Chapter on the origin of division and the beginning thereof, along with the contamination by the oaths of the claimant
باب أصل القسامة والبداية فيها مع اللوث بأيمان المدعي
Sunan al-Kubra Bayhaqi 16430
Abdullah bin Sahal and Muhayyisah (may Allah be pleased with them) went out to Khaibar. For some reason, they separated. Muhayyisah came (back) and informed that Abdullah bin Sahal had been killed. When the Jews came, Muhayyisah said: "You have killed him! By Allah!" They said: "By Allah, we have not killed him." So, (Muhayyisah) came to the people of the murdered and told them the whole story. Then, his elder brother, Hawisah, and Abdur Rahman bin Sahal, the brother of the deceased, came to the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him). Muhayyisah wanted to speak, but you (peace and blessings of Allah be upon him) said: "Let the elder one speak." So, Hawisah spoke. Then Muhayyisah spoke. You (peace and blessings of Allah be upon him) said: "Either they will pay the blood money or get ready for war." When this news reached the Jews, they sent a message to you (peace and blessings of Allah be upon him): "By Allah! We have not killed him." You (peace and blessings of Allah be upon him) said to the three of them: "Will you take 50 oaths that they have killed him?" They said: "No." So, you (peace and blessings of Allah be upon him) said: "Then the Jews should take 50 oaths." They said: "(But) they are not Muslims." So, you (peace and blessings of Allah be upon him) paid the blood money on their behalf. 100 she-camels entered their house. Sahal says: "A red she-camel from among them even kicked me."
Grade: Sahih
(١٦٤٣٠) عبداللہ بن سہل اور محیصہ (رض) خیبر کی طرف نکلے، کسی وجہ سے دونوں جدا جدا ہوگئے۔ محیصہ آئے تو انھوں نے بتایا کہ عبداللہ بن سہل کو قتل کردیا گیا ہے تو یہود آئے تو محیصہ نے کہا : تم نے اسے قتل کیا ہے۔ اللہ کی قسم ! تو انھوں نے کہا : واللہ ہم نے اسے قتل نہیں کیا تو وہ مقتول کی قوم کے پاس آئے اور انھیں سارا واقعہ سنایا تو وہ اس کا بڑا بھائی حویصہ اور عبدالرحمن بن سہل مقتول کا بھائی نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے پاس آئے تو محیصہ نے بات کرنا چاہی تو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : بڑا بات کرے تو حویصہ نے بات کی۔ پھر محیصہ نے بات کی تو آپ نے فرمایا : یا تو وہ دیت دیں گے یا جنگ کے لیے تیار ہوجائیں۔ جب یہ بات یہود تک پہنچی تو انھوں نے آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو لکھ بھیجا کہ واللہ ! ہم نے قتل نہیں کیا تو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ان تینوں کو فرمایا : کیا تم ٥٠ قسم اٹھاتے ہو کہ انھوں نے ہی قتل کیا ہے۔ کہنے لگے : نہیں۔ تو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : پھر یہودی ٥٠ قسمیں اٹھائیں۔ کہنے لگے : وہ مسلمان ہی نہیں ہیں تو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ان کو اپنی طرف سے دیت ادا کی۔ ١٠٠ اونٹنیاں ان کے گھر میں داخل ہوئیں۔ سہل کہتے ہیں کہ ایک سرخ اونٹنی نے ان میں سے مجھے لات بھی ماری تھی۔
(16430) Abdullah bin Sahl aur Muhaysah (RaziAllahu Anhuma) Khyber ki taraf nikle, kisi wajah se donon juda juda hogaye. Muhaysah aaye to unhon ne bataya ke Abdullah bin Sahl ko qatl kar diya gaya hai to Yahood aaye to Muhaysah ne kaha: tum ne use qatl kiya hai. Allah ki qasam! to unhon ne kaha: Wallahi hum ne use qatl nahin kiya to woh maqtool ki qaum ke pass aaye aur unhen sara waqia sunaya to woh uska bada bhai Hawisah aur Abdul Rahman bin Sahl maqtool ka bhai Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke pass aaye to Muhaysah ne baat karna chahi to aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: bada baat kare to Hawisah ne baat ki. Phir Muhaysah ne baat ki to aap ne farmaya: ya to woh deit denge ya jang ke liye taiyar hojaen. Jab yeh baat Yahood tak pahunchi to unhon ne aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ko likh bheja ke Wallahi! hum ne qatl nahin kiya to aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne un teeno ko farmaya: kya tum 50 qasam uthate ho ke unhon ne hi qatl kiya hai. Kahne lage: nahin. To aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: phir Yahoodi 50 qasmen uthaen. Kahne lage: woh musalman hi nahin hain to aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne unko apni taraf se deit ada ki. 100 untnian un ke ghar mein dakhil huin. Sahl kahte hain ke ek surkh untni ne un mein se mujhe laat bhi mari thi.
