو ، عَنْ جَابِرِ بْنِ زَيْدٍ ، فِي رَجُلٍ تَزَوَّجَ امْرَأَةً لِيُحِلَّهَا لِزَوْجِهَا ، وَهُوَ لَا يَعْلَمُ ، فَقَالَ الْحَكَمُ : يُمْسِكُهَا ، وَقَالَ حَمَّادٌ : « أَحَبُّ إِلَيَّ أَنْ يُفَارِقَهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17087

Jabir ibn Zayd narrated that a man married a woman to make her lawful for her husband, and he did not know. He said: “That is not permissible, if he married her to make her lawful for him.”

جابر بن زید بیان کرتے ہیں کہ ایک شخص نے ایک عورت سے نکاح کیا تاکہ وہ اپنے (دوسرے) شوہر کے لیے حلال ہو جائے اور اسے خبر نہ تھی۔ انہوں نے کہا:”یہ جائز نہیں ہے اگر اس نے اس سے نکاح اس لیے کیا کہ وہ اس کے لیے حلال ہو جائے۔“

Jaber bin Zaid bayan karte hain ke aik shakhs ne aik aurat se nikah kiya taake woh apne (dosre) shohar ke liye halal ho jaye aur use khabar na thi. Unhon ne kaha:”Yeh jaiz nahi hai agar usne us se nikah is liye kiya ke woh us ke liye halal ho jaye.”

حَدَّثَنَا أَبُو دَاوُدَ ، عَنْ حَبِيبٍ ، عَنْ عَمْرٍو ، عَنْ جَابِرِ بْنِ زَيْدٍ ، فِي رَجُلٍ تَزَوَّجَ امْرَأَةً لِيُحِلَّهَا لِزَوْجِهَا وَهُوَ لَا يَعْلَمُ ، قَالَ : « لَا يَصْلُحُ ذَلِكَ ، إِذَا كَانَ تَزَوَّجَهَا لِيُحِلَّهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17088

Hazrat Ibn Sirin (may Allah have mercy on him) said that the one who performs halala and the one for whom halala is performed are both cursed.

حضرت ابن سیرین (رض) کہتے ہیں کہ حلالہ کرنے والے اور جس کے لیے حلالہ کرایا جائے دونوں پر لعنت کی گئی ہے۔

Hazrat Ibn Sireen (RA) kehte hain ki halala karne wale aur jis ke liye halala karaya jaye dono par lanat ki gayi hai.

حَدَّثَنَا عَائِذُ بْنُ حَبِيبٍ ، عَنْ أَشْعَثَ ، عَنِ ابْنِ سِيرِينَ ، قَالَ : « لُعِنَ الْمُحِلُّ وَالْمُحَلَّلُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17089

Hazrat Abdullah (R.A) narrated that Prophet Muhammad (PBUH) cursed the one who performs Halala and the one for whom it is done.

حضرت عبداللہ (رض) فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے حلالہ کرنے والے اور جس کے لیے حلالہ کیا جائے دونوں پر لعنت فرمائی ہے۔

Hazrat Abdullah (RA) farmate hain keh Rasul Allah (SAW) ne halala karne wale aur jis ke liye halala kiya jaye dono par laanat farmai hai.

حَدَّثَنَا الْفَضْلُ بْنُ دُكَيْنٍ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ أَبِي قَيْسٍ ، عَنْ هُزَيْلٍ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ ، قَالَ : « لَعَنَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ الْمُحِلَّ ، وَالْمُحَلَّلَ لَهُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17090

It was asked of Hadhrat Amr bin Dinar (may Allah be pleased with him) that if a man divorces his wife, then a man comes from the countryside who does not know the man nor the woman, and he takes out some of his wealth and marries the woman on the condition that he will make the woman lawful for the man, then what is the ruling on this? He said this is not permissible. This same question was asked of the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) and he said that this is not permissible. He should not marry her except with the desire of his soul, he should not marry her except with the desire of his soul. If he does so, then the woman will not be lawful for the first husband until the man has tasted the honey of the woman.

حضرت عمرو بن دینار (رض) سے سوال کیا گیا کہ اگر ایک آدمی اپنی بیوی کو طلاق دے دے، پھر دیہات سے ایک آدمی آئے جو نہ مرد کو جانتا ہو اور نہ عورت کو، وہ اپنا کچھ مال نکالے اور عورت سے اس بنیاد پر شادی کرے کہ عورت کو مرد کے لیے حلال کرے تو یہ کرنا کیسا ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ یہ درست نہیں۔ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے یہی سوال کیا گیا تھا تو آپ نے فرمایا تھا یہ درست نہیں۔ اس سے اپنے نفس کی چاہت کے بغیر نکاح نہ کرے، اس سے اپنے نفس کی چاہت کے بغیر نکاح نہ کرے۔ اگر اس نے ایسا کیا تو عورت پہلے خاوند کے لیے اس وقت تک حلال نہیں جب تک آدمی عورت کا شہد نہ چکھ لے۔

Hazrat Amr bin Dinar (RA) se sawal kya gaya keh agar ek aadmi apni biwi ko talaq de de, phir dihat se ek aadmi aaye jo na mard ko janta ho aur na aurat ko, woh apna kuch maal nikale aur aurat se is bunyad par shadi kare keh aurat ko mard ke liye halal kare to yeh karna kaisa hai? Unhon ne farmaya keh yeh durust nahi. Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) se yahi sawal kya gaya tha to aap ne farmaya tha yeh durust nahi. Iss se apne nafs ki chahat ke baghair nikah na kare, iss se apne nafs ki chahat ke baghair nikah na kare. Agar iss ne aisa kya to aurat pehle khaawind ke liye iss waqt tak halal nahi jab tak aadmi aurat ka shahad na chakh le.

