Chapter on One Who Said Never to Recite Behind the Imam in What He Recites Aloud with the Opening Chapter of the Book and in What He Recites Softly with the Opening Chapter of the Book and Beyond
باب من قال لا يقرأ خلف الإمام على الإطلاق
Sunan al-Kubra Bayhaqi 2896
Narrated Jabir bin Abdullah (RA): The Prophet (ﷺ) led the prayer and the people were reciting behind him, when one of the Companions began to stop another from reciting in prayer. When they finished the prayer with Salam, one of them turned to the other and said, "Were you forbidding me from reciting behind the Messenger of Allah (ﷺ)?" until they began to argue. They presented the matter before the Prophet (ﷺ) who said, "Whoever prays behind the Imam, the Imam's recitation is his recitation."
Grade: Sahih
(٢٨٩٦) سیدنا جابر بن عبداللہ (رض) نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے نقل فرماتے ہیں کہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے نماز پڑھی اور لوگ آپ کے پیچھے قراءت کر رہے تھے تو صحابہ میں سے ایک شخص انھیں نماز میں قراءت سے منع کرنے لگا۔ جب انھوں نے نماز سے سلام پھیرا تو ایک شخص ان کی طرف متوجہ ہوا اور کہنے لگا : کیا تو رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے پیچھے مجھے قراءت سے منع کررہا تھا ؟ حتیٰ کہ ان میں تکرار ہوگیا۔ انھوں نے نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے سامنے بات پیش کی تو نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : ” جو آدمی امام کے پیچھے نماز (پڑھ رہا ہو) تو امام کی قراءت اس کی قراءت ہوگی۔
(2896) Syedna Jaber bin Abdullah (RA) Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se naqal farmate hain ke aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne namaz parhi aur log aap ke peeche qirat kar rahe the to sahaba mein se ek shakhs unhen namaz mein qirat se mana karne laga. Jab unhon ne namaz se salam phera to ek shakhs un ki taraf mutawajja hua aur kahne laga: kya tu Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke peeche mujhe qirat se mana kar raha tha? Hatta ke un mein tekrar hogaya. Unhon ne Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke samne baat pesh ki to Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: "Jo aadmi Imam ke peeche namaz (parh raha ho) to Imam ki qirat us ki qirat hogi.
(2897) (a) Narrated Abdullah bin Shaddad (RA): The Messenger of Allah (ﷺ) said: When a person offers prayer in congregation with the Imam, the recitation of the Imam is his recitation.
(b) Similarly, Ali bin Hasan bin Shaqiq narrated it from Ibn Mubarak. In the same way, trustworthy narrators like Sufyan bin Sa'd Thauri, Shu'ba bin Hajjaj, Mansur bin Mu'tamir, Sufyan bin 'Uyainah, Israel bin Yunus, Abu Awanah, Abu Hawsha, and Jarir bin 'Abdul Hamid, etc. have narrated it. This Hadith has been narrated by Hasan bin 'Ammarah through his own channel, and he is discarded (as a narrator).
Grade: Da'if
(٢٨٩٧) (ا) سیدنا عبداللہ بن شداد (رض) سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : جو آدمی امام کے ساتھ باجماعت نماز ادا کررہا ہو تو امام کی قراءت ہی اس کی قراءت ہوگی۔
(ب) اسی طرح علی بن حسن بن شقیق نے ابن مبارک سے روایت کیا ہے اور اسی طرح سفیان بن سعد ثوری، شعبہ بن حجاج، منصور بن معتمر، سفیان بن عیینہ، اسرائیل بن یونس، ابوعوانہ، ابوا حوص، اور جریر بن عبدالحمید وغیرہ جیسے بااعتماد راویوں نے نقل کیا ہے اور یہی روایت حسن بن عمارہ نے موسیٰ کے واسطے سے موصول بیان کی ہے اور حسن بن عمارہ متروک ہے۔
2897 a Sayyidina Abdullah bin Shaddad (Razi Allah Anhu) se riwayat hai keh Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: Jo aadmi Imam ke sath ba jamaat namaz ada kar raha ho to Imam ki qirat hi uski qirat hogi.
b Isi tarah Ali bin Hasan bin Shaqiq ne Ibn Mubarak se riwayat ki hai aur isi tarah Sufiyan bin Sa'ad Sauri, Sha'bah bin Hajjaj, Mansoor bin Mu'tamir, Sufiyan bin Uyainah, Israel bin Yunus, Abu Awanah, Abu Haws, aur Jarir bin Abdul Hameed waghaira jaise ba aitmaad raviyon ne naqal kiya hai aur yahi riwayat Hasan bin Amr ne Musa ke wastay se moosul bayan ki hai aur Hasan bin Amr matrook hai.
