Chapter on Obligation of Washing Between Foreskin and Glans Penis (Khitanain)
باب وجوب الغسل بالتقاء الختانين
Sunan al-Kubra Bayhaqi 763
(763) (a) Narrated by Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: "When a man sits between the four parts of a woman and the two circumcised parts meet, then ghusl (ritual bath) becomes obligatory."
(b) In the hadith of Wahb bin Jarir, it is narrated that when a man sits between the four parts of a woman and exerts himself, then ghusl becomes obligatory. And in the hadith of Abi Nu'aym, these words are also present: "and exerts himself."
Grade: Sahih
(٧٦٣) (الف) سیدنا ابوہریرہ (رض) سے روایت ہے کہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا :” جب کوئی شخص چارگھاٹیوں کے درمیان بیٹھے اور شرمگاہ ہیں آپس میں مل جائیں تو غسل واجب ہوجاتا ہے۔ “
(ب) وہب بن جریر کی حدیث میں ہے کہ جب آدمی چارگھاٹیوں کے درمیان بیٹھے، پھر کوشش کرے تو غسل واجب ہوجاتا ہے اور ابی نعیم کی حدیث میں بھی یہ الفاظ بھی ہیں : ” پھر کوشش کرے “۔
(763) (alif) syedna abu hurairah (rz) se riwayat hai keh aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya : ” jab koi shakhs char ghation ke darmiyan baithe aur sharamgah hain aapas mein mil jayen to ghusl wajib hojata hai “
(be) wahab bin jarir ki hadees mein hai keh jab aadmi char ghation ke darmiyan baithe, phir koshish kare to ghusl wajib hojata hai aur abi naeem ki hadees mein bhi ye alfaz bhi hain : ” phir koshish kare “ .
Abu Huraira (may Allah be pleased with him) reported: The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: "When a man sits between the four parts (of a woman) and exerts himself, then it becomes obligatory for him to perform Ghusl even if he does not ejaculate." And in the narration of rain, (it is said): "Even if there is no ejaculation."
Grade: Sahih
(٧٦٤) سیدنا ابوہریرہ (رض) بیان کرتے ہیں کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : ” جب آدمی چارگھاٹیوں کے درمیان بیٹھے، پھر کوشش کرے تو غسل واجب ہوجاتا اور مطر کی حدیث میں ہے : اگرچہ انزال نہ بھی ہو۔
(764) Saidana Abu Huraira (RA) bayan karte hain ke Nabi (SAW) ne farmaya : " Jab aadmi char ghatiyon ke darmiyan baithe, phir koshish kare to gusl wajib hojata aur matar ki hadees mein hai : agarche inzal na bhi ho."
Narrated Abu Huraira (RA): The Prophet (SAW) said: "When a man sits between the four parts (of the woman) and exerts himself, then it is obligatory for him to perform Ghusl (bath), even if he does not ejaculate."
Grade: Sahih
(٧٦٥) سیدنا ابوہریرہ (رض) سے روایت ہے کہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : ” جب آدمی چارگھاٹیوں کے درمیان بیٹھے ‘ پھر کوشش کرے تو غسل واجب ہوجاتا ہے اگرچہ انزال نہ ہو “۔
(765) syedna abu huraira (rz) se riwayat hai keh aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: "jab aadmi char ghatiyon ke darmiyaan baithe' phir koshish kare to ghusal wajib hojata hai agarche inzal na ho".
Narrated Abu Huraira (RA): The Messenger of Allah (ﷺ) said: "When the circumcised parts touch the vagina, Ghusl (bath) becomes obligatory (Wajib) even if there is no ejaculation."
Grade: Sahih
(٧٦٦) سیدنا ابوہریرہ (رض) فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : ” جب شرمگاہیں آپس میں مل جائیں تو غسل واجب ہوجاتا ہے اگرچہ انزال نہ ہو “۔
(766) Sayyidina Abu Hurairah (RA) farmate hain ki Rasul Allah (SAW) ne farmaya : " Jab sharmgahen aapas mein mil jayen to ghusal wajib hojata hai agarche inzal na ho ".
