Hazrat Ibn Abbas (R.A) narrates that the Holy Prophet (PBUH) sent an army towards Mu'tah and appointed Hazrat Zaid (R.A) as their commander. You instructed that if Zaid (R.A) is martyred, then Ja'far (R.A) should be made the commander, and if Ja'far (R.A) is also martyred, then Abdullah bin Rawahah (R.A) should be made the commander. Despite the departure of the army, Hazrat Abdullah bin Rawahah (R.A) stayed behind to offer Friday prayer with the Prophet (PBUH). When the Messenger of Allah (PBUH) saw him, he asked, "Why did you stay behind?" He replied, "To offer Friday prayer with you." The Prophet (PBUH) said, "Spending one morning or one evening in the path of Allah is better than the world and all that is in it."
حضرت ابن عباس (رض) فرماتے ہیں کہ نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے مؤتہ کی طرف ایک لشکر روانہ فرمایا اور ان پر حضرت زید (رض) کو سپہ سالار مقرر کیا، آپ نے حکم دیا کہ اگر زید (رض) شہید ہوجائیں تو جعفر (رض) کو امیر بنا لیا جائے اگر جعفر بھی شہید ہوجائیں تو عبداللہ بن رواحہ کو امیر بنا لیا جائے۔ لشکر کی روانگی کے باوجود حضرت عبداللہ بن رواحہ (رض) حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے ساتھ جمعہ پڑھنے کی غرض سے پیچھے رہ گئے، جب رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے انھیں دیکھا تو پوچھا کہ آپ پیچھے کیوں رہے ؟ انھوں نے عرض کیا کہ آپ کے ساتھ جمعہ پڑھنے کی غرض سے۔ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا کہ اللہ کے راستے میں ایک صبح اور ایک شام لگانا دنیا اور جو کچھ دنیا میں ہے سب سے بہتر ہے۔
Hazrat Ibn Abbas (RA) farmate hain keh Nabi Pak (SAW) ne Mota ki taraf ek lashkar rawana farmaya aur un par Hazrat Zaid (RA) ko sipah salar muqarrar kiya, aap ne hukum diya keh agar Zaid (RA) shaheed hojayen to Jaafar (RA) ko ameer bana liya jaye agar Jaafar bhi shaheed hojayen to Abdullah bin Rawahah ko ameer bana liya jaye. Lashkar ki rawangi ke bawajood Hazrat Abdullah bin Rawahah (RA) huzoor (SAW) ke sath jumma padhne ki garz se peeche reh gaye, jab Rasool Allah (SAW) ne unhen dekha to poocha keh aap peeche kyon rahe? Unhon ne arz kiya keh aap ke sath jumma padhne ki garz se. Huzoor (SAW) ne farmaya keh Allah ke raste mein ek subah aur ek sham lagana duniya aur jo kuchh duniya mein hai sab se behtar hai.
It is narrated on the authority of Hazrat Sahl bin Saad (RA) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "To spend one morning or one evening in the cause of Allah is better than the world and all that is in it."
حضرت سہل بن سعد (رض) سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ اللہ کے راستے میں ایک صبح اور ایک شام کا لگا دینا، دنیا اور جو کچھ دنیا میں ہے سب سے بہتر ہے۔
Hazrat Sahl bin Saad (RA) se riwayat hai ki Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya ki Allah ke rastay mein ek subah aur ek sham ka laga dena, duniya aur jo kuchh duniya mein hai sab se behtar hai.
It is narrated from Hazrat Abu Ayyub Ansari (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "To spend one morning or one evening in the cause of Allah is better than everything on which the sun rises and sets."
حضرت ابو ایوب انصاری (رض) سے رویت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ اللہ کے راستے میں ایک صبح اور ایک شام کا لگا دینا ہر اس چیز سے بہتر ہے جس پر سورج طلوع اور غروب ہو۔
Hazrat Abu Ayyub Ansari (RA) se riwayat hai ki Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya ki Allah ke rastay mein ek subah aur ek sham ka laga dena har us cheez se behtar hai jis par sooraj talu aur ghurub ho.
It is narrated on the authority of Hazrat Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: One morning or one evening in the way of Allah is better than the whole world.
حضرت ابوہریرہ (رض) سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا کہ اللہ کے راستے میں ایک صبح یا ایک شام ساری دنیا سے بہتر ہے۔
Hazrat Abu Huraira (RA) se riwayat hai keh Rasool Allah (SAW) ne farmaya keh Allah ke rastay mein ek subah ya ek sham sari dunya se behtar hai.
Hazrat Abu Dharr (may Allah be pleased with him) reported: I asked, "O Messenger of Allah! Which deed is the most virtuous?" He replied, "To believe in Allah and to fight in the cause of Allah."
حضرت ابو ذر (رض) فرماتے ہیں کہ میں نے عرض کیا : اے اللہ کے رسول 5! کون سا عمل افضل ہے ؟ آپ نے فرمایا کہ اللہ پر ایمان لانا اور اللہ کے راستے میں جہاد کرنا۔
Hazrat Abu Zar (RA) farmate hain keh maine arz kiya : Aye Allah ke Rasool (SAW)! Kon sa amal afzal hai? Aap ne farmaya keh Allah per imaan lana aur Allah ke raste mein jihad karna.
Hazrat Abdullah (RA) narrates that I asked, "O Messenger of Allah ﷺ! Which deed is the most virtuous?" You said, "To offer prayer on time." I asked, "Then which deed is the most virtuous?" You replied, "To treat parents well." I said, "Then which deed is the most virtuous?" You said, "To strive in the way of Allah."
حضرت عبداللہ (رض) فرماتے ہیں کہ میں نے عرض کیا کہ اے اللہ کے رسول 5! کون سا عمل افضل ہے ؟ آپ نے فرمایا : نماز کو اس کے وقت پر ادا کرنا۔ میں نے پوچھا : پھر کون سا عمل افضل ہے ؟ آپ نے فرمایا : والدین کے ساتھ اچھا سلوک کرنا۔ میں نے کہا پھر کون سا عمل افضل ہے ؟ آپ نے فرمایا کہ اللہ کے راستے میں جہاد کرنا۔
Hazrat Abdullah (RA) farmate hain ke maine arz kiya ke aye Allah ke Rasool (SAW)! Kaun sa amal afzal hai? Aap ne farmaya: Namaz ko uske waqt par ada karna. Maine poocha: Phir kaun sa amal afzal hai? Aap ne farmaya: Waldain ke sath acha suluk karna. Maine kaha phir kaun sa amal afzal hai? Aap ne farmaya ke Allah ke raste mein jihad karna.
Hazrat Nu'man bin Bashir (RA) narrates that the one who is striving in the path of Allah, until he returns, is like the one who fasts during the day and stands in prayer at night.
حضرت نعمان بن بشیر (رض) فرماتے ہیں کہ اللہ کے راستہ میں جہاد کرنے والا واپس آنے تک اس شخص کی طرح ہے جو دن کو روزہ رکھے اور رات کو قیام کرے۔
Hazrat Noman bin Bashir (RA) farmate hain ke Allah ke rastay mein jihad karne wala wapas aane tak us shakhs ki tarah hai jo din ko roza rakhe aur raat ko qayam kare.
It is narrated from Hazrat Anas (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "To spend one morning or one evening in the cause of Allah is better than the world and all that is in it."
حضرت انس (رض) سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ اللہ کے راستہ میں ایک صبح ایک شام کا لگا دینا دنیا اور جو کچھ دنیا میں ہے سب سے بہتر ہے۔
Hazrat Anas (RA) se riwayat hai keh Rasool Allah (SAW) ne irshad farmaya keh Allah ke rastay mein aik subah aik sham ka laga dena duniya aur jo kuch duniya mein hai sab se behtar hai.
Hazrat Salman (RA) stated that when a person is on the path of Allah and their heart trembles out of fear [of Allah], then their sins fall away like dates falling from a date palm branch.
حضرت سلمان (رض) فرماتے ہیں کہ جب کوئی شخص اللہ کے راستے میں ہو اور خوف کی وجہ سے اس کا دل کانپے تو اس کے گناہ ایسے گرتے ہیں جیسے کھجور کے خوشے سے کھجوریں گرتی ہیں۔
Hazrat Salman (RA) farmate hain keh jab koi shakhs Allah ke raste mein ho aur khauf ki wajah se us ka dil kanpe to us ke gunah aise girte hain jaise khajoor ke khoshe se khajooren girti hain.
Hazrat Mu'adh bin Jabal (R.A) narrates that when we returned from the Battle of Tabuk, I said, "O Messenger of Allah! Tell me about the peak of Islam." You said, "The peak of Islam is to strive in the way of Allah."
حضرت معاذ بن جبل (رض) فرماتے ہیں کہ جب ہم غزوہ تبوک سے واپس آئے تو میں نے کہا اے اللہ کے رسول 5! مجھے اسلام کے کوہان کی چوٹی کے بارے میں بتا دیجئے۔ آپ نے فرمایا کہ اسلام کے کوہان کی چوٹی اللہ کے راستے میں جہاد کرنا ہے۔
Hazrat Muaz bin Jabal (RA) farmate hain keh jab hum ghazwa tabuk se wapas aye to maine kaha aye Allah ke Rasool! mujhe Islam ke kohan ki choti ke bare mein bata dijiye. Aap ne farmaya keh Islam ke kohan ki choti Allah ke raste mein jihad karna hai.
It is narrated on the authority of Hazrat Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "Allah Almighty has guaranteed that whoever goes out in the path of Allah, believing in Allah Almighty and affirming the Messenger of Allah, then He will either admit him to Paradise or bring him back with reward and spoils of war."
