Hazrat Abu Sinabel (RA) narrated that Sabeeha bint Harith gave birth to a child twenty-odd days after the death of her husband. When she became pure from postpartum bleeding, she adorned herself. She was criticized for this, when the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) came to know about this, he said that if she does so, it is okay because her waiting period is over.
حضرت ابو سنابل (رض) فرماتے ہیں کہ سبیعہ بنت حارث نے اپنے خاوند کی وفات کے بیس اور کچھ دن بعد بچے کو جنم دیا۔ جب وہ نفاس سے پاک ہوئیں تو انھوں نے زیب وزینت اختیار کرلی۔ انھیں اس بات پر برا بھلا کہا گیا، جب اس بات کا حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو علم ہوا تو آپ نے فرمایا کہ اگر وہ ایسا کرتی ہیں تو ٹھیک ہے، کیونکہ ان کی عدت گزر چکی ہے۔
Hazrat Abu Sanabil (RA) farmate hain ke Sabiah bint Haris ne apne khaavand ki wafat ke bees aur kuch din baad bache ko janam diya. Jab woh nifas se pak hui to unhon ne zeb o zeenat ikhtiyar karli. Unhen is baat par bura bhala kaha gaya, jab is baat ka Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ko ilm hua to aap ne farmaya ke agar woh aisa karti hain to theek hai, kyunke unki iddat guzar chuki hai.
Hazrat Abu Salma (may Allah be pleased with him) narrates that I, Hazrat Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) and Hazrat Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) were in a gathering. A discussion arose among us that if a woman's husband dies and she gives birth to a child shortly after the death of her husband, what would be the ruling regarding her waiting period (iddah)? I said that her waiting period would be complete. Hazrat Abdullah bin Abbas (may Allah be pleased with him) said that her waiting period would be whichever is longer: the delivery of the child or four months and ten days. Hazrat Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) said that he agrees with his brother Abu Salma. Then they sent Hazrat Ibn Abbas's (may Allah be pleased with him) slave, Kareeb, to Hazrat Umm Salama (may Allah be pleased with her). Hazrat Umm Salama (may Allah be pleased with her) decided this issue by saying that Sabi'a Aslamiyyah (may Allah be pleased with her) gave birth to a child forty days after the death of her husband. After the birth of the child, a man from Banu Abd al-Dar, whose nickname was Abu Sanabil, sent a marriage proposal to Sabi'a Aslamiyyah (may Allah be pleased with her) and told her that her waiting period was over. When Sabi'a intended to marry someone else, Abu Sanabil said that her waiting period was not over. When Sabi'a mentioned this matter to the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), he allowed her to get married.
حضرت ابو سلمہ (رض) فرماتے ہیں کہ میں، حضرت ابن عباس اور حضرت ابوہریرہ (رض) ایک مجلس میں تھے۔ ہمارے درمیان مذاکرہ ہوا کہ اگر ایک عورت کا خاوند مرجائے اور وہ عورت خاوند کی وفات کے تھوڑے عرصے بعد بچے کو جنم دے تو اس کی عدت کا کیا حکم ہوگا ؟ میں نے کہا کہ اس کی عدت مکمل ہوجائے گی۔ حضرت عبداللہ بن عباس (رض) نے فرمایا کہ وضع حمل اور چار مہینے دس دن میں سے جو زیادہ ہو وہ اس کی عدت ہوگی۔ حضرت ابوہریرہ (رض) نے فرمایا کہ میں تو اپنے بھائی ابو سلمہ کے ساتھ ہوں۔ پھر انھوں نے حضرت ابن عباس (رض) کے غلام کریب کو حضرت ام سلمہ (رض) کے پاس بھیجا۔ حضرت ام سلمہ (رض) نے اس مسئلے کا فیصلہ کرتے ہوئے فرمایا کہ سبیعہ اسلمی (رض) نے اپنے خاوند کی وفات کے چالیس دن بعد بچے کو جنم دیا۔ بچے کی پیدائش کے بعد بنو عبد الدار کے ایک آدمی جن کی کنیت ابو سنابل تھی انھوں نے سبیعہ اسلمی (رض) کو نکاح کا پیغام دیا اور ان سے کہا کہ آپ کی عدت مکمل ہوچکی ہے۔ سبیعہ نے کسی اور سے نکاح کا ارادہ کیا تو ابوسنابل نے کہا کہ تمہاری عدت مکمل نہیں ہوئی۔ سبیعہ نے اس بات کا حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے تذکرہ کیا تو آپ نے انھیں شادی کرنے کی اجازت دے دی۔
Hazrat Abu Salma (RA) farmate hain keh mein, Hazrat Ibn Abbas aur Hazrat Abu Hurairah (RA) aik majlis mein thay. Humare darmiyaan muzakra huwa keh agar aik aurat ka khaavand mar jaye aur wo aurat khaavand ki wafaat ke thorre arse baad bache ko janam de to us ki iddat ka kya hukm hoga? Mein ne kaha keh us ki iddat mukammal ho jaye gi. Hazrat Abdullah bin Abbas (RA) ne farmaya keh waza-e-hamal aur chaar mahine das din mein se jo ziada ho wo us ki iddat hogi. Hazrat Abu Hurairah (RA) ne farmaya keh mein to apne bhai Abu Salma ke sath hun. Phir unhon ne Hazrat Ibn Abbas (RA) ke ghulam Kareeb ko Hazrat Umm Salma (RA) ke paas bheja. Hazrat Umm Salma (RA) ne is masle ka faisla karte hue farmaya keh Subayah Aslami (RA) ne apne khaavand ki wafaat ke chalis din baad bache ko janam diya. Bache ki paidaish ke baad Banu Abd al-Dar ke aik aadmi jin ki kunniyat Abu Sanabil thi unhon ne Subayah Aslami (RA) ko nikah ka paigham diya aur un se kaha keh aap ki iddat mukammal ho chuki hai. Subayah ne kisi aur se nikah ka irada kiya to Abu Sanabil ne kaha keh tumhari iddat mukammal nahi hui. Subayah ne is baat ka huzur (Sallallahu Alaihi Wasallam) se tazkira kiya to aap ne unhen shaadi karne ki ijazat de di.
Hazrat Masoor (R.A.) narrates that Sabi'a gave birth to a child a month after the death of her husband, so the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) allowed her to remarry.
حضرت مسور (رض) فرماتے ہیں کہ سبیعہ نے اپنے خاوند کی وفات کے ایک مہینے بعد بچے کو جنم دیا تو حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے انھیں شادی کی اجازت دے دی۔
Hazrat Masoor (RA) farmate hain ke Sabiha ne apne khaavind ki wafat ke ek mahine baad bache ko janam diya to Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne unhen shaadi ki ijazat de di.
An Ansari narrated to Hazrat Ibn Umar (may Allah be pleased with him) that I heard your father saying that if the husband of a pregnant woman dies and the woman is on the bier of the deceased and gives birth to the child, then the woman's Iddah (waiting period) is completed.
ایک انصاری نے حضرت ابن عمر (رض) سے بیان کیا کہ میں نے آپ کے والد کو فرماتے ہوئے سنا ہے کہ اگر حاملہ عورت کا خاوند مرنے کے بعد جنازے کی چارپائی پر ہو اور عورت بچے کو جنم دے دے تو اس عورت کی عدت مکمل ہوگئی۔
Aik Ansaari ne Hazrat Ibn Umar (RA) se bayan kya ke maine aap ke walid ko farmate huye suna hai ke agar hamila aurat ka khaavand marne ke baad janaze ki charpai par ho aur aurat bache ko janam de de to us aurat ki iddat mukammal hogayi.
Hazrat Umar and Hazrat Usman (may Allah be pleased with them) state that if the husband dies in a state of Ihram during Hajj and his wife gives birth to a child, her waiting period (iddah) is considered complete.
