3.
Book of Prayers
٣-
كِتَابُ الصَّلَوات


Who dislikes turning around during prayer

‌مَنْ كَرِهَ الْإِلْتِفَاتَ فِي الصَّلَاةِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4531

Hazrat Aisha narrates that I asked the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) about looking here and there in prayer, so you, O Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him), said that this is a way of stealing from the prayer of a servant by Satan.

حضرت عائشہ فرماتی ہیں کہ میں نے نبی پاک حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے نماز میں ادھر ادھر متوجہ ہونے کے بارے میں سوال کیا تو آپ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا کہ یہ شیطان کی طرف سے بندے کی نماز میں چوری کا ایک طریقہ ہے۔

Hazrat Ayesha farmati hain keh maine Nabi Pak Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) se namaz mein idhar udhar mutwaja hone ke bare mein sawal kiya to aap Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaya keh yeh shaitan ki taraf se bande ki namaz mein chori ka aik tareeqa hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا أَبُو الْأَحْوَصِ ، عَنْ أَشْعَثَ بْنِ أَبِي الشَّعْثَاءِ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنْ مَسْرُوقٍ ، عَنْ عَائِشَةَ ، قَالَتْ : سَأَلْتُ رَسُولَ اللَّهِ ﷺ عنِ الْإِلْتِفَاتِ فِي الصَّلَاةِ ، فَقَالَ : « اخْتِلَاسَةٌ يَخْتَلِسُهَا الشَّيْطَانُ مِنْ صَلَاةِ الْعَبْدِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4532

Hazrat Ubaid bin Umair narrates that Hazrat Abu Bakr, while praying, would not get distracted.

حضرت عبید بن عمیر فرماتے ہیں کہ حضرت ابوبکر نماز پڑھتے ہوئے ادھر ادھر متوجہ نہ ہوتے تھے۔

Hazrat Ubaid bin Umair farmate hain ke Hazrat Abu Bakar namaz parhte hue idhar udhar mutwaja na hote thay.

حَدَّثَنَا أَبُو خَالِدٍ الْأَحْمَرُ ، عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ ، عَنِ ابْنِ أَبِي مُلَيْكَةَ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَيْرٍ قَالَ : كَانَ أَبُو بَكْرٍ « لَا يَلْتَفِتُ إِذَا صَلَّى »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4533

Hazrat Zaid bin Wahab narrates that Hazrat Umar bin Khattab saw a man who offered two rak'ahs of prayer after sunset before Maghrib prayer, and he kept looking here and there in them. When he finished the prayer, Hazrat Umar hit him with his whip and said, "Do not look here and there in prayer." He did not say anything to him about those two rak'ahs.

حضرت زید بن وہب کہتے ہیں کہ حضرت عمر بن خطاب نے ایک آدمی کو دیکھا اس نے سورج غروب ہونے کے بعد مغرب کی نماز سے پہلے دو رکعتیں ادا کیں اور ان میں ادھر ادھر متوجہ ہوتا رہا۔ جب اس نے نماز مکمل کرلی تو حضرت عمر نے اسے اپنا کوڑا مارا اور فرمایا کہ نماز میں ادھر ادھر متوجہ نہ ہوا کرو۔ آپ نے ان دو رکعتوں پرا سے کچھ نہ کہا۔

Hazrat Zaid bin Wahab kehte hain ki Hazrat Umar bin Khattab ne ek aadmi ko dekha us ne sooraj ghuroob hone ke baad Maghrib ki namaz se pehle do rakaat ada keen aur un mein idhar udhar mutawajjah hota raha Jab us ne namaz mukammal karli to Hazrat Umar ne use apna kora mara aur farmaya ki namaz mein idhar udhar mutawajjah na hua karo Aap ne in do rakaaton par se kuch na kaha

حَدَّثَنَا عَبْدُ السَّلَامِ بْنُ حَرْبٍ ، عَنْ يَزِيدَ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ الدَّالَانِيِّ ، عَنْ عَبْدِ الْمَلِكِ بْنِ مَيْسَرَةَ ، عَنْ زَيْدِ بْنِ وَهْبٍ ، أَنَّ عُمَرَ بْنَ الْخَطَّابِ ، رَأَى رَجُلًا صَلَّى رَكْعَتَيْنِ بَعْدَ غُرُوبِ الشَّمْسِ ، وَقَبْلَ الصَّلَاةِ فَجَعَلَ يَلْتَفِتُ ، فَضَرَبَهُ بِالدِّرَّةِ حِينَ قَضَى الصَّلَاةَ ، فَقَالَ : « لَا تَلْتَفِتْ لَا تُعْبِ الرَّكْعَتَيْنِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4534

Hazrat Ibn Masood (may Allah be pleased with him) said that Allah Almighty remains attentive to the prayer of His servant as long as his ablution remains intact and as long as he does not look here and there.

