What they said about the reward for fever and illness
مَا قَالُوا فِي ثَوَابِ الْحُمَّى وَالْمَرَضِ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 10800
Hazrat Abdullah narrates that I visited the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) when you had a fever. I touched the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) and said, "O Messenger of Allah! You have a very high fever." You (peace and blessings of Allah be upon him) said, "Yes, I am given fever equal to two of you." I said, "Is it because you have double the reward?" You (peace and blessings of Allah be upon him) said, "Yes! By the One in whose power is my soul, there is no Muslim on earth who suffers any hardship except that Allah, the Exalted, removes his sins in return, just as a tree sheds its leaves."
حضرت عبداللہ فرماتے ہیں کہ میں حضور اکرم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی خدمت میں حاضر ہوا اس وقت آپ کو بخار تھا، میں نے حضور اقدس (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو چھوا اور پھر عرض کیا اے اللہ کے رسول ! آپ کو تو بہت تیز بخار ہے۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا جی ہاں مجھے تم میں سے دو آدمیوں کے برابر بخار دیا جاتا ہے۔ میں نے عرض کیا یہ اس وجہ سے ہے کہ آپ کے لیے دو اجر ہیں ؟ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : ہاں ! قسم ہے اس ذات کی جس کے قبضہ قدرت میں میری جان ہے زمین پر کوئی مسلمان نہیں جس کو کوئی تکلیف پہنچے مگر (اس کے بدلے) اللہ تعالیٰ اس کے گناہوں کو ایسے گراتے ہیں جیسے درخت اپنے پتوں کو گراتے ہیں۔
Hazrat Abdullah farmate hain ke main Huzoor Akram (Sallallahu Alaihi Wasallam) ki khidmat mein hazir hua us waqt aap ko bukhar tha, maine Huzoor Aqdas (Sallallahu Alaihi Wasallam) ko chuha aur phir arz kiya aye Allah ke Rasool! Aap ko to bahut tez bukhar hai. Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaya ji haan mujhe tum mein se do aadmiyon ke barabar bukhar diya jata hai. Maine arz kiya yeh is wajah se hai ke aap ke liye do ajr hain? Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaya: Haan! Qasam hai is zaat ki jis ke qabza qudrat mein meri jaan hai zameen par koi musalman nahi jis ko koi takleef pahunche magar (us ke badle) Allah Ta'ala us ke gunahon ko aise girate hain jaise darakht apne patton ko girate hain.
Aisha reported: The Messenger of Allah, peace and blessings be upon him, said, "No thorn or spine pricks a believer, but Allah will raise him a degree in status for it and erase a sin from him."
حضرت عائشہ سے مروی ہے کہ حضور اکرم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ کسی مسلمان کو کوئی کانٹا یا اس سے بڑی تکلیف نہیں پہنچتی مگر اللہ تعالیٰ اس کی وجہ سے اس کا ایک درجہ بلند فرما دیتے ہیں یا اس کی وجہ سے اس کا ایک گناہ معاف کردیتے ہیں۔
Hazrat Ayesha se marvi hai keh Huzoor Akram (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya keh kisi musalman ko koi kanta ya us se barri takleef nahi pohonchti magar Allah Ta'ala us ki wajah se us ka aik darja buland farma dete hain ya us ki wajah se us ka aik gunah maaf kar dete hain.
It is narrated on the authority of Abu Hurairah that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) visited a sick person. Abu Huraira was also with him. You (peace and blessings of Allah be upon him) said: "Give him glad tidings. Indeed, Allah Almighty says: 'This (fire) is My fire, which I inflict upon the believing servant in this world so that it may be a substitute for his share of the fire of the Hereafter.'"
حضرت ابوہریرہ سے مروی ہے کہ حضور اقدس (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ایک مریض کی عیادت فرمائی۔ حضرت ابوہریرہ بھی ساتھ تھے آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : خوشخبری ہو بیشک اللہ تعالیٰ فرماتے ہیں : یہ (نار) میری آگ ہے جو میں بندہ مؤمن پر دنیا میں اس لیے مسلط کرتا ہوں تاکہ آخرت کی آگ کے بدلے میں اس کا حصہ ہوجائے۔
Hazrat Abu Hurairah se marvi hai keh Huzoor Aqdas (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne ek mareed ki ayadat farmai. Hazrat Abu Hurairah bhi saath thay aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaya: Khushkhabri ho beshak Allah Ta'ala farmate hain: Yeh (naar) meri aag hai jo mein banda momin par duniya mein iss liye musallat karta hun taake aakhirat ki aag ke badle mein uska hissa hojaye.