حضرت عمر اور حضرت عثمان (رض) فرماتے ہیں کہ جب خاوند کفن میں ملبوس گھر میں پڑا ہو اور اس کی بیوی بچے کو جنم دے دے تو عدت مکمل ہوگئی۔
Hazrat Umar aur Hazrat Usman (RA) farmate hain ke jab khaawand kafan mein malboos ghar mein para ho aur uski biwi bache ko janam de de to iddat mukammal hogayi.
Hazrat Saeed bin Musayyib (RA) narrates that Hazrat Umar (RA) consulted Hazrat Ali bin Abi Talib (RA) and Hazrat Zaid bin Thabit (RA) regarding this matter. Hazrat Zaid (RA) said that the woman's waiting period (iddah) is complete as soon as the child is born. Hazrat Ali (RA) said that her waiting period is four months and ten days. Hazrat Zaid (RA) asked, "What would be the waiting period of a woman who has reached an age where pregnancy and childbirth are not conceivable?" Hazrat Ali (RA) replied, "The waiting period will be the longer of the two durations." Hazrat Umar (RA) said that if the body of the husband of a pregnant woman has not been buried and she gives birth to a child, then the woman's waiting period is complete.
حضرت سعید بن مسیب (رض) فرماتے ہیں کہ حضرت عمر (رض) نے اس بارے میں حضرت علی بن ابی طالب (رض) اور حضرت زید بن ثابت (رض) سے مشورہ کیا تو حضرت زید (رض) نے فرمایا کہ بچے کو جنم دیتے ہی عورت کی عدت مکمل ہوگئی۔ حضرت علی (رض) نے فرمایا کہ اس کی عدت چار مہینے دس دن ہے۔ حضرت زید نے فرمایا کہ اگر عورت ایسی عمر کو پہنچ چکی ہو جس میں حمل اور ولادت کا تصور نہیں ہوتا تو اس کی عدت کیا ہوگی ؟ حضرت علی (رض) نے فرمایا کہ دونوں میں سے زیادہ طویل مدت عدت کی مدت ہوگی۔ حضرت عمر (رض) نے فرمایا کہ اگر حاملہ کے خاوند کی نعش کو قبر میں نہ اتارا گیا ہو اور وہ بچے کو جنم دے دے تو اس عورت کی عدت مکمل ہوگئی۔
Hazrat Saeed bin Musayyab (RA) farmate hain keh Hazrat Umar (RA) ne iss bare mein Hazrat Ali bin Abi Talib (RA) aur Hazrat Zaid bin Sabit (RA) se mashwara kiya to Hazrat Zaid (RA) ne farmaya keh bachay ko janam dete hi aurat ki iddat mukammal hogayi. Hazrat Ali (RA) ne farmaya keh uski iddat chaar mahine das din hai. Hazrat Zaid ne farmaya keh agar aurat aisi umar ko pohanch chuki ho jis mein hamal aur wiladat ka tasawwur nahi hota to uski iddat kya hogi? Hazrat Ali (RA) ne farmaya keh dono mein se zyada tawil muddat iddat ki muddat hogi. Hazrat Umar (RA) ne farmaya keh agar hamil ke khawind ki naash ko qabar mein na utara gaya ho aur wo bachay ko janam de de to us aurat ki iddat mukammal hogayi.
Hazrat Abdullah (RA) narrates that if someone wants, I can swear that the short Surah Nisa (Surah Talaq) (in which the waiting period of pregnancy is mentioned) was revealed after the verse {أَرْبَعَۃَ أَشْهُرٍ وَعَشْرًا} of the Holy Quran.
حضرت عبداللہ (رض) فرماتے ہیں کہ اگر کوئی شخص چاہے تو میں قسم کھا کر کہہ سکتا ہوں کہ چھوٹی سورة النساء (سورۃ الطلاق) (جس میں عدت کے وضع حمل ہونے کا تذکرہ ہے) قرآن مجید کی آیت { أَرْبَعَۃ أَشْھُر وَّعَشْرًا } کے بعد نازل ہوئی ہے۔
Hazrat Abdullah (RA) farmate hain keh agar koi shakhs chahe to main qasam kha kar keh sakta hun keh chhoti sura e nisa (sura e talaq) (jis mein iddat ke waze hamal hone ka tazkara hai) Quran Majeed ki ayat { arba'ah ash-hurw wa 'ashran } ke baad nazil hui hai.