حضرت ابوہریرہ (رض) سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ اللہ تعالیٰ نے اس بات کی ضمانت دی ہے کہ جو شخص اللہ کے راستے میں اللہ تعالیٰ پر ایمان رکھتے ہوئے اور اللہ کے رسول کی تصدیق کرتے ہوئے نکلا وہ یا تو اسے جنت میں داخل کرے گا یا اجر و غنیمت لے کر واپس لائے گا۔
Hazrat Abu Hurairah (RA) se riwayat hai keh Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya keh Allah Ta'ala ne is baat ki zamanat di hai keh jo shakhs Allah ke raaste mein Allah Ta'ala par imaan rakhte huye aur Allah ke Rasool ki tasdeeq karte huye nikla woh ya to use Jannat mein dakhil karega ya ajr o ghanimat lekar wapas layega.
Hazrat Abu Hurairah (R.A) narrates that the people said, "O Messenger of Allah ﷺ! Tell us of such an action which is equal to Jihad in the way of Allah?" The Prophet ﷺ said, "You do not have the strength for it." The people said, "O Messenger of Allah ﷺ! Tell us, maybe we do have the strength for it!" The Prophet ﷺ said, "The example of the one who strives in the way of Allah is like that of a person who fasts until the warrior returns and stands in prayer at night reciting the verses of Allah. He does not show any laziness in this standing and fasting."
حضرت ابوہریرہ (رض) فرماتے ہیں کہ لوگوں نے عرض کیا اے اللہ کے رسول 5! ہمیں ایسا عمل بتا دیجئے جو اللہ کے راستے میں جہاد کے برابر ہو ؟ آپ نے فرمایا کہ تم اس کی طاقت نہیں رکھتے۔ لوگوں نے کہا اے اللہ کے رسول 5! آپ بتا دیجئے، شاید ہم اس کی طاقت رکھتے ہوں ! حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا کہ اللہ کے راستے میں جہاد کرنے والے کی مثال اس شخص کی سی ہے جو مجاہد کے واپس آنے تک روزہ رکھے اور اللہ کی آیات کی تلاوت کرتے ہوئے راتوں کو قیام کرے وہ اس قیام و صیام میں کسی قسم کی کوتاہی نہ کرے۔
Hazrat Abu Hurairah (RA) farmate hain keh logon ne arz kya aye Allah ke Rasool (Sallallahu Alaihi Wasallam)! Hamein aisa amal bata dijiye jo Allah ke raaste mein jihad ke barabar ho? Aap ne farmaya keh tum is ki taqat nahin rakhte. Logon ne kaha aye Allah ke Rasool (Sallallahu Alaihi Wasallam)! Aap bata dijiye, shayad hum is ki taqat rakhte hon! Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaya keh Allah ke raaste mein jihad karne wale ki misal is shakhs ki si hai jo mujahid ke wapas aane tak roza rakhe aur Allah ki ayat ki tilawat karte hue raaton ko qayam kare woh is qayam o siyam mein kisi qisam ki kotahi na kare.
It is narrated on the authority of Hazrat Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: I wish I could go out with a detachment of fighters in the way of Allah and not be left behind. But I have no choice but to send people. I wish I could be martyred in the way of Allah, then be brought back to life, then martyred, then brought back to life, then martyred.
حضرت ابوہریرہ (رض) سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا کہ میں چاہتا ہوں کہ میں اللہ کے راستے میں نکلنے والے کسی لشکر سے پیچھے نہ رہوں، لیکن لوگوں کو بھیجنے کے سوا میرے پاس کوئی چارہ کار نہیں۔ میں چاہتا ہوں کہ مجھے اللہ کے راستے میں شہید کیا جائے، پھر زندہ کیا جائے، پھر شہید کیا جائے، پھر زندہ کیا جائے، پھر شہید کیا جائے۔
Hazrat Abu Huraira (RA) se riwayat hai keh Rasul Allah (SAW) ne farmaya keh mein chahta hun keh mein Allah ke raaste mein nikalne wale kisi lashkar se peeche na rahun, lekin logon ko bhejne ke siwa mere pass koi chara kar nahin. Mein chahta hun keh mujhe Allah ke raaste mein shaheed kiya jaye, phir zinda kiya jaye, phir shaheed kiya jaye, phir zinda kiya jaye, phir shaheed kiya jaye.
It is narrated on the authority of Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said, "Allah has promised that whoever goes out for Jihad in My way, believing in Me and affirming the truth of My Messenger, I will admit him into Paradise under My guarantee or return him to his home with reward and spoils of war." Saying this, the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said, "By Him in Whose Hand is the soul of Muhammad! If I did not fear hardship for the Muslims, I would not stay behind any army that goes out for Jihad in the way of Allah. But it is essential for me to stay here, so I send people forth, and because it is essential for them to go, they obey me. Their hearts are not happy to leave me behind. By Him in Whose Hand is the soul of Muhammad! I wish that I could fight in the way of Allah and be martyred, then fight again and be martyred, then fight again and be martyred."
حضرت ابوہریرہ (رض) سے روایت ہے کہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ اللہ نے اس شخص سے وعدہ کیا ہے جو میرے راستہ میں مجھ پر ایمان رکھتے ہوئے اور میرے رسول کی تصدیق کرتے ہوئے جہاد کے لیے نکلے کہ میں اسے اپنی ذمہ داری پر جنت میں داخل کروں گا یا اسے اس کے گھر اجر و غنیمت کے ساتھ واپس لوٹاؤں گا۔ یہ فرما کر حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ قسم ہے اس ذات کی جس کے قبضے میں محمد کی جان ہے ! کہ اگر مجھے مسلمانوں پر مشقت کا خوف نہ ہوتا تو میں اللہ کے راستے میں جہاد کرنے والے کسی لشکر سے پیچھے نہ رہتا۔ لیکن چونکہ میرا یہاں رہنا ضروری ہوتا ہے اس لیے میں لوگوں کو روانہ کردیتا ہوں اور چونکہ ان کا جانا ضروری ہوتا ہے اس لیے وہ میری بات مان لیتے ہیں۔ ان کے دل اس بات پر خوش نہیں ہوتے کہ وہ مجھے پیچھے چھوڑ دیں۔ قسم ہے اس ذات کی جس کے قبضہ میں محمد کی جان ہے ! میری خواہش یہ ہے کہ میں اللہ کے راستے میں جہاد کروں پھر مجھے شہید کیا جائے، پھر جہاد کروں پھر مجھے شہید کیا جائے، پھر جہاد کروں اور پھر مجھے شہید کردیا جائے۔
Hazrat Abu Huraira (RA) se riwayat hai keh Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya keh Allah ne uss shakhs se waada kiya hai jo mere raaste mein mujh par imaan rakhte hue aur mere Rasool ki tasdeeq karte hue jihad ke liye nikle keh mein use apni zimmedari par jannat mein dakhil karunga ya use uske ghar ajr o ghanimat ke saath wapas lautaunga. Yeh farma kar Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya keh qasam hai uss zaat ki jiske qabze mein Muhammad ki jaan hai! Keh agar mujhe musalmanon par mushkilat ka khauf na hota to mein Allah ke raaste mein jihad karne wale kisi lashkar se peeche na rehta. Lekin chunki mera yahan rehna zaroori hota hai isliye mein logon ko rawana karta hun aur chunki unka jaana zaroori hota hai isliye wo meri baat maan lete hain. Unke dil iss baat par khush nahi hote keh wo mujhe peeche chhod dein. Qasam hai uss zaat ki jiske qabze mein Muhammad ki jaan hai! Meri khwahish yeh hai keh mein Allah ke raaste mein jihad karun phir mujhe shaheed kiya jaye, phir jihad karun phir mujhe shaheed kiya jaye, phir jihad karun aur phir mujhe shaheed kar diya jaye.
It is narrated on the authority of Hazrat Abu Saeed Khudri (R.A.) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: There are three people at whom Allah, the Exalted, smiles: a person who gets up at night and prays, people who stand in rows for prayer, and people who stand in ranks to face the enemy.
حضرت ابو سعید خدری (رض) سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا : کہ تین آدمی ایسے ہیں جنہیں دیکھ کر اللہ تعالیٰ مسکراتا ہے ایک وہ آدمی جو رات کو اٹھ کر نماز پڑھے۔ دوسرے وہ لوگ جو نماز کے لیے صف بنائیں اور تیسرے وہ لوگ جو دشمن سے مقابلے کے لیے صف بنائیں۔
Hazrat Abu Saeed Khudri (RA) se riwayat hai keh Rasul Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya: Ke teen aadmi aise hain jinhen dekh kar Allah Ta'ala muskuraata hai. Aik woh aadmi jo raat ko uth kar namaz parhe. Dusre woh log jo namaz ke liye saf banayen aur teesre woh log jo dushman se muqablay ke liye saf banayen.
It is narrated from Hazrat Abu Dharr (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said that there are three people at whom Allah Almighty smiles. Among them, the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) mentioned a man who is in an army, they are fighting the enemy and they are defeated, but this man stands firm and is martyred, or Allah Almighty grants victory through him.
حضرت ابو ذر (رض) سے روایت ہے کہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ تین آدمی ایسے ہیں جنہیں دیکھ کر اللہ تعالیٰ مسکراتا ہے۔ ان میں حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ایک ایسے آدمی کا ذکر کیا جو کسی لشکر میں ہو، وہ دشمن سے برسر پیکار ہوں اور انھیں شکست ہوجائے لیکن یہ آدمی سینہ تان کر کھڑا ہوجائے اور شہید ہوجائے یا اللہ تعالیٰ اس کے ذریعہ فتح عطا فرما دیں۔
Hazrat Abu Zar (RA) se riwayat hai keh Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya keh teen aadmi aise hain jinhoon dekh kar Allah Ta'ala muskuraate hain. In mein Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne ek aise aadmi ka zikar kiya jo kisi lashkar mein ho, woh dushman se barsar-e-paikar hon aur unhein shikast hojaye lekin yeh aadmi seena taan kar khara hojaye aur shaheed hojaye ya Allah Ta'ala uske zariye fatah ata farma den.