Jabir (may Allah be pleased with him) reported that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said, "Whoever prays behind an Imam, the recitation of the Imam is his recitation."
Grade: Da'if
(٢٨٩٨) حضرت جابر (رض) سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : جو آدمی امام کی اقتدا کررہا ہو تو امام کی قرات ہی اس کی قراءت ہے۔
(2898) Hazrat Jabir (RA) se riwayat hai ki Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: Jo aadmi Imam ki iqtida kar raha ho to Imam ki qirat hi us ki qirat hai.
(2899) (a) Wahb bin Kaisan narrates that he heard from Jabir bin Abdullah (may Allah be pleased with him) that whoever prays even one Rak'ah without reciting Surah Fatiha, such a prayer is only valid behind an Imam, otherwise not.
(b) There may be a doubt that Jabir's (may Allah be pleased with him) opinion on this matter might be regarding not reciting in loud prayers and not in silent prayers. Yazid Faqir narrates from Jabir (may Allah be pleased with him) that behind the Imam, in the first two Rak'ahs of Zuhr and Asr, they would recite Surah Fatiha and another Surah, and in the last two Rak'ahs, they would only recite Surah Fatiha. This was also the opinion of Abdullah bin Masud (may Allah be pleased with him).
Grade: Sahih
(٢٨٩٩) (ا) وہب بن کیسان فرماتے ہیں کہ انھوں نے جابر بن عبداللہ (رض) سے سنا کہ جس نے ایک بھی رکعت ایسی پڑھی جس میں سورة فاتحہ نہ پڑھی تو ایسی نماز صرف امام کے پیچھے ہی پڑھ سکتا ہے وگرنہ نہیں۔
(ب) یہ شبہ بھی ہوسکتا ہے کہ اس مسئلہ میں جابر (رض) کا مذہب جہری نمازوں میں قراءت نہ کرنے کا ہوگا نہ کہ سری نمازوں میں۔ یزید فقیر نے جابر (رض) سے روایت کیا ہے کہ ہم ظہر اور عصر کی پہلی دو رکعتوں میں امام کے پیچھے سورة فاتحہ اور ایک سورة کی قرات کرتے تھے اور بعد والی دو رکعتوں میں صرف سورة فاتحہ پڑھتے۔ یہی عبداللہ بن مسعود (رض) کا مذہب ہے۔
(2899) (a) Wahab bin Kaisan farmate hain ke unhon ne Jabir bin Abdullah (rz) se suna ke jis ne ek bhi rakat aisi parhi jis mein Surah Fatiha na parhi to aisi namaz sirf imam ke peeche hi parh sakta hai warna nahin.
(b) Ye shak bhi ho sakta hai ke is masle mein Jabir (rz) ka mazhab jahri namaazon mein qirat na karne ka hoga na ke siri namaazon mein. Yazid Faqeer ne Jabir (rz) se riwayat ki hai ke hum Zuhr aur Asr ki pehli do rak'aton mein imam ke peeche Surah Fatiha aur ek surah ki qirat karte the aur baad wali do rak'aton mein sirf Surah Fatiha parhte. Yahi Abdullah bin Masood (rz) ka mazhab hai.
(2900) (a) It is narrated on the authority of Sayyidina Abu Wa'il that a person asked Sayyidina Abdullah bin Mas'ud (may Allah be pleased with him) about reciting behind the Imam, so he said: Keep quiet to (listen to) the Quran; because it is an occupation in prayer and the recitation of the Imam is sufficient for you.
