Hazrat Jarir narrates that once, the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) delivered a sermon to us and encouraged us to give charity. People were delaying in giving charity, which made your face show signs of anger. Then, an Ansar man came with a bag and gave it to you (peace and blessings of Allah be upon him). Other people also followed the Ansar man until signs of happiness appeared on the Prophet's face. You (peace and blessings of Allah be upon him) said, "Whoever starts a good practice will get its reward, and whoever acts upon it after him will also get the reward, without any decrease in the reward of those who came before. And whoever starts a bad practice will bear its burden, and whoever acts upon it after him will also bear its burden, without any decrease in the burden of those who came before."
حضرت جریر فرماتے ہیں کہ ایک مرتبہ نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ہمیں خطبہ ارشاد فرمایا اور صدقہ کرنے کی ترغیب دی۔ لوگوں نے صدقہ کرنے میں تاخیر کی جس کی وجہ سے آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے چہرہ انور پہ غصہ کے آثار دکھائی دینے لگے۔ پھر ایک انصاری شخص ایک تھیلی لے کر آیا اور وہ تھیلی آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو دی، باقی لوگوں نے بھی اس انصاری شخص کی پیروی کی یہاں تک کہ آنحضرت (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے چہرہ انور پہ خوشی کے آثار دکھائی دینے لگے۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا : جو شخص اچھائی کا راستہ اور طریقہ جاری کرے گا تو اس کو اس کا اجر ملے گا اور جتنے بھی لوگ اس پر عمل کریں گے ان کا ثواب بھی اس کو ملے گا ان لوگوں کے اجر میں کمی کیے بغیر، اور جو شخص برائی کا طریقہ جاری کرے گا تو اس کا گناہ اسی پر ہے اور جتنے لوگ بھی اس پر عمل کریں گے ان کا گناہ بھی اسی پر ہوگا ان لوگوں کے گناہ میں کمی کیے بغیر۔
Hazrat Jarir farmate hain keh aik martaba Nabi Kareem (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne humain khutba irshad farmaya aur sadqa karne ki targheeb di. Logon ne sadqa karne mein takheer ki jis ki waja se aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ke chehra anwar pe ghussa ke asarat dikhayi dene lage. Phir ek Ansaari shakhs ek thaili le kar aaya aur wo thaili aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ko di, baqi logon ne bhi uss Ansaari shakhs ki pairvi ki yahan tak keh Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ke chehra anwar pe khushi ke asarat dikhayi dene lage. Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya: Jo shakhs achchai ka rasta aur tareeqa jari kare ga to uss ko uss ka ajr mile ga aur jitne bhi log uss par amal karen ge un ka sawab bhi uss ko mile ga un logon ke ajr mein kami kiye baghair, aur jo shakhs burai ka tareeqa jari kare ga to uss ka gunah usi par hai aur jitne log bhi uss par amal karen ge un ka gunah bhi usi par hoga un logon ke gunah mein kami kiye baghair.
Hazrat Jarir narrates from his father that he said, "Once, we were present in the gathering of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) in the morning when a group of people came to you who were poor, wearing white and black clothes, with swords and turbans on them, most of them belonged to the tribe of Muzar, rather I would say all of them belonged to the tribe of Muzar. Seeing their state of poverty, the color of the Prophet's (peace and blessings of Allah be upon him) face began to change. You (peace and blessings of Allah be upon him) got up and entered the mosque and ordered Hazrat Bilal to give the call to prayer, then led the people in prayer, and then recited this verse: 'O people! Fear your Lord, Who created you from a single soul.' Then he recited till the end of the verse, and recited: "And fear Allah and let every soul look to what it has put forth for tomorrow." (And commanded that) 'O people! Give charity from your dinars, from your dirhams, from your clothes, from your wheat and from your dates, even if it is a piece of date.'
At this, an Ansari man brought a bag and his palm was unable to lift it, rather I would say that his hands became helpless, then the rest of the people also followed him until two heaps of clothes and food and drink were piled up in front of the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him).
The narrator says that seeing this, the Prophet's (peace and blessings of Allah be upon him) face began to shine like gold. You (peace and blessings of Allah be upon him) said:
'Whoever initiates a good and righteous way in Islam, and then people act upon it, he will get its reward along with the reward of those people, and there will be no decrease in their reward, and whoever initiates a bad way in Islam and then people act upon it, then he will have the sin of it along with the sin of those people who act upon it later, without any decrease in the sins of those people.'"