حَدَّثَنَا حُمَيْدُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ ، عَنْ مُوسَى بْنِ أَبِي الْفُرَاتِ ، عَنْ عَمْرِو بْنِ دِينَارٍ ، أَنَّهُ سُئِلَ عَنْ رَجُلٍ طَلَّقَ امْرَأَتَهُ ، فَجَاءَ رَجُلٌ مِنْ أَهْلِ الْقَرْيَةِ بِغَيْرِ عِلْمِهِ ، وَلَا عِلْمِهَا فَأَخْرَجَ شَيْئًا مِنْ مَالِهِ فَتَزَوَّجَهَا لِيُحِلَّهَا لَهُ ، فَقَالَ : لَا ، ثُمَّ ذَكَرَ أَنَّ النَّبِيَّ ﷺ سُئِلَ عَنْ مِثْلِ ذَلِكَ فَقَالَ : « لَا حَتَّى يَنْكِحَهَا مُرْتَقِبًا لِنَفْسِهِ ، حَتَّى يَتَزَوَّجَهَا مُرْتَقِبًا لِنَفْسِهِ ، فَإِذَا فَعَلَ ذَلِكَ لَمْ تَحِلَّ لَهُ حَتَّى تَذُوقَ الْعُسَيْلَةَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17091

Hazrat Ubaid bin Mansoor (RA) narrated that a man came to Hazrat Hassan (RA) and said that a man from my tribe divorced his wife by giving her three divorces. Now he and his wife are regretful for their action. I want to marry that woman, pay her dowry, have intercourse with her, and then divorce her, so that she becomes lawful for her first husband. What do you say about this? Hazrat Hassan (RA) said, O young man! Fear Allah and do not violate the limits prescribed by Allah.

حضرت عباد بن منصور (رض) فرماتے ہیں کہ ایک آدمی حضرت حسن (رض) کے پاس حاضر ہوا اور اس نے کہا کہ میری قوم کے ایک آدمی نے اپنی بیوی کو تین طلاقیں دے دی ہیں، پھر اسے اور اس کی بیوی کو اس پر افسوس ہوا۔ میں چاہتا ہوں کہ میں اس عورت سے شادی کروں، اسے اس کا مہر دوں، پھر اس سے شرعی ملاقات کروں اور پھر اسے طلاق دے دوں تاکہ وہ پہلے خاوند کے لیے حلال ہوجائے، یہ کرنا کیسا ہے ؟ حضرت حسن (رض) نے اس سے فرمایا کہ اے نوجوان ! اللہ سے ڈرو اور اللہ تعالیٰ کی حدود کو پامال نہ کرو۔

Hazrat Abbad bin Mansoor (RA) farmate hain ki aik aadmi Hazrat Hassan (RA) ke paas hazir hua aur usne kaha ki meri qaum ke aik aadmi ne apni biwi ko teen talaaqain de di hain, phir use aur uski biwi ko is par afsos hua. Main chahta hoon ki main is aurat se shaadi karoon, use iska mehr doon, phir isse sharai mulaqat karoon aur phir use talaaq de doon taaki wo pehle khawind ke liye halal hojaye, ye karna kaisa hai? Hazrat Hassan (RA) ne isse farmaya ki aye naujawan! Allah se daro aur Allah Ta'ala ki hudood ko pamaal na karo.

حَدَّثَنَا مُعَاذٌ ، قَالَ : نا عَبَّادُ بْنُ مَنْصُورٍ ، قَالَ : جَاءَ رَجُلٌ إِلَى الْحَسَنِ ، فَقَالَ : إِنَّ رَجُلًا مِنْ قَوْمِي طَلَّقَ امْرَأَتَهُ ثَلَاثًا ، فَنَدِمَ وَنَدِمَتْ فَأَرَدْتُ أَنْ أَنْطَلِقَ فَأَتَزَوَّجَهَا وَأَصْدُقَهَا صَدَاقًا ، ثُمَّ أَدْخُلَ بِهَا كَمَا يَدْخُلُ الرَّجُلُ بِامْرَأَتِهِ ، ثُمَّ أُطَلِّقَهَا حَتَّى تَحِلَّ لِزَوْجِهَا ، قَالَ : فَقَالَ لَهُ الْحَسَنُ : « اتَّقِ اللَّهَ يَا فَتَى ، وَلَا تَكُونَنَّ مِسْمَارَ نَارٍ لِحُدُودِ اللَّهِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17092

It is narrated on the authority of Hazrat Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) cursed the one who gets his head shaved (completely) and the one who does it.

حضرت ابوہریرہ (رض) سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے حلالہ کرنے والے اور کروانے والے پر لعنت فرمائی ہے۔

Hazrat Abu Hurairah (RA) se riwayat hai keh Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne halala karne wale aur karwane wale par lanat farmai hai.

حَدَّثَنَا الْمُعَلَّى بْنُ مَنْصُورٍ ، قَالَ : نا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ جَعْفَرٍ ، عَنْ عُثْمَانَ بْنِ مُحَمَّدٍ الْأَخْنَسِيِّ ، عَنِ الْمَقْبُرِيِّ ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ ، قَالَ : « لَعَنَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ الْمُحِلَّ ، وَالْمُحَلَّلَ لَهُ »