It is narrated on the authority of Hazrat Anas (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: Whenever a person dies, Allah Almighty gives him so much that returning to the world or attaining the world and all that is in it is not a matter of joy for him. Except for the martyr, because when he sees the reward of martyrdom, he will wish that he could return to the world and be martyred in the way of Allah.
حضرت انس (رض) سے روایت ہے کہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ جب بھی کوئی انسان مرتا ہے تو اللہ تعالیٰ اسے اتنا کچھ ضرور عطا فرما دیتے ہیں کہ دنیا میں واپس جانا یا دنیا اور جو کچھ دنیا میں ہے سب کا حصول اس کے نزدیک کوئی خوشگوار چیز نہیں ہوتی۔ سوائے شہید کے، کیونکہ وہ جب شہادت کا اجر دیکھے گا تو خواہش کرے گا کہ دنیا میں واپس چلا جائے اور اللہ کے راستہ میں شہید کردیا جائے۔
Hazrat Anas (RA) se riwayat hai keh Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya keh jab bhi koi insan marta hai to Allah Ta'ala usay itna kuch zarur ata farma dete hain keh duniya mein wapas jana ya duniya aur jo kuch duniya mein hai sab ka husool uske nazdeek koi khushgawar cheez nahin hoti. Siwaye shaheed ke, kyunkeh woh jab shahadat ka ajr dekhega to khwahish karega keh duniya mein wapas chala jaye aur Allah ke raaste mein shaheed kar diya jaye.
Hazrat Anas (may Allah be pleased with him) narrates that in a battle, the son of a woman was martyred, whose name was Haritha (may Allah be pleased with him). This woman had no one but her son. She came to the service of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) and said, "O Messenger of Allah! If my son is in Paradise, I will be patient. If he is anywhere other than Paradise, I will mourn in such a way that everyone will know." The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said, "There are many Paradises, and he is in Paradise Al-Firdaus."
حضرت انس (رض) فرماتے ہیں کہ ایک جنگ میں ایک عورت کا بیٹا شہید ہوگیا جس کا نام حارثہ (رض) تھا۔ اس عورت کا اپنے بیٹے کے علاوہ کوئی نہ تھا۔ وہ عورت حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی خدمت میں حاضر ہوئی اور اس نے عرض کیا یا رسول اللہ ! اگر میرا بیٹا جنت میں ہے تو میں صبر کروں گی۔ اگر وہ جنت کے علاوہ کہیں اور ہے تو میں ایسا ماتم کروں گی کہ سب کو پتہ چل جائے گا۔ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا کہ جنتیں تو بہت سی ہیں اور وہ تو جنت الفردوس میں ہے۔
Hazrat Anas (RA) farmate hain ke aik jang mein aik aurat ka beta shaheed hogaya jis ka naam Haritha (RA) tha. Iss aurat ka apne bete ke ilawa koi na tha. Woh aurat Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ki khidmat mein hazir hui aur usne arz kiya Ya Rasul Allah! Agar mera beta jannat mein hai to mein sabar karungi. Agar woh jannat ke ilawa kahin aur hai to mein aisa matam karungi ke sab ko pata chal jayega. Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaya ke jannaten to bahut si hain aur woh to Jannat-ul-Firdaus mein hai.
It is narrated from Hazrat Ibn Abbas (R.A.) that the Holy Prophet (PBUH) said that the martyrs are in Barq, Barq is a canal at the gate of Paradise which is in a green dome. The martyrs are given their sustenance morning and evening.
حضرت ابن عباس (رض) سے روایت ہے کہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ شہداء بارق میں ہیں، بارق جنت کے دروازے پر ایک نہر ہے جو کہ ایک سبز گنبد میں ہے۔ شہداء کو صبح و شام ان کا رزق دیا جاتا ہے۔
Hazrat Ibn Abbas (RA) se riwayat hai keh Huzoor (SAW) ne irshad farmaya keh shuhada barq mein hain, barq jannat ke darwaze par ek nahar hai jo keh ek sabz gunbad mein hai. Shuhada ko subah o sham un ka rizq diya jata hai.
Hazrat Abu Hurairah (R.A) narrated that the Messenger of Allah (ﷺ) said, "A martyr's soul has not yet dried on the earth, and his two wives in Paradise are already waiting impatiently for him, like a breastfeeding mother whose child is lost on earth, and she is searching for him. In their hands will be such precious garments for the martyr, which are more precious than the entire world and everything in it."
حضرت ابوہریرہ (رض) فرماتے ہیں کہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے سامنے کچھ شہداء کا ذکر کیا گیا تو آپ نے فرمایا ابھی شہید کا لہو زمین پر خشک نہیں ہوتا کہ جنت میں اس کی دو بیویاں اس طرح سے بےتاب ہو کر اس کا انتظا کرتی ہیں جیسے کسی دودھ پلانے والی ماں کا دوھ پیتا بچہ زمین پر گم ہوجائے اور وہ اس کو تلاش کرے۔ ان دونوں کے ہاتھوں میں (شہید کے استعمال کے لیے) ایسا قیمتی جوڑا ہوتا ہے جو ساری دنیا اور جو کچھ دنیا میں ہے اس سے زیادہ قیمتی ہے۔
Hazrat Abu Hurairah (RA) farmate hain keh Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ke samne kuch shuhada ka zikar kya gaya to aap ne farmaya abhi shaheed ka lahoo zameen par khushk nahi hota keh jannat mein us ki do biwiyan iss tarah se betaab ho kar uska intezar karti hain jaise kisi doodh pilane wali maan ka doodh peeta bachcha zameen par gum ho jae aur wo uss ko talaash kare. In dono ke hathon mein (shaheed ke istemaal ke liye) aisa qeemti joda hota hai jo sari dunia aur jo kuch dunia mein hai uss se zyada qeemti hai.
Hazrat Jabir (may Allah be pleased with him) narrates that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) was asked, "Whose Jihad is the most virtuous?" He replied, "The one whose horse is martyred and whose own blood is flowing."
حضرت جابر (رض) کہتے ہیں کہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے سوال کیا گیا کہ افضل جہاد کس شخص کا ہے ؟ آپ نے فرمایا : کہ جس کا گھوڑا ہلاک ہوجائے اور اس کا اپنا خون بہہ چکا ہو۔
Hazrat Jaber (RA) kehte hain ke Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) se sawal kya gaya ke afzal jihad kis shakhs ka hai? Aap ne farmaya: Ke jis ka ghora halak ho jaye aur is ka apna khoon beh chuka ho.
Hazrat Abdullah bin Umar (R.A) narrates that The Holy Prophet (PBUH) was asked, "Whose striving in the path of Allah is the most virtuous?" He (PBUH) replied, "The one whose horse is martyred and he himself gets drenched in his own blood (while fighting in the path of Allah)."
حضرت عبداللہ بن عمر (رض) کہتے ہیں کہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے سوال کیا گیا کہ افضل جہاد کس شخص کا ہے ؟ آپ نے فرمایا : کہ جس کا گھوڑا ہلاک ہوجائے اور اس کا اپنا خون بہہ چکا ہو۔
Hazrat Abdullah bin Umar (RA) kehte hain ki Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) se sawal kiya gaya ki afzal jihad kis shakhs ka hai? Aap ne farmaya: Ki jiska ghora halak ho jaye aur uska apna khoon beh chuka ho.
It is narrated on the authority of Hazrat Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "There will come a time upon the people when the best person in the sight of Allah will be the one who, for the sake of Allah, sets out on a journey holding the reins of his horse, mounting it whenever he senses danger. Then he seeks death in the places where it is to be found. The second best will be the one who goes to a mountain valley, establishes prayer there, pays Zakat, and leaves the people alone for the sake of goodness."
حضرت ابوہریرہ (رض) سے روایت ہے کہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا کہ لوگوں پر ایک ایسا زمانہ آئے گا کہ اللہ کے نزدیک درجے کے اعتبار سے سب سے بہترین شخص وہ ہوگا جو اللہ کے راستے میں اپنے گھوڑے کی لگام پکڑ کر چل کھڑا ہو، جب بھی وہ کوئی خطرہ محسوس کرے تو لپک کر گھوڑے پر سوار ہوجائے۔ پھر موت کو موت کی جگہوں پر تلاش کرے۔ دوسرا وہ آدمی جو کسی گھاٹی میں چلا جائے وہاں نماز قائم کرے، زکوۃ ادا کرے اور لوگوں کو خیر کی خاطر چھوڑ دے۔
Hazrat Abu Hurairah (RA) se riwayat hai ki Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaya ki logon per ek aisa zamana aayega ki Allah ke nazdeek darje ke aitbaar se sab se behtarin shakhs wo hoga jo Allah ke raaste mein apne ghore ki lagaam pakad kar chal khada ho, jab bhi wo koi khatra mehsoos kare to lapak kar ghore per sawar ho jaye. Phir maut ko maut ki jagahon per talaash kare. Doosra wo aadmi jo kisi ghati mein chala jaye wahan namaz qaem kare, zakat ada kare aur logon ko khair ki khair chhor de.
Hazrat Buraida (R.A) narrates that once a person came to the Holy Prophet (PBUH) and said, "I bear witness that there is no god but Allah and you are His servant and Messenger." After this, he went forward, fought (in the way of Allah) and got martyred. The Holy Prophet (PBUH) said, "He did little but earned a great reward."