حضرت جریر اپنے والد سے روایت کرتے ہیں، وہ فرماتے ہیں کہ ایک مرتبہ ہم نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی مجلس میں صبح کے وقت حاضر تھے کہ آپ کی خدمت میں ایک قوم حاضر ہوئی جو تنگ دست تھے سفید اور کالے لباس میں ملبوس تھے، ان پر تلواریں تھیں اور عمامے تھے، اکثر کا تعلق قبیلہ مضر سے تھا بلکہ میں تو کہوں گا سب کا تعلق قبیلہ مضر سے تھا، ان کی تنگ دستی کی حالت کو دیکھ کر حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے چہرہ انور کا رنگ متغیر ہونا شروع ہوگیا۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) اٹھے اور مسجد میں داخل ہوئے اور حضرت بلال کو اذان دینے کا حکم دیا، اس کے بعد لوگوں کو نماز پڑھائی، اور پھر یہ آیت تلاوت فرمائی۔ ” اے لوگو ! ڈرو اس رب سے جس نے تم کو ایک نفس سے پیدا کیا “ پھر آیت کے آخر تک تلاوت فرمائی، اور اتَّقُوا اللّٰہَ وَلْتَنْظُرْ نَفْسٌ مَّا قَدَّمَتْ لِغَد۔ کی تلاوت فرمائی۔ (اور حکم دیا کہ) لوگو ! صدقہ کرو دینار میں سے، درھم میں سے، کپڑوں میں سے، گندم میں سے اور کھجور میں سے یہاں تک کہ اگرچہ وہ کھجور کا ایک ٹکڑا ہی کیوں نہ ہو۔
اتنے میں ایک انصاری شخص تھیلی اٹھا کر آیا اور اس کی ہتھیلی اس کے اٹھانے سے عاجز آرہی تھی بلکہ میں تو کہوں گا کہ اس کے ہاتھ عاجز آگئے تھے، پھر باقی لوگوں نے بھی اس کی پیروی کی یہاں تک کہ آنحضرت (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے سامنے کپڑے اور کھانے پینے کی اشیاء کے دو ڈھیر لگ لئے۔
راوی کہتے ہیں کہ اس کو دیکھ کر حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کا چہرہ انور سونے کی طرح چمکنے لگا۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا :
” جو شخص اسلام میں کوئی اچھا اور نیک طریقہ جاری کرے گا، اور بعد میں لوگ اس پر عمل کریں تو اس کو اپنے اجر کے ساتھ ساتھ ان لوگوں کا اجر بھی ملے گا اور ان کے اجر میں بھی کمی نہیں کی جائے گی، اور جو شخص اسلام میں کوئی برا طریقہ جاری کرے اور بعد میں لوگ اس پر عمل کریں تو اس پر اپنے گناہ کے علاوہ ان لوگوں کا گناہ بھی ہوگا جو بعد میں اس پر عمل کریں گے ان لوگوں کے گناہوں میں کمی کئے بغیر “ ، ،
Hazrat Jarir apne walid se riwayat karte hain, woh farmate hain ki ek martaba hum Nabi Kareem (Sallallahu Alaihi Wasallam) ki majlis mein subah ke waqt hazir thay ki aap ki khidmat mein ek qaum hazir hui jo tang dust thay sufaid aur kale libas mein malboos thay, un par talwarein thin aur amame thay, aksar ka ta'aluq qabila Muz'r se tha balki main toh kahunga sab ka ta'aluq qabila Muz'r se tha, un ki tang dasti ki halat ko dekh kar Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ke chehra anwar ka rang mutagaiyyer hona shuru hogaya. Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) uthe aur masjid mein dakhil huye aur Hazrat Bilal ko azan dene ka hukum diya, iske baad logon ko namaz parhayi, aur phir yeh ayat tilawat farmayi. “Aye logo! Daro us Rab se jisne tum ko ek nafs se paida kiya“ phir ayat ke akhir tak tilawat farmayi, aur Ittaqullaha Wa Ltan zur Nafsun Ma Qaddamat Lighad ki tilawat farmayi. (Aur hukum diya ki) Logo! Sadqa karo dinar mein se, dirham mein se, kapron mein se, gehun mein se aur khajoor mein se yahan tak ki agarcha woh khajoor ka ek tukda hi kyun na ho.
Itne mein ek ansari shakhs thaili utha kar aaya aur uski hatheli uske uthane se aajiz aarhi thi balki main toh kahunga ki uske hath aajiz aa gaye thay, phir baqi logon ne bhi uski pairavi ki yahan tak ki Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ke samne kapde aur khane peene ki ashiya ke do dher lag gaye.
Ravi kehte hain ki isko dekh kar Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ka chehra anwar sone ki tarah chamakne laga. Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaya:
“Jo shakhs Islam mein koi achcha aur nek tariqa jari karega, aur baad mein log us par amal karen toh usko apne ajr ke saath saath un logon ka ajr bhi milega aur unke ajr mein bhi kami nahin ki jayegi, aur jo shakhs Islam mein koi bura tariqa jari kare aur baad mein log us par amal karen toh us par apne gunah ke alawa un logon ka gunah bhi hoga jo baad mein us par amal karenge un logon ke gunahon mein kami kiye baghair“.
