Chapter on what is mentioned in the verse: 'And you will never be able to be equal between wives, even if you should strive. So do not incline completely [toward one] and leave another hanging.'
باب ما جاء في قول الله عز وجل: ولن تستطيعوا أن تعدلوا بين النساء ولو حرصتم فلا تميلوا كل الميل فتذروها كالمعلقة
Sunan al-Kubra Bayhaqi 14739
Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said: I heard from some of the people of knowledge, who used to say – and I am conveying it to you – "You will never be able to be completely just in what is in your hearts, so do not incline completely (to one side) lest you follow your desires and actions, and that will truly be a regret which is not right for you to leave hanging. Indeed Allah, Lord of Glory, does not seize upon what is in the hearts, rather He seizes upon actions and words. And whoever inclines through speech and action, then that is complete inclination."
Grade: Sahih
(١٤٧٣٩) امام شافعی (رح) فرماتے ہیں کہ میں نے بعض اہل علم سے سنا، جو وہ کہتے تھے : میں اس کو بیان کرتا ہوں تم ہرگز عدل نہ کرسکو گے جو تمہارے دلوں میں ہے تو تم مکمل طور پر مائل نہ ہوجاؤ کہ تم اپنی خواہشات اور افعال کے پیچھے نہ لگ جاؤ اور یہ بالفعل ملال ہوگا جو تمہارے لیے درست نہیں کہ تم اس کو لٹکی ہوئی کے مانند چھوڑ دو؛ کیونکہ اللہ رب العزت دل کی بات پر پکڑ نہیں کرتے لیکن افعال اور اقوال پر پکڑتے ہیں اور جو انسان بات اور فعل کے ذریعے مائل ہوگیا تو یہ مکمل میلان ہے۔
(14739) Imam Shafi (rah) farmate hain keh maine baaz ahle ilm se suna, jo wo kehte thay : mein is ko bayan karta hun tum hargiz adl na karsako ge jo tumhare dilon mein hai to tum mukammal tor par mail na hojao keh tum apni khwahishat aur afal ke peeche na lag jao aur ye befaal malaal hoga jo tumhare liye durust nahin keh tum is ko latki hui ke maand chhor do; kyunkeh Allah rabb ul izzat dil ki baat par pakar nahin karte lekin afal aur aqwal par pakarte hain aur jo insan baat aur fail ke zariye mail hogaya to ye mukammal mailan hai.
Abdullah bin Abbas (may Allah be pleased with him) said about this statement of Allah "{And you will not be able to be fair and just as between women, even if it is your ardent desire}," that it refers to love and intercourse.
Grade: Da'if
(١٤٧٤٠) حضرت عبداللہ بن عباس (رض) اللہ کے اس قول { وَ لَنْ تَسْتَطِیْعُوْٓا اَنْ تَعْدِلُوْا بَیْنَ النِّسَآئِ وَ لَوْ حَرَصْتُمْ } کے متعلق فرماتے ہیں کہ اس سے مراد محبت اور جماع ہے۔
(14740) Hazrat Abdullah bin Abbas (RA) Allah ke is qol { wa lan tastatiu an tada loo bainan nisa i wa lau harastum } ke mutaliq farmate hain ke is se murad muhabbat aur jima hai.
Abdullah bin Abbas (may Allah be pleased with him) said that you will not be able to do justice, even if you try your best: {And the souls (of men) are inclined to covetousness} [An-Nisa 128] The souls are prepared for stinginess. The desire for something that a person is greedy for is called stinginess, then He said: {So do not incline towards her completely so that you leave her hanging} [An-Nisa 129] "That you leave the wife (in suspense) neither divorced nor married."
