Regarding the distance at which one shortens the prayer
فِي مَسِيرَةِ كَمْ يَقْصُرُ الصَّلَاةَ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 8113
Hazrat Abu Saeed narrates that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) used to shorten the prayer when he traveled the distance of one Farsakh.
حضرت ابو سعید فرماتے ہیں کہ نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) جب ایک فرسخ سفر کرتے تو نماز میں قصر کیا کرتے تھے۔
Hazrat Abu Saeed farmate hain ke Nabi Pak (SAW) jab ek farsakh safar karte to namaz mein qasar kya karte thay.
Hazrat Nizaal narrates that Hazrat Ali went to the place called Nakhilah and offered two rak'ahs of Zuhr and Asr prayers there. Then he came back the same day and said that he wanted to teach them the Sunnah of their Prophet (peace and blessings of Allah be upon him and his family).
حضرت نزال فرماتے ہیں کہ حضرت علی مقام نخیلہ گئے اور وہاں انھوں نے ظہر اور عصر کی دو رکعتیں ادا کیں۔ پھر اسی دن واپس آگئے اور فرمایا کہ میں چاہتا تھا کہ تمہیں تمہارے نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی سنت سکھاؤں۔
Hazrat Nizaal farmaty hain keh Hazrat Ali maqam Nakhila gaye aur wahan unhon ne Zuhar aur Asr ki do rakatten ada keen. Phir usi din wapas aa gaye aur farmaya keh mein chahta tha keh tumhein tumhare Nabi (Sallallahu Alaihi Wasallam) ki sunnat sikhao.
Hazrat Anas narrates that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) offered four rak'ahs of Zuhr prayer in Madinah and two rak'ahs of Asr prayer in Dhu al-Halifa.
حضرت انس فرماتے ہیں کہ نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے مدینہ میں ظہر کی نماز میں چار رکعتیں پڑھیں اور ذو الحلیفہ میں عصر کی نماز میں دو رکعتیں ادا فرمائیں۔
Hazrat Anas farmate hain ke Nabi Pak (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne Madina mein Zuhar ki namaz mein chaar rakattain parhin aur Zul Hulaifah mein Asar ki namaz mein do rakattain ada farmaeen.
Hazrat Anas narrates that I prayed four rak'ahs of Zuhr prayer with the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) in Madinah and two rak'ahs of Asr prayer in Dhul-Hulaifah.
حضرت انس فرماتے ہیں کہ میں نے رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے ساتھ مدینہ میں ظہر کی نماز میں چار رکعتیں پڑھیں اور ذو الحلیفہ میں عصر کی نماز میں دو رکعتیں اد ا کیں۔
Hazrat Anas farmate hain ke maine Rasool Allah (sallallahu alaihi wasallam) ke sath Madinah mein Zuhar ki namaz mein chaar rakatain parhin aur Zul Hulaifah mein Asar ki namaz mein do rakatain ada kin.
Hazrat Amir (may Allah be pleased with him) narrates that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) used to shorten the prayer (qasr) while traveling when he (peace and blessings of Allah be upon him) intended to travel the distance of Dhu al-Hulaifah.
حضرت عامر فرماتے ہیں کہ نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) جب سفر کے ارادے سے نکلتے تو ذو الحلیفہ سے نماز میں قصر کیا کرتے تھے۔
Hazrat Aamir farmate hain keh Nabi Pak (Sallallahu Alaihi Wasallam) jab safar ke irade se nikalte to Zul Hulaifa se namaz mein qasar karte thay.
Hazrat Abu Wa'il narrates that I went to the place of Silsilah with Hazrat Masruq. He shortened the prayer on the way. They stayed there for two years and continued to shorten the prayer there. On their way back, they also shortened the prayer until they returned and started offering the full prayer.