Abu Musa (may Allah be pleased with him) reported that he was sitting when the Companions (may Allah be pleased with them) mentioned what necessitates Ghusl (ritual bath). Abu Musa (may Allah be pleased with him) added in his narration that one of the Muhajireen (emigrants) said, "When the private parts touch each other, Ghusl becomes obligatory." One of the Ansar (residents of Medina) said, "No, not until he ejaculates." They both meant the same thing. Abu Musa said, "I will find out for you." He went to Aisha (may Allah be pleased with her), greeted her, and then said, "I intend to ask you about something, but I am shy." She replied, "Don't be shy to ask, for you are like my own son whom I gave birth to. I am your mother." He said, "I asked, 'What necessitates Ghusl?'" She replied, "You have come to the most knowledgeable! The Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) said, 'When a man sits between the four parts (of a woman) and the private parts touch, then Ghusl becomes obligatory.'"
Grade: Sahih
(٧٦٧) سیدنا ابو موسیٰ (رض) سے روایت ہے کہ وہ بیٹھے ہوئے تھے۔ صحابہ کرام (رض) نے ذکر کیا کہ کس چیز سے غسل واجب ہوتا ہے۔ سیدنا ابو موسیٰ (رض) نے اپنی حدیث میں یہ الفاظ زائد بیان کیے ہیں کہ جو مہاجرین میں کسی نے سے کہا : جب شرم گاہ ‘ شرم گاہ کو چھو لے تو غسل واجب ہوجاتا ہے اور انصار میں سے ایک نیکہا : نہیں جب تک وہ منینہ ٹپکے ۔ مطلبدونوں کا ایک ہی ہے، ابوموسیٰ نی فرمایا : میں خبر لے کر آؤں گا، وہ سیدہ عائشہ (رض) کے پاس گئے، سلام کیا پھر عرض کیا : میں کسی چیز کے متعلق آپ سے سوال کرنے کا ارادہ رکھتا ہوں اور مجھے شرم آرہی ہے۔ انھوں نے کہا : تو سوال کرنے میں شرم نہ کر تو گویا اپنی اس ماں سے سوال کررہا ہے جس نے تجھے جنم دیا ہے ‘ میں تیری ماں ہوں ۔ وہ کہتے ہیں : میں نے کہا : کس چیز سے غسل واجب ہوتا ہے ؟ انھوں نے کہا : تو انتہائی با خبر کے پاس آیا ہے، رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : ” جب آدمی چارگھاٹیوں کے درمیان بیٹھے اور شرم گاہ ‘ شرم گاہ سے مل جائے تو غسل واجب ہوجاتا۔ “
(767) syedna abu moosa (rz) se riwayat hai ki woh baithe hue thay. sahaba karam (rz) ne zikar kiya ki kis cheez se ghusl wajib hota hai. syedna abu moosa (rz) ne apni hadees mein yeh alfaz zaid bayan kiye hain ki jo muhajireen mein kisi ne se kaha : jab sharam gah ' sharam gah ko chhu le to ghusl wajib hojata hai aur ansar mein se ek ne kaha : nahi jab tak woh mane tpake. matlab donon ka ek hi hai, abu moosa ne farmaya : mein khabar le kar aonga, woh syeda ayesha (rz) ke pass gaye, salam kiya phir arz kiya : mein kisi cheez ke mutalliq aapse sawal karne ka irada rakhta hun aur mujhe sharam aa rahi hai. unhon ne kaha : to sawal karne mein sharam na kar to goya apni is maan se sawal kar raha hai jisne tujhe janam diya hai ' mein teri maan hun . woh kahte hain : maine kaha : kis cheez se ghusl wajib hota hai ? unhon ne kaha : to intehai ba khabar ke pass aaya hai, rasool allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya : ” jab aadmi char ghation ke darmiyan baithe aur sharam gah ' sharam gah se mil jaye to ghusl wajib hojata. “.
A man asked if a person has intercourse with his wife and then becomes flaccid, is there a bath (ghusl) on him? Aisha was sitting when the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: “I and this (Aisha) do the same, then we take a bath.”