(b) "Listen to the Quran" is said when the Quran is being recited, not when it is not being recited. (Meaning, a person can listen in loud prayers, not in silent prayers).
(c) 'Alqamah says: I prayed behind Sayyidina Abdullah bin Mas'ud (may Allah be pleased with him), I do not know if he recited, even though he recited the verse of Surah Taha in a loud voice (which I heard), meaning { وَقُلْ رَبِّ زِدْنِی عِلْمًا } [Taha: 114] "Say: O my Lord! Increase me in knowledge."
(d) It has been narrated to us through Abdullah bin Ziyad Asadi that I prayed behind the Imam standing with Abdullah bin Mas'ud (may Allah be pleased with him), so I heard that he used to recite (behind the Imam) in Zuhr and Asr.
Grade: Sahih
(٢٩٠٠) (ا) سیدنا ابو وائل سے روایت ہے کہ ایک شخص نے سیدنا عبداللہ بن مسعود (رض) سے قراءت خلف الامام کے بارے میں دریافت کیا تو انھوں نے فرمایا : قرآن (سننے) کے لیے خاموشی اختیار کر ؛کیونکہ یہ نماز میں شغل ہے اور تجھے امام کی قرات ہی کافی ہے۔
(ب) ” انصت للقرآن “ تب کہا جاتا ہے جب قرآن سنا جا رہا ہو نہ کہ اس وقت جب نہ سنا جا رہا ہو۔ (یعنی جہری قراءت میں آدمی سن سکتا ہے نہ کہ سری نمازوں میں) ۔
(ج) علقمہ کہتے ہیں : میں نے سیدنا عبداللہ بن مسعود (رض) کے پہلو میں نماز ادا کی، مجھے نہیں پتا کہ انھوں نے قراءت کی ہے حتی کہ انھوں نے سورة طہٰ کی آیت اونچی آواز سے پڑھی (جو مجھے سنائی دی) یعنی { وَقُلْ رَبِّ زِدْنِی عِلْمًا } [طٰہ : ١١٤] ” کہہ دیجیے ! اے میرے رب میرے علم میں اضافہ فرما۔ “
(د) ہمیں عبداللہ بن زیاد اسدی کے واسطے سے روایت بیان کی گئی ہے کہ میں نے عبداللہ بن مسعود (رض) کے ساتھ کھڑے ہو کر امام کے پیچھے نماز ادا کی تو میں نے سنا کہ وہ ظہر و عصر میں (امام کے پیچھے ہی) قراءت کرتے تھے۔
(2900) (a) Sayyidina Abu Wael se riwayat hai ki ek shakhsh ne Sayyidina Abdullah bin Masood (raz) se qiraat khalful imam ke baare mein daryaft kiya to unhon ne farmaya : Quran (sunne) ke liye khamoshi ikhtiyar kar kyunki yeh namaz mein shughl hai aur tujhe imam ki qirat hi kafi hai.
(b) "Inast lil Quran" tab kaha jata hai jab Quran suna ja raha ho na ki us waqt jab na suna ja raha ho. (yani jahri qiraat mein aadmi sun sakta hai na ki sirri namaazon mein).
(c) Alqama kahte hain : mein ne Sayyidina Abdullah bin Masood (raz) ke peechhe namaz ada ki mujhe nahin pata ki unhon ne qiraat ki hai hatta ki unhon ne Surah Taha ki ayat oonchi aawaz se padhi (jo mujhe sunaai di) yani { wa qur Rabbi zidni ilman } [Taa Haa : 114] "kah dijiye! Aye mere Rabb mere ilm mein izafa farma."
(d) Hamein Abdullah bin Ziad Asadi ke waste se riwayat bayan ki gai hai ki mein ne Abdullah bin Masood (raz) ke sath khade ho kar imam ke peechhe namaz ada ki to mein ne suna ki woh Zuhr o Asr mein (imam ke peechhe hi) qiraat karte the.
(2901) (a) Narrated Abdullah bin Umar: Whoever prays behind the Imam, the recitation of the Imam is sufficient for him.
(b) Narrated Abdullah bin Umar (through another chain): For him who is with the Imam... The Imam's recitation is sufficient for him who is praying with him.
