It is narrated on the authority of Hazrat Aisha (may Allah be pleased with her) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "The marriage of a woman who marries without the permission of her guardian or guardians is invalid, her marriage is invalid, her marriage is invalid. If her husband has had intercourse with her, then she is entitled to the dowry for the intercourse that he has had with her. And if her guardians disagree, then the Sultan (the ruler) is the guardian of she who has no guardian."
حضرت عائشہ (رض) سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ جس عورت نے ولی یا سرپرستوں کی اجازت کے بغیر نکاح کیا اس کا نکاح باطل ہے، اس کا نکاح باطل ہے، اس کا نکاح باطل ہے۔ اگر اس کے خاوند نے اس سے نفع اٹھایا تو عورت کو اتنا مہر مل جائے گا جس قدر اس نے نفع اٹھایا۔ اگر ولیوں کا اختلاف ہوجائے تو سلطان اس کا ولی ہے جس کا کوئی ولی نہیں۔
Hazrat Aisha (RA) se riwayat hai keh Rasool Allah (SAW) ne irshad farmaya keh jis aurat ne wali ya sarparaston ki ijazat ke baghair nikah kiya uska nikah batil hai, uska nikah batil hai, uska nikah batil hai. Agar uske khawand ne us se naf uthaya to aurat ko utna mehr mil jaye ga jitna usne naf uthaya. Agar walion ka ikhtilaf ho jaye to sultan uska wali hai jiska koi wali nahi.
Hazrat Abdur Rahman bin Ma'bad narrates that Hazrat Umar (R.A.) had declared the Nikah (marriage) done without the permission of the woman's guardian as void.
حضرت عبد الرحمن بن معبد فرماتے ہیں کہ حضرت عمر (رض) نے عورت کے ولی کی اجازت کے بغیر کئے گئے نکاح کو رد کردیا تھا۔
Hazrat Abdul Rahman bin Maabad farmate hain keh Hazrat Umar (RA) ne aurat ke wali ki ijazat ke baghair kiye gaye nikah ko rad kar diya tha.
Hazrat Sha'bi narrates that Hazrat Ali (R.A) was the strictest among all the companions regarding the matter of marriage without a guardian. He used to punish for doing so.
حضرت شعبی فرماتے ہیں کہ بغیر ولی کے نکاح کے معاملے میں تمام صحابہ میں سب سے زیادہ سخت حضرت علی (رض) تھے۔ وہ ایسا کرنے پر مارا کرتے تھے۔
Hazrat Shuaibi farmate hain keh baghair wali ke nikah ke maamle mein tamam sahaba mein sab se zyada sakht Hazrat Ali (ra) thay. Woh aisa karne par mara karte thay.
Hazrat Shabi said that a woman's marriage will be held only with the permission of her guardian. If there is no guardian, then the Sultan is her guardian.
حضرت شعبی فرماتے ہیں کہ عورت کا نکاح اس کے ولی کی اجازت سے ہی منعقد ہوگا اگر کوئی ولی نہ ہو تو سلطان اس کا ولی ہے۔
Hazrat Shabi farmate hain ke aurat ka nikah uske wali ki ijazat se hi munaqid hoga agar koi wali na ho to sultan us ka wali hai.
Hazrat Umar (R.A) said that even if a woman wants to marry ten times, her marriage will only be valid with the permission of her guardian or the ruler.
حضرت عمر (رض) فرماتے ہیں کہ عورت خواہ دس مرتبہ نکاح کرے اس کا نکاح ولی کی اجازت سے یا سلطان کی اجازت سے ہی ہوگا۔
Hazrat Umar (RA) farmate hain keh aurat chahe dus martaba nikah kare uska nikah wali ki ijazat se ya sultan ki ijazat se hi hoga
Hazrat Hassan (R.A) and Hazrat Ibn Sireen (R.A) were asked that if a woman doesn't have any guardian, then who will be her guardian? Hazrat Hassan (R.A) said the Sultan and Hazrat Ibn Sireen (R.A) said any Muslim.