It is narrated from Hazrat Abu Hurairah that when the verse of the Holy Quran {Whoever does evil will be recompensed for it} was revealed, it was very difficult for the Muslims, and some of them even suffered (calamities). He appeared in the service of the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) and complained, so you (peace and blessings of Allah be upon him) said: Stay between extravagance and deficiency and stay on the right (path). Every calamity is an atonement for a Muslim, even a thorn that pricks him is an atonement for it.
حضرت ابوہریرہ سے مروی ہے کہ جب قرآن پاک کی آیت { مَنْ یَعْمَلْ سُوئًا یُجْزَ بِہِ } نازل ہوئی تو مسلمانوں پر بہت شاق گذرا اور ان میں سے بعض کو (مصیبت) پہنچی بھی۔ انھوں نے حضور اقدس (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی خدمت میں حاضر ہو کر شکایت کی تو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : غلو اور کمی کے درمیان درمیان رہو اور درست (راستے پر) رہو۔ ہر مصیبت مسلمان کے لیے کفارہ ہے یہاں تک کہ کوئی کانٹا جو اس کو چبھتا ہے اس میں بھی کفارہ ہے۔
Hazrat Abu Huraira se marvi hai keh jab Quran Pak ki ayat { Man yamal sooan yujza bihi } nazil hui to Musalmanon per bohot shaq guzra aur un mein se baaz ko (museebat) pohnchi bhi. Unhon ne Huzoor Aqdas (Sallallahu Alaihi Wasallam) ki khidmat mein hazir ho kar shikayat ki to aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaya: Gulu aur kami ke darmiyan darmiyan raho aur durust (raaste per) raho. Har museebat Musalman ke liye kaffara hai yahan tak ke koi kaanta jo uss ko chubhta hai uss mein bhi kaffara hai.
It is narrated on the authority of Hazrat Abdullah bin Amr that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: No hardship befalls any of the Muslims, but Allah commands the angels. Then Allah says: Write for My servant the deeds that he used to do when he was in good health (and is now unable to do because of illness) as long as he is in My shackles.
حضرت عبداللہ بن عمرو سے مروی ہے کہ حضور اقدس (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا : مسلمانوں میں سے کسی کو کوئی تکلیف نہیں پہنچتی مگر اللہ تعالیٰ فرشتوں کو حکم دیتے ہیں۔ پھر اللہ تعالیٰ فرماتے ہیں میرے بندے کے لیے لکھ دو جو عمل وہ صحیح ہونے کی حالت میں کرتا رہا (اور اب بیماری کی وجہ سے نہیں کر پاتا) جب تک کہ میری بیڑی میں جکڑا ہوا ہے۔
Hazrat Abdullah bin Amro se marvi hai keh Huzoor Aqdas (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya: Musalmanon mein se kisi ko koi takleef nahin pohnchti magar Allah Ta'ala farishton ko hukam dete hain. Phir Allah Ta'ala farmate hain mere bande ke liye likh do jo amal wo sahih hone ki halat mein karta raha (aur ab bimari ki wajah se nahin kar pata) jab tak keh meri baari mein jakda hua hai.
It is narrated on the authority of Abu Musa that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "If a person falls sick or goes on a journey, Allah Almighty will write for him the same reward for his deeds as he used to do when he was healthy or residing (which he is now unable to do due to illness or travel)."
حضرت ابو موسیٰ سے مروی ہے کہ حضور اکرم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا : جو بیمار ہوا یا سفر میں گیا اللہ تعالیٰ اس کے لیے وہ عمل لکھ دیتا ہے جو وہ تندرست یا مقیم ہونے کی حالت میں کرتا تھا (جو اب وہ مرض یا سفر کی وجہ سے نہیں کر پاتا) ۔
Hazrat Abu Moosa se marvi hai keh Huzoor Akram (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya: Jo bimar hua ya safar mein gaya Allah ta'ala uske liye woh amal likh deta hai jo woh tandarust ya muqeem hone ki halat mein karta tha (jo ab woh marz ya safar ki wajah se nahi kar pata).