حضرت برائ (رض) فرماتے ہیں کہ ایک مرتبہ ایک آدمی نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی خدمت میں حاضر ہوا اور اس نے عرض کیا کہ میں گواہی دیتا ہوں کہ اللہ کے سوا کوئی معبود نہیں اور آپ اللہ کے بندے اور اس کے رسول ہیں۔ اس کے بعد وہ آگے بڑھا، اس نے قتال کیا اور شہید ہوگیا۔ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا کہ اس نے عمل تو تھوڑا کیا لیکن اجر بہت سا کما لیا۔
Hazrat Bara (RA) farmate hain ke ek martaba ek aadmi Nabi Pak (SAWW) ki khidmat mein hazir hua aur usne arz kiya ke mein gawahi deta hun ke Allah ke siwa koi ma'bood nahin aur aap Allah ke bande aur uske rasool hain. Iske baad woh aage barha, usne qitaal kiya aur shaheed hogaya. Huzoor (SAWW) ne farmaya ke usne amal to thora kiya lekin ajr bahut sa kama liya.
Hazrat Abu Bakr bin Abi Musa Ash'ari (RA) narrates that once, upon encountering the enemy, my father said, "I heard the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) say that swords are the keys to Paradise." Upon hearing this hadith, a man in a state of distress said, "O Abu Musa (RA)! Did you hear this from the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him)?" Hazrat Abu Musa (RA) replied, "Yes, I heard it." At this, the man drew his sword, broke its scabbard, greeted his companions, then advanced towards the enemy, and kept fighting them until he was martyred.
حضرت ابوبکر بن ا بی موسیٰ اشعری (رض) فرماتے ہیں کہ ایک مرتبہ میرے والد نے دشمن کا آمنا سامنا ہونے پر فرمایا کہ میں نے رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو فرماتے ہوئے سنا تھا کہ تلواریں جنت کی چابیاں ہیں۔ یہ حدیث سن کر ایک پراگندہ حالت کے حامل شخص نے کہا کہ اے ابو موسیٰ (رض) ! کیا یہ بات آپ نے رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے سنی ہے ؟ حضرت ابو موسیٰ (رض) نے فرمایا : ہاں، میں نے سنی ہے۔ اس پر اس آدمی نے اپنی تلوار نکالی اور نیام کو توڑ کر اپنے ساتھیوں کو سلام کیا پھر دشمن کی طرف بڑھا اور ان سے لڑتا رہا ، یہاں تک کہ شہید ہوگیا۔
Hazrat Abu Bakr bin Abi Moosa Ashari (RA) farmate hain keh aik martaba mere walid ne dushman ka amna samna hone par farmaya keh maine Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ko farmate huye suna tha keh talwarein jannat ki chabian hain. Yeh hadees sun kar aik paraganda halat ke hamil shakhs ne kaha keh aye Abu Moosa (RA)! kya yeh baat aap ne Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) se suni hai? Hazrat Abu Moosa (RA) ne farmaya: haan, maine suni hai. Is par is aadmi ne apni talwar nikali aur niyam ko tod kar apne saathiyon ko salam kiya phir dushman ki taraf barha aur un se larta raha, yahan tak keh shaheed hogaya.
Hazrat Mujahid narrates that once Hazrat Yazid bin Sira (R.A) was standing amongst his companions and said to them that in your homes you have been blessed with green, red, and yellow bounties. Tomorrow when you advance towards the enemy, take one step at a time because I have heard from the Messenger of Allah (PBUH) saying that when a man takes one step forward to face the enemy, then hoor-ul-een with beautiful eyes come towards him, and when he steps back, then the hoor-ul-een also veil themselves from him. When he is martyred, the first drop of his blood becomes the atonement for his sins. After his martyrdom, two hoor-ul-een come to him, clean the dust from him, and say to him, "Welcome! We are for you." He says, "Congratulations to you, I am for you."
حضرت مجاہد فرماتے ہیں کہ حضرت یزید بن شجرہ (رض) ایک مرتبہ اپنے ساتھیوں میں کھڑے ہوئے تھے اور ان سے فرمایا کہ تم پر تمہارے گھروں میں سبز، سرخ، اور زرد نعمتیں برس رہی ہیں، کل جب تم دشمن کی طرف بڑھو تو ایک ایک قدم رکھ کر آگے بڑھنا، کیونکہ میں نے اللہ کے رسول (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو فرماتے ہوئے سنا ہے کہ جب آدمی دشمن کے مقابلہ میں ایک قدم آگے بڑھتا ہے تو موٹی آنکھوں والی حوریں اس کی طرف بڑھتی ہیں اور جب وہ پیچھے ہٹتا ہے تو حوریں بھی اس سے پردہ کرلیتی ہیں۔ جب وہ شہید ہوجاتا ہے تو اس کے خون کا پہلا قطرہ اس کے گناہوں کا کفارہ بن جاتا ہے۔ اس کے شہید ہونے کے بعد دو حوریں اس کے پاس آتی ہیں اور اس سے مٹی صاف کرتی ہیں اور اسے کہتی ہیں کہ تجھے خوش آمدید ! ہم تیرے لیے ہیں، وہ کہتا ہے تمہیں مبارک ہو میں تمہارے لیے ہوں۔
Hazrat Mujahid farmate hain keh Hazrat Yazid bin Shujrah (RA) aik martaba apne saathiyon mein kharay hue thay aur un se farmaya keh tum par tumhare gharon mein sabz, surkh, aur zard naimaten baras rahi hain, kal jab tum dushman ki taraf barho to aik aik qadam rakh kar aage barhna, kyunki maine Allah ke Rasool (Sallallahu Alaihi Wasallam) ko farmate hue suna hai keh jab aadmi dushman ke muqabla mein aik qadam aage barhta hai to moti aankhon wali hoorian uski taraf barhti hain aur jab woh peechhe hatta hai to hoorian bhi us se pardah kar leti hain. Jab woh shaheed hojata hai to us ke khoon ka pehla qatra us ke gunahon ka kaffara ban jata hai. Us ke shaheed hone ke baad do hoorian us ke paas aati hain aur us se mitti saaf karti hain aur use kehti hain keh tujhe khush aamadeed! Hum tere liye hain, woh kehta hai tumhein mubarak ho main tumhare liye hoon.
Hazrat Sabra bin Abi Fakih (RA) narrates that I heard the Holy Prophet (PBUH) saying that Satan sits in the ways of the son of Adam. Sometimes he sits in the way of Islam and says that if you accept Islam and leave the religion of yourself and your forefathers, it will be a deal of great loss. Then he sits in the way of Hijrah and says that if you migrate, you will leave your birthplace and become like a horse tied in shackles. Then he sits in the way of Jihad and says that if you do Jihad, you will die. Then your wife will be married somewhere and your inheritance will be distributed. After this, the Messenger of Allah (PBUH) said that despite these satanic whispers, whoever continues these deeds, Allah Almighty guarantees Paradise for him, whether he is martyred, or drowned, or burnt, or eaten by wild animals.
حضرت سبرہ بن ابی فاکہہ (رض) فرماتے ہیں کہ میں نے نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو فرماتے ہوئے سنا کہ شیطان ابن آدم کے راستوں میں بیٹھ جاتا ہے۔ کبھی وہ اسلام کے راستے میں بیٹھتا ہے اور کہتا ہے کہ اگر تو اسلام قبول کرلے گا اور اپنے اور ا پنے آباء و اجداد کے دین کو چھوڑ دے گا تو یہ بڑے گھاٹے کا سودا ہوگا۔ پھر ہجرت کے راستے میں بیٹھتا ہے اور کہتا ہے کہ اگر تو ہجرت کرے گا تو اپنے جائے پیدائش کو چھوڑ دے گا اور اس گھوڑے کی طرح ہوجائے گا جو بیڑیوں میں بندھا ہو۔ پھر جہاد کے راستے میں بیٹھ جاتا ہے اور کہتا ہے کہ اگر تو جہاد کرے گا تو مرجائے گا۔ پھر تیری بیوی کی کہیں شادی ہوجائے گی اور تیری میراث تقسیم ہوجائے گی۔ اس کے بعد رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا کہ ان شیطانی وساوس کے باوجود جس شخص نے یہ اعمال جاری رکھے اللہ تعالیٰ اس کے لیے جنت کی ضمانت دیتا ہے خواہ وہ شہید ہوجائے یا ڈوب کر مرجائے یا جل کر مرجائے یا اسے درندے کھا لیں۔
Hazrat Sabra bin Abi Fakih (RA) farmate hain ke maine Nabi Pak (Sallallahu Alaihi Wasallam) ko farmate huye suna ke Shaitan Ibn Adam ke raaston mein baith jata hai. Kabhi woh Islam ke raste mein baithta hai aur kehta hai ke agar tu Islam qubool karle ga aur apne aur apne aba o ajdad ke deen ko chhor de ga to yeh bade ghaate ka sauda hoga. Phir Hijrat ke raste mein baithta hai aur kehta hai ke agar tu Hijrat kare ga to apne jaye paidaish ko chhor de ga aur is ghore ki tarah hojaye ga jo berion mein bandha ho. Phir Jihad ke raste mein baith jata hai aur kehta hai ke agar tu Jihad kare ga to mar jaye ga. Phir teri biwi ki kahin shadi hojaye gi aur teri miraas taqseem hojaye gi. Is ke baad Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaya ke in shaitani wasawis ke bawajood jis shakhs ne yeh aamal jari rakhe Allah Ta'ala uske liye Jannat ki zamanat deta hai chahe woh shaheed hojaye ya doob kar mar jaye ya jal kar mar jaye ya use darinde kha lein.