Hazrat Ibn Abbas narrates that I was present in the service of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) for prayer before the sermon, you (peace and blessings of Allah be upon him) delivered the sermon to the people, you (peace and blessings of Allah be upon him) saw that the women did not listen to the sermon, you (peace and blessings of Allah be upon him) came to them and preached to them and advised them and ordered them to give charity. And Hazrat Bilal started collecting in his clothes, women gave their rings, bangles and other things in charity.
حضرت ابن عباس فرماتے ہیں کہ میں نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی خدمت میں نماز کیلئے خطبہ سے قبل حاضر ہوا، آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے لوگوں کو خطبہ ارشاد فرمایا، آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے دیکھا کہ عورتوں نے خطبہ نہیں سنا، آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) ان کے پاس تشریف لائے اور ان کو وعظ و نصیحت فرمائی اور صدقہ کرنے کا حکم دیا۔ اور حضرت بلال اپنے کپڑے میں جمع کرنے لگے، عورتوں نے اپنی انگوٹھیاں اور کنگن اور دوسری اشیاء صدقہ کیلئے دیں۔
Hazrat Ibn Abbas farmate hain keh mein Nabi Kareem (SAW) ki khidmat mein namaz k liye khutba se pehle hazir hua, Aap (SAW) ne logon ko khutba irshad farmaya, Aap (SAW) ne dekha keh auraton ne khutba nahi suna, Aap (SAW) un k paas tashreef laye aur un ko waz o nasihat farmaee aur sadqa karne ka hukum diya. Aur Hazrat Bilal apne kapre mein jama karne lage, auraton ne apni ungoothiyan aur kangan aur doosri ashiya sadqa k liye dein.
It is narrated from Hazrat Abdullah that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: "O assembly of women! Give charity, for indeed, you are more numerous among the dwellers of Hell." A woman from among them who was not among the veiled women asked, "Why is it so, and for what reason?" The Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) replied, "Because you curse and insult too much, and you are ungrateful and disobedient to your husbands."
حضرت عبداللہ سے مروی ہے کہ حضور اقدس (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : اے عورتوں کی جماعت صدقہ کیا کرو، بیشک تم میں سے جہنم میں جانے والی زیادہ ہیں، ایک خاتون نے عرض کیا جو برسر آوردہ خواتین میں سے نہیں تھی ایسا کیوں اور کس وجہ سے ہے ؟ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : کیونکہ تم لعن طعن بہت زیادہ کرتی ہو اور اپنے خاوند کی نا شکری ونا فرمانی کرتی ہو۔
Hazrat Abdullah se marvi hai ki Huzoor Aqdas (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaya: Aye auraton ki jamaat sadqa kiya karo, beshak tum mein se jahannam mein jaane wali zyada hain, ek khatoon ne arz kiya jo barsar aawrda khawateen mein se nahi thi aisa kyon aur kis wajah se hai? Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaya: Kyunki tum laan taan bahut zyada karti ho aur apne khawind ki nashukri o nafarmani karti ho.
It is narrated by Hadhrat Adi bin Hatim (may Allah be pleased with him) that once the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) mentioned the Fire (of Hell), then you (peace and blessings of Allah be upon him) turned your blessed face as if you were seeing it, then you mentioned Hell again and turned your blessed face as if you were seeing it, until we were certain that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) was seeing Hell, then you (peace and blessings of Allah be upon him) said: "Save yourselves from the Fire of Hell, even if it is by giving a date in charity, and whoever does not find even that, then let him say a good word (for indeed, a good word is also charity)."
حضرت عدی بن حاتم سے مروی ہے کہ ایک مرتبہ نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے آگ (جہنم) کا تذکرہ فرمایا پھر آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اپنا چہرہ مبارک پھیرا گویا کہ آپ اسے دیکھ رہے ہیں، پھر دوبارہ جہنم کا تذکرہ فرمایا اور اپنا چہرہ مبارک پھیرا گویا کہ آپ دیکھ رہے ہیں، یہاں تک کہ ہمیں یقین ہوگیا کہ آنحضرت (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) جہنم کو دیکھ رہے ہیں، پھر آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا : جہنم کی آگ سے اپنے آپ کو بچاؤ اگرچہ کھجور کے ایک دانہ صدقہ کرنے سے ہو اور جو شعخص یہ بھی نہ پائے تو وہ اچھی بات کہے (بیشک اچھی بات بھی صدقہ ہے) ۔
Hazrat Adi bin Hatim se marvi hai keh aik martaba Nabi Kareem (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne aag (Jahannam) ka tazkara farmaya phir Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne apna chehra mubarak phera goya keh Aap usey dekh rahay hain, phir dobara Jahannam ka tazkara farmaya aur apna chehra mubarak phera goya keh Aap dekh rahay hain, yahan tak keh humain yaqeen hogaya keh Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) Jahannam ko dekh rahay hain, phir Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya: Jahannam ki aag se apne aap ko bachao agarchay khajoor ke aik danah sadqa karne se ho aur jo shaks yeh bhi na paaye tou woh acchi baat kahay (beshak acchi baat bhi sadqa hai).