After narrating a hadith from Ibn 'Uyainah from Thaqafi, Imam Shafi'i says that Ibn 'Uyainah did not mention whether the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) gave precedence to the Ansar or the Jews for the oath of allegiance. In one hadith, it is stated that he gave precedence to the Ansar.
Grade: Sahih
(١٦٤٣٧) امام شافعی ابن عیینہ سے حدیث ثقفی نقل کرنے کے بعد فرماتے ہیں کہ ابن عیینہ نے یہ نہیں بتایا کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے قسم کے لیے انصار کو مقدم کیا تھا یا یہودیوں کو ایک حدیث میں یہ کہا گیا ہے کہ انصاریوں کو مقدم کیا تھا۔
(16437) Imam Shafi ibn Uyainah se hadees Saqafi naqal karne ke baad farmate hain ki ibn Uyainah ne ye nahin bataya ki Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne qasam ke liye Ansar ko muqaddam kiya tha ya yahudiyon ko ek hadees mein ye kaha gaya hai ki Ansariyon ko muqaddam kiya tha.
Sahl bin Abi Hathima reported that some people of his tribe went to Khaibar and got separated. They found one of them murdered. They said to the people there, "You have killed our companion." They said, "We have not killed him, nor do we know (who has killed him)." They came to the Messenger of Allah (ﷺ). They said, "O Messenger of Allah! We went to Khaibar and one of our companions was murdered." He said, "The elder should speak." He said, "Is there any proof as to who has killed (him)?" They said, "No." He asked, "Then should the Jews take an oath?" They said, "We do not deem their oaths to be reliable." Thereupon, you (ﷺ) disliked leaving his blood uncompensated and paid one hundred camels from your side as his blood-money. In one narration (it is said) that it was (paid) out of the Sadaqa camels.
Grade: Sahih
(١٦٤٣٨) سہل بن ابی حثمہ کہتے ہیں کہ ان کی قوم کے چند لوگ خیبر گئے اور وہ جدا جدا ہوگئے تو انھوں نے ان میں سے ایک کو مقتول پایا تو انھوں نے وہاں کے لوگوں سے کہا کہ ہمارے ساتھی کو تم نے قتل کیا ہے۔ انھوں نے کہا : نہ ہم نے قتل کیا ہے، نہ ہی ہم جانتے ہیں۔ وہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے پاس آگئے۔ انھوں نے کہا : اے اللہ کے نبی ! ہم خیبر گئے تو ہمارا ایک ساتھی قتل ہوگیا۔ آپ نے فرمایا : بڑا بات کرے آپ نے فرمایا کہ کوئی دلیل ہے کہ کس نے قتل کیا ہے ؟ کہنے لگے : نہیں۔ پوچھا : پھر یہودی قسم اٹھا دیں۔ کہنے لگے : ہم ان کی قسم پر راضی نہیں ہیں کہ تو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اس کے خون کو رائیگاں قرار دینا ناپسند سمجھا اور اپنی طرف سے ١٠٠ اونٹ اس کی دیت ادا کردی۔ ایک روایت میں ہے کہ صدقہ کے اونٹوں سے۔
16438 Sehl bin Abi Hatma kehte hain ki un ki qaum ke chand log Khyber gaye aur wo juda juda hogaye to unhon ne un mein se ek ko maqtool paya to unhon ne wahan ke logon se kaha ki hamare sathi ko tum ne qatl kiya hai unhon ne kaha na hum ne qatl kiya hai na hi hum jante hain wo Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ke pass aa gaye unhon ne kaha aye Allah ke Nabi hum Khyber gaye to hamara ek sathi qatl hogaya aap ne farmaya bada baat kare aap ne farmaya ki koi daleel hai ki kis ne qatl kiya hai kehne lage nahin poocha phir yahoodi qasam utha dein kehne lage hum un ki qasam par razi nahin hain ki to aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne us ke khoon ko raigan qarar dena napasand samjha aur apni taraf se 100 unt us ki diyat ada kardi ek riwayat mein hai ki sadaqah ke unton se
Ibn Ibrahim said: By Allah! Sahl was not more knowledgeable, but he was older. He said so for this reason. By Allah! The matter was not like that. But Sahl thought it was permissible, as you said, to take an oath about something you do not know, and so he wrote to the Jews of Khaibar. When the Ansar said that a murdered person was found amongst their dwellings, they wrote an oath that they did not kill him, nor did they have any knowledge of the killer, so you (the Prophet, peace and blessings of Allah be upon him) paid his blood money from your own wealth.