Grade: Sahih
(٧٦٨) سیدہ عائشہ (رض) سے روایت ہے ایک شخص نے سوال کیا کہ اگر کوئی اپنی بیوی سے جماع کرتا ہے، پھر ڈھیلا ہوجاتا ہے تو کیا اس پر غسل ہے ؟ اور عائشہ (رض) بیٹھی ہوئی تھی تو رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : میں اور یہ (عائشہ (رض) ) ایسے ہی کرتے ہیں، پھر ہم غسل کرتے ہیں۔
(768) Sayyidah Ayesha (RA) se riwayat hai ek shakhs ne sawal kiya keh agar koi apni biwi se jima karta hai, phir dheela hojata hai to kya us par ghusl hai? Aur Ayesha (RA) bethi hui thi to Rasul Allah (SAW) ne farmaya: Mein aur yeh (Ayesha (RA)) aise hi karte hain, phir hum ghusl karte hain.
Aisha (RA) was asked about a man who has intercourse with his wife but does not ejaculate. She said: "The Messenger of Allah (PBUH) and I did that, and we took a bath together."
Grade: Sahih
(٧٦٩) سیدہ عائشہ (رض) سے منقول ہے کہ ان سے اس شخص کے متعلق سوال کیا گیا جو اپنی بیوی سے جماع کرتا ہے اور انزال نہیں ہوتا تو انھوں نی فرمایا : میں اور رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ایسے کیا تو ہم نے اکٹھے غسل کیا۔
(769) Syeda Ayesha (RA) se manqol hai ke un se is shakhs ke mutalliq sawal kya gya jo apni biwi se jima karta hai aur inzal nahi hota to unhon ne farmaya : mein aur Rasool Allah (SAW) ne aise kya to hum ne ikatthe ghusl kya.
Abu Ibn Ka'b (may Allah be pleased with him) reported: I said: "O Messenger of Allah! If one of us has intercourse with his wife but does not ejaculate, should he perform Ghusl?" He (ﷺ) said: "He should wash whatever of him has touched her and then perform Wudu (ablution) and offer prayer."
Grade: Sahih
(٧٧٠) سیدنا ابی بن کعب (رض) نے عرض کیا : اے اللہ کے رسول ! جب کوئی شخص اپنی بیوی سے جماع کرے اور انزال نہ ہو (تو غسل کرے ؟ ) آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : جو اس نے عورت کو چھوا ہے اس کو دھو ڈالے گا پھر وضو کرکے نماز ادا کرے گا۔
(770) Sayyidina Abi bin Kaab (RA) ne arz kiya : Aye Allah ke Rasool ! Jab koi shakhs apni biwi se jima kare aur inzal na ho (to ghusl kare ? ) Aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya : Jo usne aurat ko chhua hai usko dho dalega phir wuzu karke namaz ada karega.
(771) Sayyidina Zayd bin Khalid al-Juhani asked Uthman bin Affan (may Allah be pleased with him) about a man who engages in sexual intercourse but does not ejaculate. He said: "There is no ghusl (ritual bath) upon him." He then said: "I heard this from the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him)." Then he said: "I asked Ali ibn Abi Talib, Zubayr ibn al-Awwam, Talha ibn Ubaydullah and Ubayy ibn Ka'b (may Allah be pleased with them) after that, and they narrated it from the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) in the same way."
(b) In the hadith of Abu Qilaba: "Only wudu (ablution) is required from him."