It is narrated on the authority of Hazrat Adi bin Hatim that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: Save yourselves from the fire of Hell, even if it is only by giving a piece of date (in charity).
حضرت عدی بن حاتم سے مروی ہے کہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : جہنم کی آگ سے اپنے آپ کو بچاؤ اگرچہ کھجور کا ایک ٹکڑا (صدقہ کرنا) ہی کیوں نہ ہو۔
Hazrat Adi bin Hatim se marvi hai ki Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaya : Jahannum ki aag se apne aap ko bachao agarche khajoor ka ek tukda (sadqa karna) hi kyun na ho.
It is narrated on the authority of Hadrat Abu Saeed Khudri that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) went out on the day of Eid al-Fitr (towards the Eidgah) and prayed two rak'ahs with the people, then you spread peace and you (peace and blessings of Allah be upon him) stood facing the people while the people were all sitting, you (peace and blessings of Allah be upon him) said: "Give charity, give charity." So the women gave the most charity of their rings and earrings.
حضرت ابو سعید خدی سے مروی ہے کہ آنحضرت (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) عید الفطر کے دن نکلے (عید گاہ کی طرف) اور لوگوں کے ساتھ دو رکعتیں پڑھیں پھر آپ نے سلام پھیرا اور آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) لوگوں کی طرف چہرہ کر کے کھڑے ہوگئے جب کہ لوگ سارے بیٹھے ہوئے تھے آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : ” صدقہ کرو، صدقہ کرو “۔ پس عورتوں نے اپنی انگوٹھیاں اور کان کی بالیاں سب سے زیادہ صدقہ کیں۔
Hazrat Abu Saeed Khudri se marvi hai ki Aanhazrat (Sallallahu Alaihi Wasallam) Eid-ul-Fitr ke din nikle (Eid Gah ki taraf) aur logon ke saath do rakatain parheen phir Aap ne salaam phera aur Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) logon ki taraf chehra kar ke khare huye jab ke log sare baithe huye the Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaya: “Sadqah karo, Sadqah karo”. Pas auraton ne apni ungoothiyan aur kaan ki baaliyan sab se ziada Sadqah keen.
Hazrat Abdullah's wife, Hazrat Zainab states that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) ordered us to give charity and said: "O assembly of women! Give charity."
حضرت عبداللہ کی زوجہ حضرت زینب فرماتی ہیں کہ ہمیں حضور اقدس (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے صدقہ کرنے کا حکم دیا اور فرمایا : اے عورتوں کی جماعت صدقہ کیا کرو۔
Hazrat Abdullah ki zojah Hazrat Zainab farmati hain keh humain Huzoor Aqdas (Sallallahu Alaihi Wa Aalihi Wasallam) ne sadqah karne ka hukum diya aur farmaya: Aye auraton ki jamaat sadqah kya karo.
Hazrat Ibn-e-Bajjah narrates from his grandmother that I submitted: "O Messenger of Allah! Sometimes a beggar comes to me, but I have nothing to give him." You (peace and blessings of Allah be upon him) said: "Do not send your beggar away empty-handed, even if it is just a hoof (split nail) of a cow, goat, or deer."
حضرت ابن بجاد اپنی دادی سے روایت کرتے ہیں کہ میں نے عرض کیا : اے اللہ کے رسول ! بعض اوقات میرے پاس سائل آتا ہے لیکن میرے پاس اس کو دینے کیلئے کچھ بھی نہیں ہوتا، آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا : اپنے سائل کو کچھ دیئے بغیر نہ لٹایا کر اگرچہ گائے، بکری یا ہرن کا ایک کھر (پھٹا ہوا ناخن) ہی کیوں نہ ہو۔
Hazrat Ibn Ba'jaad apni daadi se riwayat karte hain ke maine arz kiya : Aye Allah ke Rasool! Baaz auqat mere pass sail aata hai lekin mere pass us ko dene ke liye kuchh bhi nahi hota, Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya: Apne sail ko kuchh diye baghair na lutaya kar agarche gaaye, bakri ya hiran ka ek khur (phuta hua nakhun) hi kyon na ho.
It is narrated from Hazrat Haritha bin Wahb Al-Khuza'i that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "Give charity, for a time will come when a person will go out with charity but will not find anyone to accept it from him."
حضرت حارثہ بن وھب الخزاعی سے مروی ہے کہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا : صدقہ کیا کرو، بیشک ایک وقت ایسا آئے گا کہ آدمی صدقہ کرنے کیلئے نکلے گا لیکن وہ کسی کو نہ پائے گا جو اس کا صدقہ قبول کرے۔
Hazrat Harisa bin Wahab al-Khuzai se marvi hai ki Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya: Sadqa kya karo, beshak ek waqt aisa ayega ki aadmi sadqa karne ke liye niklega lekin woh kisi ko na payega jo uska sadqa qubool kare.