حضرت ابن مسعود فرماتے ہیں کہ اللہ تعالیٰ اس وقت تک بندے کی نماز کی طرف متوجہ رہتے ہیں جب تک اس کا وضو نہ ٹوٹے اور جب تک وہ ادھر ادھر متوجہ نہ ہو۔

Hazrat Ibn Masood farmate hain keh Allah Ta'ala us waqt tak bande ki namaz ki taraf mutawajjah rehte hain jab tak uska wazu na toote aur jab tak woh idhar udhar mutawajjah na ho.

حَدَّثَنَا الثَّقَفِي ، عَنْ خَالِدٍ ، عَنْ أَبِي قِلَابَةَ ، عَنِ ابْنِ مَسْعُودٍ قَالَ : « إِنَّ اللَّهَ لَا يَزَالُ مُقْبِلًا عَلَى الْعَبْدِ مَا دَامَ فِي صَلَاتِهِ مَا لَمْ يُحْدِثْ أَوْ يَلْتَفِتْ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4535

Hazrat Abu Darda' states that "O people! Avoid getting distracted in prayer, because prayer is not valid with distractions. If your attention wanders even in Nafl prayer, do not let your thoughts scatter in Fard prayer."

حضرت ابو الدرداء فرماتے ہیں کہ اے لوگو ! نماز میں ادھر ادھر متوجہ ہونے سے بچو، اس لیے کہ ادھر ادھر متوجہ ہونے سے نماز نہیں ہوتی، اگر نفل نماز میں تمہارا دھیان بٹ بھی جائے تو فرض میں اپنے خیالات کو منتشر نہ ہونے دو ۔

Hazrat Abu al-Darda farmate hain keh aye logo namaz mein idhar udhar mutawajja hone se bacho is liye keh idhar udhar mutawajja hone se namaz nahin hoti agar nafl namaz mein tumhara dhyan bat bhi jaye to farz mein apne khayalat ko muntashir na hone do.

حَدَّثَنَا مَرْوَانُ بْنُ مُعَاوِيَةَ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ حَيَانَ قَالَ : حَدَّثَنِي جَعْفَرُ بْنُ كَثِيرِ بْنِ الْمُطَّلِبِ السَّهْمَيِّ قَالَ : قَالَ أَبُو الدَّرْدَاءِ : « أَيُّهَا النَّاسُ ، إِيَاكَمْ وَالْإِلْتُفَاتَ فِي الصَّلَاةِ ، فَإِنَّهُ لَا صَلَاةَ لِلْمُلْتَفِتِ ، وَإِنْ غُلِبْتُمْ عَلَى تَطَوُّعٍ ، فَلَا تُغْلِبُوَا عَلَى الْمَكْتُوبَةِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4536

Hazrat Ibn Umar considered it undesirable to look here and there in prayer.

حضرت ابن عمر نماز میں ادھر ادھر متوجہ ہونے کو مکروہ خیال فرماتے تھے۔

Hazrat Ibn Umar namaz mein idhar udhar mutwaja honay ko makruh khayal farmate thay.

حَدَّثَنَا حَفْصٌ ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ ، عَنْ نَافِعٍ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ ، أَنَّهُ كَانَ « يَكْرَهُ الْإِلْتِفَاتَ فِي الصَّلَاةِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4537

Hazrat Aisha narrates that looking here and there in prayer is a way of stealing from prayer by Satan.