(c) Abu az-Zubayr said: Abdullah bin Umar was asked about reciting behind the Imam, and he said: I feel shy of the Lord of this House (the Ka'bah) that I should not recite Surah Fatihah in prayer.
Grade: Sahih
(٢٩٠١) (ا) سیدنا عبداللہ بن عمر (رض) سے روایت ہے کہ جو شخص امام کے پیچھے نماز پڑھے تو امام کی قراءت اسے کافی ہے۔
(ب) ایک دوسری سند سے سیدنا عبداللہ بن عمر (رض) سے روایت ہے کہ من کان لہ امام۔۔۔ جو امام کے ساتھ نماز پڑھ رہا ہو تو اس کو امام کی قراءت ہی کافی ہے۔
(ج) ابوازہر فرماتے ہیں کہ سیدنا عبداللہ بن عمر (رض) سے امام کے پیچھے قراءت کے بارے میں پوچھا گیا تو انھوں نے فرمایا : مجھے اس گھر (بیت اللہ) کے رب سے شرم آتی ہے کہ میں نماز میں سورة فاتحہ نہ پڑھوں۔
2901 a syedna abdullah bin umar razi allaho anho se riwayat hai ki jo shaks imam ke peeche namaz parhe to imam ki qirat use kafi hai
b aik dusri sanad se syedna abdullah bin umar razi allaho anho se riwayat hai ki man kan lahu imam jo imam ke sath namaz parh raha ho to us ko imam ki qirat hi kafi hai
j abuzahir farmate hain ki syedna abdullah bin umar razi allaho anho se imam ke peeche qirat ke bare mein poocha gaya to unhon ne farmaya mujhe is ghar baitullah ke rab se sharm aati hai ki main namaz mein surah fatiha na parhon
(2902) (a) It is narrated on the authority of Abu 'Ali al-Bara' that 'Abdullah bin Safwan asked 'Abdullah bin 'Umar (may Allah be pleased with him): "O Abu 'Abd al-Rahman! Do you recite (the Qur'an) in every prayer?" He replied, "I feel ashamed before the Lord of this House, that is, the Ka'bah, that I should offer two rak'ahs in which I do not recite Surat al-Fatihah or more." In one narration, the word is "Fizadah," and in another, it is "Fasa'ida."
(b) It seems as though he (Ibn 'Umar) considered reciting behind the imam to be valid only in those prayers where the imam recites softly, meaning the evening and late evening prayers. Malik bin Anas (may Allah be pleased with him) based his (legal) opinion on this. However, a contrary statement has also been narrated from him (Ibn 'Umar).
Grade: Sahih
(٢٩٠٢) (ا) ابوعا لیہ بر اء سے روایت ہے کہ عبداللہ بن صفوان نے عبداللہ بن عمر (رض) سے پوچھا : اے ابو عبدالرحمن ! کیا آپ ہر نماز میں قراءت کرتے ہیں ؟ انھوں نے فرمایا : مجھے اس گھر یعنی بیت اللہ کے رب سے شرم آتی ہے کہ میں ایسی دو رکعتیں پڑھوں جن میں سورة فاتحہ یا اس سے زیادہ نہ پڑھوں۔ ایک روایت میں فزائدا کے الفاظ ہیں دوسری میں فصاعدا کے الفاظ ہیں۔
(ب) گویا وہ قراءت خلف الامام کو صرف ان نمازوں میں درست خیال کرتے تھے جن میں امام آہستہ قراءت کرتا ہے، یعنی سری نمازوں میں ۔ اسی پر مالک بن انس (رض) نے (اپنے مذہب کی) بنیاد رکھی۔ ان سے اس کے خلاف قول بھی منقول ہے۔
(2902) (a) Abu Hurairah se riwayat hai ki Abdullah bin Safwan ne Abdullah bin Umar (ra) se poocha: Aye Abu Abdur Rahman! Kia aap har namaz mein qirat karte hain? Unhon ne farmaya: Mujhe iss ghar yani Baitullah ke Rabb se sharam aati hai ki main aisi do rakatein padhun jin mein Surah Fatiha ya iss se ziada na padhun. Ek riwayat mein fazayida ke alfaz hain doosri mein fasaayida ke alfaz hain.