Hazrat Abu Saeed and Hazrat Abu Hurairah narrate that we heard the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) say: Whatever sickness, fatigue, prolonged illness, worry, and grief befalls a Muslim, Allah expiates his sins because of it.
حضرت ابو سعید اور حضرت ابوہریرہ فرماتے ہیں کہ ہم نے رسول کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو یہ فرماتے ہوئے سنا کہ : مسلمان کو جو بیماری، مشقت، لمبی بیماری، پریشانی اور غم پہنچتا ہے اللہ تعالیٰ اس کے گناہوں کا کفارہ بنا دیتا ہے۔
Hazrat Abu Saeed aur Hazrat Abu Hurairah farmate hain keh hum ne Rasool Kareem (Sallallahu Alaihi Wasallam) ko yeh farmate huye suna keh: Musalman ko jo bimari, mushqat, lambi bimari, pareshani aur ghum pahunchta hai Allah Ta'ala uske gunahon ka kaffara bana deta hai.
Hazrat Ayaz bin Ghaith narrated that we went to visit Hazrat Abu Ubaidah bin Jarrah. Your face was towards the wall and your family was sitting near your head. I asked how Hazrat Abu Ubaidah spent the night? The wife said that he spent the night in reward. Hazrat Abu Ubaidah turned to us and said, "I did not spend the night earning rewards. When Allah Almighty tests a person with any hardship, that hardship becomes a reason for the forgiveness of his sins."
حضرت عیاض بن غطیف فرماتے ہیں کہ ہم حضرت ابو عبیدہ بن جراح کی عیادت کیلئے آپ کی خدمت میں حاضر ہوئے تو آپ کا چہرہ دیوار کی جانب تھا اور آپ کی اہلیہ آپ کے سر کے پاس بیٹھی تھی۔ میں نے عرض کیا حضرت ابو عبیدہ نے رات کیسے گذاری ؟ اہلیہ نے فرمایا انھوں نے رات اجر کی حالت میں گذاری۔ حضرت ابو عبیدہ ہماری طرف متوجہ ہوئے اور فرمایا میں نے رات اجر کماتے ہوئے نہیں گذاری جس شخص کو اللہ تعالیٰ کوئی تکلیف دے کر آزماتا ہے تو وہ تکلیف اس کے گناہوں کے گرنے کا سبب بنتی ہے۔
Hazrat Ayyaz bin Ghaith farmate hain keh hum Hazrat Abu Ubaidah bin Jarrah ki ayadat ke liye aap ki khidmat mein hazir hue to aap ka chehra deewar ki janib tha aur aap ki ahliya aap ke sar ke paas baithi thi. Mein ne arz kiya Hazrat Abu Ubaidah ne raat kaise guzari? Ahliya ne farmaya unhon ne raat ajr ki halat mein guzari. Hazrat Abu Ubaidah humari taraf mutawajjah hue aur farmaya mein ne raat ajr kamate hue nahi guzari jis shakhs ko Allah Ta'ala koi takleef de kar azmata hai to woh takleef us ke gunahon ke girne ka sabab banti hai.
It is narrated from Hazrat Mu'awiya (may Allah be pleased with him) that he said: I heard the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) saying: "Whatever hardship or affliction befalls a Muslim, and causes him pain or discomfort, Allah, the Exalted, expiates his sins thereby."
حضرت معاویہ سے مروی ہے وہ فرماتے ہیں کہ میں نے حضور اقدس (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو فرماتے ہوئے سنا کہ : مسلمان کو جو کوئی چیز پہنچتی ہے اور اس کے جسم کو تکلیف پہنچاتی ہے اللہ تعالیٰ اس کے گناہوں کا کفارہ فرما دیتے ہیں۔
Hazrat Muawiya se marvi hai woh farmate hain keh maine Huzoor Aqdas (Sallallahu Alaihi Wasallam) ko farmate huye suna keh: Musalman ko jo koi cheez pahunchti hai aur uske jism ko takleef pahunchti hai Allah Ta'ala uske gunahon ka kaffara farma dete hain.