Grade: Sahih
(٧٧١) سیدنا زید بن خالد جہنی نے عثمان بن عفان (رض) سے اس شخص کے متعلق سوال کیا جو جماع کرتا ہے ‘ لیکن انزال نہیں ہوتا تو انھوں نی فرمایا : اس پر غسل نہیں ہے، پھر فرمایا : یہ میں نے رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے سنا ہے پھر فرمایا : میں نے اس کے بعد علی بن أبی طالب ، زبیر بن عوام، طلحہ بن عبید اللہ اور ابی بن کعب (رض) سے سوال کیا تو انھوں نے اس طرح نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے بیان کیا۔
(ب) ابو قلابہ کی حدیث میں ہے : ” اس سے صرف وضو ہے۔ “
771 Saidina Zaid bin Khalid Jahni ne Usman bin Affan (RA) se is shakhs ke mutalliq sawal kya jo jima karta hai ‘ lekin inzal nahi hota to unhon ne farmaya : is par ghusl nahi hai, phir farmaya : ye maine Rasulullah (SAW) se suna hai phir farmaya : maine is ke baad Ali bin Abi Talib, Zubair bin Awwam, Talha bin Ubaidullah aur Abi bin Kaab (RA) se sawal kya to unhon ne is tarah Nabi (SAW) se bayan kya.
(b) Abu Qilaba ki hadees mein hai : ” is se sirf wazu hai “.
Zayd bin Khalid Al-Juhani asked Uthman bin Affan (may Allah be pleased with him), "Tell me, if a man has intercourse with his wife and does not ejaculate, what should he do?" Uthman (may Allah be pleased with him) said, "He should perform ablution like the ablution for prayer and wash his private parts." He said that he had heard this from the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him).
Grade: Sahih
(٧٧٢) زید بن خالد جہنی نے سیدنا عثمان بن عفان (رض) سے سوال کیا کہ مجھے بتاؤ اگر کوئی اپنی بیوی سے جماع کرتا ہے اور اس کو منی نہیں آتی (یعنی انزال نہیں ہوتا) تو وہ کیا کرے ؟ سیدنا عثمان (رض) نی فرمایا : نماز جیسا وضو کرے گا اور اپنی شرم گاہ کو دھوئے گا۔ انھوں نے بتلایا کہ انھوں نے یہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے سنا ہے۔
(772) Zaid bin Khalid Jahni ne Sayyidna Usman bin Affan (RA) se sawal kiya keh mujhe batao agar koi apni biwi se jima karta hai aur us ko mani nahi aati (yani inzal nahi hota) to wo kya kare? Sayyidna Usman (RA) ne farmaya: Namaz jaisa wuzu karega aur apni sharam gah ko dhoyega. Unhon ne batlaya keh unhon ne ye Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se suna hai.
Narrated Abu Sa'id (RA): The Prophet (SAW) passed by an Ansari man and sent for him. He came out with water dripping from his head. The Prophet (SAW) said, "Perhaps we hurried you." He said, "Yes, O Messenger of Allah!" The Messenger of Allah (SAW) said, "When you are in a hurry or there is a drought, then ablution is sufficient for you and not a complete bath."
Grade: Sahih
(٧٧٣) سیدنا ابو سعید (رض) سے روایت ہے کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) ایک انصاری شخص کے پاس سے گزرے، آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اس کی طرف پیغام بھیجا، وہ اس حالت میں نکلا کہ اس کے سر سے پانی کے قطرے بہہ رہے تھے۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : ” شاید ہم نے آپ کو جلدی کرادی “ اس نے کہا : ہاں اے اللہ کے رسول ! تو رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : جب تمہیں جلدی ہو یا قحط ہو تو تجھ پر غسل نہیں وضو ہے۔
773 Saidina Abu Saeed (RA) se riwayat hai ke Nabi (SAW) ek Ansaari shakhs ke paas se guzre, Aap (SAW) ne uski taraf paigham bheja, woh is halat mein nikla ke uske sar se pani ke qatre beh rahe the. Aap (SAW) ne farmaya : “ Shayad humne aapko jaldi karadi “ Usne kaha : Haan aye Allah ke Rasool ! To Rasool Allah (SAW) ne farmaya : Jab tumhein jaldi ho ya qaht ho to tum par ghusl nahi wuzu hai.
It is narrated on the authority of Imam Zuhri that some people of the Ansar, including Abu Ayyub and Abu Sa'eed Khudri (may Allah be pleased with them), used to give the verdict that "water is from water" and that a man who comes to his wife and does not ejaculate does not have to perform ghusl. When this was mentioned to Sayyiduna Umar ibn al-Khattab (may Allah be pleased with him) and Sayyida Aisha (may Allah be pleased with her), they denied it and said: "When the private part touches the private part, ghusl becomes obligatory."