Hazrat Abu Dharr reported: The Messenger of Allah, peace and blessings be upon him, said, "There is nothing on the face of the earth more powerful than charity, so much so that a person is saved from seventy devils by it, and they are all preventing him from it."
حضرت ابو ذر نے ارشاد فرمایا : صدقہ سے زیادہ طاقتور کوئی چیز اس زمین پر نہیں یہاں تک کہ اس کی وجہ سے انسان کو ستر شیطانوں سے خلاصی دی جاتی ہے، وہ سب اس کو اس سے روکتے ہیں۔
Hazrat Abu Zar ne irshad farmaya: Sadaqah se ziada taqatwar koi cheez iss zameen par nahi yahan tak ke iss ki wajah se insaan ko satar shaitano se khalasi di jati hai, woh sab iss ko iss se rokte hain.
Hazrat Abdullah narrates that a monk remained in his worship place (busy in worship) for sixty years. A woman came to his neighborhood, so the monk kept going to her for six nights. Then, regretting his action, he ran away from there and took refuge in a mosque. He stayed in the mosque for three days without eating or drinking anything. (After three days) a loaf of bread was brought to him, so he divided it into two parts and gave half to the person on the right and half to the person on the left. Then the angel of death came and seized the soul of this monk, and his deeds of sixty years were placed in one scale and the sins in the other, then the scale of sins became heavy. Then the bread that was brought (which he had given in charity) was placed on the scale of good deeds, it became heavier than the scale of sins.
حضرت عبداللہ فرماتے ہیں کہ ایک راہب ساٹھ سال تک اپنے عبادت خانے میں (عبادت میں مصروف) رہا، اس کے پڑوس میں ایک عورت آئی تو وہ راہب چھ راتوں تک اس کے پاس جاتا رہا پھر اپنے اس عمل کی پشیمانی کی وجہ سے وہاں سے بھاگ کر ایک مسجد میں پناہ لے لی اور تین دن تک مسجد میں کچھ کھائے پیئے بغیر رہا، (تین دن بعد) اس کے پاس ایک روٹی لائی گئی تو اس نے اس کے دو حصے کر کے آدھی دائیں جانب والے شخص کو دیدی اور آدھی روٹی بائیں جانب والے شخص کو دیدی۔ پھر ملک الموت نے آ کر اس راہب کی روح قبض کرلی اور اس کے ساٹھ سال کے اعمال ایک ترازو میں رکھے گئے اور گناہ دوسرے پلڑے میں تو وہ گناہوں والا پلڑا جھک گیا، پھر وہ روٹی لائی گئی (جو اس نے صدقہ کی تھی) اس روٹی کے رکھنے سے نیکیوں والا پلڑا گناہوں والے پلڑے سے جھک گیا۔
Hazrat Abdullah farmate hain ke ek rahib sath saal tak apne ibadat khane mein (ibadat mein masroof) raha, iske pados mein ek aurat aai to woh rahib chhe raaton tak uske pass jata raha phir apne is amal ki pashimani ki wajah se wahan se bhaag kar ek masjid mein panah le li aur teen din tak masjid mein kuchh khaye piye baghair raha, (teen din baad) uske pass ek roti laai gai to usne uske do hisse kar ke aadhi dayen janib wale shakhs ko dedi aur aadhi roti baayen janib wale shakhs ko dedi. Phir malakul maut ne aa kar is rahib ki rooh qabz karli aur uske sath saal ke amal ek tarazu mein rakhe gaye aur gunah dusre palde mein to woh gunahon wala palda jhuk gaya, phir woh roti laai gai (jo usne sadqa ki thi) us roti ke rakhne se nekiyon wala palda gunahon wale palde se jhuk gaya.