It is narrated on the authority of Hazrat Abu Hurairah that fever was mentioned in the presence of the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), so a man spoke ill of it. You (peace and blessings of Allah be upon him) said to him: "Do not speak ill of fever, for it purifies sins as fire purifies the impurity of iron."
حضرت ابوہریرہ سے مروی ہے کہ حضور اقدس (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے سامنے بخار کا ذکر کیا گیا تو اس کو ایک شخص نے برا بھلا کہا، آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اس کو فرمایا : بخار کو برا بھلا مت کہو، بیشک یہ گناہوں کو ایسے صاف کردیتا ہے جیسے آگ لوہے کی گندگی کو۔
Hazrat Abu Huraira se marvi hai keh Huzoor Aqdas (Sallallahu Alaihi Wasallam) ke samne Bukhar ka zikar kiya gaya tou is ko aik shakhs ne bura bhala kaha, Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne is ko farmaya: Bukhar ko bura bhala mat kaho, beshak yeh gunahon ko aise saaf karta hai jaise aag lohay ki gandagi ko.
It is narrated on the authority of Hazrat Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said, "A Muslim man or a Muslim woman continues to be afflicted with trials until Allah Almighty causes his/her sins to fall away."
حضرت ابوہریرہ سے مروی ہے کہ حضور اکرم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا : کسی مسلمان مرد یا مسلمان عورت کو کوئی تکلیف مسلسل رہتی ہے یہاں تک کہ اللہ تعالیٰ اس کی خطاؤں (گناہوں) کو گرا دیتے ہیں۔
Hazrat Abu Hurairah se marvi hai ki Huzoor Akram (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya: Kisi musalman mard ya musalman aurat ko koi takleef musalsal rehti hai yahan tak ki Allah Ta'ala uski khataon (gunahon) ko gira dete hain.
It is narrated on the authority of Hazrat Ata bin Yasar that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: When a believing servant falls ill, Allah Almighty commands the angels to write for My servant like what he used to do when he was healthy until I call him to Myself or grant him relief from this hardship.
حضرت عطاء بن یسار سے مروی ہے کہ حضور اقدس (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا : جب کوئی مؤمن بندہ بیمار ہوتا ہے تو اللہ تعالیٰ کراما کاتبین کو حکم فرماتے ہیں میرے بندے کے لیے لکھ دو اس کے مثل جو یہ تندرست ہونے کی حالت میں کرتا تھا یہاں تک کہ میں اس کو اپنے پاس بلا لوں یا اس کو اس تکلیف سے عافیت عطا فرما دوں۔
Hazrat Ata bin Yasar se marvi hai ki Huzoor Aqdas (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya: Jab koi momin banda bimar hota hai to Allah Ta'ala kiraman katibeen ko hukm farmate hain mere bande ke liye likh do iske misl jo yeh tandurust hone ki halat mein karta tha yahan tak ki main isko apne pass bula loon ya isko is takleef se aafiyat ata farma doon.
Hazrat Saeed bin Muhabbat narrates that I went with Hazrat Salman to visit his friend in Kinda. You said that when Allah sends a Muslim any hardship and then removes it from him, it becomes an atonement for his sins, and he is pleased with what remains. And when Allah Almighty inflicts hardship on a sinner and evildoer, and then gives him relief, then he becomes like a camel whose owner ties his thigh and wrist so that he cannot walk. He does not know why he was tied up and then he is let go, he does not know why he was let go.