حضرت ابو وائل کہتے ہیں کہ میں حضرت مسروق کے ساتھ مقام سلسلہ کی طرف روانہ ہوا انھوں نے راستے میں نماز کا قصر کیا، وہ وہاں دو سال رہائش پذیر رہے اور وہاں بھی قصر کرتے رہے اور واپسی پر راستے میں بھی قصر کرتے رہے یہاں تک کہ واپس پہنچ کر انھوں نے پوری نماز پڑھنا شروع کی۔
Hazrat Abu Wail kahte hain ke mein Hazrat Masrooq ke sath maqam Silsil ki taraf rawana hua unhon ne raste mein namaz ka qasar kiya woh wahan do saal rahaish pazir rahe aur wahan bhi qasar karte rahe aur wapsi par raste mein bhi qasar karte rahe yahan tak ke wapas pahunch kar unhon ne puri namaz parhna shuru ki.
Yahya bin Yazid Hana'i says that I asked Anas bin Malik about the shortening of prayers (qasr), he said that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) used to shorten his prayers when he traveled a distance of three miles or three farsakh.
حضرت یحییٰ بن یزید ھنائی کہتے ہیں کہ میں نے حضرت انس بن مالک سے نماز کے قصر کے بارے میں سوال کیا تو انھوں نے فرمایا کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) جب تین میل یا تین فرسخ کے فاصلے کا سفر کرتے تھے تو قصر فرماتے تھے۔
Hazrat Yahya bin Yazid Hanai kehte hain ki maine Hazrat Anas bin Malik se namaz ke qasar ke bare mein sawal kiya to unhon ne farmaya ki Rasul Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) jab teen mil ya teen farsakh ke fasle ka safar karte the to qasar farmate the.
Hazrat Mughira narrates that Hazrat Haris asked Hazrat Ibrahim, "Do you shorten your prayers for the journey to Madinah?" He replied, "Madinah is close, but I shorten my prayers for Ahwaz and similar cities."
حضرت مغیرہ فرماتے ہیں کہ حضرت حارث نے حضرت ابراہیم سے پوچھا کہ کیا آپ مدائن کے سفر کے لیے قصر فرماتے ہیں ؟ انھوں نے فرمایا کہ مدائن تو قریب ہے البتہ اہواز اور اس جیسے شہروں کے لیے میں قصر کرتا ہوں۔
Hazrat Mugheera farmate hain ke Hazrat Haris ne Hazrat Ibrahim se poocha ke kya aap Mada'in ke safar ke liye qasar farmate hain? Unhon ne farmaya ke Mada'in to qareeb hai albatta Ahwaz aur iss jaise shehron ke liye main qasar karta hun.
Hazrat Ibrahim states that the disciples of Hazrat Abdullah used to not consider Wāsiṭ, Madā'in, and cities at similar distances as being too far to travel to.
حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ حضرت عبداللہ کے شاگرد واسط، مدائن اور ان جیسے فاصلوں پر مشتمل شہروں کے لیے قصر نہیں کیا کرتے تھے۔
Hazrat Ibrahim farmate hain keh Hazrat Abdullah ke shagird Wasit, Madaa'in aur in jaise faslon par mushtamil shehron ke liye qasr nahi kya karte the.
Hazrat Abu Hurairah narrates that I asked Hazrat Ibn Abbas whether I should shorten my prayers while traveling to Abla. He asked, "Do you complete your round trip within a day?" I said, "Yes." He said, "Then you cannot shorten your prayers. However, if it is a long summer day, then you can shorten your prayers for a journey of one day's distance."
حضرت ابو حبرہ کہتے ہیں کہ میں نے حضرت ابن عباس سے پوچھا کہ کیا میں ابلہ کی طرف سفر کرتے ہوئے نماز میں قصر کروں ؟ انھوں نے فرمایا کہ تمہارا وہاں آناجانا ایک دن میں ہوجاتا ہے ؟ میں نے کہا جی ہاں۔ انھوں نے فرمایا کہ تم قصر نہیں کرسکتے البتہ اگر (گرمیوں کا ) لمبا دن ہو تو پھر ایک دن کی مسافت پر قصر کرسکتے ہو۔
Hazrat Abu Habra kehte hain ke maine Hazrat Ibn Abbas se poocha ke kya main Abla ki taraf safar karte hue namaz mein qasar karoon? Unhon ne farmaya ke tumhara wahan aana jana ek din mein hojata hai? Maine kaha ji haan. Unhon ne farmaya ke tum qasar nahin karsakte albatta agar (garmiyon ka) lamba din ho to phir ek din ki misafat par qasar karsakte ho.