Hazrat Abdullah bin 'Ateeq (RA) narrates that I heard the Messenger of Allah (PBUH) saying, 'Whoever goes out in the path of Allah for Jihad' - and you gathered your three fingers while saying this - 'and falls from his mount and dies, then his reward is confirmed by Allah, or he is bitten by something and dies, his reward is confirmed by Allah, or he dies a natural death, his reward is confirmed, and if he dies by the blow of an enemy, then he has found a good destination.'
حضرت عبداللہ بن عتیک (رض) فرماتے ہیں کہ میں نے رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو فرماتے ہوئے سنا کہ جو شخص اللہ کے راستے میں جہاد کے لیے نکلا۔ یہ فرما کر آپ نے اپنی تین انگلیوں کو جمع فرمایا اور پھر ارشاد فرمایا کہ جہاد کرنے والے کہاں ہیں ؟ اور وہ اپنی سواری سے گر کر مرگیا تو اللہ تعالیٰ کے ذمہ اس کا اجر ثابت ہوگیا، یا اسے کسی چیز نے ڈس لیا تو اس کا اجر اللہ تعالیٰ پر ثابت ہوگیا، یا وہ طبعی موت مرگیا تو اس کا اجر بھی ثابت ہوگیا اور اگر کوئی دشمن کا وار سہہ کر مرا تو اس نے اچھے ٹھکانے کو پالیا۔
Hazrat Abdullah bin Unais (RA) farmate hain keh maine Rasulullah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ko farmate huye suna keh jo shaks Allah ke raaste mein jihad ke liye nikla. Yeh farma kar aap ne apni teen ungliyon ko jama farmaaya aur phir irshad farmaaya keh jihad karne wale kahan hain? Aur wo apni sawari se gir kar mar gaya to Allah Ta'ala ke zimma uska ajr sabit ho gaya, ya use kisi cheez ne das liya to uska ajr Allah Ta'ala par sabit ho gaya, ya wo tabai maut mar gaya to uska ajr bhi sabit ho gaya aur agar koi dushman ka war seh kar mara to usne achhe thakanay ko pa liya.
Hazrat Ibn Abbas (R.A) narrated that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) once visited some people who were sitting. The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said, "Shall I tell you who has the highest rank with Allah?" We said, "Why not, O Messenger of Allah! Please tell us." The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said, "The one who has the highest rank with Allah is the one who is martyred or dies while holding the reins of his horse in the way of Allah. Shall I tell you who is next in rank?" The people said, "Yes, please." The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said, "The one who lives in a valley, away from people, establishes prayer, pays Zakat, and remains safe from the evil of people."
حضرت ابن عباس (رض) فرماتے ہیں کہ نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) ایک مرتبہ لوگوں کے پاس تشریف لائے، سب لوگ بیٹھے تھے۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا کہ میں تمہیں بتاؤں کہ اللہ کے نزدیک سب سے بہترین مرتبہ کس شخص کا ہے ؟ ہم نے کہا کیوں نہیں، یا رسول اللہ 5! ضرور ارشاد فرمائیں۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا کہ اللہ کے نزدیک سب سے بہترین درجہ اس شخص کا ہے جو اللہ کے راستے میں اپنے گھوڑے کو پکڑے جا رہا ہو اور وہ شہید کردیا جائے یا مرجائے۔ میں تمہیں بتاؤں اس کے بعد کس شخص کا مرتبہ ہے ؟ لوگوں نے عرض کیا ضرور بتائیں۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا کہ جو شخص لوگوں سے کنارہ کش ہو کر کسی گھاٹی میں رہتا ہو، نماز قائم کرتا ہو او زکوۃ ادا کرتا ہو اور لوگوں کے شر سے محفوظ رہتا ہو۔
Hazrat Ibn Abbas (RA) farmate hain keh Nabi Kareem (SAW) aik martaba logon ke paas tashreef laye, sab log baithe thay. Aap (SAW) ne farmaya keh mein tumhen bataon keh Allah ke nazdeek sab se behtarin martaba kis shakhs ka hai? Hum ne kaha kyun nahi, ya Rasulullah! Zaroor irshad farmaen. Aap (SAW) ne farmaya keh Allah ke nazdeek sab se behtarin darja uss shakhs ka hai jo Allah ke raaste mein apne ghore ko pakre ja raha ho aur wo shaheed kar diya jaye ya mar jaye. Mein tumhen bataon iss ke baad kis shakhs ka martaba hai? Logon ne arz kiya zaroor bataen. Aap (SAW) ne farmaya keh jo shakhs logon se kinara kash ho kar kisi ghati mein rehta ho, namaz qaim karta ho aur zakat ada karta ho aur logon ke shar se mehfooz rehta ho.
It is narrated from Hazrat Ibn Abbas (R.A.) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said, "When your brothers are martyred, Allah Almighty places their souls in green birds. They go to the rivers of Paradise, eat the fruits of Paradise, and roam wherever they wish in Paradise, where they see their excellent abode and the best food and drink. Then they say, 'If only our people knew about these things that Allah Almighty has created for us so that they too would be eager for Jihad and would not back down from it.' Allah Almighty says, 'I will inform your brethren of these things.' And then they rejoice and express their happiness." From this is the verse of my Holy Quran: "And reckon not those who are killed in Allah's way as dead; nay, they are alive (and) are provided sustenance from their Lord. They rejoice in what Allah has bestowed upon them from His bounty, and rejoice for the sake of those who have not yet joined them, but are left behind (not yet martyred) that on them no fear shall come, nor shall they grieve. They rejoice in a grace and bounty from Allah, and that Allah will not waste the reward of the believers." (Aal-e-Imran: 169-171)
حضرت ابن عباس (رض) سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ جب تمہارے بھائی شہید ہوجاتے ہیں تو اللہ تعالیٰ ان کی روحیں سبز پرندوں میں ڈال دیتا ہے۔ وہ جنت کی نہروں پر جاتے ہیں جنت کا پھل کھاتے ہیں اور جنت میں جہاں چاہتے ہیں سیر کرتے ہیں جہاں اپنے عمدہ ٹھکانے اور بہترین کھانے پینے کو دیکھتے ہیں تو کہتے ہیں کہ کاش ہماری قوم ان چیزوں کو جان لے جو اللہ تعالیٰ نے ہمارے لیے پیدا کی ہیں۔ تاکہ وہ بھی جہاد کا شوق رکھیں اور اس سے پیچھے نہ ہٹیں۔ اللہ تعالیٰ فرماتے ہیں کہ میں تمہارے بھائیوں کو ان باتوں سے مطلع کردیتا ہوں۔ اور پھر وہ خوش ہوجاتے ہیں اور مسرت کا اظہار کرتے ہیں۔ اس سے مرا قرآن مجید کی یہ آیات ہیں۔ ترجمہ : جو لوگ اللہ کی راہ میں مارے ان کو مرے ہوئے نہ سمجھنا، وہ مرے ہوئے نہیں ہیں بلکہ اللہ کے نزدیک زندہ ہیں اور ان کو رزق مل رہا ہے۔ جو کچھ اللہ نے ان کو اپنے فضل سے بخش رکھا ہے اس میں خوش ہیں اور جو لوگ ان کے پیچھے رہ گئے اور شہید ہو کر ان میں شامل نہیں ہو سکے ان کی نسبت خوشیاں منا رہے ہیں کہ قیامت کے دن ان کو بھی نہ کچھ خوف ہوگا اور نہ وہ غمناک ہوں گے اور اللہ کے انعامات اور فضل سے خوش ہوا ہے اور اس سے کہ اللہ تعالیٰ مومنوں کا اجر ضائع نہیں کرتا۔ (آل عمران : ١٦٩۔ ١٧١)
Hazrat Ibn Abbas (RA) se riwayat hai keh Rasool Allah (SAW) ne irshad farmaya keh jab tumhare bhai shaheed hojate hain to Allah Ta'ala un ki roohein sabz parindon mein daal deta hai. Woh jannat ki nahron per jate hain jannat ka phal khate hain aur jannat mein jahan chahte hain sair karte hain jahan apne umda thikane aur behtarin khane pine ko dekhte hain to kehte hain keh kash hamari qom in cheezon ko jaan le jo Allah Ta'ala ne hamare liye paida ki hain. Taake woh bhi jihad ka shauq rakhein aur is se peeche na haten. Allah Ta'ala farmate hain keh main tumhare bhaiyon ko in baaton se muttala karta hun. Aur phir woh khush hojate hain aur masarrat ka izhar karte hain. Is se mera Quran Majeed ki yeh ayat hain. Tarjuma : Jo log Allah ki rah mein mare un ko mare hue na samjhna, woh mare hue nahi hain balkeh Allah ke nazdeek zinda hain aur un ko rizq mil raha hai. Jo kuch Allah ne un ko apne fazl se bakhsh rakha hai is mein khush hain aur jo log un ke peeche reh gaye aur shaheed ho kar un mein shamil nahi ho sake un ki nisbat khushiyan mana rahe hain keh qayamat ke din un ko bhi na kuch khauf hoga aur na woh ghamnak honge aur Allah ke inaamat aur fazl se khush hua hai aur is se keh Allah Ta'ala mominon ka ajr zaya nahi karta. (Al Imran : 169-171)
It has been narrated on the authority of Hazrat Abu Ayyub Ansari that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: Every nation has a monasticism and the monasticism of my nation is striving in the way of Allah.