Grade: Da'if
(١٦٤٣٩) ابن ابراہیم کہتے ہیں : اللہ کی قسم ! سہل علم میں اس سے بڑھ کر نہ تھا لیکن عمر میں بڑا تھا کہ اس نے اس کے لیے کہا تھا واللہ معاملہ اس طرح نہیں، لیکن سہل نے وہم سمجھا جو آپ نے کہا تھا کہ جس کا تمہیں علم نہیں اس پر قسم اٹھاؤ، لیکن خیبر کے یہود کی طرف لکھ دیا۔ جب انصار نے بات کی کہ تمہارے گھروں کے درمیان میں ایک مقتول پایا گیا ہے تو انھوں نے حلفاً لکھا کہ نہ ہم نے قتل کیا اور نہ ہی ہم جانتے ہیں تو اس کی دیت آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اپنی طرف سے ادا کردی۔
Ibn Ibrahim kehte hain : Allah ki qasam ! Sahl ilm mein is se barh kar na tha lekin umar mein bada tha ke usne is ke liye kaha tha Wallahi mamla is tarah nahin, lekin Sahl ne waham samjha jo aap ne kaha tha ke jis ka tumhein ilm nahin us par qasam uthao, lekin Khaibar ke Yahud ki taraf likh diya. Jab Ansar ne baat ki ke tumhare gharon ke darmiyan mein ek maqtool paya gaya hai to unhon ne halifan likha ke na hum ne qatl kiya aur na hi hum jante hain to is ki deet aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne apni taraf se ada kar di.
Imam Shafi'i said that someone said to me: Why don't you accept the narration of Ibn Bujayd? Imam Shafi'i replied that we don't know whether Ibn Bujayd heard anything from the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) or not. If he didn't hear, then it is mursal, and we don't consider mursal to be authentic. And Sahl is a companion, and he heard from the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), so we accept his narration. Then he asked: Why don't you accept the narration of Zuhri? So I said: Because it is mursal.
Grade: Sahih
(١٦٤٤٠) امام شافعی فرماتی ہیں کہ مجھے کسی نے کہا : آپ ابن بجید کی روایت کیوں نہیں لیتے ؟ امام شافعی نے جواب دیا کہ ہمیں نہیں پتہ کہ ابن بجید نے نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے کچھ سنا بھی ہے یا نہیں اگر نہیں۔ سنا تو وہ مرسل ہے اور ہم مرسل کو ثابت نہیں سمجھتے اور سہل صحابی ہیں اور انھوں نے نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے سنا بھی ہے تو ہم ان کی روایت لیتے بھی ہیں۔ پھر پوچھا : زہری کی روایت کیوں نہیں لیتے ؟ تو میں نے کہا : مرسل ہونے کی وجہ سے۔
16440 imam shafai farmati hain keh mujhe kisi ne kaha ap ibn bujaid ki riwayat kyon nahin lete imam shafai ne jawab diya keh humain nahin pata keh ibn bujaid ne nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se kuch suna bhi hai ya nahin agar nahin suna to wo mursal hai aur hum mursal ko sabit nahin samajhte aur sahl sahabi hain aur unhon ne nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se suna bhi hai to hum un ki riwayat lete bhi hain phir pucha zehri ki riwayat kyon nahin lete to main ne kaha mursal hone ki wajah se
Sulayman ibn Yasar narrates from the Ansar that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said to the Jews, "Let fifty of you swear an oath," but they refused. Then he (peace and blessings of Allah be upon him) asked the Ansar to swear an oath, and they said, "How can we swear an oath about the unseen?" So the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) paid the blood-money, for it was from their area that it was found. This narration is mursal (missing a narrator in the chain), and it is proven through a sound chain that the blood-money was paid by the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) himself.