Abu ibn Ka'b (may Allah be pleased with him) said: "The verdict of 'water is from water' was a concession in the early days of Islam, and this concession was given by the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him). Then you (peace and blessings of Allah be upon him) commanded to perform ghusl."
Grade: Sahih
(٧٧٤) امام زہری سے روایت ہے کہ انصار کے کچھ لوگ جن میں ابو ایوب اور ابو سعید خدری (رض) بھی شامل ہیں ، یہ فتوی دیتے تھے کہ پانی پانی سے ہے اور جو آدمی اپنی بیوی کے پاس آئے اور انزال نہ ہو تو اس پر غسل نہیں ہے، جب یہ بات سیدنا عمر ابن عمر (رض) اور سیدہ عائشہ (رض) سے ذکر کی گئی تو انھوں نے اس کا انکار کردیا اور فرمایا : جب شرمگاہ شرمگاہ سے مل جائے تو غسل واجب ہوجاتا ہے۔
ابی بن کعب (رض) فرماتے ہیں کہ ” پانی پانی سے ہے “ کے فتویٰ کی ابتدائے اسلام میں رخصت تھی اور یہ رخصت نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے دی تھی، پھر آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے غسل کرنے کا حکم دے دیا۔
774 Imam Zuhri se riwayat hai ki Ansar ke kuchh log jin mein Abu Ayyub aur Abu Saeed Khudri (RA) bhi shamil hain, yeh fatwa dete the ki pani pani se hai aur jo aadmi apni biwi ke paas aaye aur inzal na ho to us par ghusl nahin hai, jab yeh baat Sayyiduna Umar ibn Umar (RA) aur Sayyida Ayesha (RA) se zikr ki gayi to unhon ne iska inkar kar diya aur farmaya : Jab sharmgah sharmgah se mil jaye to ghusl wajib ho jata hai.
Abi bin Kaab (RA) farmate hain ki "pani pani se hai" ke fatwa ki ibtidaaye Islam mein rukhsat thi aur yeh rukhsat Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne di thi, phir aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne ghusl karne ka hukm de diya.
Sayyiduna Ubayy ibn Ka’b (may Allah be pleased with him) narrates: “The fatwa of ‘water is from water’ was a concession in the early days of Islam, then it was prohibited.”
Grade: Sahih
(٧٧٥) سیدنا ابی بن کعب (رض) فرماتے ہیں :” پانی پانی سے ہے “ کے فتوے کی ابتدائے اسلام میں رخصت تھی، پھر اس سے منع کردیا گیا۔
(775) سيدنا ابی بن کعب (رض) فرماتے ہيں :” پانی پانی سے ہے “ کے فتوے کی ابتدائے اسلام ميں رخصت تھی، پھر اس سے منع کردیا گيا۔
Narrated AbuBin Ka'b (RA): Allah's Messenger (ﷺ) gave a concession to the people (to clean themselves, after answering the call of nature) with stones, due to the scarcity of water, in the early days of Islam. Then (later) Allah's Messenger (ﷺ) ordered them to perform ablution and forbade them from (using stones for cleaning). (b) A narration similar to this has been transmitted by Suhail bin Sa'd (RA) with a sound chain.
Grade: Sahih
(٧٧٦) سیدنا ابی بن کعب (رض) فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے کپڑوں کے کم ہونے کی وجہ سے شروع اسلام میں لوگوں کو رخصت دی تھی، پھر آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے غسل کرنے کا حکم دیا اور اس سے منع کردیا۔ (ب) صحیح موصول سند کے ساتھ سیدنا سہل بن سعد (رض) سے بھی روایت ہے۔
776 Sayyidina Abi bin Kaab (RA) farmate hain ki Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne kapron ke kam hone ki wajah se shuru Islam mein logon ko rukhsat di thi, phir Aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne ghusl karne ka hukm diya aur is se mana kar diya. (b) Sahih mawsool sanad ke saath Sayyidina Sahal bin Saad (RA) se bhi riwayat hai.