Grade: Da'if
(١٤٧٤١) حضرت عبداللہ بن عباس (رض) فرماتے ہیں کہ آپ کوشش کے باوجود عدل نہ کرسکیں گے : { وَ اُخْضِرَتِ الْاَنْفُسُ الشُّحَّ } [النساء ١٢٨] حاضر کی گیں جانیں بخیلی پر۔ کسی ایسی چیز کی خواہش جس کا آدمی حریص ہو شح کہلاتی ہے، پھر فرمایا : { فَلَا تَمِیْلُوْا کُلَّ الْمَیْلِ فَتَذَرُوْہَا کَالْمُعَلَّقَۃِ } [النساء ١٢٩] ” کہ تم بیوہ اور خاوند والی کو چھوڑ دیتے ہو۔
Hazrat Abdullah bin Abbas (RA) farmate hain ke aap koshish ke bawajood adl na karsaken ge: { wa ukhiziratil anfusush shuhh } [alnnisa 128] hazir ki gain janen bukhli par. Kisi aisi cheez ki khwahish jis ka aadmi haris ho shuhh kehlati hai, phir farmaya : { fala tamilo kulla mail fatadzaruha kalmu'allaqah } [alnnisa 129] ” keh tum bewa aur khawan wali ko chhor dete ho.
Ibn Sirin (may Allah have mercy on him) said: "I asked Ubaidah about this verse: {And you will never be able to be fair and just between your wives, even if you should strive your utmost...} [An-Nisa' 129] He pointed with his hand to his chest and said: 'In love and intercourse.'"
Grade: Sahih
(١٤٧٤٢) ابن سیرین (رح) فرماتے ہیں : میں نے عبیدہ سے اس قول کے بارہ میں سوال کیا { وَ لَنْ تَسْتَطِیْعُوْٓا اَنْ تَعْدِلُوْا بَیْنَ النِّسَآئِ وَ لَوْ حَرَصْتُمْ } [النساء ١٢٩] فرماتے ہیں : انھوں نے اپنے ہاتھ سے سینے کی طرف اشارہ کیا اور فرمایا : محبت اور جماع کے بارے میں۔
14742 Ibn Sireen (rah) farmate hain : mein ne Ubaidah se is qol ke bare mein sawal kiya { wa lan tastatiu an tada loo bainan nisa i wa lau harastum } [alnnisa 129] farmate hain : unhon ne apne hath se sine ki taraf ishara kiya aur farmaya : muhabbat aur jima ke bare mein.
(14744) Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) narrated that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: Allah Almighty has forgiven my Ummah for their thoughts, as long as they do not act upon them or speak them.
(B) Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said: We have heard that when the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) would distribute something, he would say with justice, then he would say: O Allah! This is my distribution, of which I am in charge, and You know best what is beyond my control.
Grade: Sahih
(١٤٧٤٤) حضرت ابوہریرہ (رض) فرماتے ہیں کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : اللہ تعالیٰ نے میری امت کے خیالات کو معاف کردیا ہے جب تک وہ کلام یا عمل نہ کریں۔
(ب) امام شافعی (رح) فرماتے ہیں کہ ہمیں خبر ملی کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) باری تقسیم کرتے وقت عدل فرماتے، پھر فرماتے : اے اللہ ! یہ میری تقسیم ہے جس کا میں مالک ہوں اور تو خوب جانتا ہے جو میرے بس میں نہیں ہے۔
(14744) Hazrat Abu Huraira (RA) farmate hain keh Nabi (SAW) ne farmaya: Allah Ta'ala ne meri ummat ke khayalaat ko maaf kar diya hai jab tak wo kalaam ya amal na karen.
(b) Imam Shafi (RA) farmate hain keh humain khabar mili keh Rasul Allah (SAW) baari taqseem karte waqt adl farmate, phir farmate: Aye Allah! Yeh meri taqseem hai jis ka main malik hun aur Tu khoob janta hai jo mere bas mein nahin hai.
Aisha (RA) narrates that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) would be just in the division of his time and say: "O Allah! This is my division which I own, so do not blame me for what You own and I do not own.” The jurist says: "The heart is meant," and this justice is among the wives. Imam Shafi'i (RA) said that you (peace and blessings of Allah be upon him) used to visit your wives on this basis until they gave you permission when you were ill.