Hazrat Ibn Abbas narrates that if your journey encompasses a full day, until the Isha prayer, then do not shorten the prayer. However, if it exceeds that, then shorten it.
حضرت ابن عباس فرماتے ہیں کہ اگر تمہارا سفر ایک پورے دن کو عشاء کی نماز تک محیط ہو تو نماز میں قصر نہ کرو اور اگر اس سے زیادہ ہو تو قصر کرو۔
Hazrat Ibn Abbas farmate hain keh agar tumhara safar aik poray din ko isha ki namaz tak mohit ho to namaz mein qasar na karo aur agar is se ziada ho to qasar karo.
Hazrat Salim narrates that Hazrat Ibn Umar went to one of his lands located in Dhat al-Nasab and built a palace there, this land was at a distance of sixteen Farsakh.
حضرت سالم فرماتے ہیں کہ حضرت ابن عمر مقام ذات النصب میں موجود اپنی ایک زمین پر گئے اور وہاں انھوں نے قصر کیا، یہ زمین سولہ فرسخ کے فاصلے پر تھی۔
Hazrat Salem farmate hain ke Hazrat Ibn Umar maqam Zat-ul-Nusub mein mojood apni aik zameen par gaye aur wahan unhon ne qasar kiya, yeh zameen solah farsakh ke fasle par thi.
Hazrat Lujalaj states that we used to travel with Hazrat Umar bin Khattab, and he would shorten the prayers and break the fast after a distance of three miles.
حضرت لجلاج فرماتے ہیں کہ ہم حضرت عمر بن خطاب کے ساتھ سفر کیا کرتے تھے، وہ تین میل کی مسافت کے بعد نماز کو مختصر کرتے اور روزہ چھوڑ دیا کرتے تھے۔
Hazrat Lujaaj farmate hain ke hum Hazrat Umar bin Khattab ke sath safar kiya karte thay, woh teen meel ki musafat ke baad namaz ko mukhtasar karte aur roza chhor diya karte thay.
Hazrat Ata bin Abi Rabah said that I asked Hazrat Ibn Abbas whether I should shorten my prayers in Arafah? He said no. I said should I shorten my prayers on the journey to Marr? He said no. I said should I shorten my prayers on the journey to Taif and Asfan? He said yes, it is forty-eight miles. And he counted on his hand.
حضرت عطاء بن ابی رباح کہتے ہیں کہ میں نے حضرت ابن عباس سے پوچھا کہ کیا میں عرفہ میں قصر کروں ؟ انھوں نے فرمایا نہیں۔ میں نے کہا کہ مرّ کے سفر میں قصر کروں ؟ انھوں نے فرمایا نہیں۔ میں نے کہا کہ طائف اور عسفان کے سفر میں قصر کروں ؟ انھوں نے فرمایا کہ ہاں، یہ اڑتالیس میل ہے۔ اور اپنے ہاتھ سے گنا۔
Hazrat Ata bin Abi Rabah kehte hain ki maine Hazrat Ibn Abbas se poocha ki kya main Arfa main qasar karoon? Unhon ne farmaya nahin. Maine kaha ki Marr ke safar main qasar karoon? Unhon ne farmaya nahin. Maine kaha ki Taif aur Asfan ke safar main qasar karoon? Unhon ne farmaya ki haan, yeh athtalis meel hai. Aur apne hath se gina.
Hazrat Ibn Abbas narrates that when you travel towards Arafah and Batn-e-Nakhlah, do not shorten your prayers. And when you travel towards Asfan, Taif and Jeddah, shorten your prayers. Then when you reach your family or your animals, offer your prayers in full.