Hazrat Abu Qilaba (may Allah be pleased with him) said that if the husband of a pregnant woman dies, her waiting period (iddah) will end as soon as she gives birth to the child.
حضرت ابو قلابہ (رض) فرماتے ہیں کہ اگر کسی حاملہ کا خاوند فوت ہوجائے تو بچہ جنتے ہی اس کی عدت مکمل ہوجائے گی۔
Hazrat Abu Qalaba (RA) farmate hain keh agar kisi hamiluh ka khaavand foot ho jae to baccha jante hi us ki iddat mukaml hojae gi.
Hazrat Abdullah (R.A.) said that the waiting period of a pregnant woman is until childbirth, and Hazrat Ali (R.A.) said that the longer of the two periods will be her waiting period.
حضرت عبداللہ (رض) فرماتے ہیں کہ حاملہ کی عدت وضع حمل ہے اور حضرت علی (رض) فرماتے ہیں کہ دونوں میں سے زیادہ مدت اس کی عدت ہوگی۔
Hazrat Abdullah (RA) farmate hain ke hamil ki iddat wazah-e-hamal hai aur Hazrat Ali (RA) farmate hain ke dono mein se zyada muddat us ki iddat hogi.
Hazrat Amr ibn Salem (may Allah be pleased with him) narrates that Hazrat Ubayy ibn Ka'b (may Allah be pleased with him) asked the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) about the waiting period ('iddah) of some women, which was not mentioned in the Holy Quran. Upon this, Allah Almighty revealed this verse of the Holy Quran: {And those of your women as have despaired of menstruation, if ye doubt, their prescribed period shall be three months, and (also for) those who have it not; and for those with child, their period shall be till they bring forth their burden.} (At-Talaq: 4)
حضرت عمرو بن سالم (رض) فرماتے ہیں کہ حضرت ابی بن کعب (رض) نے حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے عرض کیا کہ کچھ عورتوں کی عدت قرآن مجید میں بیان نہیں کی گئی۔ اس پر اللہ تعالیٰ نے قرآن مجید کی یہ آیت نازل فرمائی { وَاللاَّئِی یَئِسْنَ مِنَ الْمَحِیضِ مِنْ نِسَائِکُمْ إنِ ارْتَبْتُمْ فَعِدَّتُہُنَّ ثَلاَثَۃُ أَشْہُرٍ وَاللاَّئِی لَمْ یَحِضْنَ وَأُولاَتُ الأَحْمَالِ أَجَلُہُنَّ أَنْ یَضَعْنَ حَمْلَہُنَّ }(الطلاق : ٤)
Hazrat Amr bin Salem (RA) farmate hain ki Hazrat Ubay bin Ka'ab (RA) ne Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) se arz kiya ki kuch auraton ki iddat Quran Majeed mein bayan nahi ki gayi. Iss par Allah Ta'ala ne Quran Majeed ki yeh ayat nazil farmaee {Wallayi ya'isna minal maheedi min nisa'ikum in irtabtum fa iddatuhunna salasatu ashhurin wallayi lam yahidna wa ulaatul ahmali ajaluhunna an yada'na hamlahunna} (At Talaq: 4)
Hazrat Ibn Sirin said: I was in the gathering of Hazrat Abdullah bin Abi Layla (R.A). He said that the waiting period of a pregnant woman is the longer of the two periods. On this, I narrated the narration of Hazrat Abdullah bin Utbah (R.A) about Hazrat Sabee'ah (R.A), then his students started staring at me. I said, I cannot lie about Hazrat Abdullah bin Utbah (R.A) while he narrated this to me in a corner of the mosque.