Grade: Da'if
(١٦٤٤١) سلیمان بن یسار انصار کے لوگوں سے نقل فرماتے ہیں کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے یہودیوں کو کہا کہ تم میں سے ٥٠ آدمی قسم اٹھائیں تو انھوں نے انکار کردیا، پھر انصار کو قسم کا کہا تو وہ کہنے لگے : ہم غیب پر کیسے قسم اٹھائیں تو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے یہودیوں پر دیت لگا دی؛ کیونکہ وہ انہی کے علاقہ سے ملا تھا۔ یہ روایت مرسل ہے اور صحیح سند سے یہ ثابت ہے کہ دیت نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اپنی طرف سے ادا کی تھی۔
(16441) Sulaman bin Yasar Ansar ke logon se naqal farmate hain ke Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne Yahudiyon ko kaha ke tum mein se 50 aadmi qasam uthayen to unhon ne inkar kar diya, phir Ansar ko qasam ka kaha to woh kehne lage : hum ghaib par kaise qasam uthayen to aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne Yahudiyon par dait laga di; kyunki woh unhi ke elaqe se mila tha. Yeh riwayat mursal hai aur sahih sand se yeh sabit hai ke dait Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne apni taraf se ada ki thi.
(16442) Sulaiman bin Yasar narrates from the Companions of the Messenger that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) upheld the Qasamah of the pre-Islamic period and gave judgment by it when the Ansar accused the Jews of killing their man.
Grade: Sahih
(١٦٤٤٢) سلیمان بن یسار اصحاب رسول سے روایت کرتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے جاہلیت کے قسامہ کو برقرار رکھا اور اس کے ذریعے اس کا فیصلہ فرمایا کہ جب انصار نے یہودیوں پر اپنے آدمی کے قتل کا دعویٰ کیا تھا۔
Sulaiman bin Yasar ashab rasool se riwayat karte hain ki rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne jahiliyat ke qasama ko barqaraar rakha aur iske zariye iska faisla farmaya ki jab ansar ne yahudiyon par apne aadmi ke qatal ka daawa kiya tha.
Ibn Musayyab said that the Sunnah has passed that in Qasamah (oath of accusation), 50 men would take 50 oaths, and if even one turned back, the blood-money would not be paid.
Grade: Sahih
(١٦٤٤٤) ابن مسیب فرماتے ہیں کہ سنت گزر چکی ہے کہ قسامہ میں ٥٠ آدمی ٥٠ قسمیں اٹھائیں اگر ایک بھی پھر گیا تو دیت نہیں دی جائے گی۔
(16444) ibne masiib farmate hain ke sunnat guzar chuki hai ke qasama mein 50 aadmi 50 qasmen uthayen agar ek bhi phir gaya to deet nahin di jaye gi.
Amr bin Shu'aib, on his father's authority, and he on his father's authority, reported that Allah's Messenger (ﷺ) said: The onus of proof is on the claimant, and the taking of an oath is on the one from whom something is demanded, except in Qasamah.
Grade: Da'if
(١٦٤٤٥) عمرو بن شعیب اپنے والد سے اور وہ اپنیدادا سے روایت کرتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : دلیل مدعی کے ذمے ہے اور مدعی علیہ پر قسم ہے قسامہ کے علاوہ میں۔
(16445) Amr bin Shoaib apne walid se aur wo apne dada se riwayat karte hain ke Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: Daleel muddai ke zimme hai aur muddai alaih par qasam hai qasama ke alawa mein.
Abdullah bin Abbas (may Allah be pleased with him) narrated that a man from the Ansar was found murdered in a Jewish territory, so the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) sent someone to them to take an oath from fifty of their chosen men. They swore by Allah that they did not kill him, nor did they know who did, so you (O Prophet) imposed the blood money on them. They said: “You have given the same judgment as our Prophet Moses (peace be upon him) gave against us.”