(b) Goya woh qirat khalful imam ko sirf unn namazon mein durust khayal karte thay jin mein imam aahista qirat karta hai, yani sirri namazon mein. Isi par Malik bin Anas (ra) ne (apne mazhab ki) bunyad rakhi. Un se iss ke khilaf qaul bhi manqol hai.
Qasim ibn Muhammad said: Abdullah ibn Umar used to not recite behind the Imam, whether it was a silent prayer or a loud prayer, while the rest of the people would recite behind the Imam.
Grade: Sahih
(٢٩٠٣) قاسم بن محمد فرماتے ہیں کہ سیدنا عبداللہ بن عمر (رض) امام کے پیچھے قراءت نہیں کرتے تھے چاہے سری نماز ہو یا جہری جب کہ دیگر حضرات امام کے پیچھے قراءت کرتے تھے۔
2903 Qasim bin Muhammad farmate hain ki Sayyidna Abdullah bin Umar (RA) Imam ke peeche qirat nahin karte the chahe sri namaz ho ya jahri jab k digar hazrat Imam ke peeche qirat karte the.
(2904) (a) Osama bin Zaid said, "I asked Qasim bin Muhammad about reciting behind the Imam. He said: 'If you recite, then great people, whose lives are exemplary and whose character is followed, have also recited. And if you do not recite, then many such people, whose lives are exemplary for us, have also not recited.'"
(b) Abdullah bin Umar (may Allah be pleased with him) did not recite.
Grade: Sahih
(٢٩٠٤) (ا) اسامہ بن زید فرماتے ہیں کہ میں نے قاسم بن محمد سے قراءت خلف الامام کے متعلق دریافت کیا تو انھوں نے فرمایا : اگر آپ قراءت کریں تو عظیم لوگوں نے بھی قراءت کی ہے جن کی زندگیاں نمونہ ہیں اور ان کی سیرت پر عمل کیا جاتا ہے اور اگر آپ قراءت نہ کریں تب بھی ایسے کئی لوگوں نے قراءت نہیں کی جن کی زندگیاں ہمارے لیے نمونہ ہیں۔
(ب) عبداللہ بن عمر (رض) قراءت نہیں کرتے تھے۔
2904 a Usama bin Zaid farmate hain ke maine Qasim bin Muhammad se qirat khalaf al imam ke mutalliq daryaft kiya to unhon ne farmaya agar aap qirat karen to azeem logon ne bhi qirat ki hai jin ki zindagiyan namuna hain aur un ki seerat per amal kiya jata hai aur agar aap qirat na karen tab bhi aise kai logon ne qirat nahin ki jin ki zindagiyan hamare liye namuna hain b Abdullah bin Umar raz qirat nahin karte the
(2905) (a) Narrated Imran bin Husain (RA): That Allah's Messenger (ﷺ) led the people in prayer, and a man behind him was reciting (loudly). When the Prophet (ﷺ) finished the prayer, he said: "Who was reciting with me?" Then, he (ﷺ) prohibited reciting behind the Imam. Hajjaj is alone in narrating this Hadith.
(b) Ibn Sa'd said: "Hajjaj is alone in narrating his saying: 'So he prohibited reciting behind the Imam.'"
(c) Shu'ba said: I asked Qatadah (RA): "Would he (ﷺ) have disliked it?" He said: "If he had disliked it, he would have forbidden it."