حضرت عائشہ فرماتی ہیں کہ نماز میں ادھر ادھر متوجہ ہونا شیطان کا نماز میں سے چوری کا ایک طریقہ ہے۔

Hazrat Ayesha farmati hain keh namaz mein idhar udhar mutwaja hona shetan ka namaz mein se chori ka aik tareeqa hai

حَدَّثَنَا حَفْصٌ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ عُمَارَةَ ، عَنْ أَبِي عَطِيَّةَ قَالَ : قَالَتْ عَائِشَةُ : « الْإِلْتِفَاتُ فِي الصَّلَاةِ خِلْسَةٌ يَخْتَلِسُهَا الشَّيْطَانُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4538

Hazrat Abu Hurairah narrates that when you offer prayer, your Lord is in front of you, and you whisper and talk to Him. So, do not turn here and there. Hazrat Ata says, "I have come to know that Allah Almighty says, 'O son of Adam! Where do you turn your attention? I am better than everything you turn to.'"

حضرت ابوہریرہ فرماتے ہیں کہ جب تم نماز پڑھتے ہو تو تمہارا رب تمہارے سامنے ہوتا ہے اور تم اس سے سرگوشی اور باتیں کرتے ہو اس لیے ادھر ادھر متوجہ مت ہوا کرو۔ حضرت عطاء فرماتے ہیں کہ مجھے یہ بات معلوم ہوئی ہے کہ اللہ تعالیٰ فرماتے ہیں کہ اے ابن آدم ! تو کس طرف متوجہ ہوتا ہے ؟ میں ہر اس چیز سے بہتر ہوں جس کی طرف تو متوجہ ہوتا ہے۔

Hazrat Abu Huraira farmate hain ke jab tum namaz parhte ho to tumhara Rab tumhare samne hota hai aur tum us se sargosi aur baaten karte ho is liye idhar udhar mutwaja mat hua karo. Hazrat Ata farmate hain ke mujhe yeh baat malum hui hai ke Allah Ta'ala farmate hain ke aye ibn Adam! Tu kis taraf mutwaja hota hai? Main har us cheez se behtar hon jis ki taraf tu mutwaja hota hai.

حَدَّثَنَا غُنْدَرٌ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، عَنْ عَطَاءٍ قَالَ : سَمِعْتُ أَبَا هُرَيْرَةَ ، يَقُولُ : « إِذَا صَلَّيْتَ فَإِنَّ رَبَّكَ أَمَامَكَ وَأَنْتَ مُنَاجِيهِ ، فَلَا تَلْتَفِتْ » قَالَ عَطَاءٌ: وَبَلَغَنِي، أَنَّ الرَّبَّ يَقُولُ إِلَى مَنْ يَلْتَفِتُ: " يَا ابْنَ آدَمَ: أَنَا خَيْرٌ لَكَ مِمَّنْ تَلْتَفِتُ إِلَيْهِ "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4539

Hazrat Mujahid (may Allah have mercy on him) said that there is a fear for the person who is distracted in prayer that Allah Almighty may not turn his face away, because Allah Almighty is attentive to him and he is engaged in something else!

حضرت مجاہد فرماتے ہیں کہ جو شخص نماز میں ادھر ادھر متوجہ ہوتا ہے اس کے بارے میں ڈر ہے کہ کہیں اللہ تعالیٰ اس کے چہرے کو پھیر نہ دے، کیونکہ اللہ تعالیٰ اس کی طرف متوجہ ہے اور وہ کسی اور طرف لگا ہوا ہے !

Hazrat Mujahid farmate hain ke jo shakhs namaz mein idhar udhar mutwaja hota hai uske bare mein dar hai ke kahin Allah Ta'ala uske chehre ko phir na de, kyunki Allah Ta'ala uski taraf mutwaja hai aur wo kisi aur taraf laga hua hai!

حَدَّثَنَا جَرِيرٌ ، عَنْ عَبْدِ الْعَزِيزِ بْنِ رُفَيْعٍ ، عَنْ مُجَاهِدٍ قَالَ : « مَا يَأْمَنُ هَذَا الَّذِي يَلْتَفِتُ فِي الصَّلَاةِ أَنْ يَقْلِبَ اللَّهُ وَجْهَهُ ، اللَّهُ مُقْبِلٌ عَلَيْهِ وَهُوَ مُلْتَفِتٌ عَنْهُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4540

Hazrat Abdullah Bin Munqiz (R.A) said that when a person stands for prayer, Allah Almighty turns His attention to him. When a person turns his attention here and there, Allah Almighty also turns away from him.