Grade: Da'if
(١٤٧٤٥) حضرت عائشہ (رض) فرماتی ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) باری کی تقسیم میں انصاف فرماتے اور کہتے : اے اللہ ! یہ میری تقسیم ہے جس کا میں مالک ہوں تو مجھے اس کے بارے میں ملامت نہ کرنا جس کا تو مالک ہے، میں مالک نہیں ہوں۔ قاضی فرماتے ہیں : دل مراد ہے اور یہ عدل عورتوں کے درمیان ہے، امام شافعی (رح) فرماتے ہیں کہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) اسی حساب سے اپنی عورتوں کے پاس آیا کرتے تھے یہاں تک کہ انھوں نے بیماری کی حالت میں اجازت دے دی۔
(14745) Hazrat Ayesha (Raz) farmati hain keh Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) baari ki taqseem mein insaaf farmate aur kehte: Aye Allah! Yeh meri taqseem hai jis ka mein malik hun to mujhe is ke bare mein malamat na karna jis ka tu malik hai, mein malik nahi hun. Qazi farmate hain: Dil muraad hai aur yeh adl auraton ke darmiyan hai, Imam Shafi (Rah) farmate hain keh aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) isi hisab se apni auraton ke paas aya karte thay yahan tak keh unhon ne bimari ki halat mein ijazat de di.
Aisha (RA) narrates that during his last illness, the Messenger of Allah (PBUH) kept asking, "Where will I be tomorrow? Where will I be tomorrow?" You (PBUH) were waiting for the day of Aisha (RA), so when your pure wives gave you permission to stay wherever you wished, you (PBUH) came to the house of Aisha (RA) and stayed there until your death.
Grade: Da'if
(١٤٧٤٦) حضرت عائشہ (رض) فرماتی ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) اپنی مرض الموت میں پوچھ رہے تھے کہ میں کل کہاں ہوں گا ؟ میں کل کہاں ہوں گا ؟ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) عائشہ (رض) کے دن کا انتظار کر رہے تھے، تو آپ کی ازواجِ مطہرات نے آپ کو اجازت دے دی کہ جہاں چاہیں رہیں تو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) حضرت عائشہ (رض) کے ہاں تشریف لے آئے اور وفات تک وہیں رہے۔
Hazrat Ayesha (Raz) farmati hain keh Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) apni marz-e-mout mein pooch rahe thay keh mein kal kahan hounga? Mein kal kahan hounga? Aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) Ayesha (Raz) ke din ka intezar kar rahe thay, tou aap ki azwaj-e-mutahharaat ne aap ko ijazat de di keh jahan chahain rahain tou aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) Hazrat Ayesha (Raz) ke han tashreef le aaye aur wafat tak wahin rahe.
(14747) Aisha (may Allah be pleased with her) narrates that during his fatal illness, the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) sent a message to the women. When they all gathered, he said, "I no longer have the strength to come to all of you. If you permit me to remain with Aisha, then..." They gave him permission.
Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said that when he (the Prophet) was asked who among the people he loved most, he replied, "Aisha".
Grade: Da'if
(١٤٧٤٧) حضرت عائشہ (رض) فرماتی ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اپنی مرض الموت میں عورتوں کو پیغام بھیجا، وہ ساری جمع ہوئیں تو آپ نے فرمایا کہ اب میں تمام کے پاس آنے کی طاقت نہیں رکھتا۔ اگر تم مجھے عائشہ کے پاس رہنے کی اجازت دے دو تو انھوں نے اجازت دے دی۔
امام شافعی (رح) فرماتے ہیں کہ جب آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے سوال کیا گیا کہ لوگوں میں سے آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو زیادہ محبوب کون ہے فرمایا : عائشہ۔
14747 Hazrat Ayesha (Raz) farmati hain keh Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne apni marz-ul-maut mein auraton ko paigham bheja, woh sari jama hui to aap ne farmaya keh ab mein tamam ke paas aane ki taqat nahin rakhta. Agar tum mujhe Ayesha ke paas rehne ki ijazat de do to unhon ne ijazat de di.
