Hazrat Ibn 'Abbas (may Allah be pleased with him) narrates that when the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) arrived in Madinah, people used to do Salam transactions with dates for one, two, or three years. The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: "Whoever makes a Salam transaction with dates should specify the weight and measure and the time of delivery."
حضرت ابن عباس (رض) ارشاد فرماتے ہیں کہ جب آنحضرت (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) مدینہ تشریف لائے تو لوگ کھجوروں میں ایک سال، دو اور تین سال کے لیے سلم کرتے تھے۔ آنحضرت (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا : جو شخص کھجور میں بیع سلم کرتے تو اس کو چاہیے کہ کیل اور وزن معلوم اور وقت مقررہ تک کے لیے بیع سلم کرے۔
Hazrat Ibn Abbas (RA) irshad farmate hain keh jab Aanhazarat (Sallallahu Alaihi Wasallam) Madina tashreef laye to log khajuron mein aik saal, do aur teen saal ke liye salam karte thay. Aanhazarat (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya: Jo shakhs khajoor mein bay salam karte to uss ko chahiye keh keel aur wazan maloom aur waqt muqarra tak ke liye bay salam kare.
Hazrat Aswad (may Allah be pleased with him) was asked about the sale of wheat in advance (Salam). He said that there is no harm if the quantity and time are specified.
حضرت اسود (رض) سے گندم میں بیع سلم کے متعلق دریافت کیا گیا آپ نے فرمایا مقدار اور وقت مقرر ہو تو کوئی حرج نہیں۔
Hazrat Aswad (RA) se gandam mein bay salam ke mutalliq daryaft kiya gaya aap ne farmaya miqdar aur waqt muqarrar ho to koi harj nahi.
Hazrat Ibn Umar (RA) advised that there is no harm in selling wheat in advance for a specified amount and time, as long as the wheat is not in the field (meaning that the sale should be done after the wheat has been harvested). And it is not permissible to sell dates in advance before the badu salah (prayer).
حضرت ابن عمر (رض) ارشاد فرماتے ہیں کہ گندم میں مقررہ مقدار مقررہ وقت کے ساتھ بیع سلم کرنے میں کوئی حرج نہیں ہے، جب تک کہ گندم کھیتی میں نہ ہو (یعنی گندم کاٹ لینے کے بعد ہی سلم کرنی چاہیے) اور کھجور میں بدو صلاح سے قبل بیع سلم کرنا درست نہیں۔
Hazrat Ibn Umar (RA) irshad farmate hain ke gandum mein muqarrara miqdar muqarrara waqt ke sath bai salam karne mein koi harj nahi hai, jab tak ke gandum kheti mein na ho (yani gandum kaat lene ke bad hi salam karni chahie) aur khajoor mein badu salah se pahle bai salam karna durust nahi.
Hazrat Saeed bin Al-Musayyab (may Allah be pleased with him) said: "Do not delay or hasten the payment in a Salam sale beyond the specified time, so that you may not take more from your companion or he may give you less."
حضرت سعید بن المسیب (رض) فرماتے ہیں کہ بیع سلم میں متعینہ مدت سے دیر نہ کرو اور نہ ہی جلدی کرو۔ تاکہ تم اپنے ساتھی سے زیادہ رقم وصول کرسکو یا وہ تم کو کم رقم دے۔
Hazrat Saeed bin al-Musayyab (RA) farmate hain keh bay' salam mein muta'yyinah muddat se dair na karo aur na hi jaldi karo taake tum apne saathi se ziyadah raqam wasool kar sako ya woh tum ko kam raqam de.
Hazrat Ibn Abi Aufa (R.A.) narrates that we used to trade wheat and raisins in advance with the people of Syria while the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) was among us.
حضرت ابن ابی اوفی (رض) فرماتے ہیں کہ ہم لوگ شام والوں کے ساتھ گندم اور کشمش میں بیع سلم کرتے تھے جبکہ آنحضرت (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) ہمارے درمیان موجود تھے۔
Hazrat Ibn Abi Aufa (RA) farmate hain ke hum log Sham walon ke sath gandam aur kishmish mein bai salam karte thay jabke Aanhazarat (Sallallahu Alaihi Wasallam) humare darmiyan maujood thay.
Hadrat Kaleeb (R.A) narrates that I asked Hadrat Ibn Umar (R.A) that a person came to us and offered us wheat in exchange for Dirhams on Salam basis (i.e., advance payment for later delivery) for a fixed period, that the price of one Dirham's weight of wheat would be one Dirham and that of two Dirham's weight would be one Dirham (is this permissible). He (Ibn Umar) replied: "Very good."