حضرت ابن سیرین فرماتے ہیں کہ میں حضرت عبد الرحمن بن ابی لیلیٰ (رض) کے حلقے میں تھا۔ انھوں نے فرمایا کہ حاملہ کی عدت دونوں میں سے زیادہ طویل مدت ہے۔ اس پر میں نے حضرت سبیعہ (رض) کے بارے میں حضرت عبداللہ بن عتبہ (رض) کی روایت بیان کی تو ان کے شاگرد مجھے گھورنے لگے۔ میں نے کہا کہ میں حضرت عبداللہ بن عتبہ (رض) کے بارے میں جھوٹ نہیں بول سکتا۔ جب کہ انھوں نے مسجد کے ایک گوشے میں اس کو بیان کیا۔
Hazrat Ibn Sireen farmate hain keh main Hazrat Abdul Rahman bin Abi Laila (RA) ke halqe mein tha. Unhon ne farmaya keh hamil ki iddat dono mein se zyada tawil muddat hai. Iss par maine Hazrat Sabia (RA) ke bare mein Hazrat Abdullah bin Utba (RA) ki riwayat bayan ki to un ke shagird mujhe ghoorne lage. Maine kaha keh main Hazrat Abdullah bin Utba (RA) ke bare mein jhoot nahi bol sakta. Jab keh unhon ne masjid ke aik goshe mein iss ko bayan kya.
Hazrat Ibn Abbas (R.A) narrated that if the husband of a pregnant woman passes away, her waiting period (iddah) is until childbirth, which is the longer of the two periods.
حضرت ابن عباس (رض) فرماتے ہیں کہ جس حاملہ عورت کا خاوند فوت ہوجائے اس کی عدت دونوں مدتوں میں سے زیادہ ہے۔
Hazrat Ibn Abbas (RA) farmate hain ke jis hamil ah orat ka khaavand foot ho jaye us ki iddat donon mudaton mein se zyada hai.
Hazrat Abdullah (RA) narrates from his father that Hazrat Subay'ah (RA) gave birth to a child twenty days or a month after the death of her husband. Then Abu Sanabel bin Ba'kak (RA) passed away here, so he said, 'Are you ready for marriage?' Do not marry for four months and ten days.' She went to the Prophet (PBUH) and told him the whole story, so he said, 'You are permissible for husbands.'
حضرت عبیداللہ (رض) اپنے والد سے نقل کرتے ہیں کہ حضرت سبیعہ (رض) نے اپنے خاوند کی وفات کے بیس دن یا ایک مہینہ بعد بچے کو جنم دیا۔ ان کے یہاں ابو سنابل بن بعکک (رض) کا گزر ہوا تو انھوں نے کہا کہ کیا تم شادی کے لیے تیار ہو ؟ چار مہینے دس دن تک شادی نہ کرنا۔ وہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے پاس حاضر ہوئی اور ساری بات بیان کی تو آپ نے فرمایا کہ تم شوہروں کے لیے حلال ہو۔
Hazrat Ubaidullah (RA) apne walid se naqal karte hain ki Hazrat Sabiha (RA) ne apne khaavand ki wafaat ke bees din ya ek mahina baad bache ko janam diya. Un ke yahan Abu Sanabil bin Bakak (RA) ka guzar hua to unhon ne kaha ki kya tum shadi ke liye taiyar ho? Chaar mahine das din tak shadi na karna. Woh Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ke paas hazir hui aur sari baat bayan ki to aap ne farmaya ki tum shoharon ke liye halal ho.
Hazrat Masrooq (RA) and Hazrat Amr bin Ataba (RA) wrote a letter to Hazrat Sabiah bint Harith (RA) and inquired about her incident. She wrote in reply that she had given birth to the child twenty-five days after the death of her husband. Then she got ready in search of good. When Abu Sanbal bin Ba'kak (RA) passed by her, he said that you have hurried, spend the longer of the two waiting periods, that is, four months and ten days. Then she appeared in the service of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) and submitted, 'O Messenger of Allah! Pray for my forgiveness.' The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said, 'What happened?' She narrated the whole story, then the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said, 'If you find a good husband, then marry him.'