Grade: Da'if
(١٦٤٤٧) عبداللہ بن عباس (رض) فرماتے ہیں کہ انصار کا ایک آدمی یہود کے علاقہ میں مقتول پایا گیا تو نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ان کی طرف کسی کو بھیجا کہ ان کے ٥٠ مختار لوگوں سے قسم لے کر آئے۔ انھوں نے اللہ کی قسم دے دی کہ نہ ہم نے قتل کیا اور نہ ہم جانتے ہیں تو آپ نے ان پر دیت لگا دی۔ وہ کہنے لگے : وہی فیصلہ کیا ہے جو ہم پر ہمارے نبی موسیٰ (علیہ السلام) نے کیا تھا۔
16447 Abdullah bin Abbas (RA) farmate hain ke Ansar ka aik aadmi Yahud ke ilaqe mein maqtool paya gaya to Nabi (SAW) ne un ki taraf kisi ko bheja ke un ke 50 mukhtar logon se qasam le kar aaye. Unhon ne Allah ki qasam de di ke na hum ne qatal kiya aur na hum jante hain to aap ne un par deet laga di. Woh kahne lage: Wahi faisla kiya hai jo hum par hamare Nabi Moosa (AS) ne kiya tha.
Yahya bin Saeed narrates from Sufyan Thori that Kalbi told me: Abu Saleh told me that whatever I narrated to you regarding this matter is false.
Grade: Sahih
(١٦٤٤٨) یحییٰ بن سعید سفیان ثوری سے نقل فرماتے ہیں کہ مجھے کلبی نے کہا : مجھے ابو صالح نے کہا کہ میں نے جو بھی تجھ سے اس بارے میں بیان کیا وہ جھوٹ ہے۔
Yahya bin Saeed Sufiyan Sori se naql farmate hain keh mujhe Kalbi ne kaha : mujhe Abu Saleh ne kaha keh main ne jo bhi tujh se is bare mein bayan kya woh jhoot hai.
The people of the tribe of Sha'bi say: A murdered person was found in the area of Hamadan. When the case was brought before Umar for a verdict, they swore fifty oaths that neither did they commit the murder nor did they know about it. Upon this, Umar imposed a blood-money fine on them and said: "O people of Hamadan! You are absolved of his blood by your oath, but I cannot let the blood of a Muslim go in vain."
Grade: Da'if
(١٦٤٤٩) شعبی کہتے ہیں : ہمدان کے علاقے میں ایک مقتول پایا گیا ۔ فیصلہ حضرت عمر کے پاس لایا گیا تو انھوں نے اس پر پچاس قسمیں اٹھائیں کہ نہ ہم نے قتل کیا اور نہ ہم جانتے ہیں تو آپ نے ان پر دیت کا جرمانہ لگا دیا اور فرمایا : اے ہمدان کے لوگو ! تم قسم سے اس کے خون سے تو بری ہوگئے لیکن میں ایک مسلمان کا خون رائیگاں نہیں کرسکتا۔
Shuaibi kehte hain: Hamdan ke elake mein ek maqtool paya gaya. Faisla Hazrat Umar ke paas laya gaya to unhon ne is par pachas qasmain uthain ke na hum ne qatl kiya aur na hum jante hain to aap ne un par dayat ka jurmana laga diya aur farmaya: Aye Hamdan ke log! Tum qasam se is ke khoon se to bari hogaye lekin mein ek musalman ka khoon raigan nahin karsakta.
(16450) It is narrated on the authority of Sha'bi, regarding Umar (may Allah be pleased with him), that it was reported to him about a murdered person found between two villages. He said: "Let fifty men from the village he was closer to come and take an oath." Then he imposed blood money on them. They said, "Our oaths neither saved our wealth nor did our wealth protect our oaths." Umar said, "The matter is somewhat like this." [This narration is weak (daeef)]
Imam Shafi'i said, "Except for Sufyan, it was said that Asim narrated from A'mash from Sha'bi that Umar said, 'Your oaths saved your blood, but I will not let the blood of a Muslim be wasted.'" Then Imam Shafi'i, in response to a question, mentioned the issues that Umar was opposing in this story. Then he was asked, "Is this narration acceptable to you?" He said, "No." Sha'bi narrates it from Harith Al-A'war, and Harith Al-A'war is unknown. It is proven with Sahih and Thalis chains of narration that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) demanded an oath from the Jews, but when the Ansar disagreed, he (peace and blessings of Allah be upon him) paid the blood money himself and not from the Jews.