It is narrated on the authority of Abu Hurairah that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "Indeed, Allah accepts charity and takes it with His right hand, and He increases it for the one who gives it, just as one of you raises (nurtures) a young child or a foal, until a morsel of charity becomes like Mount Uhud. And this is confirmed by the words of Allah, the Exalted, where He says: 'And it is He who accepts repentance from His servants and accepts their charities...' (Quran 9:104) And in another place, He said: 'Allah destroys interest and gives increase for charities.' (Quran 2:276)
حضرت ابوھریرہ سے مروی ہے کہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا : بیشک اللہ تعالیٰ صدقہ کو قبول کرتا ہے اور اسے داہنے ہاتھ سے لیتا ہے اور اس کو بڑھاتا ہے صدقہ دینے والے کیلئے۔ جیسا کہ تم میں سے کوئی ایک تربیت کرتا ہے (بڑھاتا ہے) چھوٹے بچے یا کنبے کو، یہاں تک کہ ایک لقمہ صدقہ کا (ثواب) احد پہاڑ کے برابر کردیتا ہے اور اس کی تصدیق اللہ تعالیٰ کے ان ارشادات سے بھی ہوتی ہے، اللہ فرماتے ہیں کہ وہی اللہ ہے جو اپنے بندوں کی توبہ قبول کرتا ہے اور ان کے صدقات کو لیتا ہے (قبول کرتا ہے) دوسری جگہ ارشاد فرمایا : اللہ سود کو مٹاتا ہے اور صدقات کو بڑھاتا ہے۔
Hazrat Abu Huraira se marvi hai ki Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya: Beshak Allah Ta'ala sadqah ko qubool karta hai aur usay dahine hath se leta hai aur usko barhata hai sadqah dene wale ke liye. Jaisa ki tum mein se koi ek tarbiyat karta hai (barhata hai) chhote bache ya khane ko, yahan tak ki ek luqma sadqah ka (sawab) uhud paharr ke barabar kar deta hai aur iski tasdeeq Allah Ta'ala ke in irshadat se bhi hoti hai, Allah farmate hain ki wohi Allah hai jo apne bandon ki tauba qubool karta hai aur unke sadqat ko leta hai (qubool karta hai) Dusri jagah irshad farmaya: Allah sud ko mita deta hai aur sadqat ko barhata hai.
It is narrated from Hazrat Abu Salma that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "Charity does not decrease wealth at all, so give charity."
حضرت ابو سلمہ سے مروی ہے حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا : صدقہ کرنے سے مال میں بالکل کمی نہیں ہوتی، پس تم صدقہ کیا کرو۔
Hazrat Abu Salma se marvi hai Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya: Sadqa karne se maal mein bilkul kami nahi hoti, pas tum sadqa kiya karo.
"Hazrat Ayesha narrates that I received a roasted goat as a gift. I distributed the entire goat in charity except for the shoulder meat. When Prophet Muhammad (peace and blessings be upon him) arrived, I informed him about it. He (peace and blessings be upon him) said, 'No, the rest of the goat is for you, except for the shoulder meat that you have given in charity.'"
حضرت عائشہ فرماتی ہیں کہ میرے پاس ھدیہ میں بھنی ہوئی بکری آئی تو میں نے کندھے کے گوشت کے علاوہ باقی ساری بکری صدقہ کر کے تقسیم کردی، آنحضرت (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) جب تشریف لائے تو میں نے آپ کو اس کی اطلاع دی تو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا نہیں باقی ساری بکری تمہارے لیے ہے سوائے ایک کندھے کے گوشت کے جو تم نے صدقہ نہیں کیا۔
Hazrat Aisha farmati hain keh mere pass hadiya mein bhani hui bakri aayi to mein ne kandhe ke gosht ke ilawa baqi sari bakri sadqa kar ke taqseem kardi, Aanhazarat (Sallallahu Alaihi Wasallam) jab tashreef laaye to mein ne aap ko is ki ittila di to aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaya nahi baqi sari bakri tumhare liye hai siwaye ek kandhe ke gosht ke jo tum ne sadqa nahi kiya.
Hazrat Yazid bin Bashar Saksi states that Yazid bin Abdul Malik sent me to Kaaba with a piece of cloth. When I reached Maqam-e-Tameem, a beggar came and said, "Give charity. Verily, charity saves a person from seventy doors of evil." I asked (people), "Who is the biggest jurist here?" They replied, "A man from the Jews named Nusi." I came to his house and called out, "Is Nusi there?" A woman peeped out and allowed me to enter. When he saw me, he performed ablution. I asked him, "Why did you perform ablution when you saw me?" He said, "Allah Almighty told Musa, 'O Musa! Perform ablution. If you do not do so, then many calamities will befall you. Then do not blame anyone but yourself.'" I said, "A beggar while asking for charity was saying, 'Give charity. Verily, charity saves a person from seventy doors of evil.'" He said, "He has spoken the truth." Then he mentioned death, the falling of a wall, the death of an animal, drowning, and many other things that Allah Almighty may enumerate among the deaths. I submitted, "And charity saves from the fire of Hell."