حضرت سعید بن موھب فرماتے ہیں کہ میں حضرت سلمان کے ساتھ ان کے دوست کی عیادت کے لیے کندہ سے چلا، آپ نے فرمایا مسلمان کو جب کوئی تکلیف اللہ پہنچاتا ہے پھر اس کو دور کرتا ہے تو وہ اس کے گناہوں کا کفارہ ہوجاتا ہے، اور راضی کردیا جاتا ہے جو کچھ باقی ہے اس میں۔ اور گناہ گار اور فاجر کو جب اللہ تعالیٰ کوئی تکلیف پہنچاتا ہے۔ پھر اس کو عافیت دیتا ہے تو وہ اس اونٹ کی طرح ہوجاتا ہے جس کا مالک اس کی ران اور کلائی کو باندھ دے تاکہ وہ چل نہ سکے اس کو نہیں پتا کہ اس کو کیوں باندھا گیا ہے اور پھر اس کو چھوڑ دیا جائے تو اس کو نہیں معلوم کہ کیوں چھوڑا گیا ہے۔
Hazrat Saeed bin Mohab farmate hain ke main Hazrat Salman ke sath un ke dost ki aiyadat ke liye Kandah se chala, aap ne farmaya musalman ko jab koi takleef Allah pahunchata hai phir us ko door karta hai to woh us ke gunahon ka kaffara hojaata hai, aur raazi kar diya jaata hai jo kuch baqi hai us mein. Aur gunahgar aur fajir ko jab Allah Ta'ala koi takleef pahunchata hai. Phir us ko aafiyat deta hai to woh us onth ki tarah hojaata hai jis ka malik us ki raan aur kalai ko bandh de taake woh chal na sake us ko nahin pata ke us ko kyun bandha gaya hai aur phir us ko chhor diya jaye to us ko nahin maloom ke kyun chhora gaya hai.
It is narrated from Hazrat Salman that when a (believer) servant falls ill, the angel says, 'O Lord! Your such and such servant is afflicted with illness.' So Allah Almighty says: 'As long as he is in My covenant, continue to write for him the reward of the deeds that he used to do (in good health). '
حضرت سلمان سے مروی ہے کہ جب کوئی (مؤمن) بندہ بیمار ہوتا ہے تو فرشتہ عرض کرتا ہے اے رب ! تیرا فلاں بندہ بیماری میں مبتلا ہے تو اللہ تعالیٰ فرماتے ہیں : جب تک یہ میرے عہد میں ہے اس کے لیے اس عمل کے مثل لکھتے رہو جو یہ (تندرستی میں) کرتا تھا ۔
Hazrat Salman se marvi hai ki jab koi (momin) banda bimar hota hai to farishta arz karta hai aye Rab! Tera falan banda bimari mein mubtala hai to Allah ta'ala farmate hain: Jab tak ye mere ahd mein hai is ke liye is amal ke misl likhte raho jo ye (tandrusti mein) karta tha.
It is narrated from Hazrat Muadh that when Allah Almighty tests His servant with illness, He says to the angel on the left shoulder, "Lift your pen and (stop writing)" and to the angel on the right shoulder, He says, "Write down for My servant the deeds that he used to do (in good health)."
حضرت معاذ سے مروی ہے کہ جب اللہ تعالیٰ اپنے بندہ کو بیماری سے آزماتا ہے تو بائیں کندھے والے فرشتہ سے کہتا قلم اٹھا لے اور (لکھنا روک دے) اور بائیں کندھے والے فرشتے سے فرماتا ہے میرے بندے کے لیے وہ عمل لکھ لو جو یہ (تندرستی میں) کیا کرتا تھا۔
Hazrat Muaz se marvi hai keh jab Allah taala apne banda ko bimari se azmata hai to bayen kandhe wale farishte se kehta hai qalam utha le aur bayen kandhe wale farishte se farmata hai mere bande ke liye wo amal likh lo jo ye karta tha
Hazrat Aisha (may Allah be pleased with her) narrates: I heard the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) saying, 'There is no believer who is pricked with a thorn or something more than that, but Allah raises him one degree in status thereby, and forgives him a sin.'
حضرت عائشہ فرماتی ہیں کہ میں نے رسول کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو فرماتے ہوئے سنا : کوئی مؤمن ایسا نہیں ہے جس کو کوئی کانٹا یا اس سے بڑی کوئی چیز لگے مگر اس کے بدلے اللہ تعالیٰ اس کا ایک درجہ بلند فرما دیتا ہے اور اس کی خطا (گناہ) کو معاف فرما دیتا ہے۔
Hazrat Ayesha farmati hain keh maine Rasool Kareem (Sallallahu Alaihi Wasallam) ko farmate huye suna : Koi momin aisa nahi hai jisko koi kanta ya us se barri koi cheez lage magar uske badle Allah Ta'ala uska ek darja buland farma deta hai aur uski khata (gunah) ko maaf farma deta hai.
Hazrat Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) narrated that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said, "Fever is dearer to me than any other ailment, for it enters every joint of the son of Adam, and Allah, the Exalted, grants a reward for each joint."