حضرت عبداللہ بن منقذ فرماتے ہیں کہ جب بند ہ نماز کے لیے کھڑا ہوتا ہے تو اللہ تعالیٰ اس کی طرف متوجہ ہوجاتے ہیں، جب بندہ ادھر ادھر متوجہ ہوجاتا ہے تو اللہ تعالیٰ بھی اس سے اعراض فرمالیتے ہیں۔

Hazrat Abdullah bin Munqidh farmate hain keh jab banda namaz ke liye khara hota hai to Allah Ta'ala uski taraf mutawajah hojate hain, jab banda idhar udhar mutawajah hojata hai to Allah Ta'ala bhi us se airaz farmalate hain.

حَدَّثَنَا مُعْتَمِرٌ ، عَنْ لَيْثٍ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ سَعْدٍ قَالَ : « إِذَا قَامَ الرَّجُلُ إِلَى الصَّلَاةِ أَقْبَلَ اللَّهُ عَلَيْهِ بِوَجْهُهِ فَإِذَا الْتَفَتَ أَعْرَضَ عَنْهُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4541

Hazrat Saeed bin Jubair says that looking here and there invalidates the prayer.

حضرت سعید بن جبیر فرماتے ہیں کہ ادھر ادھر متوجہ ہونا نماز کو ناقص کردیتا ہے۔

Hazrat Saeed bin Jubair farmate hain ke idhar udhar mutwaja hona namaz ko naqis karta hai.

حَدَّثَنَا جَرِيرٌ ، عَنْ ثَابِتٍ ، عَنْ لَيْثٍ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ قَالَ : « هُوَ يُنْقِصُ الصَّلَاةَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4542

Hazrat Khalid bin Abi Bakr narrates that Hazrat Salem and Hazrat Qasim would never lose focus during their prayers.

حضرت خالد بن ابی بکر فرماتے ہیں کہ حضرت سالم اور حضرت قاسم نماز میں ادھر ادھر متوجہ نہیں ہوتے تھے۔

Hazrat Khalid bin Abi Bakr farmate hain keh Hazrat Salim aur Hazrat Qasim namaz mein idhar udhar mutwaja nahi hote thay.

حَدَّثَنَا مَعْنُ بْنُ عِيسَى ، عَنْ خَالِدِ بْنِ أَبِي بَكْرٍ قَالَ : رَأَيْتُ سَالِمًا ، وَالْقَاسِمَ ، « لَا يَلْتَفِتَانِ فِي صَلَاتِهِمَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4543

Hazrat Ka'ab says that when a person stands in prayer, Allah Almighty also pays attention to him until he gets distracted.

حضرت کعب فرماتے ہیں کہ جب آدمی نماز میں کھڑا ہوتا ہے تو اللہ تعالیٰ بھی اس کی طرف اس وقت تک توجہ فرماتے ہیں جب تک وہ ادھر ادھر متوجہ نہ ہو۔

Hazrat Kaab farmate hain ke jab aadmi namaz mein khara hota hai to Allah Ta'ala bhi uski taraf us waqt tak tawajjo farmate hain jab tak woh idhar udhar mutwajja na ho.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ أَبِي لَبِيدٍ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ إِبْرَاهِيمَ التَّيْمِيِّ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ ضَمْرَةَ ، عَنْ كَعْبٍ قَالَ : « إِذَا قَامَ الرَّجُلُ فِي الصَّلَاةِ ، أَقْبَلَ اللَّهُ عَلَيْهِ بِوَجْهُهِ مَا لَمْ يَلْتَفِتْ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4544

Hazrat Hassan narrates that Hazrat Abu Hurairah said in his last illness, "Make me sit up, I have a trust with me from the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him). You (peace and blessings of Allah be upon him) said that do not turn here and there in prayer, if for some reason you have to do so, then avoid it at all costs during the obligatory prayer."