حضرت یزید بن بشر السکسکی فرماتے ہیں کہ یزید بن عبد الملک نے مجھے ایک کپڑا دے کر کعبہ کی طرف بھیجا، جب میں مقام تیماء میں پہنچا تو ایک سائل آیا اور کہنے لگا۔ صدقہ کرو بیشک صدقہ شر کے ستر دروازوں سے انسان کو نجات دیتا ہے، میں نے پوچھا (لوگوں سے) یہاں پر سب سے بڑا فقیہ کون ہے ؟ انھوں نے جواب دیا نُسیّ نامی یہود میں سے ایک شخص ہے۔ میں اس کے مکان پر آیا اور آواز دی کہ نسی ہے ؟ ایک عورت نے جھانکا اور مجھے اندر داخل ہونے کی اجازت دیدی، جب اس نے مجھے دیکھا تو اس نے وضو کیا۔ میں نے اس سے پوچھا جب تو نے مجھے دیکھا تو وضو کیا، اس کی کیا وجہ ہے ؟ کہنے لگا کہ اللہ تعالیٰ نے موسیٰ سے فرمایا تھا اے موسیٰ ! وضو کیا کر اگر تو ایسا نہیں کرے گا تو تجھے بہت سی مصیبت پہنچے گی پھر تو اپنے نفس کے سوا کسی کو ملامت نہ کرنا۔ میں نے کہا کہ ایک سائل سوال کرتے ہوئے یوں کہہ رہا تھا کہ صدقہ کرو بیشک صدقہ شر کے ستر دروازوں سے انسان کو نجات دیتا ہے۔
کہنے لگا اس نے سچ کہا ہے پھر موت، دیوار کا گرنا، جانور کا ہلاک ہونا اور غرق ہونا اور بہت سی چیزوں کا ذکر کیا جو اللہ تعالیٰ چاہے جو شمار کرے موتوں میں سے، میں نے عرض کیا اور صدقہ نجات دیتا ہے جہنم کی آگ سے۔
Hazrat Yazid bin Bashar al Saksi farmate hain ke Yazid bin Abdul Malik ne mujhe ek kapra de kar Kaba ki taraf bheja, jab main maqam Taima mein pahuncha to ek sail aaya aur kahne laga. Sadqa karo beshak sadqa shar ke satar darwazon se insan ko nijaat deta hai, maine poocha (logon se) yahan par sab se bada faqih kaun hai? Unhon ne jawab diya Nusi nami Yahud mein se ek shakhs hai. Main uske makan par aaya aur awaz di ke Nusi hai? Ek aurat ne jhanka aur mujhe andar dakhil hone ki ijazat di, jab usne mujhe dekha to usne wuzu kiya. Maine us se poocha jab tune mujhe dekha to wuzu kiya, iski kya wajah hai? Kahne laga ke Allah Ta'ala ne Musa se farmaya tha ae Musa! Wuzu kiya kar agar tu aisa nahi karega to tujhe bohat si musibat pahunchegi phir tu apne nafs ke siwa kisi ko malamat na karna. Maine kaha ke ek sail sawal karte hue yun kah raha tha ke sadqa karo beshak sadqa shar ke satar darwazon se insan ko nijaat deta hai.
Kahne laga usne sach kaha hai phir mout, deewar ka girna, janwar ka halak hona aur gharq hona aur bohat si cheezon ka zikar kiya jo Allah Ta'ala chahe jo shumar kare mauton mein se, maine arz kiya aur sadqa nijaat deta hai jahanam ki aag se.
Hazrat Murthad bin Abdullah Yazni narrates that a person told me that he heard from the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) that you said: The charity of a believing man will be a shade for him on the Day of Resurrection.
حضرت مرثد بن عبداللہ الیزنی فرماتے ہیں کہ مجھ سے اس شخص نے بیان کیا جس نے آنحضرت (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے سنا، آپ نے فرمایا : مومن آدمی کا صدقہ قیامت کے دن اس پر سایہ ہوگا۔
Hazrat Murthad bin Abdullah Al-Yazani farmate hain ke mujh se is shakhs ne bayan kya jisne Aanhazrat (Sallallahu Alaihi Wasallam) se suna, Aap ne farmaya: Momin aadmi ka sadqa qayamat ke din us par saya hoga.
It is narrated from Hazrat Ali bin Aqmar that Hazrat Abu al-Ahwas said: "Indeed, he has succeeded who purified himself." Verily, the person who purifies his soul has truly succeeded. He (Hazrat Abu al-Ahwas) also said: "The one to whom little has been granted."
حضرت علی بن الاقمر سے مروی ہے کہ حضرت ابو الاحوص نے فرمایا : قد افلح من تزکی، تحقیق وہ شخص کامیاب ہوگیا جس نے اپنے نفس کا تزکیہ کیا، فرمایا جس کو تھوڑا عطاء کیا گیا۔
Hazrat Ali bin al-Aqmar se marvi hai keh Hazrat Abu al-Ahwas ne farmaya : Qad aflaha man tazakka, tahqiq woh shakhs kamyab hogaya jis ne apne nafs ka tazkiya kiya, farmaya jis ko thora ataa kiya gaya.
Hazrat Abu Madinah narrates that a beggar came to Hazrat Abdur Rahman bin Auf. You had grapes kept in front of you, you gave one grape to the beggar, so people disliked it, you said that this small particle would be too much (on the Day of Resurrection)
حضرت ابو مدینہ فرماتے ہیں کہ حضرت عبد الرحمن بن عوف کے پاس ایک سائل آیا۔ آپ کے سامنے انگور رکھے ہوئے تھے، آپ نے سائل کو انگور کا ایک دانہ دیدیا، تو لوگوں نے اس کو ناپسند کیا، آپ نے فرمایا یہ چھوٹا سا ذرہ بہت زیادہ ہوگا (قیامت کے دن)
Hazrat Abu Madina farmate hain keh Hazrat Abdul Rahman bin Auf ke pass ek saeil aya Aap ke samne angoor rakhe huye the aap ne saeil ko angoor ka ek dana diya to logon ne is ko napasand kiya Aap ne farmaya yeh chhota sa zarah bahut zyada hoga qayamat ke din
Hazrat Umme Hassan narrates that I was with Hazrat Umme Salma when a poor man came. I asked Hazrat Umme Salma if I should send him away? She replied: "We have not been commanded about it, give him some dates from the dates."