حضرت ابوہریرہ فرماتے ہیں کہ مجھے بخار سے زیادہ کوئی تکلیف پسند نہیں، (کیونکہ) بیشک وہ ابن آدم کے ہر جوڑ میں داخل ہوتا ہے اور اللہ تعالیٰ اس کے ہر جوڑ کو اجر میں سے حصہ عطا فرماتا ہے۔
Hazrat Abu Hurairah farmate hain keh mujhe bukhar se ziada koi takleef pasand nahin, (kyunkeh) beshak woh ibn Adam ke har jor mein dakhil hota hai aur Allah Ta'ala uske har jor ko ajr mein se hissa ata farmata hai.
It is narrated from Hazrat Salim that one day Hazrat Abu Darda saw a person and was astonished to see his health and strength. He asked him, "Have you never had a fever? Have you ever had any ailment (headache, etc.)?" He said, "No." He said, "It is bad for him, he will die with his sins."
حضرت سالم سے مروی ہے کہ ایک دن حضرت ابودردائ نے ایک شخص کو دیکھا تو اس کی صحت و طاقت کو دیکھ کر آپ کو تعجب ہوا، آپ نے اس سے پوچھا کہ تمہیں کبھی بھی بخار نہیں ہوا ؟ تمہیں کبھی کوئی تکلیف (سر درد وغیرہ) نہیں ہوئی ؟ اس نے کہا نہیں۔ آپ نے فرمایا برائی ہے اس کے لئے، یہ گناہوں کے ساتھ مرے گا۔
Hazrat Salem se marvi hai keh ek din Hazrat Abudarda ne ek shaks ko dekha to us ki sehat o taqat ko dekh kar aap ko taajub hua, aap ne us se poocha keh tumhein kabhi bhi bukhar nahin hua? Tumhein kabhi koi takleef (sar dard waghaira) nahin hui? Us ne kaha nahin. Aap ne farmaya burai hai is ke liye, yeh gunaahon ke saath marega.
It is narrated from Hazrat Rabeeh bin Amila that there was a Bedouin with Hazrat Umar. People mentioned their troubles and illnesses in front of them. Hazrat Umar said: "Have you ever complained of illness?" He said, "No." You said, "He is not one of us." There is no believer who is afflicted with hardship except that his sins fall away like the leaves of a tree, and indeed, when a disbeliever is afflicted with hardship, his example is like that of a camel when it is tied up, it does not know why it was tied, and when it is left loose, it does not know why it was left loose.
حضرت ربیع بن عمیلہ سے مروی ہے کہ حضرت عمار کے پاس ایک اعرابی تھا، ان کے سامنے لوگوں نے تکلیف اور بیماری کا ذکر کیا۔ حضرت عمار نے فرمایا : تجھے کبھی بیماری کی شکایت ہوئی ہے ؟ اس نے کہا نہیں آپ نے فرمایا تو ہم میں سے نہیں ہے۔ کوئی مؤمن ایسا نہیں ہے جس کو تکلیف میں مبتلا کیا جائے مگر اس کے گناہ ایسے جھڑتے ہیں جیسے درخت کے پتے اور بیشک کافر کو تکلیف میں مبتلا کیا جاتا ہے اس کی مثال تو اونٹ کی طرح ہے جب اس کو باندھا جائے تو وہ نہیں جانتا کہ کیوں باندھا گیا ہے اور جب اس کو چھوڑ دیا جائے تو نہیں جانتا کیوں چھوڑا گیا۔
Hazrat Rabia bin Amila se marvi hai ki Hazrat Ammar ke pass ek arabi tha, un ke samne logon ne takleef aur bimari ka zikar kiya. Hazrat Ammar ne farmaya : tujhe kabhi bimari ki shikayat hui hai ? usne kaha nahin aap ne farmaya to hum mein se nahin hai. Koi momin aisa nahin hai jis ko takleef mein مبتلا kiya jaye magar us ke gunah aise jhadte hain jaise darakht ke patte aur beshak kafir ko takleef mein مبتلا kiya jata hai us ki misaal to unt ki tarah hai jab us ko bandha jaye to woh nahin janta ki kyun bandha gaya hai aur jab us ko chhod diya jaye to nahin janta kyun chhoda gaya.