Grade: Da'if
(١٦٤٥٠) شعبی حضرت عمر (رض) کے بارے میں فرماتے ہیں کہ انھیں ایک مقتول کے بارے میں لکھا گیا جو دو بستیوں کے درمیان میں ہوا۔ فرمایا : جس بستی کے وہ زیادہ قریب ہو اس کے ٥٠ آدمی آئیں اور وہ قسم اٹھائیں۔ پھر آپ نے ان پر دیت لگا دی، وہ کہنے لگے : ہماری قسموں نے نہ تو ہمارے مالوں کو بچایا اور نہ ہمارے مالوں نے ہماری قسموں کو تو حضرت عمر نے فرمایا : معاملہ کچھ ایسا ہی ہے۔ [ضعیف ]
امام شافعی فرماتے ہیں : سفیان کے علاوہ نے کہا کہ عاصم احول شعبی سے نقل فرماتے ہیں کہ حضرت عمر نے فرمایا کہ تمہارے خون کو تمہاری قسموں نے بچا لیا لیکن میں ایک مسلمان کا خون باطل نہیں ہونے دوں گا۔ پھر امام شافعی نے ایک سوال کے جواب میں وہ مسائل ذکر کیے کہ جن کی حضرت عمر اس قصہ میں مخالفت کر رہے ہیں۔ پھر پوچھا گیا کہ کیا یہ قصہ آپ کے نزدیک ہے ؟ فرمایا : نہیں۔ شعبی اسے حارث اعور سے نقل کرتے ہیں اور حارث اعور مجہول ہے۔ صحیح اور ثالث سند سے یہ بات ثابت ہے کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے یہودیوں سے بھی قسم کا مطالبہ چاہا، لیکن انصاری نہ مانے تو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے یہودیوں پر نہیں بلکہ اپنی طرف سے دیت ادا کی تھی۔
(16450) Shobai Hazrat Umar (RA) ke baray mein farmate hain ke unhen aik maqtool ke baray mein likha gaya jo do bastiyon ke darmiyan mein hua. Farmaya: Jis basti ke woh zyada qareeb ho uske 50 aadmi aaen aur woh qasam uthaen. Phir aap ne un per deyt laga di, woh kehne lage: Hamari qasmon ne na to humare maalon ko bachaya aur na humare maalon ne hamari qasmon ko to Hazrat Umar ne farmaya: Muamla kuch aisa hi hai. [Zaeef]
Imam Shafai farmate hain: Sufian ke ilawa ne kaha ke Asim Ahwal Shobai se naqal farmate hain ke Hazrat Umar ne farmaya ke tumhare khoon ko tumhari qasmon ne bacha liya lekin mein aik musalman ka khoon baatil nahin hone dun ga. Phir Imam Shafai ne aik sawal ke jawab mein woh masaail zikar kiye ke jin ki Hazrat Umar is qissa mein mukhalifat kar rahe hain. Phir poocha gaya ke kya yeh qissa aap ke nazdeek hai? Farmaya: Nahin. Shobai ise Haris Aawar se naqal karte hain aur Haris Aawar majhool hai. Sahih aur salis سند se yeh baat sabit hai ke Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne yahudiyon se bhi qasam ka mutalba chaha, lekin ansari na mane to aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne yahudiyon per nahin balke apni taraf se deyt ada ki thi.
Ibn Al-Musayyab narrated that when 'Umar performed his last Hajj, a Muslim man from Banu Wada'ah was killed. 'Umar (may Allah be pleased with him) sent a man to them to ask them after they had offered the sacrifice whether they knew anything about the killer. They denied it, so he brought out 50 of their trustworthy men to take an oath from them. He made them stand in Al-Hatim and took an oath from them, saying, “I adjure you by Allah, the Lord of this House, the Lord of this Sacred City and the Sacred Month, do you know anything about this murder?" They swore oaths, so 'Umar (may Allah be pleased with him) imposed blood money on them – the Diyah and one-third extra. One of them, a man called Sinan, said: “O Commander of the Faithful! Will our oaths not suffice for our wealth?" He said: “No, I have passed judgment among you according to the judgment of the Prophet of Allah."
'Ali said: 'Umar bin Subh in its chain of narration is Matrook Al-Hadith (abandoned because of a flaw).