حضرت ام حسن فرماتی ہیں کہ میں حضرت ام سلمہ کے پاس تھی ایک مسکین آیا میں نے حضرت ام سلمہ سے پوچھا کہ اس کو باہر نکال دوں ؟ آپ نے فرمایا : ہمیں اس کا حکم نہیں دیا گیا اس کو کھجور میں سے کچھ کھجوریں دیدو۔
Hazrat Umme Hassan farmati hain ke main Hazrat Umme Salma ke paas thi ek miskeen aaya maine Hazrat Umme Salma se poocha ke usko bahar nikal doon? Aap ne farmaya: humein us ka hukm nahin diya gaya usko khajoor mein se kuchh khajoorein dedo.
It is narrated on the authority of Hadrat Amr bin Shuaib that Hadrat Hamid bin Abdur Rahman said: Give something to the beggar, even if it is only the head of a sparrow (dove).
حضرت عمرو بن شعیب سے مروی ہے کہ حضرت حمید بن عبد الرحمن فرماتے ہیں کہ : سائل کو کچھ نہ کچھ دو اگرچہ چڑیا (فاختہ) کے سر کے بقدر ہی کیوں نہ ہو۔
Hazrat Amr bin Shuaib se marvi hai keh Hazrat Hamid bin Abdur Rahman farmate hain keh: Saeil ko kuch na kuch do agarche chidiya (faakhta) ke sar ke baqdar hi kyun na ho.
Hazrat Fatimah bint Hussain narrates from her father that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: "The one who asks has a right over you, even if he comes riding a horse."
حضرت فاطمہ بنت حسین اپنے والد سے روایت کرتے ہیں کہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا سائل کا تم پر حق ہے اگرچہ وہ گھوڑے پہ سوار ہو کر آئے۔
Hazrat Fatima bint Hussain apne walid se riwayat karte hain keh Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaya saail ka tum par haq hai agarche woh ghore pe sawaar ho kar aaye.
Hazrat Salem bin Abu Ja'ad narrates that Hazrat Isa bin Maryam said that a beggar has a right over you, even if he comes riding a horse and wearing a silver necklace.
حضرت سالم بن ابو جعد فرماتے ہیں کہ حضرت عیسیٰ بن مریم کا قول ہے کہ سائل کا تم پر حق ہے اگرچہ وہ گھوڑے پہ سوار ہو کر آئے اور اس کے گلے میں چاندی کا ہار ہو۔
Hazrat Salem bin Abu Ja'ad farmate hain ke Hazrat Isa bin Maryam ka qaul hai ke saail ka tum par haq hai agarche woh ghore pe sawar ho kar aaye aur uske gale mein chandi ka haar ho
Hazrat Abu Al-Ahwas said that if a beggar comes to you and he is about to pray or said (the narrator is in doubt) intends to pray, then if you can afford it, give him charity. Verily, Allah Almighty says, "He has certainly succeeded who purifies himself. And remembers the name of his Lord and prays." And if he can afford to give charity before the prayer, then he should give charity.
حضرت ابو الاحوص فرماتے ہیں کہ جب تمہارے پاس کوئی سائل آئے اور وہ نماز کا ارادہ کررہا ہو یا فرمایا (راوی کو شک ہے) ارادہ کرتا ہے کہ نماز پڑھے، پس اگر تم طاقت رکھو تو صدقہ کرو، بیشک اللہ تعالیٰ کا ارشاد ہے، تحقیق وہ شخص کامیاب ہوگیا جس نے اپنے نفس کا تزکیہ کیا اور اپنے رب کا نام لیا اور نماز پڑھی، اور اگر نماز سے پہلے صدقہ کرنے کی طاقت رکھتا ہو تو اس کو چاہیے کہ صدقہ کرے۔
Hazrat Abu Al Ahwas farmate hain keh jab tumhare pass koi saeil aye aur wo namaz ka irada kar raha ho ya farmaya (ravi ko shak hai) irada karta hai keh namaz parhe, pas agar tum taqat rakho to sadqa karo, beshak Allah ta'ala ka irshad hai, tahqiq wo shakhs kamyab hogaya jisne apne nafs ka tazkiya kiya aur apne rab ka naam liya aur namaz parhi, aur agar namaz se pehle sadqa karne ki taqat rakhta ho to us ko chahie keh sadqa kare.