It is narrated on the authority of Hazrat Asim that Hazrat Abu Al-Aliyah went to visit Hazrat Nazar bin Anas. He said, "We have been narrating Hadiths for fifty years that no believer falls ill but when he recovers, he gets up as if he was on the day of his birth. And we have been narrating for fifty years that no believer falls ill but Allah Almighty says to Kiraman Katibeen, 'Write down for My servant the deeds that he used to do when he was healthy.'"
حضرت عاصم سے مروی ہے کہ حضرت ابو العالیہ حضرت نضر بن انس کی عیادت کے لیے ان کی خدمت میں حاضر ہوئے۔ فرمایا ہم پچاس سالوں سے حدیث بیان کر رہے ہیں کہ کوئی بندہ مؤمن بیمار نہیں ہوتا مگر جب وہ تندرست ہو کر اٹھتا ہے تو ایسے اٹھتا ہے جیسے وہ پیدائش کے دن تھا اور ہم پچاس سالوں سے روایت بیان کرتے ہیں کوئی بندہ مؤ من بیمار نہیں ہوتا مگر اللہ تعالیٰ کراما کاتبین سے فرماتا ہے : میرے بندہ کے لیے وہ عمل تحریر کردو جو یہ تندرستی کے وقت کرتا تھا۔
Hazrat Asim se marvi hai ki Hazrat Abu al Aaliya Hazrat Nazr bin Anas ki ayadat ke liye unki khidmat mein hazir huye Farmaya hum pachas saloon se hadees bayan kar rahe hain ki koi banda momin bimar nahi hota magar jab woh tandarust hokar uthta hai to aise uthta hai jaise woh paidaish ke din tha aur hum pachas saloon se riwayat bayan karte hain koi banda momin bimar nahi hota magar Allah Ta'ala karama katebeen se farmata hai Mere bande ke liye woh amal tahrir kardo jo ye tandarusti ke waqt karta tha
It is narrated on the authority of Hazrat Amr bin Sharaheel that Hazrat Abdullah said that reward is not written for the sake of hardship, but rather it becomes an atonement for sins.
حضرت عمرو بن شرحبیل سے مروی ہے کہ حضرت عبداللہ ارشاد فرماتے ہیں کہ تکلیف کی وجہ سے اجر تو نہیں لکھا جاتا البتہ یہ گناہوں کا کفارہ بن جاتی ہے۔
Hazrat Amr bin Sharjeel se marvi hai ki Hazrat Abdullah irshad farmate hain ki takleef ki wajah se ajr to nahi likha jata albatta yeh gunahon ka kaffara ban jati hai.
Hazrat Abu Qilaba said that when a person is ill and unable to perform a good deed, he will continue to receive the reward for it as if he were performing it in good health.
حضرت ابو قلابہ فرماتے ہیں کہ جب کوئی شخص کسی نیک عمل پر بیمار ہوتا ہے تو اس کو اس عمل کا اجر ملتا ہے جو وہ تندرستی میں کرتا تھا۔
Hazrat Abu Qalaba farmate hain ke jab koi shakhs kisi nek amal par bimar hota hai to uss ko uss amal ka ajr milta hai jo woh tandrusti mein karta tha.
Hazrat Ali ibn Hussain says that when the body is not sick, it is ungrateful for the blessings (of health) and there is no good in a body that is ungrateful.
حضرت علی بن حسین فرماتے ہیں کہ جب جسم بیمار نہ ہو تو وہ نعمت کی ناشکری کرتا ہے اور اس جسم میں کوئی خیر نہیں ہے جو ناشکری کرے۔
Hazrat Ali bin Hussain farmate hain keh jab jism bimar na ho to woh naimat ki nashukri karta hai aur is jism mein koi khair nahi hai jo nashukri kare.
Hazrat Musab bin Saad narrates from his father, he says that I submitted O Messenger of Allah! On whom among the people do the most hardships befall? You said: On the Prophets, then on those who are like them, and hardships continue to befall a servant until he meets Allah Almighty in such a state that he has no sin on him.