حضرت کلیب فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت ابن عمر (رض) سے دریافت کیا کہ ہمارے پاس ایک شخص آ کر ایک درہم گندم کی بیع سلم کرتا ہے مقررہ وقت کے لیے کہ ہر گندم کا جریب (پیمانہ) ایک درہم اور جو کے دو جریب ایک درہم کا ہے (تو کیسا ہے ؟ ) فرمایا بہت اچھا ہے۔
Hazrat Kulaib farmate hain ke maine Hazrat Ibn Umar (RA) se daryaft kiya ke hamare pass ek shakhs aakar ek dirham gandam ki bai salam karta hai muqarrara waqt ke liye ke har gandam ka jareeb (paimana) ek dirham aur jau ke do jareeb ek dirham ka hai (to kaisa hai ?) Farmaya bahut achha hai.
Ibrahim narrated: Ibn Mas'ud used to say, "I do not see anything wrong with delaying the slaughtering of an animal dedicated for sacrifice after the appointed time, except for the sacrificial animal."
حضرت ابراہیم رضی اللہ عنہ نے بیان کیا، حضرت ابن مسعود رضی اللہ عنہ کہتے تھے کہ ''مجھے قربانی کے جانور کے علاوہ کسی اور جانور کی قربانی میں تقدیم وتاخیر میں کوئی حرج نظر نہیں آتا۔''
Hazrat Ibrahim Radi Allaho Anho ne bayan kya, Hazrat Ibn Masood Radi Allaho Anho kahte thay ke ''mujhe qurbani ke janwar ke alawa kisi aur janwar ki qurbani mein taqdeem-o-takheer mein koi harj nazar nahi aata.''
Hazrat Muhammad bin Abi Mujahid narrates that Hazrat Abu Burdah and Hazrat Abdullah bin Shaddad had a disagreement regarding Bay' Salam. You sent me to Ibn Abi Aufa, so I asked him and he said: We used to do Bay' Salam of wheat, barley and raisins during the caliphate of Hazrat Muhammad (PBUH) and Hazrat Abu Bakr (RA), and we do not know of any companion who said yes or no to it.
حضرت محمد بن ابی المجاہد فرماتے ہیں کہ حضرت ابو بردہ اور حضرت عبداللہ بن شداد میں بیع سلم کے متعلق اختلاف ہوا، آپ نے مجھے ابن ابی اوفیٰ کے پاس بھیجا، میں نے ان سے پوچھا تو فرمایا : ہم لوگ حضرت محمد (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) اور حضرت ابوبکر (رض) کے دور خلافت میں گندم، جو اور کشمش میں بیع سلم کرتے تھے، اور ہم کسی صحابی سے بھی ہاں یا ناں نہیں جانتے۔
Hazrat Muhammad bin Abi Al-Mujaahid farmate hain ke Hazrat Abu Burdah aur Hazrat Abdullah bin Shaddad mein bay salam ke mutalliq ikhtilaf hua, aap ne mujhe Ibn Abi Awfa ke paas bheja, maine unse pucha to farmaya: Hum log Hazrat Muhammad (Sallallahu Alaihi Wasallam) aur Hazrat Abu Bakr (RA) ke daur khilafat mein gandum, jau aur kishmish mein bay salam karte the, aur hum kisi sahabi se bhi haan ya na nahin jante.
Hazrat Ibn 'Abbas (may Allah be pleased with him) narrated that I bear witness that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) prohibited the sale of salam (forward sale) except for a specified period, Allah the Almighty made it lawful and permitted it, then you recited this verse: {When you contract a debt for a specified term, write it down.}
حضرت ابن عباس (رض) ارشاد فرماتے ہیں کہ میں گواہی دیتا ہوں بیع سلم ایک وقت مقررہ کے لیے مضمون بالقیمت ہے، اللہ تعالیٰ نے اس کو حلال کیا اور اس کی اجازت دی، پھر آپ نے یہ آیت پڑھی : {إذَا تَدَایَنْتُمْ بِدَیْنٍ إلَی أَجَلٍ مُسَمًّی فَاکْتُبُوہُ }۔
Hazrat Ibn Abbas (RA) irshad farmate hain keh mein gawahi deta hun bay salam aik waqt muqarrara ke liye mazmoon bilqimat hai, Allah ta'ala ne is ko halal kya aur is ki ijazat di, phir aap ne yeh ayat parhi: {IZA TADAYANTUM BI DAYN ILA AJALIN MUSAMMAN FAKTUBUHU}.