حضرت حسن (رض) اور حضرت ابن سیرین (رض) سے سوال کیا گیا کہ اگر کسی عورت کا کوئی ولی نہ ہو تو اس کا ولی کون ہوگا ؟ حضرت حسن نے فرمایا کہ سلطان اور حضرت ابن سیرین (رض) نے فرمایا کہ کوئی بھی مسلمان۔
Hazrat Hassan (RA) aur Hazrat Ibn Sireen (RA) se sawal kiya gaya keh agar kisi aurat ka koi wali na ho to us ka wali kaun hoga? Hazrat Hassan ne farmaya keh Sultan aur Hazrat Ibn Sireen (RA) ne farmaya keh koi bhi Musalman.
Hazrat Ibrahim and Hazrat Shabi state that a woman's marriage cannot take place without the permission of her guardian, and her guardian will not arrange her marriage without her consent.
حضرت ابراہیم اور حضرت شعبی فرماتے ہیں کہ عورت کا نکاح اس کے ولی کی اجازت کے بغیر نہیں ہوسکتا اور اس کا ولی اس کی مرضی کے بغیر نکاح نہیں کرے گا۔
Hazrat Ibrahim aur Hazrat Shobai farmate hain ke aurat ka nikah uske wali ki ijazat ke baghair nahin hosakta aur us ka wali us ki marzi ke baghair nikah nahin karega.
Hazrat Taus reports that a pregnant woman was brought to Hazrat Umar (ra). She said that my husband has married me. The husband said that I had married her in the presence of my mother and my sister. Hazrat Umar (ra) separated the two and dropped the punishment of Hadd from them and said that marriage is not valid without the permission of the guardian.
حضرت طاوس فرماتے ہیں کہ حضرت عمر (رض) کے پاس ایک حاملہ عورت لائی گئی۔ اس نے کہا کہ میرے خاوند نے مجھ سے شادی کی ہے۔ خاوند نے کہا کہ میں نے اپنی ماں اور اپنی بہن کو گواہ بنا کر اس سے شادی کی تھی۔ حضرت عمر (رض) نے دونوں میں فرقت کروائی اور ان سے حد کو ساقط کردیا اور فرمایا کہ ولی کی اجازت کے بغیر نکاح نہیں ہوتا۔
Hazrat Ta'us farmate hain ke Hazrat Umar (RA) ke paas ek hamil'a aurat laayi gayi. Usne kaha ke mere khawind ne mujhse shaadi ki hai. Khawind ne kaha ke maine apni maan aur apni bahan ko gawah bana kar us se shaadi ki thi. Hazrat Umar (RA) ne donon mein faraq karwayi aur un se hadd ko saqit kar diya aur farmaya ke wali ki ijazat ke baghair nikah nahi hota.
It is narrated on the authority of Hazrat Aisha (may Allah be pleased with her) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "There is no marriage without the permission of the guardian, and whoever does not have a guardian, the ruler is his guardian."
حضرت عائشہ (رض) سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ ولی کی اجازت کے بغیر نکاح نہیں ہوتا اور جس کا کوئی ولی نہ ہو اس کا ولی سلطان ہے۔
Hazrat Ayesha (RA) se riwayat hai keh Rasool Allah (SAW) ne irshad farmaya keh wali ki ijazat ke baghair nikah nahi hota aur jis ka koi wali na ho us ka wali sultan hai.
Hazrat Hassan (R.A) said that Nikkah is not valid without the permission of the guardian (Wali), without two just witnesses, without a specified Mahr, and without the Nikkah being announced.
حضرت حسن (رض) فرماتے ہیں کہ ولی کی اجازت کے بغیر، دو عادل گواہوں کے بغیر، معلوم صدقہ یعنی مہر کے بغیر اور علانیہ گواہوں کے بغیر نکاح نہیں ہوتا۔
Hazrat Hassan (RA) farmate hain ke wali ki ijazat ke baghair, do adil gawahon ke baghair, maloom sadqa yani mehr ke baghair aur alania gawahon ke baghair nikah nahi hota.
The father of Mu'tamir reported that he asked Hasan, "If a woman has no guardian and a man proposes marriage to her, can her neighbor conduct her marriage?" He replied, "She should tell the ruler of the time." I asked, "What if she does not have access to him?" He said, "She should entrust a man to talk to the ruler." I asked, "What if she does not have access to him either?" He replied, "I do not know more than that." I asked, "Can the judge conduct her marriage?" He said, "Yes, in that case, the judge can conduct her marriage." However, Hasan made an exception for the judge.