Sayyiduna Ubay bin Ka'b (may Allah be pleased with him) narrated that the fatwa of "water is from water" was initially a concession in Islam, and this concession was given by the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him). Then, afterwards, he (peace and blessings of Allah be upon him) ordained the obligation of ghusl (ritual bath).
Grade: Sahih
(٧٧٧) سیدنا ابی بن کعب (رض) فرماتے ہیں کہ ” پانی پانی سے ہے “ کے فتویٰ کی شروع اسلام میں رخصت تھی اور یہ رخصت نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے دی تھی پھر آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اس کے بعد غسل کا حکم دیا۔
(777) Saidna Abi bin Kaab (RA) farmate hain keh "pani pani se hai" ke fatwa ki shurua Islam mein rukhsat thi aur yeh rukhsat Nabi (SAW) ne di thi phir aap (SAW) ne iske baad ghusl ka hukm diya.
(778) Mahmud bin Burayd Ansari asked Zayd bin Thabit (may Allah be pleased with him) about a man who goes in to his wife and becomes flaccid without ejaculation. Sayyiduna Zayd (may Allah be pleased with him) said: He should perform Ghusl. Mahmud bin Labid said to him that Sayyiduna Ubayy bin Ka'b (may Allah be pleased with him) did not used to say to perform Ghusl. On this, Sayyiduna Zayd bin Thabit (may Allah be pleased with him) said: Ubayy bin Ka'b (may Allah be pleased with him) had retracted from this Fatwa before his death.
(B) The statement of Sayyiduna Ubayy bin Ka'b "Water, water" indicates that this matter was proven from the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him). Then, a later command abrogated it. This is also the statement of Sayyiduna Uthman bin Affan and Ali bin Abi Talib (may Allah be pleased with them).
Grade: Sahih
(٧٧٨) محمود بن بعید انصاری نے زید بن ثابت (رض) سے اس شخص کے متعلق سوال کیا جو اپنی بیوی کے پاس جاتا ہے پھر ڈھیلا ہوجاتا ہے لیکن انزال نہیں ہوتا ۔ سیدنا زید (رض) نے فرمایا : غسل کرے گا تو ان سے محمود بن لبید نے کہا کہ سیدنا ابی بن کعب (رض) تو غسل کا نہیں کہتے تھے تو اس کو سیدنا زید بن ثابت (رض) نے کہا : ابی بن کعب (رض) نے مرنے سے پہلے اس فتوی سے رجوع کرلیا تھا۔
(ب) سیدنا ابی بن کعب کا قول ” پانی پانی “ سے ہے، پھر اس کو ترک کرنا اس پر دلالت ہے کہ یہ بات نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے ثابت تھی، پھر اس کے بعد دوسرے فرمان نے اس کو منسوخ کردیا۔ یہی قول سیدنا عثمان بن عفان اور علی بن ابو طالب (رض) کا ہے۔
(778) Mahmud bin Baid Ansari ne Zaid bin Sabit (RA) se is shakhs ke mutalliq sawal kiya jo apni biwi ke pass jata hai phir dheela hojata hai lekin inzal nahi hota. Sayyiduna Zaid (RA) ne farmaya: Gusl karega. To unse Mahmud bin Labid ne kaha ki Sayyiduna Abi bin Ka'ab (RA) to gusl ka nahi kahte the. To isko Sayyiduna Zaid bin Sabit (RA) ne kaha: Abi bin Ka'ab (RA) ne marne se pehle is fatwe se rujoo kar liya tha.
(b) Sayyiduna Abi bin Ka'ab ka qaul "pani pani" se hai, phir isko tark karna is par dalalat hai ki ye baat Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se sabit thi, phir iske baad dusre farman ne isko mansukh kar diya. Yahi qaul Sayyiduna Usman bin Affan aur Ali bin Abu Talib (RA) ka hai.