Imam Shafai (Rah) farmate hain keh jab aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se sawal kiya gaya keh logon mein se aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ko zyada mehboob kon hai farmaya: Ayesha.
(14748) Amr bin Al-'Aas (may Allah be pleased with him) reported that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) sent him with the army of Dhat as-Salasil. He said: When I came back, I said: “O Messenger of Allah, who among the people is most beloved to you?” He said: “Aisha.” I said: “From amongst the men?” He said: “Her father.” I said: “Then who?” He said: “Umar.” Then he mentioned some other people. Others narrated: “Then Umar,” meaning that the words “Thumma Umar” were said. In the narration of Aisha (may Allah be pleased with her), the words are “Umar.”
(b) In the hadith of Umar bin Al-Khattab (may Allah be pleased with him), when he said to his daughter Hafsa (may Allah be pleased with her): “Do not let it grieve you that your neighbor is so beautiful and is more beloved to the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) than you,” he was referring to Aisha (may Allah be pleased with her).
Grade: Sahih
(١٤٧٤٨) عمرو بن عاص (رض) فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ان کو ذات السلاسل لشکر کے ساتھ بھیجا، کہتے ہیں : میں واپس آیا تو میں نے کہا : اے اللہ کے رسول ! لوگوں میں سے آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو زیادہ محبوب کون ہے ؟ آپ نے فرمایا : عائشہ۔ میں نے پوچھا : مردوں میں سے ؟ فرمایا : اس کا باپ میں نے کہا : پھر کون ؟ فرمایا : عمر (رض) ۔ آپ نے پھر کئی شخص شمار کیے اور دوسروں نے کہا : پھر عمر، یعنی ثم عمر کے الفاظ بیان کیے، سیدہ عائشہ (رض) کی روایت میں عمر کے الفاظ ہیں۔
(ب) حضرت عمر بن خطاب (رض) کی حدیث میں ہے کہ جب انھوں نے اپنی بیٹی حفصہ (رض) سے کہا کہ تجھے یہ بات دھوکے میں نہ ڈالے کہ تیری ہمسائی بڑی خوبصورت ہے اور وہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو تجھ سے زیادہ محبوب ہے، وہ حضرت عائشہ (رض) کا ارادہ کر رہے تھے۔
(14748) Amr bin Aas (RA) farmate hain keh Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne un ko Zatus Salaasil lashkar ke sath bheja, kehte hain : mein wapas aaya to mein ne kaha : aye Allah ke Rasul! Logon mein se aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ko ziada mehboob kon hai? Aap ne farmaya : Ayesha. Mein ne poocha : mardon mein se? Farmaya : is ka baap. Mein ne kaha : phir kon? Farmaya : Umar (RA). Aap ne phir kai shakhsh shumar kiye aur dusron ne kaha : phir Umar, yani summa Umar ke alfaz bayan kiye, Sayyida Ayesha (RA) ki riwayat mein Umar ke alfaz hain.
(b) Hazrat Umar bin Khattab (RA) ki hadees mein hai keh jab unhon ne apni beti Hafsa (RA) se kaha keh tujhe yeh baat dhokhe mein na dale keh teri humsai badi khoobsurat hai aur woh Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ko tujh se ziada mehboob hai, woh Hazrat Ayesha (RA) ka irada kar rahe the.