Grade: Da'if
(٢٩٠٥) (ا) عمران بن حصین (رض) سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) لوگوں کو نماز پڑھا رہے تھے، ایک شخص آپ کے پیچھے (اونچی آواز میں) پڑھ رہا تھا۔ جب آپ نماز سے فارغ ہوئے تو فرمایا : کون ہے جو مجھ سے میری سورت (جو میں پڑھ رہا تھا) چھین رہا تھا ؟ پھر آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے امام کے پیچھے قراءت کرنے سے منع فرما دیا۔ حجاج اس روایت میں متفرد ہیں۔
(ب) ابن صاعد کہتے ہیں کہ ان کے قول ” فنہی عن القراء ۃ خلف الامام۔۔۔“ کو روایت کرنے میں حجاج اکیلا ہے۔
(ج) شعبہ کہتے ہیں : میں نے قتادہ (رض) سے پوچھا کہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اس کو اچھا نہیں سمجھا ہوگا ؟ انھوں نے کہا : اگر اسے ناپسند سمجھتے تو ضرور منع فرما دیتے۔
(2905) (a) Imran bin Husain (Razi Allah Anhu) se riwayat hai ki Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) logon ko namaz parha rahe thay, ek shakhs aap ke peeche (oonchi aawaz mein) parh raha tha. Jab aap namaz se farigh huye to farmaya: Kaun hai jo mujh se meri surat (jo mein parh raha tha) chheen raha tha? Phir aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne imam ke peeche qiraat karne se mana farma diya. Hajaj is riwayat mein mutfarid hain.
(b) Ibn Sa'ad kahte hain ki un ke qaul "Fanahi an al-qira'at khalfa al-imam..." ko riwayat karne mein Hajaj akela hai.
(c) Shu'ba kahte hain: Maine Qatadah (Razi Allah Anhu) se poochha ki aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne is ko achha nahin samjha hoga? Unhon ne kaha: Agar ise napasand samjhte to zaroor mana farma dete.
Imran bin Husain (may Allah be pleased with him) narrated that one day the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) led the Zuhr prayer. A man stood behind him (in congregation) and recited, "Glory be to the name of your Lord, the Most High." When the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) finished the prayer, he asked, "Who was reciting?" The man said, "It was me." The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said, "I knew that one of you was hiding it from me."
Grade: Sahih
(٢٩٠٦) عمران بن حصین (رض) سے روایت ہے کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ایک دن ظہر کی نماز پڑھائی تو ایک شخص آپ کے پیچھے (جماعت میں) کھڑا ہوگیا، اس نے { سَبِّحِ اسْمَ رَبِّکَ الأَعْلَی } پڑھی۔ جب آپ نماز سے فارغ ہوئے تو آپ نے پوچھا : پڑھنے والا کون تھا ؟ اس شخص نے عرض کیا : میں تھا۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : میں نے جان لیا تھا کہ تم میں سے کوئی اسے مجھ سے چھین رہا ہے۔
2906 Imran bin Husain (RA) se riwayat hai ki Nabi (SAW) ne ek din Zuhr ki namaz parhai to ek shakhs aap ke peeche (jamaat mein) khara hogaya, usne {Subhana Rabbi al A'la} parhi. Jab aap namaz se farigh huye to aap ne pucha : parhne wala kaun tha? Iss shakhs ne arz kiya : main tha. Aap (SAW) ne farmaya : main ne jaan liya tha ki tum mein se koi use mujh se chheen raha hai.
(2907) (a) Shu'ba said: I said to Qatadah: Perhaps you did not consider the recitation behind the Imam to be good? So he said: If he did not consider it good, he would have definitely forbidden it.
(b) It has been narrated to us through Imran bin Husain (may Allah be pleased with him) that he said: Prayer is not valid without Surah Fatiha, and the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) did not consider it good for the one praying behind him to recite aloud, so he disliked his loud recitation, not the recitation in the heart (meaning that you did not consider his recitation good because he was reciting in a loud voice, which was causing disturbance in your recitation).
Grade: Sahih
(٢٩٠٧) (ا) شعبہ کہتے ہیں : میں نے قتادہ سے کہا : شاید کہ آپ نے امام کے پیچھے قراءت کو اچھا نہیں سمجھا ہوگا ؟ تو انھوں نے فرمایا : اگر اس کو اچھا نہ سمجھتے تو ضرور منع فرما دیتے۔
(ب) عمران بن حصین (رض) کے واسطہ سے ہمیں روایت بیان کی گئی ہے کہ انھوں نے فرمایا : سورة فاتحہ کے بغیر نماز جائز نہیں ہے اور نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اپنے پیچھے پڑھنے والے کو اچھا نہیں سمجھا تو اس کے اونچا پڑھنے کو ناپسند کیا ہے نہ کہ دل میں پڑھنے کو (یعنی اس کے پڑھنے کو آپ نے اس لیے اچھا نہیں سمجھا کہ وہ اونچی آواز سے پڑھ رہا تھا جس کی وجہ سے آپ کی قراءت میں خلل واقع ہو رہا تھا) ۔
(2907) (a) Shoba kehte hain : maine Qatada se kaha : shayad keh aap ne Imam ke peechhe qiraat ko achcha nahin samjha hoga ? to unhon ne farmaya : agar is ko achcha na samajhte to zaroor mana farma dete.