Sayyiduna Umar bin Khattab, Uthman bin Affan (may Allah be pleased with them) and Sayyida Aisha (may Allah be pleased with her) said that when there is contact between the private parts, ghusl (ritual bath) becomes obligatory.
Grade: Sahih
(٧٧٩) سیدنا عمر بن خطاب ، عثمان بن عفان (رض) اور سیدہ عائشہ (رض) کہتے تھے کہ جب شرمگاہ شرمگاہ سے مل جائے تو غسل واجب ہوگیا۔
(779) Syedna Umar bin Khattab, Usman bin Affan (RA) aur Syeda Ayesha (RA) kehte thay keh jab sharmgah sharmgah se mil jaye to ghusal wajib ho gaya.
Ja'far reports from his father that Imam Ali (may Allah be pleased with him) used to say, "Whoever made the punishment of lashing obligatory has made the ritual bath (Ghusl) obligatory as well."
Grade: Da'if
(٧٨٠) جعفر اپنیوالد سے نقل فرماتے ہیں کہ سیدنا علی (رض) کہا کرتے تھے، جس نے حد کو واجب کردیا اس نے غسل کو بھی واجب کردیا ۔
(780) jaafar apni waalid se naql farmaate hain ke sayyidna ali (rz) kaha karte thay, jis ne hadd ko wajib kar diya us ne ghusl ko bhi wajib kar diya.
Abu Salama bin 'Abd al-Rahman said: I asked Aisha (may Allah be pleased with her): What makes the ghusl (ritual bath) obligatory? She said: O Abu Salama! Do you know what your example is? Your example is like that of a baby chick who chirps upon seeing the hen chirping. When the private parts meet (in sexual intercourse), ghusl becomes obligatory.
Grade: Sahih
(٧٨١) ابو سلمہ بن عبد الرحمن کہتے ہیں کہ میں نے سیدہ عائشہ (رض) سے سوال کیا : کونسی چیز غسل کو واجب کردیتی ہے ؟ انھوں نے فرمایا : اے ابو سلمہ ! کیا تو جانتا ہے تیری مثال کیا ہے ؟ تیری مثال مرغی کے بچے کی طرح ہے جو مرغ کو چیختے ہوئے دیکھ کر ساتھ چیختا ہے۔ جب شرمگاہ شرمگاہ سے مل جائے تو غسل واجب ہوجاتا ہے۔
(781) Abu Salma bin Abdur Rahman kehte hain ke maine Sayyida Ayesha (Raz) se sawal kiya : Kaunsi cheez ghusl ko wajib kar deti hai ? Unhon ne farmaya : Aye Abu Salma ! kya tu janta hai teri misal kya hai ? Teri misal murgi ke bache ki tarah hai jo murgi ko cheekhte huye dekh kar saath cheekhta hai. Jab sharamgah sharamgah se mil jaye to ghusl wajib ho jata hai.
Ibn Sirin said: I asked Ubaydah what necessitates ghusl? He said: The dripping (of semen) and the joining (of sexual organs).
Grade: Sahih
(٧٨٣) ابن سیرین فرماتے ہیں : میں نے عبیدہ سے سوال کیا کہ کونسی چیز غسل کو واجب کردیتی ہے ؟ انھوں نے فرمایا : (منی کا) ٹپکنا اور (شرم گاہ کا) ملنا۔
(783) ibne sayreen farmate hain : main ne ubaida se sawal kiya keh konsi cheez ghusl ko wajib kar deti hai ? unhon ne farmaya : (mani ka) tapkna aur (sharm gah ka) milna.
Sayyiduna Abdullah (may Allah be pleased with him) said: "When the private parts meet (in sexual intercourse), then Ghusl (ritual bath) becomes obligatory."
Grade: Da'if
(٧٨٥) سیدنا عبداللہ (رض) فرماتے ہیں : جب شرم گاہ ‘ شرم گاہ سے مل جائے تو غسل واجب ہوجاتا ہے۔
(785) Syedna Abdullah (RA) farmate hain : jab sharm gah ‘ sharm gah se mil jaye to ghusl wajib hojata hai.