Grade: Da'if
(١٦٤٥١) ابن المسیب فرماتے ہیں کہ جب حضرت عمر نے آخری حج کیا تو مسلمانوں کا ایک آدمی بنو وداعہ کے پاس قتل ہوگیا۔ حضرت عمر (رض) نے ان کی طرف ایک شخص بھیجا تھا کہ قربانی کرنے کے بعد ان سے پوچھیں کہ کیا وہ قاتل کے بارے میں کچھ جانتے ہیں۔ قوم نے انکار کیا تو ان سے ٥٠ معتبر لوگ قسم کے لیے نکالے گئے اور حطیم میں کھڑا کرکے ان الفاظ سے قسم لی کہ میں تمہیں اللہ کی قسم دیتا ہوں جو اس گھر کا رب ہے اس عزت والے شہر اور حرمت والے مہینے کا رب ہے کیا تم اس قتل کے بارے میں کچھ جانتے ہو ؟ انھوں نے قسم اٹھا دی تو حضرت عمر (رض) نے ان پر دیت مغلظہ لگا دی۔ دیت اور ثلث زائد۔ ایک شخص کہنے لگا : جس کا نام سنان تھا : اے امیر المومنین ! کیا ہماری قسمیں ہمارے مال سے کفایت نہیں کریں گی ؟ فرمایا : نہیں میں نے تم میں اللہ کے نبی والا فیصلہ کیا ہے۔
علی کہتے ہیں : عمر بن صبح اس کی سند میں متروک الحدیث ہے۔
(16451) ibnal musib farmate hain ke jab hazrat umar ne aakhri hajj kiya to muslimon ka ek aadmi banu wadaa ke paas qatl hogaya hazrat umar (raz) ne unki taraf ek shakhs bheja tha ke qurbani karne ke baad unse poochain ke kya woh qatil ke bare mein kuchh jante hain qaum ne inkar kiya to unse 50 motabar log qasam ke liye nikale gaye aur hatim mein khara karke un alfaz se qasam li ke main tumhen allah ki qasam deta hon jo iss ghar ka rabb hai iss izzat wale shehar aur hurmat wale mahine ka rabb hai kya tum iss qatl ke bare mein kuchh jante ho unhon ne qasam utha di to hazrat umar (raz) ne unpar deet mughalza laga di deet aur suls zaid ek shakhs kehne laga jiska naam sanan tha ae amir al momineen kya hamari qasmen hamare maal se kafiyat nahin karengi farmaya nahin maine tum mein allah ke nabi wala faisla kiya hai ali kehte hain umar bin subh iss ki sanad mein matrukul hadees hai
Sulaiman bin Yasar and Arak bin Malik narrate that a man from Banu Sa'd bin Leeth was riding a horse. He trampled a man from the Jahina tribe, and he died. So Umar (may Allah be pleased with him) said to the accused people: "Will you take fifty oaths of Allah to deny it?" They refused. Others said: "Take the oaths." They refused again. So Umar (may Allah be pleased with him) imposed half the blood money on the Sa'dis.
Grade: Da'if
(١٦٤٥٢) سلیمان بن یسار اور عراک بن مالک فرماتے ہیں کہ بنو سعد بن لیث کا ایک آدمی گھوڑے پر سوار ہوا۔ اس نے جہینہ قبیلہ کے ایک شخص کو روند دیا، وہ مرگیا تو عمر (رض) نے مدعی علیہ لوگوں کو کہا : کیا تم اس کے انکار پر ٥٠ اللہ کی قسمیں اٹھاتے ہو ؟ انھوں نے انکار کردیا۔ دوسروں نے کہا : قسم اٹھا دو ، انھوں نے پھر بھی انکار کیا تو حضرت عمر نے سعدیوں پر نصف دیت مقرر کردی۔
Sulaiman bin Yasar aur Urak bin Malik farmate hain ki Banu Saad bin Lais ka ek aadmi ghore par sawar hua Usne Jaheena qabile ke ek shakhs ko raund diya woh mar gaya to Umar (RA) ne muddai alaih logon ko kaha kya tum iske inkar par 50 Allah ki qasmain uthate ho unhon ne inkar kar diya dusron ne kaha qasam utha do unhon ne phir bhi inkar kiya to Hazrat Umar ne Saadiyon par nisf diyat muqarrar kar di