حضرت ابو ایاس معاویہ بن قرہ (رض) سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ ہر امت کی ایک رہبانیت ہوتی ہے اور میری امت کی رہبانیت اللہ کے راستے میں جہاد کرنا ہے۔
Hazrat Abu Ayyash Muawiya bin Qurra (RA) se riwayat hai keh Rasul Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya keh har ummat ki aik rehbaniyat hoti hai aur meri ummat ki rehbaniyat Allah ke raste mein jihad karna hai.
Hazrat Ibn Umar (R.A) says that should I tell you about a night that is even better than Shab-e-Qadr? It is the night of such a guard who is guarding in the path of Allah, from where he fears that he may not be able to return to his family.
حضرت ابن عمر (رض) فرماتے ہیں کہ میں تمہیں ایسی رات بتاتا ہوں جو شب قدر سے بھی زیادہ افضل ہے ؟ اس پہرے دار کی رات ہے جو اللہ کے راستے میں ایسی جگہ پہرہ دے جہاں سے اسے اپنے گھر والوں کے پاس واپس نہ جانے کا خوف ہو۔
Hazrat Ibn Umar (RA) farmate hain keh mein tumhen aisi raat batata hun jo Shab e Qadr se bhi zyada afzal hai? Iss pehre daar ki raat hai jo Allah ke raaste mein aisi jaga pehra de jahan se usse apne ghar walon ke paas wapas na jaane ka khauf ho.
It is narrated on the authority of Hadrat Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: The first three persons who will enter Paradise are: a martyr, a chaste person who abstained from unlawful sexual relations even though he had the means to indulge in it, and a person who avoided being questioned (in the grave) despite having a wife and children, and the third is a slave who worshipped his Lord in the best manner and fulfilled the rights of his masters. Likewise, the first three persons who will enter Hell are: an unjust ruler, a rich man who did not pay Zakat, and a poor man who was arrogant.
حضرت ابوہریرہ (رض) سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ جنت میں سب سے پہلے تین شخص داخل ہوں گے۔ ایک شہید، دوسرا پاک دامن اور اہل و عیال کے باوجود سوال سے بچنے والا اور تیسرا وہ غلام جس نے اپنے رب کی بہترین عبادت کی اور اپنے آقاؤں کا حق بھی ادا کیا۔ اسی طرح تین شخص سب سے پہلے جہنم میں جائیں گے ایک ظالم امیر اور دوسرا وہ مالدار جو مال کا حق ادا نہ کرے اور تیسرا غریب متکبر۔
Hazrat Abu Hurairah (RA) se riwayat hai keh Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya keh jannat mein sab se pehle teen shaks dakhil honge. Ek shaheed, doosra pak daaman aur ahle wa ayaal ke bawajood sawal se bachne wala aur teesra woh ghulam jisne apne Rab ki behtarin ibadat ki aur apne aaqaon ka haq bhi ada kiya. Isi tarah teen shaks sab se pehle jahannum mein jayenge ek zalim ameer aur doosra woh maldar jo maal ka haq ada na kare aur teesra ghareeb mutakabir.
Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) reported: The Messenger of Allah (may peace and blessings of Allah be upon him) said: "Allah, the Exalted, laughs at two men, each of whom killed the other and both of them will enter Paradise." He said: "One of them fights for the sake of Allah and is martyred, then Allah turns in mercy to the other and guides him to Islam, whereupon he fights for the sake of Allah and is martyred."
حضرت ابوہریرہ (رض) سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا کہ اللہ تعالیٰ ان دو آدمیوں پر ہنستا ہے جن میں سے ایک دوسرے کو قتل کرے اور وہ دونوں جنت میں جائیں گے۔ وہ اس طرح کہ ایک اللہ کے راستے قتال کرتا ہوا شہید ہوجاتا ہے، پھر اللہ تعالیٰ دوسرے کو ہدایت دیتا ہے اور وہ اسلام قبول کر کے اللہ کے راستے میں لڑتا ہوا شہید ہوجاتا ہے۔
Hazrat Abu Hurairah (RA) se riwayat hai ki Rasul Allah (SAW) ne farmaya ki Allah Ta'ala un do aadmiyon par hansta hai jin mein se ek doosre ko qatl kare aur wo dono Jannat mein jayenge. Wo iss tarah ke ek Allah ke raste qitaal karta hua shaheed hojata hai, phir Allah Ta'ala doosre ko hidayat deta hai aur wo Islam qubool kar ke Allah ke raste mein ladta hua shaheed hojata hai.
Hazrat Makh'ool (may Allah be pleased with him) narrates that a man came to the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) and said that the people had fought in the way of Allah and I had been left behind due to some compulsion, tell me some such deed that I may become equal to them. The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) asked him, "Do you have the strength to stand at night in prayer?" He said, "I will do that." He asked, "Do you have the strength to fast every day?" The man said, "Yes, I will do that." The Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said, "Your standing at night and fasting during the day cannot be equal to their sleep."
حضرت مکحول (رض) فرماتے ہیں کہ ایک آدمی نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی خدمت میں حاضر ہوا اور اس نے عرض کیا کہ لوگوں نے اللہ کے راستے میں جہاد کیا اور میں کسی مجبوری کی وجہ سے رہ گیا، مجھے کوئی ایسا عمل بتا دیجئے کہ میں ان کے برابر ہو جاؤں، حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اس سے پوچھا کہ کیا تم رات کو قیام کرنے کی طاقت رکھتے ہو ؟ اس نے کہا : میں ایسا کرلوں گا۔ آپ نے دریافت فرمایا کہ کیا تم ہر دن کو روزہ رکھنے کی طاقت رکھتے ہو ؟ اس شخص نے کہا کہ جی ہاں ! میں ایسا کرلوں گا، حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا کہ تمہارا رات کو قیام کرنا اور دن کو روزہ رکھنا ان کی نیند کے برابر نہیں ہوسکتا۔
Hazrat Makhool (RA) farmate hain ke aik aadmi Nabi Pak (SAWW) ki khidmat mein hazir hua aur usne arz kya ke logon ne Allah ke raaste mein jihad kya aur mein kisi majboori ki wajah se reh gaya, mujhe koi aisa amal bata dijiye ke mein unke barabar ho jaun, Huzoor (SAWW) ne us se poocha ke kya tum raat ko qayam karne ki taqat rakhte ho? Usne kaha: mein aisa kar loonga. Aap ne daryaft farmaya ke kya tum har din ko roza rakhne ki taqat rakhte ho? Iss shakhs ne kaha ke ji haan! Mein aisa kar loonga, Huzoor (SAWW) ne farmaya ke tumhara raat ko qayam karna aur din ko roza rakhna unki neend ke barabar nahi ho sakta.
Hazrat Anas (may Allah be pleased with him) narrates: I went to Hazrat Thabit bin Qais (may Allah be pleased with him) on the day of the Battle of Yamama. I asked him, "Do you know what happened to the people?" He replied, "O nephew! Now I know, now I know."
حضرت انس (رض) فرماتے ہیں کہ میں جنگ یمامہ کے دن حضرت ثابت بن قیس (رض) کے پاس گیا۔ میں نے ان سے کہا کہ کیا آپ جانتے ہیں کہ لوگوں کے ساتھ کیا معاملہ ہوا ؟ انھوں نے فرمایا : اے بھتیجے ! اب پتہ چلا ہے، اب پتہ چلا ہے۔
Hazrat Anas (RA) farmate hain keh mein jang Yamama ke din Hazrat Sabit bin Qais (RA) ke paas gaya. Maine unse kaha keh kya aap jante hain keh logon ke sath kya mamla hua? Unhon ne farmaya: Aye bhateeje! Ab pata chala hai, ab pata chala hai.
Hazrat Uza'i (R.A) narrates that once Hazrat Usman bin Abi Su'ud (R.A) recited this verse { وَالسَّابِقُونَ السَّابِقُونَ أُولَئِکَ الْمُقَرَّبُونَ } then he said that it refers to those people who are the first to go to the mosque and the first to go out in the way of Allah.
حضرت اوزاعی (رض) فرماتے ہیں کہ حضرت عثمان بن ابی سودہ (رض) نے ایک مرتبہ اس آیت کی تلاوت کی { وَالسَّابِقُونَ السَّابِقُونَ أُولَئِکَ الْمُقَرَّبُونَ } پھر فرمایا کہ اس سے مراد وہ لوگ ہیں جو مسجد کی طرف سب سے پہلے جاتے ہیں اور اللہ کے راستے میں سب سے پہلے نکلتے ہیں۔
Hazrat Auzai (RA) farmate hain ki Hazrat Usman bin Abi Sooda (RA) ne ek martaba is ayat ki tilawat ki { wa-ssaabiqoon al-ssaabiqoon ulaaa'ika al-muqarraboon } phir farmaya ki is se murad wo log hain jo masjid ki taraf sab se pehle jate hain aur Allah ke raste mein sab se pehle nikalte hain.
It is narrated from Hazrat Farwah Lakhmi (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "When a group of people goes out in the way of Allah and returns without any material gains, then there is a double reward for them."
حضرت فررہ لخمی (رض) سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ جب کوئی جماعت اللہ کے راستے میں جائے اور بغیر مال غنیمت کے واپس آئے تو اس کے لیے دوہرا اجر ہے۔
Hazrat Farwah Lakhmi (RA) se riwayat hai keh Rasool Allah (SAW) ne irshad farmaya keh jab koi jamaat Allah ke rastay mein jaye aur baghair maal ghanimat ke wapas aaye to uske liye dohera ajr hai.
Hazrat Hassan bin Atia (R.A.) said that whoever spends the night guarding in the path of Allah, all his sins are forgiven by the morning. Hazrat Mak'hool (R.A.) said that whoever guards the whole night, his sins are forgiven.