(b) Imran bin Husain (RaziAllahu Anhu) ke wasila se hamen riwayat bayan ki gai hai keh unhon ne farmaya : Surah Fatiha ke baghair namaz jaiz nahin hai aur Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne apne peechhe padhne wale ko achcha nahin samjha to us ke ooncha padhne ko napasand kiya hai na keh dil mein padhne ko (yani us ke padhne ko aap ne is liye achcha nahin samjha keh woh oonchi aawaz se padh raha tha jis ki wajah se aap ki qiraat mein khalal waqe ho raha tha).
Narrated Abu Huraira (RA): Abdullah bin Hudhafa (RA) offered prayer and recited (the Quran) aloud. The Messenger of Allah (ﷺ) said: O Ibn Hudhafa! Do not recite so loudly, but let us hear, or rather, let Allah hear.
Grade: Da'if
(٢٩٠٨) سیدنا ابوہریرہ (رض) سے روایت ہے کہ عبداللہ بن حذافہ (رض) نے نماز پڑھی اور اونچی آواز میں پڑھنے لگے تو رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : اے ابن حذافہ ! ہمیں نہ سناؤ بلکہ اللہ کو سناؤ۔
(2908) Sayyidina Abu Huraira (RA) se riwayat hai ki Abdullah bin Hudhafa (RA) ne namaz parhi aur unchi aawaz mein parhne lage to Rasul Allah (SAW) ne farmaya : Aye Ibn Hudhafa! Hamein na sunao balki Allah ko sunao.
Kaseer bin Murrah Hazrami narrates that I heard Abu Darda (may Allah be pleased with him) saying that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) was asked: Is recitation (necessary) in every prayer? He said: Yes (it is necessary). A man from the Ansar said that recitation has become obligatory. I was closest to you (peace and blessings of Allah be upon him) among all the people. You (peace and blessings of Allah be upon him) said: I think that the recitation of the Imam is sufficient for the followers.
Grade: Da'if
(٢٩٠٩) کثیر بن مرۃ حضرمی فرماتے ہیں کہ میں نے ابودرداء (رض) کو فرماتے ہوئے سنا کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے پوچھا گیا : کیا ہر نماز میں قراءت (ضروری) ہے ؟ آپ نے فرمایا : ہاں (ضروری ہے) تو انصار کے ایک شخص نے کہا کہ قرات واجب ہوگئی۔ میں سب لوگوں سے زیادہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے قریب تھا۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : میرا خیال یہ ہے کہ امام کی قراءت مقتدیوں کے لیے کافی ہے۔
2909 kaseer bin murrah hazrami farmate hain ke maine abudarda (rz) ko farmate huye suna ke rasool allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se poocha gaya kya har namaz mein qirat zaroori hai aap ne farmaya haan zaroori hai to ansar ke ek shakhs ne kaha ke qirat wajib hogayi main sab logon se ziada aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke qareeb tha aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya mera khayal yeh hai ke imam ki qirat muqtadiyon ke liye kafi hai
(2910) (a) Narrated Abu Darda (RA): A man stood up and asked, "O Messenger of Allah! Is recitation necessary in every prayer?" He (ﷺ) said, "Yes." A man from amongst the people said, "Recitation has been made obligatory." He (ﷺ) said, "O Kathir! (Name of the narrator), I think that the recitation of the Imam is sufficient for those who are led in prayer."
(b) Ali said: "The correct view is that this is the statement of Abu Darda (RA) himself, as Ibn Wahb said, the narrator, Zaid bin Habbab, was mistaken. It has been narrated to us through Abu Darda (RA) that he used to recite behind the Imam and Zaid bin Thabit (RA) did not recite behind the Imam."