حضرت معتمر کے والد کہتے ہیں کہ میں نے حضرت حسن سے سوال کیا کہ اگر کسی لڑکی کا کوئی ولی نہ ہو اور کوئی شخص اسے نکاح کا پیغام بھیجے تو کیا اس لڑکی ہمسایہ اس کا نکاح کرواسکتا ہے ؟ حضرت حسن نے فرمایا کہ وہ امیر وقت سے کہے گی۔ میں نے کہا کہ اگر وہ اس کی دسترس نہ رکھتی ہو تو ؟ انھوں نے فرمایا کہ وہ کسی آدمی کے ذمے لگائے کہ وہ امیر سے بات کرے۔ میں نے کہا کہ اگر وہ اس کی بھی دسترس نہ رکھتی ہو تو ؟ انھوں نے فرمایا کہ میں اس سے زیادہ نہیں جانتا۔ میں نے کہا کہ کیا قاضی اس کا نکاح کراسکتا ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ ہاں اس صورت میں قاضی کراسکتا ہے۔ البتہ حضرت حسن نے قاضی کے لیے رخصت رکھی۔
Hazrat Mu'tamir ke walid kehte hain ke maine Hazrat Hasan se sawal kiya ke agar kisi larkiki ka koi wali na ho aur koi shakhs use nikah ka paigham bheje to kya us larkiki hamsaya us ka nikah karwa sakta hai? Hazrat Hasan ne farmaya ke woh ameer waqt se kahe gi. Maine kaha ke agar woh us ki dastras na rakhti ho to? Unhon ne farmaya ke woh kisi aadmi ke zimme lagaye ke woh ameer se baat kare. Maine kaha ke agar woh us ki bhi dastras na rakhti ho to? Unhon ne farmaya ke main is se ziada nahin janta. Maine kaha ke kya qazi us ka nikah kara sakta hai? Unhon ne farmaya ke haan is surat mein qazi kara sakta hai. Albatta Hazrat Hasan ne qazi ke liye rukhsat rakhi.
Hazrat Ziad said that when the guardian and the girl's mother agree, then both should get her married, and if there is disagreement, then the guardian's word will be considered.
حضرت زیاد فرماتے ہیں کہ جب ولی اور لڑکی کی ماں کا اتفاق ہوجائے تو دونوں اس کی شادی کرادیں اور اگر اختلاف ہو تو ولی کا قول معتبر ہوگا۔
Hazrat Ziyad farmate hain keh jab wali aur lark ki maan ka ittefaq hojae to donon us ki shadi kara den aur agar ikhtilaf ho to wali ka qaul motabar hoga.
Hazrat Abu Burdah narrated from his father that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "There is no marriage without the permission of the guardian."
حضرت ابو بردہ اپنے والد سے روایت کرتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ ولی کی اجازت کے بغیر نکاح نہیں ہوتا۔
Hazrat Abu Burda apne walid se riwayat karte hain ki Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya ki wali ki ijazat ke baghair nikah nahi hota.
Hazrat Ibn Abbas (R.A) said that there must be at least four people in Nikah: The one who performs the Nikah, the one who is getting married and two witnesses
حضرت ابن عباس (رض) فرماتے ہیں کہ نکاح میں کم از کم چار افراد ہونے چاہئیں : شادی کرانے والا، شادی کرنے والا اور دو گواہ۔
Hazrat Ibn Abbas (RA) farmate hain keh nikah mein kam az kam chaar afrad honay chahiyen: shaadi karane wala, shaadi karne wala aur do gawah.
It is narrated on the authority of Hazrat Abu Burdah (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "There is no marriage without the permission of the guardian."
حضرت ابو بردہ (رض) سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا کہ ولی کی اجازت کے بغیر نکاح نہیں ہوتا۔
Hazrat Abu Burda (RA) se riwayat hai keh Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaya keh wali ki ijazat ke baghair nikah nahi hota.
Hazrat Nafi' reported that when Abdullah ibn Umar (may Allah be pleased with him) intended to marry, he took a man with him and the guardian brought a man with him.
حضرت نافع فرماتے ہیں کہ حضرت ابن عمر (رض) نے نکاح کا ارادہ کیا تو آپ ایک آدمی کو لے کر گئے اور ولی ایک آدمی کو لے کرآیا۔
Hazrat Nafe farmate hain ke Hazrat Ibn Umar (RA) ne nikah ka irada kiya to aap ek aadmi ko lekar gaye aur wali ek aadmi ko lekar aaya.