حضرت ابن عباس فرماتے ہیں کہ جب تم عرفہ اور بطن نخلہ کی طرف سفر کرو تو قصر نہ کرو اور جب عسفان، طائف اور جدہ کی طرف سفر کرو تو قصر کرو، پھر جب تم اپنے گھر والوں کے پاس یا اپنے جانوروں کے پاس آجاؤ تو پوری نماز پڑھو۔
Hazrat Ibn Abbas farmate hain keh jab tum Arafah aur Batn Nakhlah ki taraf safar karo to qasar na karo aur jab Asfan, Taif aur Jeddah ki taraf safar karo to qasar karo, phir jab tum apne ghar walon ke pass ya apne janwaron ke pass aa jao to poori namaz parho.
Hazrat Ibn Samit says that I traveled with Hazrat Umar from Makkah to Dhu'l-Halifa. When we arrived there, he prayed Qasr prayer. So I asked him the reason for this. He said that I saw the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) doing the same.
حضرت ابن سمط کہتے ہیں کہ میں نے حضرت عمر کے ساتھ مکہ سے ذوالحلیفہ کا سفر کیا، وہاں پہنچ کر انھوں نے قصر نماز پڑھی تو میں نے ان سے اس کی وجہ پوچھی۔ انھوں نے فرمایا کہ میں نے رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو بھی یونہی کرتے دیکھا تھا۔
Hazrat Ibn Samat kehte hain ki maine Hazrat Umar ke sath Makkah se Zulhulayfah ka safar kiya, wahan pahunch kar unhon ne qasar namaz parhi to maine un se is ki wajah poochhi. Unhon ne farmaya ki maine Rasul Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ko bhi yunhi karte dekha tha.
Hazrat Khaithamah narrates that Harith bin Qais Jaffi went on a journey. When he went ahead of the population, he started offering Qasr prayer. Someone asked him, "Have you started offering Qasr prayer already?" He replied, "Should I offer full prayer today and Qasr prayer tomorrow?"
حضرت خیثمہ فرماتے ہیں کہ حارث بن قیس جعفی ایک سفر پر نکلے، جب وہ آبادی سے آگے بڑھے تو قصر نماز پڑھنا شروع کردی، ان سے کسی نے کہا کہ آپ نے ابھی سے قصر کرنا شروع کردیا ؟ انھوں نے فرمایا کہ کیا میں آج پوری اور کل قصر نماز پڑھوں ؟
Hazrat Saithma farmate hain k Haris bin Qais Jafi ek safar per nikle, jab wo abadi se aage barhe to qasar namaz parhna shuru kardi, unse kisi ne kaha k aap ne abhi se qasar karna shuru kardiya? Unhon ne farmaya k kya main aaj puri aur kal qasar namaz parhun?
Hazrat Abdur Rahman bin Yazid narrates that we left with Hazrat Ali towards Safeen. He offered two rak'ahs of prayer between the bridge and the canal.
حضرت عبدالرحمن بن یزید کہتے ہیں کہ ہم حضرت علی کے ساتھ صفین کی طرف نکلے انھوں نے جسر اور قنطرہ کے درمیان دو رکعتیں ادا کیں۔
Hazrat Abdul Rahman bin Yazid kehty hain keh hum Hazrat Ali kay sath Safeen ki taraf nikly unhon nay Jisr aur Qantra kay darmiyaan do rakaten ada keen.
Hazrat Ibn Abbas said that Qasr prayer can be offered if the journey is equivalent to a full day's travel, if it's less than that, Qasr can not be offered.
حضرت ابن عباس فرماتے ہیں کہ ایک پورے دن کی مسافت پر قصر کیا جائے گا اس سے کم میں قصر نہیں کیا جائے گا۔
Hazrat Ibn Abbas farmate hain ke aik poori din ki musafat par qasar kia jaye ga iss se kam mein qasar nahi kia jaye ga.