Grade: Sahih
(٢٩١٠) (ا) سیدنا ابودرداء (رض) سے روایت ہے کہ ایک شخص نے کھڑے ہو کر عرض کیا : اے اللہ کے رسول ! کیا ہر نماز میں قرات ضروری ہے ؟ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : ہاں۔ لوگوں میں سے ایک شخص نے کہا : قرات واجب ہوگئی۔ آپ نے فرمایا : اے کثیر ! (یہ راوی کا نام ہے) میرا خیال یہ ہے کہ امام کی قرات مقتدیوں کے لیے کافی ہے۔
(ب) علی کہتے ہیں کہ درست بات یہ ہے کہ یہ ابودرداء (رض) کا اپنا قول ہے جیسا کہ ابن وہب نے کہا ہے کہ راوی زید بن حباب کو وہم ہوا ہے۔ ہمیں ابودرداء (رض) کے واسطہ سے روایت بیان کی گئی ہے کہ وہ امام کے پیچھے قرات کے قائل تھے اور زید بن ثابت (رض) امام کے پیچھے قرات کے قائل نہ تھے۔
(2910) (a) Syedna Abu Darda (RA) se riwayat hai ki ek shakhs ne kharay ho kar arz kiya: Aye Allah ke Rasool! Kya har namaz mein qirat zaroori hai? Aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: Haan. Logon mein se ek shakhs ne kaha: Qirat wajib hogayi. Aap ne farmaya: Aye Kaseer! (Yeh raavi ka naam hai) Mera khayal yeh hai ki Imam ki qirat muqtadiyon ke liye kaafi hai.
(b) Ali kehte hain ki durust baat yeh hai ki yeh Abu Darda (RA) ka apna qaul hai jaisa ki Ibn Wahab ne kaha hai ki raavi Zaid bin Habab ko veham hua hai. Hamein Abu Darda (RA) ke wasila se riwayat bayan ki gayi hai ki woh Imam ke peechhe qirat ke qaail thay aur Zaid bin Sabit (RA) Imam ke peechhe qirat ke qaail na thay.
(2911) (a) Ata bin Yasar narrated that he asked Zaid bin Thabit (may Allah be pleased with him) about reciting behind the Imam. He said: "There is no recitation behind the Imam."
(b) This is referring to loud prayers behind the Imam.
Grade: Sahih
(٢٩١١) (ا) عطا بن یسار بیان کرتے ہیں کہ انھوں نے زید بن ثابت (رض) سے امام کے پیچھے قراءت کے بارے میں سوال کیا تو انھوں نے فرمایا : امام کے پیچھے قراءت نہیں ہے۔
(ب) یہ امام کے ساتھ جہری نمازوں پر محمول ہے۔
2911 a ata bin yasar bayan karte hain ke unhon ne zaid bin sabit raz se imam ke piche qirat ke bare mein sawal kiya to unhon ne farmaya imam ke piche qirat nahi hai
b yeh imam ke sath jahri namaazon par mahmul hai
(2912) (a) Sayyiduna Zayd bin Thabit (may Allah be pleased with him) said: "Whoever recites behind the Imam, his prayer is not valid."
(b) Even if this Hadith is authentic with these words, it is still a matter of consideration. It should be interpreted as referring to reciting aloud. And Allah Almighty knows best.
Grade: Sahih
(٢٩١٢) (ا) سیدنا زید بن ثابت (رض) فرماتے ہیں کہ جس نے امام کے پیچھے قراءت کی، اس کی نماز نہیں ہوگی۔
(ب) یہ حدیث اگر ان الفاظ کے ساتھ صحیح بھی ہو تب بھی محل نظر ہے، اس کو جہری قرات پر محمول کیا جائے گا۔ واللہ تعالیٰ اعلم
(2912) (a) Sayyiduna Zayd bin Sabit (RA) farmate hain ki jis ne imam ke peechhe qirat ki, us ki namaz nahin hogi.
(b) Yeh hadees agar in alfaz ke sath sahih bhi ho tab bhi mahal nazar hai, is ko jahri qirat par mahmul kya jaye ga. Wallahu Ta'ala A'lam.