حضرت حسان بن عطیہ (رض) فرماتے ہیں کہ جس شخص نے اللہ کے راستے میں پہرہ دیتے ہوئے رات گزاری، صبح کو اس کے سارے گناہ معاف ہوجاتے ہیں۔ حضرت مکحول (رض) فرماتے ہیں کہ جو شخص ساری رات پہرہ دے اس کے گناہ معاف ہوجاتے ہیں۔
Hazrat Hassan bin Ataa (RA) farmate hain ke jis shakhs ne Allah ke rastay mein pehra dete huye raat guzari, subah ko uske sare gunah maaf hojate hain. Hazrat Makhool (RA) farmate hain ke jo shakhs sari raat pehra de uske gunah maaf hojate hain.
It is narrated from Hazrat Ibn Muhairiz (RA) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "The Persians will fight the Muslims once or twice, then after that the kingdom of Persia will cease to exist. Rome is horned; they are the masters of the sea and rocks. When one of their horns is destroyed, another takes its place. In the end of time, they will be destroyed."
حضرت ابن محیریز (رض) سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ فارس مسلمانوں سے ایک یا دو مرتبہ جنگ کرے گا پھر اس کے بعد مملکت فارس کا وجود نہ رہے گا۔ روم سینگوں والا ہے وہ سمندر اور چٹانوں کے مالک لوگ ہیں۔ جب ان کا ایک سینگ ختم ہوجاتا ہے تو دوسرا اس کی جگہ لے لیتا ہے۔ آخری زمانے میں یہ ختم ہوجائیں گے۔
Hazrat Ibn Muhairiz (RA) se riwayat hai ki Rasul Allah (SAW) ne irshad farmaya ki Faris musalmanon se ek ya do martaba jang karega phir uske baad mamlikat Faris ka wajood na rahega. Rome seengon wala hai woh samandar aur chatanon ke malik log hain. Jab unka ek seeng khatam hojata hai to doosra uski jagah le leta hai. Aakhri zamane mein yeh khatam hojaenge.
Hazrat Saeed bin Jubair (R.A) recited this verse { فَصَعِقَ مَنْ فِی السَّمَاوَاتِ وَمَنْ فِی الأَرْضِ إِلاَّ مَنْ شَائَ اللَّہُ } then said, the exempted people in this verse are the martyrs. They are the people who are provided sustenance around the Throne of Allah. And they are the people who have swords hanging in their necks.
حضرت سعید بن جبیر (رض) نے یہ آیت تلاوت کی { فَصَعِقَ مَنْ فِی السَّمَاوَاتِ وَمَنْ فِی الأَرْضِ إِلاَّ مَنْ شَائَ اللَّہُ } پھر فرمایا اس آیت میں مستثنیٰ لوگوں سے مراد شہداء ہیں، وہ اللہ کے عرش کے گرد رزق پانے والے لوگ ہیں اور وہ لوگ ہیں جنہوں نے تلواریں گردن میں لٹکا رکھی ہیں۔
Hazrat Saeed bin Jubair (RA) ne yeh ayat tilawat ki { Fasaiqa man fis-samawati wa man fil-ardi illa man sha Allahu } phir farmaya is ayat mein mustasna logon se murad shuhada hain, woh Allah ke arsh ke gird rizq paane wale log hain aur woh log hain jinhon ne talwaren gardan mein latka rakhi hain.
Hazrat Abdur Rahman bin Jabir bin Nufair (R.A.) narrates that when the grief of the Companions (R.A.) increased beyond limits on the martyrdom of Hazrat Zaid (R.A.) in the battle of Mu'tah, the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "That Hazrat Isa (A.S.) will find in this Ummah, some people who will be like you or even better than you." (He said these words three times) Allah Almighty will never leave this Ummah without a helper in every passing age, in the beginning of which I am and at its end is Hazrat Isa (A.S.).
حضرت عبد الرحمن بن جبیر بن نفیر (رض) فرماتے ہیں کہ غزوہ مؤتہ میں حضرت زید (رض) کی شہادت پر جب صحابہ کرام (رض) کا دکھ حد سے بڑھ گیا تو رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : کہ حضرت مسیح (علیہ السلام) کو اس امت کی کچھ ایسی قومیں پائیں گی جو تمہاری طرح ہیں یا تم سے بہترین (یہ بات آپ نے تین مرتبہ فرمائی) اللہ تعالیٰ اس امت کو ہر گزر بےیارومددگار نہیں چھوڑے گا جس کے شروع میں میں ہوں اور اس کے آخر میں حضرت مسیح (علیہ السلام) ہیں۔
Hazrat Abdul Rahman bin Jabir bin Nafeer (RA) farmate hain keh Gazwa-e-Moota mein Hazrat Zaid (RA) ki shahadat par jab Sahaba Kiram (RA) ka dukh hadd se barh gaya to Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaya: keh Hazrat Essa (Alaihissalam) ko iss ummat ki kuch aisi qaumein payengi jo tumhari tarah hain ya tum se behtarin (ye baat aap ne teen martaba farmaayi) Allah Ta'ala iss ummat ko hargiz be-yaromadda-gar nahi chhoregi jiske shuru mein main hun aur iske aakhir mein Hazrat Essa (Alaihissalam) hain.
Hazrat Abu Bakr bin Hafs narrates that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said in the battle of Badr, "Race towards the forgiveness of your Lord and a Paradise as wide as the heavens and the earth." Hazrat Musa'ir said, "It was either a verse from Surah Al-Imran or Surah Al-Hadid." Upon hearing these words of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), Ibn Qash'am (may Allah be pleased with him) said, "O Messenger of Allah! What is the reward for the one who fights these disbelievers and attains martyrdom?" The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) replied, "His reward is Paradise." Ibn Qash'am (may Allah be pleased with him) exclaimed, "Paradise in exchange for this world is enough for me!" He then threw away the dates he had in his hand, surged forward, and attained martyrdom fighting the enemy.
حضرت ابوبکر بن حفص فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے غزوہ بدر میں { سابقوا إلَی مَغْفِرَۃٍ مِنْ رَبِّکُمْ وَجَنَّۃٍ عَرْضُہَا السَّمَاوَاتُ وَالأَرْضُ } ” یعنی اپنے رب کی مغفرت اور اس جنت کی طرف لپکو جس کی چوڑائی زمین و آسمان کے برابر ہے۔ “ (حضرت مسعر فرماتے ہیں کہ یا تو یہ سورة آل عمران کی آیت تھی یا سورة الحدید کی) ۔ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کا یہ فرمان سن کر ابن قسحم (رض) نے کہا اے اللہ کے رسول ! اس شخص کا کیا بدلہ ہے جو ان کافروں سے لڑے اور شہید ہوجائے، حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا کہ اس کا بدلہ جنت ہے۔ ابن قسحم (رض) نے کہا کہ دنیا کے بدلے میں جنت میرے لیے کافی ہے۔ ان کے ہاتھ میں کچھ کھجوریں تھیں، انھوں نے کھجوریں پھینکیں، آگے بڑھے اور دشمن سے لڑتے ہوئے شہید ہوگئے۔
Hazrat Abu Bakr bin Hafs farmate hain ki Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne Ghazwa e Badr mein {Sabiqu ila Maghfi ratin min Rabbikum Wa Jannatin Arzuha as-Samawatu wal-Arz} "Yaani apne Rab ki Maghfirat aur us Jannat ki taraf lapko jis ki chaurai zameen o asman ke barabar hai" (Hazrat Masoor farmate hain ki ya to yeh Surah Al-e-Imran ki ayat thi ya Surah Al-Hadid ki). Hazoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ka yeh farman sunkar Ibn Qushum (Razi Allah Anhu) ne kaha Aye Allah ke Rasool! Is shakhs ka kya badla hai jo in kafiron se lare aur shaheed hojaye, Hazoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaya ki us ka badla Jannat hai. Ibn Qushum (Razi Allah Anhu) ne kaha ki duniya ke badle mein Jannat mere liye kafi hai. Un ke hath mein kuchh khajoorein thin, unhon ne khajoorein phenkin, aage badhe aur dushman se ladte hue shaheed hogaye.
Hazrat Naim bin Abi Hind (ra) narrates that in the Battle of Qadisiyyah, a man prayed taking the name of his wife, "O Allah, my wife (ra) is of dark complexion and short height, today grant me marriage to a Hoor of Paradise." Then he went ahead and attained martyrdom. Later, when the companions passed by his body, they saw that he had attained martyrdom while fighting a giant.
حضرت نعیم بن ابی ہند (رض) فرماتے ہیں کہ جنگ قادسیہ میں ایک آدمی نے اپنی بیوی کا نام لے کر دعا کی کہ اے اللہ میری بیوی (رض) کالی اور پستہ قد ہے، آج جنت کی کسی حور سے میری شادی کرا دے۔ پھر وہ آگے بڑھے اور شہید ہوگئے۔ بعد میں جب ساتھیوں کا ان کی نعش سے گذر ہوا تو دیکھا کہ وہ ایک بڑے پہلوان سے مقابلہ کرتے ہوئے شہید ہوئے ہیں۔
Hazrat Naeem bin Abi Hind (RA) farmate hain ke jang Qadsia mein ek aadmi ne apni biwi ka naam lekar dua ki ke aye Allah meri biwi (RA) kali aur pista qad hai, aaj jannat ki kisi hoor se meri shadi kara de. Phir woh aage barhe aur shaheed hogaye. Baad mein jab sathiyon ka unki naash se guzar hua to dekha ke woh ek bare pahalwan se muqabla karte huye shaheed huye hain.