(14749) Muhammad bin Abdul Rahman bin Harith bin Hisham (may Allah be pleased with him) narrates that Aisha (may Allah be pleased with her) said that the Mothers of the Believers sent Fatima (may Allah be pleased with her), the daughter of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), to the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) while he was lying with Aisha (may Allah be pleased with her) in her tent. The Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) gave Fatima (may Allah be pleased with her) permission to enter. Fatima (may Allah be pleased with her) said, "O Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him)! Your wives have sent me to you to ask you to be just to us concerning the daughter of Abu Quhafa." Aisha (may Allah be pleased with her) said, "I remained silent." She said that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said, "Do you not love whom I love?" Fatima (may Allah be pleased with her) said, "Why not?" So, he (peace and blessings of Allah be upon him) said, "Then love her." Aisha (may Allah be pleased with her) said that upon hearing this from the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), Fatima (may Allah be pleased with her) stood up and went back and told them what the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) had said to her. They began to say to Fatima (may Allah be pleased with her), "You did not do anything on our behalf. Go back to the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) and tell him that your mothers are asking for justice regarding the daughter of Abu Quhafa." Fatima said, "I will not speak about this matter again." Aisha (may Allah be pleased with her) said that the Mothers of the Believers then sent Zainab bint Jahsh, the wife of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him). She was the one among them who was most equal to me in rank, but I have not seen a woman better than Zainab in terms of religion. She was the most God-fearing, truthful, kind to relatives, charitable, and engaged in good deeds through which one seeks closeness to Allah, the Exalted. However, she was sharp-tongued, but her anger would subside quickly. She said that she sought permission to enter upon the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) while he was lying with Aisha (may Allah be pleased with her) in her tent. She prolonged her speech, and I waited for the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) to give permission and looked at him to see if he would allow her in. She said that Zainab bint Jahsh continued to speak, and I realized that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) would not disapprove of my retaliation. She said, "When I began to speak, I reprimanded her severely." She said that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) was laughing and said, "She is the daughter of Abu Bakr." In another narration, it is mentioned, "I separated myself from her."
Grade: Sahih
(١٤٧٤٩) محمد بن عبدالرحمن بن حارث بن ہشام (رض) فرماتے ہیں کہ حضرت عائشہ (رض) فرماتی ہیں کہ ازواج مطہرات نے نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی بیٹی فاطمہ (رض) کو رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی طرف بھیجا جس وقت آپ حضرت عائشہ کے ساتھ ان کی چادر میں لیٹے ہوئے تھے تو رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے حضرت فاطمہ (رض) کو اجازت دے دی۔ حضرت فاطمہ (رض) کہتی ہے : اے اللہ کے رسول (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) ! آپ کی بیویوں نے مجھے آپ کے پاس بھیجا ہے کہ آپ ابو قحافہ کی بیٹی کے بارے میں ہم سے عدل کریں، حضرت عائشہ (رض) کہتی ہیں : میں خاموش تھی فرماتی ہیں کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : کیا تو اس سے محبت نہیں کرتی جس سے میں محبت کرتا ہوں۔ فاطمہ (رض) کہتی ہیں : کیوں نہیں تو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : تو اس سے محبت کر۔ حضرت عائشہ (رض) فرماتی ہیں کہ حضرت فاطمہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے یہ سن کر کھڑی ہوگئیں اور واپس جا کر ان کو وہ بات بتائی جو نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اس سے کہی تھی، وہ حضرت فاطمہ (رض) سے کہنے لگیں : آپ نے تو ہماری جانب سے کچھ بھی نہ کیا، دوبارہ جا کر نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے کہو کہ آپ کی بیویاں ابو قحافہ کی بیٹی کے بارے میں عدل کا سوال کرتی ہیں۔ حضرت فاطمہ کہنے لگیں کہ اب میں اس بارے میں کلام بھی نہ کروں گی۔ حضرت عائشہ (رض) فرماتی ہیں کہ ازواج مطہرات نے نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی بیوی زینب بنت جیش کو بھیجا، یہ ان میں سے سب سے زیادہ میرے برابر تھی لیکن زینب سے بڑھ کر دین کے بارے میں اچھی عورت میں نے نہیں دیکھی۔ سب سے زیادہ اللہ سے ڈرنے والی، سچی بات کرنے والی، صلہ رحمی کرنے والی، بہت زیادہ صدقہ کرنے والی اور نیکی کام میں اپنے آپ کو مصروف رکھنے والی، جن کے ذریعے اللہ رب العزت کا قرب حاصل کیا جائے، لیکن زبان کی تیز تھیں، غصہ جلد ختم ہوجاتا تھا۔ فرماتی ہیں کہ انھوں نے رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے پاس آنے کی اجازت طلب کی تو رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) حضرت عائشہ (رض) کے گھر ان کی چادر میں ساتھ لیٹے ہوئے تھے۔ اس نے زبان درازی کی تو میں نے رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کا انتظار کیا اور آپ کی طرف دیکھا کہ کیا آپ اجازت دیتے ہیں، فرماتی ہیں کہ زینب بنت جحش نے بات جاری رکھی تو میں نے پہچان لیا کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) میرے انتقام کو ناپسند نہ کریں گے۔ کہتی ہیں : جب میں شروع ہوئی تو میں نے خوب ڈانٹ پلائی۔ کہتی ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) ہنس رہے تھے اور فرمایا : ابوبکر (رض) کی بیٹی ہے۔ دوسری روایت میں ہے کہ میں اس سے الگ ہوگئی۔
14749 Muhammad bin Abdurrahman bin Haris bin Hisham (Razi) farmate hain ke Hazrat Ayesha (Razi) farmati hain ke azwaj mutahirat ne Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki beti Fatima (Razi) ko Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki taraf bheja jis waqt aap Hazrat Ayesha ke sath un ki chadar mein lete huye the to Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne Hazrat Fatima (Razi) ko ijazat de di. Hazrat Fatima (Razi) kahti hai : Aye Allah ke Rasul ((صلى الله عليه وآله وسلم))! Aap ki biwiyon ne mujhe aap ke pass bheja hai ke aap Abu Quhafa ki beti ke bare mein hum se adl karen, Hazrat Ayesha (Razi) kahti hain : Main khamosh thi farmati hain ke Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya : Kiya tu us se muhabbat nahin karti jis se main muhabbat karta hun. Fatima (Razi) kahti hain : Kyon nahin to aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya : To us se muhabbat kar. Hazrat Ayesha (Razi) farmati hain ke Hazrat Fatima Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se ye sun kar khadi hogayin aur wapas ja kar un ko woh baat batai jo Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne us se kahi thi, woh Hazrat Fatima (Razi) se kahne lagin : Aap ne to hamari taraf se kuchh bhi na kiya, dobara ja kar Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se kaho ke aap ki biwiyan Abu Quhafa ki beti ke bare mein adl ka sawal karti hain. Hazrat Fatima kahne lagin ke ab main is bare mein kalam bhi na karun gi. Hazrat Ayesha (Razi) farmati hain ke azwaj mutahirat ne Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki biwi Zainab bint Jaish ko bheja, ye un mein se sab se ziada mere barabar thi lekin Zainab se badh kar deen ke bare mein achhi aurat main ne nahin dekhi. Sab se ziada Allah se darne wali, sachi baat karne wali, sila rehmi karne wali, bahut ziada sadqa karne wali aur neki kaam mein apne aap ko masroof rakhne wali, jin ke zariye Allah Rab ul Izzat ka qurb hasil kiya jaye, lekin zaban ki tez thin, ghussa jald khatam hojata tha. Farmati hain ke unhon ne Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke pass aane ki ijazat talab ki to Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) Hazrat Ayesha (Razi) ke ghar un ki chadar mein sath lete huye the. Us ne zaban darazi ki to main ne Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ka intezar kiya aur aap ki taraf dekha ke kya aap ijazat dete hain, farmati hain ke Zainab bint Jahsh ne baat jari rakhi to main ne pahchan liya ke Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) mere inteqam ko napasand na karen ge. Kahti hain : Jab main shuru hui to main ne khoob daant plai. Kahti hain ke Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) hans rahe the aur farmaya : Abubakar (Razi) ki beti hai. Dusri riwayat mein hai ke main us se alag hogayi.