حضرت حسن فرماتے ہیں کہ حضرت ابوہریرہ نے اپنے مرض الوفات میں فرمایا کہ مجھے بٹھا دو ، میرے پاس رسول اللہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی ایک امانت ہے۔ آپ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا تھا کہ نماز میں ادھر ادھر متوجہ مت ہونا، اگر کسی وجہ سے تمہیں ایسا کرنا ہی پڑے تو فرض نماز کے دوران ہر حال میں اس سے بچنا۔

Hazrat Hassan farmate hain keh Hazrat Abu Huraira ne apne marz ul wafat mein farmaya keh mujhe bitha do, mere pass Rasul Allah huzur (Sallallahu Alaihi Wasallam) ki aik amanat hai. Aap huzur (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaya tha keh namaz mein idhar udhar mutwaja mat hona, agar kisi waja se tumhein aisa karna hi paray to farz namaz ke doran har haal mein is se bachna.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ قَالَ : حَدَّثَنَا أَبُو عُبَيْدَةَ الَنَّاجِيُّ ، عَنِ الْحَسَنِ ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ ، أَنَّهُ قَالَ فِي مَرَضِهِ : أَقْعِدُونِي فَإِنَّ عِنْدِي وَدِيعَةً أَوْدَعَنِيهَا رَسُولُ اللَّهِ ﷺ قَالَ : « لَا يَلْتَفِتْ أَحَدُكُمْ فِي صَلَاتِهِ فَإِنْ كَانَ لَا بُدَّ فَاعِلَا فَفِي غَيْرِ مَا افْتَرَضَ اللَّهُ عَلَيْهِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4545

The Prophet (PBUH) said the perfection of prayer is that you are not aware of who is to your right or to your left.

حضرت حکم فرماتے ہیں کہ نماز کا کمال یہ ہے کہ تمہیں یہ معلوم نہ ہو کہ تمہارے دائیں کون ہے اور تمہارے بائیں کون۔

Hazrat Hukam Farmaatay Hain Ke Namaz Ka Kamal Yeh Hai Ke Tumhen Yeh Maloom Na Ho Ke Tumharay Dayen Kaun Hai Aur Tumharay Bayen Kaun.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ قَالَ : حَدَّثَنَا خطَّابٌ الْعُصْفُرِيُّ ، عَنِ الْحَكَمِ قَالَ : « إِنَّ مِنْ تَمَامِ الصَّلَاةِ أَنْ لَا تَعْرِفَ مَنْ عَنْ يَمِينِكَ وَلَا مَنْ عَنْ شِمَالِكَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4546

Hazrat Imran bin Husain (R.A) said regarding the verse of the Holy Quran { وَالَّذِینَ هُمْ عَلَی صَلاَتِهِمْ دَائِمُونَ } that it means those who do not get distracted in their prayers.

حضرت عمران بن حصین قرآن مجید کی آیت { وَالَّذِینَ ہُمْ عَلَی صَلاَتِہِمْ دَائِمُونَ } کے بارے میں فرماتے ہیں کہ اس سے مراد وہ لوگ ہیں جو نماز میں ادھر ادھر متوجہ نہ ہوں۔

Hazrat Imran bin Haseen Quran Majeed ki ayat { WALAZEENA HUM ALA SALATEHIM DAYIMOON } ke bare mein farmate hain ke is se murad wo log hain jo namaz mein idher udher mutwajjah na hon.

حَدَّثَنَا أَبُو عَبْدِ الرَّحْمَنِ إِسْحَاقُ بْنُ مَنْصُورٍ قَالَ : حَدَّثَنَا هُرَيْمٌ ، عَنْ يَزِيدَ بْنِ أَبِي حَبِيبٍ ، عَنْ أَبِي الْأَسْوَدِ ، عَنْ عِمْرَانَ بْنِ حُصَيْنٍ : ﴿ الَّذِينَ هُمْ عَلَى صَلَاتِهِمْ دَائِمُونَ ﴾ [ المعارج : ٢٣ ] قَالَ : « الَّذِي لَا يَلْتَفِتُ فِي صَلَاتِهِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4547

Hazrat Asim (may Allah be pleased with him) narrates: "I never saw Hazrat Abu Wa'il (may Allah be pleased with him) looking here and there in prayer."

حضرت عاصم فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت ابو وائل کو کبھی نماز میں ادھر ادھر متوجہ ہوتے نہیں دیکھا۔

Hazrat Asim farmate hain ke maine Hazrat Abu Wa'il ko kabhi namaz mein idhar udhar mutwaja hote nahi dekha.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ عَيَّاشٍ ، عَنْ عَاصِمٍ قَالَ : « مَا رَأَيْتُ أَبَا وَائِلٍ مُلْتَفِتًا فِي صَلَاتِهِ قَطُّ »