Hazrat Saad bin Ibrahim (R.A) narrates that in the Battle of Qadisiyyah, people saw a man whose hands and feet were cut off, he was writhing in pain and reciting this verse: (Translation) "And he will be with those whom Allah has favored from among the prophets, the truthful, the martyrs and the righteous. And excellent are those as companions." A man asked him, "Who are you, O slave of Allah?" He replied, "I am an Ansar."
حضرت سعد بن ابراہیم (رض) فرماتے ہیں کہ جنگ قادسیہ میں لوگوں نے ایک ایسے شخص کو دیکھا جس کے ہاتھ اور پاؤں کٹے ہوئے تھے، وہ تڑپ رہا تھا اور یہ آیت پڑھ رہا تھا : (ترجمہ) ” وہ انبیائ، صدیقین، شہداء اور صالحین میں سے ان لوگوں کے ساتھ ہوگا جن پر اللہ نے انعام کیا۔ یہ بہترین ساتھی ہیں۔ “ ایک آدمی نے اس سے پوچھا تم کون ہو ؟ اے اللہ کے بندے ! اس نے کہا کہ میں ایک انصاری ہوں۔
Hazrat Saad bin Ibrahim (RA) farmate hain ke jang Qadsia mein logon ne aik aise shakhs ko dekha jis ke hath aur paon kate hue thay, woh tarap raha tha aur yeh ayat parh raha tha: (tarjuma) "Woh Anbiya, Siddiqin, Shuhada aur Saliheen mein se un logon ke sath hoga jin par Allah ne inaam kya. Yeh behtarin saathi hain." Aik aadmi ne us se poocha tum kaun ho? Aye Allah ke bande! Us ne kaha ke mein aik Ansaari hoon.
Hazrat Umar bin Abdul Aziz (RA) said that in a battle, a woman's son and her husband passed away. She came to Prophet Muhammad (PBUH) and said that you are the Messenger of Allah and Allah has revealed to you. If these two were hypocrites, then we will neither cry for them nor will we cool our eyes for them. If these two were not hypocrites, then tell us something about them. The Prophet (PBUH) said that they were not hypocrites. They were offered the fruits of Paradise and the angels welcomed them. The woman said that then it is necessary that I do not cry. The Prophet (PBUH) said: Listen! You will also be with them.
حضرت عمر بن عبد العزیز (رض) فرماتے ہیں کہ ایک غزوہ میں ایک عورت کا بیٹا اور اس کا خاوند فوت ہوگیا۔ وہ نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے پاس آئی اور اس نے کہا کہ آپ اللہ کے رسول ہیں اور اللہ تعالیٰ نے آپ پر وحی نازل کی۔ اگر یہ دونوں منافق تھے تو نہ ہم ان پر روئیں گے اور نہ ان کے بارے میں آنکھیں ٹھنڈی کریں گے۔ اگر یہ دونوں منافق نہیں تھے تو ہمیں ان کے بارے میں کچھ بتا دیجئے۔ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا کہ وہ دونوں منافق نہیں تھے۔ انھیں جنت کے پھل پیش کیے گئے اور فرشتوں نے ان کا استقبال کیا۔ اس عورت نے کہا کہ پھر تو ضروری ہے کہ میں نہ روؤں۔ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : کہ اور سنو ! تم بھی ان کے ساتھ ہوگی۔
Hazrat Umar bin Abdul Aziz (RA) farmate hain keh aik ghazwa mein aik aurat ka beta aur us ka khaavand foot hogaya. Woh Nabi Kareem (Sallallahu Alaihi Wasallam) ke paas aayi aur us ne kaha keh aap Allah ke Rasool hain aur Allah Ta'ala ne aap par wahi nazil ki. Agar yeh donon munafiq thay to na hum un par royen ge aur na un ke bare mein aankhein thandi karen ge. Agar yeh donon munafiq nahin thay to hamein un ke bare mein kuch bata dijiye. Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaya keh woh donon munafiq nahin thay. Unhen jannat ke phal pesh kiye gaye aur farishton ne un ka istiaqbal kiya. Iss aurat ne kaha keh phir to zaroori hai keh main na roon. Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaya: keh aur suno! Tum bhi un ke saath hogi.
Hazrat Aun bin Abdullah (R.A) narrates that in the battle of Qadisiyyah, people came across a man whose stomach was torn open and his intestines were spilling out. He said to a man, "Put my intestines back in so that I can advance one or two more spear lengths in the way of Allah." So he did so.
حضرت عون بن عبداللہ (رض) فرماتے ہیں کہ جنگ قادسیہ میں لوگوں کا گذر ایک ایسے شخص پر ہوا جس کا پیٹ پھٹا ہوا تھا اس کی آنتیں باہر نکلی ہوئی تھیں۔ اس نے ایک آدمی سے کہا کہ میری آنتیں اندر کردو تاکہ میں اللہ کے راستے میں مزید ایک یا دو نیزوں کی مقدار آگے بڑھ سکوں۔ چنانچہ اس نے ایسا کردیا۔
Hazrat Aun bin Abdullah (RA) farmate hain ke jang Qadsia mein logon ka guzar ek aise shakhs par hua jis ka pet phta hua tha us ki aanten bahar nikli hui thin. Us ne ek aadmi se kaha ke meri aanten andar kardo take main Allah ke raste mein mazeed ek ya do nezon ki miqdar aage barh sakun. Chunancha us ne aisa kar diya.
Hazrat Ibn Abi Kaab (R.A) said that the martyrs will be in domes in the gardens of Paradise. In front of them, there will be a spectacle of a fish and a camel, which they will enjoy. When they need some food, one of them will kill the other. They will eat it and taste everything that is in Paradise.
حضرت ابن ابی کعب (رض) فرماتے ہیں کہ شہداء جنت کے باغیچوں میں گنبدوں میں ہوں گے۔ ان کے سامنے ایک مچھلی اور ایک اونٹ کا تماشا ہوگا جس سے وہ لطف اندوز ہوں گے۔ جب انھیں کسی کھانے کی چیز کی ضرورت ہوگی تو ان میں سے ایک دوسرے کو مار ڈالے گا۔ وہ اسے کھائیں گے اور جنت میں موجود ہر چیز کا ذائقہ محسوس کریں گے۔
Hazrat Ibn Abi Kaab (RA) farmate hain keh shohada jannat ke baghichon mein gumbadon mein honge. Un ke samne ek machhli aur ek unt ka tamasha hoga jis se woh lutuf andoz honge. Jab unhen kisi khane ki cheez ki zaroorat hogi to un mein se ek doosre ko maar dalega. Woh usay khaenge aur jannat mein mojood har cheez ka zaika mehsoos karenge.
Hazrat Yazid bin Shujrah (R.A.) said that swords are the keys to Paradise. When a person advances towards the enemy, the angels say, "O Allah! Help him." If he retreats, the angels say, "O Allah! Forgive him." When the first drop of blood from a sword wound falls, all his sins are forgiven. Two houris descend from Paradise for him and say, "We are for you." He says to them both, "I am for you both."
حضرت یزید بن شجرہ (رض) فرماتے ہیں کہ تلواریں جنت کی چابیاں ہیں، جب کوئی شخص دشمن کی طرف بڑھتا ہے تو فرشتے کہتے ہیں کہ یا اللہ ! اس کی مدد فرما۔ اگر وہ پیچھے ہٹتا ہے تو فرشتے کہتے ہیں کہ اے اللہ ! اسے معاف فرما۔ تلوار کا وار لگنے سے ہونے والے زخم سے خون کا پہلا قطرہ گرتے ہی اس کے سارے گناہ معاف ہوجاتے ہیں۔ اس کے لیے جنت سے دو حوریں اترتی ہیں اور کہتی ہیں کہ ہم تیرے لیے ہیں۔ وہ ان دونوں سے کہتا ہے کہ میں تمہارے لیے ہوں۔
Hazrat Yazid bin Shujrah (RA) farmate hain ki talwarein Jannat ki chabiyan hain, jab koi shakhs dushman ki taraf badhta hai to farishtay kehte hain ki Ya Allah! Iski madad farma. Agar wo peeche hat'ta hai to farishtay kehte hain ki Aye Allah! Ise maaf farma. Talwar ka waar lagne se hone wale zakhm se khoon ka pehla qatra girte hi uske sare gunah maaf hojate hain. Iske liye Jannat se do hoorien utarti hain aur kehti hain ki hum tere liye hain. Wo in dono se kehta hai ki main tumhare liye hun.
It is narrated on the authority of Hazrat Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) was asked which deed is the best or most virtuous? He (peace and blessings of Allah be upon him) replied, "To believe in Allah and His Messenger." It was asked, "Then which deed is the most virtuous?" He replied, "To participate in Jihad in the way of Allah." Then it was asked, "Which deed is the most virtuous?" He replied, "An accepted Hajj."
حضرت ابوہریرہ (رض) سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے سوال کیا گیا کہ کون سا عمل بہتر یا افضل ہے ؟ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا کہ اللہ اور اس کے رسول پر ایمان لانا۔ پوچھا گیا کہ پھر کون سا عمل افضل ہے ؟ آپ نے فرمایا کہ اللہ کے راستے میں جہاد کرنا، پھر پوچھا گیا کہ کون سا عمل افضل ہے ؟ فرمایا : مقبول حج۔
Hazrat Abu Huraira (RA) se riwayat hai keh Rasool Allah (SAW) se sawal kiya gaya keh kaun sa amal behtar ya afzal hai? Huzoor (SAW) ne farmaya keh Allah aur uske Rasool per imaan lana. Poocha gaya keh phir kaun sa amal afzal hai? Aap ne farmaya keh Allah ke raaste mein jihad karna, phir poocha gaya keh kaun sa amal afzal hai? Farmaya: Maqbool Hajj.