حضرت مسروق (رض) اور حضرت عمرو بن عتبہ (رض) نے حضرت سبیعہ بنت حارث (رض) کو خط لکھا اور ان کے واقعے کے بارے میں پوچھا۔ انھوں نے جواب میں لکھا کہ انھوں نے اپنے خاوند کی وفات کے پچیس دن بعد بچے کو جنم دیا تھا۔ پھر وہ خیر کی تلاش میں تیار ہوگئیں۔ ابو سنابل بن بعکک (رض) کا ان کے پاس سے گزر ہوا تو انھوں نے کہا کہ تم نے بہت جلدی کی، دونوں عدتوں میں سے زیادہ طویل مدت کو گزارو یعنی چار مہینے دس دن۔ پھر وہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی خدمت میں حاضر ہوئی اور عرض کیا کہ اے اللہ کے رسول ! میرے لیے دعاء مغفرت فرما دیجئے۔ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا کہ کیا بات پیش آئی ؟ انھوں نے سارا قصہ سنایا تو حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا کہ اگر تمہیں اچھا خاوند ملے تو اس سے شادی کرلو۔
Hazrat Masrooq (RA) aur Hazrat Amr bin Utbah (RA) ne Hazrat Sabiyah bint Haris (RA) ko khat likha aur un ke waqeye ke bare mein poocha. Unhon ne jawab mein likha ke unhon ne apne khaawind ki wafaat ke pachis din baad bache ko janam diya tha. Phir woh khair ki talaash mein taiyar hogayi. Abu Sanabal bin Baekk (RA) ka un ke paas se guzar hua to unhon ne kaha ke tum ne bohat jaldi ki, donon iddaton mein se zyada tawil muddat ko guzaar lo yani chaar mahine das din. Phir woh Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ki khidmat mein hazir hui aur arz kiya ke Aye Allah ke Rasool! Mere liye dua e maghfirat farma dijiye. Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaya ke kya baat pesh aayi? Unhon ne sara qissa sunaya to Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaya ke agar tumhen achcha khaawind mile to us se shaadi karlo.
Hazrat Abdur Rahman bin Maqal (RA) narrates that I was present in the gathering of Hazrat Ali (RA), a man asked him what would be the waiting period ('Iddah) of a pregnant woman whose husband has died? Hazrat Ali (RA) said that she will observe the longer period among the two. A man said that Hazrat Abdullah bin Masud (RA) gives the verdict of the completion of the waiting period ('Iddah) upon delivery? Hazrat Ali (RA) said that he does not know.
حضرت عبد الرحمن بن معقل (رض) فرماتے ہیں کہ میں حضرت علی (رض) کی مجلس میں حاضر تھا، ان سے ایک آدمی نے سوال کیا کہ جس حاملہ عورت کا خاوند فوت ہوجائے اس کی عدت کیا ہوگی ؟ حضرت علی (رض) نے فرمایا کہ دونوں میں سے زیادہ لمبی مدت کو عدت بنائے گی۔ ایک آدمی نے کہا کہ حضرت عبداللہ بن مسعود (رض) تو وضع حمل پر عدت کے مکمل ہونے کا فتوی دیتے ہیں ؟ حضرت علی (رض) نے فرمایا کہ وہ نہیں جانتے۔
Hazrat Abdul Rahman bin Maqal (RA) farmate hain ki mein Hazrat Ali (RA) ki majlis mein hazir tha, un se ek aadmi ne sawal kiya ki jis hamil'a aurat ka khaavand foot ho jaye us ki iddat kya hogi? Hazrat Ali (RA) ne farmaya ki donon mein se zyada lambi muddat ko iddat banaye gi. Ek aadmi ne kaha ki Hazrat Abdullah bin Masood (RA) to waza'a hamil par iddat ke mukammal hone ka fatwa dete hain? Hazrat Ali (RA) ne farmaya ki woh nahin jante.