حضرت مصعب بن سعد اپنے والد سے روایت کرتے ہیں، وہ فرماتے ہیں کہ میں نے عرض کیا اے اللہ کے رسول (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) ! لوگوں میں سے سب سے زیادہ تکالیف کس پر آتی ہیں ؟ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا : انبیاء کرام پر، پھر ان لوگوں پر جو ان کے مثل ہیں اور بندہ پر مسلسل مصائب آتے ہں یہاں تک کہ وہ اللہ تعالیٰ سے اس حال میں ملاقات کرتا ہے کہ اس پر کوئی گناہ نہیں ہوتا۔
Hazrat Musab bin Saad apne walid se riwayat karte hain, woh farmate hain ke maine arz kiya aye Allah ke Rasool (Sallallahu Alaihi Wasallam)! Logon mein se sab se zyada takleefen kis par aati hain? Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya: Anbiya kiram par, phir un logon par jo un ke misl hain aur banda par musalsal musibat aati hain yahan tak ke woh Allah Ta'ala se is hal mein mulaqat karta hai ke us par koi gunah nahi hota.
It is narrated from Hazrat Masruq that on the Day of Judgment, those who suffered misfortunes in the world will wish that their flesh (skin) had been cut with scissors while they were in the world.
حضرت مسروق سے مروی ہے کہ مصائب زدہ لوگ قیامت کے دن یہ تمنا کریں گے کہ کاش دنیا میں ان کے گوشت (کھال) کو قینچیوں سے کاٹ دیا جاتا۔
Hazrat Masrooq se marvi hai ke musaib zada log qayamat ke din ye tamanna karenge ke kash duniya mein un ke gosht (khaal) ko qainchiyon se kaat diya jata.
Hazrat Mujahid (may Allah have mercy on him) said: "Everything about the sick person is written (in the book of deeds), even the sound of his moaning in sickness."
حضرت مجاہد فرماتے ہیں کہ مریض کی ہر چیز (نامہ اعمال میں) لکھی جاتی ہیں۔ یہاں تک کہ مرض میں اس کے کر اہنے کی آواز کو بھی لکھا جاتا ہے۔
Hazrat Mujahid farmate hain keh mareed ki har cheez (nama aamal mein) likhi jati hain. Yahan tak keh marz mein uske karahne ki aawaz ko bhi likha jata hai.
Hazrat Abu Rabee'ah narrates that I heard Hazrat Anas bin Malik saying that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "When Allah Almighty afflicts the body of a Muslim with hardship (and trial), He commands the angel to write down for him the righteous deeds that he used to do in good health. Then, if Allah grants him recovery, He cleanses him of sins. And if Allah takes his soul, He treats him with mercy and forgiveness."
حضرت ابو ربیعہ فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت انس بن مالک سے سنا وہ فرماتے ہیں کہ رسول کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے ارشاد فرمایا : اللہ تعالیٰ جب مسلمان کے جسم کو تکلیف (اور آزمائش) میں مبتلا فرماتا ہے تو فرشتہ کو حکم دیتا ہے کہ اس کیلئے نیک عمل لکھ دو جو یہ تندرستی کی حالت میں کرتا تھا، پھر اگر اللہ اس کو شفا عطا کرتا ہے تو اس کو گناہوں سے پاک صاف کردیتا ہے اور اگر اللہ اس کی روح قبض کرلیتا ہے تو اس کے ساتھ رحمت اور مغفرت والا معاملہ فرماتا ہے اور اگر اس کی روح قبض ہوگئی تو اللہ اس کے گناہ معاف کر کے اس پر رحم فرمائے گا۔
Hazrat Aburabi'ah farmate hain ke maine Hazrat Anas bin Malik se suna woh farmate hain ke Rasool Kareem (Sallallahu Alaihi Wasallam) se irshad farmaya: Allah Ta'ala jab musalman ke jism ko takleef (aur azmaish) mein مبتلا farmata hai to firishta ko hukum deta hai ke uske liye nek amal likh do jo yeh tandrusti ki halat mein karta tha, phir agar Allah usko shifa ata karta hai to usko gunahon se pak saaf kar deta hai aur agar Allah uski rooh qabz kar leta hai to uske sath rehmat aur Maghfirat wala mamla farmata hai aur agar uski rooh qabz ho gayi to Allah uske gunah maaf karke uspar reham farmaye ga.